Проектът предвижда разработка на частна облачна информационно-комуникационна система, осигуряваща необходимите условия за използване на съвременните ИТ ресурси за управление на бизнеса на малки и средни фирми.
Целевата система представлява комплекс от интегрирани хардуер и софтуер, осигуряващи пълна ИТ функционалност, необходима за изпълнение на процесите в едно предприятие. Готовата системата трябва да осигури като минимум:
- Защитена вътрешна и външна електронна комуникация във фирмата и с външни лица и организации;
- Въвеждане, съхранение, обработка и използване на различен вид цифрови данни, свързани с функционирането на бизнес процесите характерни за фирмата. Това включва като минимум планиране, организиране, оперативно управление, проследяване на изпълнението, анализ, съхранение и използване на цифрови данни, включително хардуерна и софтуерна поддръжка на различни съвременни електронни системи за управление като ERP и подобни;
- Физически и информационен контрол на достъпа до обектите (помещения/ офиси...) и данните от различен характер и носител;
- Работата на дигитални системи за сигурност, включително системи за видео наблюдение, охрана, пожарна безопасност и подобни системи;
- Необходимото ниво на информационна сигурност на подсистемите и цялата интегрирана информационно-комуникационна система;
- Резервираност и непрекъсваемост на процесите за определено от клиента време, включително и защита на данните при възникване на хардуерна повреда и/или софтуерен проблем;
- Възможност за управление на ресурси, процеси и услуги от централизирана уеб базирана мениджмънт конзола;
- Други подобни задачи, за изпълнението на които са необходими адекватни ИТ ресурси.
Проектът предвижда екипа да разработи, тества и подготви за внедряване в редовно производство и следваща реализация на целевата система.
Проектът ще приключи с работещ прототип с гарантирана възможност за инсталация на съвкупност от приложен софтуер, използван в конкретно предприятие.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Извършване на изследвания, необходими за разработването на продуктовата иновация.: За изпълнението на изследванията, свързани с разработването на продуктовата иновация - Частна облачна информационно-комуникационна система ще се използват собствени ресурси - компетентен персонал, избран и назначен на 4 или 8 часов трудов договор. Този персонал ще изпълнява задачи както за изпълнението на тази дейност, така и задачи за изпъленнието на следващата Дейност 2.
Преценено е, че за изпълнение на характерните задачи от целия проект за разработка на продуктовата иновация са необходими специалисти със следните компетентности:
- Ръководител на разработката - 1;
- Специалист проучвания на специализирания пазар на хардуер и софтуер – 1;
- Хардуерни специалисти – 2;
- Системен администратор – 1;
- Специалист информационна сигурност – 1;
- Техник компютърни системи – 1.
Изпълнението на дейността ще се осъществи в собствен офис, за което са предвидени разходи за амортизации за периода на изпълнение на целия проект
За изпълнението на задачите по дейностите по проекта ще се изполозват собствени дълготрайни активи (ДМА) - основно компютърна и комуникационна техника. Предвидени са разходи за амортизации на използваните ДМА за периода на изпълнение на проекта.
За правилното прилагане на европейските хармонизирани директиви и регламенти ще се използва външна услуга от страна на фирма или специалист/и с опит в прилагането на тези изисквания по време на цялото изпълнение и документиране на резултатите от проекта. Това ще намали рисковете от допускане на грешки при разработката на иноватияния продукт, поради недостатъчната компетентност на персонала в това направление.
29 500.00
0.00
Създаване и тестване на прототипа на целевия продукт - продуктова иновация.: За изпълнението на създаването и тестването на прототипа на целевия продукт - Частна облачна информационно-комуникационна система ще се използват също собствени ресурси, описани в Дейност 1.
Преценено е, че за изпълнение на характерните задачи от целия проект за разработка на продуктовата иновация са необходими специалисти със следните компетентности:
- Ръководител на разработката - 1;
- Специалист проучвания на специализирания пазар на хардуер и софтуер – 1;
- Хардуерни специалисти – 2;
- Системен администратор – 1;
- Специалист информационна сигурност – 1;
- Техник компютърни системи – 1.
Изпълнението на дейността ще се осъществи в собствен офис, за което са предвидени разходи за амортизации за периода на изпълнение на целия проект
За изпълнението на задачите по дейностите по проекта ще се изполозват собствени дълготрайни активи (ДМА) - основно компютърна и комуникационна техника. Предвидени са разходи за амортизации на използваните ДМА за периода на изпълнение на проекта.
За правилното прилагане на европейските хармонизирани директиви и регламенти ще се използва външна услуга от страна на фирма или специалист/и с опит в прилагането на тези изисквания по време на цялото изпълнение и документиране на резултатите от проекта. Това ще намали рисковете от допускане на грешки при разработката на иноватияния продукт, поради недостатъчната компетентност на персонала в това направление.
377 200.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN