Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-1.004-1321-C01
Наименование на проекта Подобряване на работната среда в ЕН ДЖИ ВИ ГРУП ЕООД
Бенефициент 204560660 ЕН ДЖИ ВИ ГРУП ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 11.12.2024
Дата на стартиране 11.12.2024
Дата на приключване 11.12.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Стара Загора, гр.Стара Загора

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение се предвижда да бъде изпълнявано при условията на режим за минимална помощ по смисъла на Регламент (ЕС) №1407/2013 на Комисията от 18 декември 2013 г. относно прилагането на членове 107 и 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз (ДФЕС) към помощта de minimis. 
Проектното предложение предвижда изпълнението на следните дейности: 
1) Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд. 
Осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика определено засяга пряко или косвено всички работни места във фирмата и затова в тази дейност са включени всичките 7 служители.
2) Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.
Актуалната програма за минимизиране на риска предписва и препоръчва осигуряване на колективни предпазни средства за служителите чрез закупуване на подходящи уреди и апарати за климатизация и вентилация на производствените помещения на фирмата за 7 работни места.
3) Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.
За осигуряване на повишени санитарно-хигиенни условия за хранене, краткотраен отдих, почивка и преобличане на заетите във фирмата служители на 7 работни места се предвижда да бъдат закупени изцяло обзаведени и оборудвани преместваеми контейнери.
Планира се да бъдат закупени 1 контейнер за хранене и краткотраен отдих и почивка и 1 контейнер за преобличане със санитарен възел – баня и тоалетна.
Дейности
  • Дейност: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: В съответствие с целите на процедура Адаптирана работна среда чрез изпълнението на тази дейност проектното предложение на ЕН ДЖИ ВИ ГРУП ЕООД е насочено към постигане на следната основна цел: - Посрещане на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа, което изисква бързи промени в пазара на труда и налага предприемане на ефективни мерки за подобряване на достъпа до трудова заетост на качествени работни места и адаптиране към промените в работната среда. Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на труда и „зелени“ карти за организация на работните процеси съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятието, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Предвижда се също и извършване на обучение на лицата от целевата група във фирмата в размер на 7 д., насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд. Осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика определено засяга пряко или косвено всички работни места във фирмата и затова в тази дейност са включени всички служители в размер на 7 д., както следва: Управител - 1 Управител продажби и маркетинг - 1 Технически сътрудник - 1, Графичен дизайнер - 1, Печатар мантограф - 1 Монтажник изделия от метал - 2 Общо - 7 Фирмата планира да въведе новите „зелени“ модели на организация на работните процеси във връзка със следните предстоящи дейности: 1. внедряване в предприятието на планирани нови екологични производствени инвестиции, поради които се променя организацията на труда в предприятието; 2. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 3. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Дейността включва следните четири етапа, които ще се реализират в посочената по-долу логическа последователност: 1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Предвижда се настоящата дейност да се възложи на подходящ външен изпълнител с релевантна доказана квалификация, избран по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ (при спазване изискванията на акта по чл. 54 от ЗУСЕФСУ). Избраният по този начин изпълнител се очаква да разработи и изготви цялата необходима за целта документация, вкл. „зелени“ модели на организацията на труда, „зелени“ карти за организация на работните процеси, план от мерки за тяхното прилагане и да организира и допринесе ефективно за тяхното въвеждане и прилагане в предприятието, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени., Договорена стойност: 1 400.