Приготвяне на топъл обяд: Месец на стартиране -І-ви за дейността от- 01.01.2023г. до 30.09.2025 г. вкл. Продължителност: 688 раб. д. Стойност- 1 170 320, 00 лв за храна
Приготвянето на топъл обяд ще се извършва при спазване условията за управление на услуга "Топъл обяд" при условията и по реда на ЗХ, както следва:Приготвянето на топъл обяд е възложено на изпълнител по ЗОП. За изпълнение на проекта е подписан Договор № 94-00-201 от 23.12.2022 година с Изпълнител "КЕЙ ЕНД ВИ" ООД до 30.09.2025 година и допълнително споразумение № 94 00-123 от 26.06.2024 година.
Срокът на документа удостоверяващ правното основание за ползване на материалната база е до 23.07.2031 година. Адрес на кухнята - гр. Сливен, ул. „Димитър Пехливанов - Добрович“ № 2.Със закупените хранителни продукти ще се осигури топъл обяд на 500 идентифицарини от ДСП потребителя за периода от 01.01.2023 г. до 30.09.2025 г. през работните дни от месеците или 688 работни дни, както следва: 372 Х 3,20 = 595 200, 00 лв. и 316 Х 3,64 = 575 120, 00 лв. Ежедневно ще се предоставя супа, основно ястие, хляб и и поне веднъж седмично десерт. В приготвената храна ще присъстват храни от всички групи - месо, млечни продукти, зеленчуци, хляб. Приготвеният топъл обяд ще бъде разсипван в еднократни пластмасови кутии и опаковки за храна, които ще са индивидуално пакетирани за всяко лице. Приготвената храна ще бъда доставяна ежедневно в работните дни от месеца в пунктове и/ или доставяна до домовете на потребителите и ще се получава лично от лицата или от нарочно упълномощени лица. Пунктовете ще отговарят на санитарно-хигиенните изисквания, в съответствие с установените изисквания и необходимите противоепидемични мерки. Всички лица включени в предоставянето на услугата ще бъдат задължени да спазват санитарно-хигиенните норми и изисквания, както и ще им бъдат раздадени лични предпазни средства. МАТЕРИАЛНА БАЗА И ОБОРУДВАНЕ Помещението, в което ще бъде приготвян топъл обяд за представителите на целевите групи, с адрес гр. Сливен, ул. „Димитър Пехливанов-Добрович“ № 2, е регистрирано по реда на ЗХ. Регистрационния номер на обекта, в който ще се приготвя храната, регистриран по Закона за храните е № 2190/25.04.2012 г., издадено от ОДБХ – Сливен. Регистрационен номер на транспортните средства, с които ще се доставя храната до пунктовете СН7547АТ,СН3121АК, СН3422ВВ, СН 0003 АТ, СН 7211 АТ,СН 4746 АТ,СН0928 ВА, СН1297 ВА,СН1497 ВА,СН 2234 ВА,СН 1738 ВА,СН 2489 ВА,СН 2368 АР,СН 0234 АР,СН 0235 АР,СН 0237 АР,СН 0239 АР. Оборудване-Зеленчукорезачка –3бр.,Картофобелачка 100–120 кг./час–1,Картофобелачка 60 - 80 кг./час–2, Месомелачка–1.,Машина за формиране на мляно месо (топчета, кюфтета)–1 ,Тестобъркачка–22 л–1,Тестобъркачка – 32 л.-1,Планетарен миксер–5 л-1,Планетарен миксер – 25 л.–1,Тесто-отделителна машина–1 Тесто-окръглителна машина–1 ,Втасална камера за 16 тави–6 ,Ел. пекарна 3 камери с по 2 тави 60/40–360порции- 8,Конвекторна фурна за 10 тави, 400 порции–1,Конвекторна фурна за 6 тави,240 порции–1,Газов парен казан–60 л.–2 ,Газов парен казан 150 литра–1,Газов парен казан–300л – 2 ,Готварски плот с 2 котлона–газ–1, Готварски плот с 4 котлона–газ–1, Фритюрник 10л– 2,Скара 60/40–2, Колба-сорезачка–1,Пасатор 25 см., потопяема част, 13000 оборота/минимум 250W–2бр.,Проф. хладилен шкаф 18-15 градуса по С–2 бр.,Проф. хладилен шкаф 0–4+ градуса по С–4бр,Проф.н хлад. шкаф +10 градуса яйца–1 бр., Хлад. камера 0–4+градуса, 10 м3–2бр.,Хлад.камера, -18 градуса, 12 м 1 бр.,Хлад камера0 4+ гр,25 м3– 1 бр.,Тунел за шоково охл– 1брой,Различни везни–5 бр. Човешки ресурси: изпълнител по ЗОП (инж. технолог хр. вкусова пром., диетолог/инстр. хранене, 2 готвачи, раб. кухня, 3 шофьори). |
1 170 320.00
|
560 614.40
|
Реализиране на съпътстващи мерки : При реализирането на съпътстващите мерки, ще се създаде необходимата организация от екипа отговорен за техническото и финансовото изпълнение на проекта.
Ще бъде предоставена съпътстващата подкрепа за лицата от целевата група, като същата ще бъде организирана чрез екипа отговорен за техническото и финансовото изпълнение на проекта.
Общината реализира и съпътстващи мерки, които са свързани с изготвяне на информационни материали за възможности за ползване на други социални услуги на територията на общината и проучване на потребностите на потребителите от нови социални услуги, за които могат да кандидатстват ще бъдат изработени информационни брошури/дипляни.
Тези информационни материали ще бъдат раздавани на потребителите.
Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на дейността „Осигуряване на топъл обяд“.
Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд се изразяват индикативно в индивидуално консултиране и съдействие на крайните потребители на топъл обяд, съобразно индивидуалните им нужди за:
- Възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ+;
- Ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене и др.
Видовете съпътстващи мерки ще бъдат съобразени според спецификата и индивидуалните потребности на включените целеви групи.
|
81 922.40
|
39 243.01
|