Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 60 043 дървета
English

Програма: Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027

Район за планиране: Всички

Описание

С изпълнението на проекта ще се разработи продуктова иновация (стока)-иновативен софтуер за виртуални служители. Чрез него ще можем да удовлетворим потребностите на клиентите ни от увеличаване възможностите им чрез автоматизиране на някои от рутинните им дейности. Целевите групи са български, европейски и американски банки и застрахователни компании
Целите на проекта са развитие и засилване на капацитета за научни изследвания и иновации и на внедряването на модерни технологии и насърчаване на прехода към кръгова и основаваща се на ефективно използване на ресурсите икономика, разработване на иновативен софтуер за виртуални служители. Очакваните резултати от изпълнението на проекта са разработен иновативен софтуер за виртуални служители иновативна онлайн  застрахователна услуга за застраховка Гражданска отговорност, чрез който ще предложим на клиентите ни иновативен софтуер, с който да оптимизират своята работа и да увеличат възможностите си чрез автоматизиране на някои от рутинните им дейности. С изпълнението на проекта ще се осъществи дейност разработване на продуктова иновация (стока) чрез извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова иновация. Ще бъдат спазени всички изисквания за визуализация на настоящото проектно предложение. Ще се повиши иновационния капацитет и конкурентоспособността на компанията ни – Аблера ООД и ще можем да предложим на клиентите ни иновативна онлайн застрахователна услуга за застраховка. Изпълнението на настоящият проект ще доведе до ниво на технологична готовност (съгласно TRL scale) - TLR 9 – изпробвана система в операционна среда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова иновация (Дейността ще бъде извършена чрез наемане на квалифициран персонал, необходим за разработването на иновацията): За изпълнение на необходимите дейности по разработването на иновацията ще бъде нает квалифициран персонал за извършване на съответните изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на иновацията по проекта. Екипът ще се състои от Програмисти – 7 броя За изпълнението на тази дейност след подписването на адм. договор между бенефициента и МИР-сключване на трудови договори с членовете на екипа от специалисти, който ще разработи иновацията-Програмисти – 7 бр. Екипът от специалисти трябва да изготви концепция и планиране, да опише основните функции на софтуера и възможностите, които той предоставя. Екипът трябва да направи анализ на изискванията–анализ на дизайна, анализ на средата, технически анализ; Екипът от специалисти трябва да изготви дизайн на софтуера и да дефинира отделните елементи на системата, както и бъдещите им функционалности и начини на комуникация. Екипът от специалисти трябва да изготви техническа документация. Екипът трябва да изследва всички случаи на взаимодействия, да изготви скици на всички интерфейси в системата, както за ползване от потребителите, така и от самите разработчици на системата, да изработи инструменти за работа със системата. Екипът от специалисти трябва да извърши разработване на софтуера - да завърши архитектурата на софтуера и да се избере подходящите методи на работа; да определи работния цикъл и да разработи сървърната част. Екипът трябва да разработи клиентската част и да разработи системи за сигурност, осигуряващи кодиране на комуникацията м/у клиентската, сървърната част и базата данни. Ще гарантира интегритета и сигурността на информацията, както и невъзможността тя да бъде компрометирана от външни зловредни източници. Екипът трябва да изследва системите за сигурност като изследват всички комуникации от клиента към сървъра и от сървъра към базата данни, нивата на достъп и възможностите за възстановяване на загубена информация. Екипът трябва да извърши интегриране и тест, като имплементира виртуален служител в системата. Екиът трябва да извърши изпитване на системата като вкара виртуален служител, който да покаже дали системата работи правилно и съгласно зададените технически изисквания. Екипът трябва да използва разработените инструменти за работа със системата. Екипът трябва да извърши тест на виртуалния служител в системата-след като вече е част от системата, виртуалният служител ще бъде подложен на продължителен и детайлен тест, за да се установи дали системата осигурява нужните технически показатели от концепцията и анализа и дали позволява безпроблемното криптиране и декриптиране на получен/изпратен e-mail. Тестът е свързан с голям брой итерации на всички процеси, проверка на взаимодействията м/у отделните модули и правилният им режим на работа. При необходимост, екипът от специалисти трябва да нанесе промени в системата като използва инструментите на системата. Те позволяват нанасянето на промени в самият процес на криптиране и декриптиране, търсене на информация в криптираните файлове. В тази фаза трябва да се тестват работните процеси и дали системата приема правилно промените, зададени от инструментите. В тази част се нанасят промени и по самата система за всички непредвидени случаи и ситуации, възникнали по време на теста. 557 776.80 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.