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Тази дейност от проектното предложение на ЕН ДЖИ ВИ ГРУП ЕООД е насочена към закупуване на колективни предпазни средства за подобряване на микроклимата в производствените помещения на фирмата. Предвижда се да бъдат закупени такива уреди и апарати за климатизация и вентилация, които са нови по вид и досега не са използвани в предприятието. Тяхната дейност е свързана с поддържане на безопасни и здравословни условия на труд и защита на здравето и безопасността на работниците и служителите. Същевременно избраните за закупуване колективни предпазни средства за нуждите на работещите във фирмата изцяло отговарят на задължителните изисквания на процедура Адаптирана работна среда. Фирмата разполага с голяма собствена производствена база, която представлява индустриална сграда на 2 етажа, както следва: 1. първи етаж с 5 работни помещения: – за метални рамки и табели; - за широкоформатни принтери – 2 бр.; - за гилотина, машина за капси и шевна машина винили; - за принтери – 2 бр., режещ плотер и ел. ламинатор; - за гилотина, термо преса и ел. ламинатор. 2. втори етаж с 2 работни помещения: – за светещи реклами; - за обемни букви и лед модули. Към датата на кандидатстване персоналът на фирмата е с численост 7 д. В съответствие с утвърдената програма за минимизиране на риска е идентифицирана нуждата от използване на колективни предпазни средства за климатизация и вентилация във всички работни помещения на предприятието и на всичките 7 работни места във фирмата, както следва: Управител - 1 Управител продажби и маркетинг - 1 Технически сътрудник - 1, Графичен дизайнер - 1, Печатар мантограф - 1 Монтажник изделия от метал - 2 Общо - 7 Също така в утвърдената програма за минимизиране на риска е идентифицирана и обоснована нуждата от използване във фирмата на следните колективни предпазни средства за климатизация и вентилация: Термопомпен агрегат 14 kW 1 Рекуперативен блок 2 Канално тяло за пресен въздух 1 Термопомпен агрегат 15,5 kW 1 Инверторен климатизатор 24 000 BTU 1 Инверторен климатизатор 18 000 BTU 1 Инверторен климатизатор 12 000 BTU 2 Климатична система термопомпа касетъчен тип 3 В утвърдената програма за минимизиране на риска са предписани следните мерки за изпълнение: 1. Инсталиране на инверторни климатизатори и климатична система термопомпа касетъчен тип във всички работни помещения като колективни предпазни средства за защита от неблагоприятен микроклимат. 2. Инсталиране на общообменна вентилация чрез рекуперативен блок с пластинчати топлообменници в комплект с термопомпен агрегат в помещенията с широкоформатни принтери като колективни предпазни средства за защита от аерозоли на химични агенти и прах. 3. Инсталиране на общообменна вентилация чрез канално тяло за пресен въздух в комплект с термопомпен агрегат в помещенията за лазерно рязане и гравиране с лазер с въглероден двуокис като колективни предпазни средства за защита от аерозоли на химични агенти и прах. В прикачените към електронния формуляр за кандидатстване 2 бр. оферти са предоставени подробни описания на предвидените за закупуване колективни предпазни средства за климатизация и вентилация., Договорена стойност: 67 770.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Тази дейност от проектното предложение на ЕН ДЖИ ВИ ГРУП ЕООД е насочена към осигуряване на социални придобивки за работещите чрез закупуване на подходящи за целта преместваеми контейнери, които ще бъдат поставени на територията на имота в непосредствена близост до индустриалната сграда на фирмата. Досега в сградата на предприятието не е имало отделни обособени кътове за отдих, рехабилитация, спорт, хранене, почивка и преобличане. За осигуряване на повишени санитарно-хигиенни условия за хранене, краткотраен отдих, почивка и преобличане на заетите във фирмата служители на 7 работни места се предвижда да бъдат закупени изцяло обзаведени и оборудвани преместваеми контейнери. Планира се да бъдат закупени 1 контейнер за хранене и краткотраен отдих и почивка и 1 контейнер за преобличане със санитарен възел – баня и тоалетна. Същевременно избраните за закупуване преместваеми контейнери за нуждите на работещите във фирмата изцяло отговарят на задължителните изисквания на процедура Адаптирана работна среда. Фирмата разполага с голяма собствена производствена база, която представлява индустриална сграда на 2 етажа, както следва: 1. първи етаж с 5 работни помещения: – за метални рамки и табели; - за широкоформатни принтери – 2 бр.; - за гилотина, машина за капси и шевна машина винили; - за принтери – 2 бр., режещ плотер и ел. ламинатор; - за гилотина, термо преса и ел. ламинатор. 2. втори етаж с 2 работни помещения: – за светещи реклами; - за обемни букви и лед модули. Към датата на кандидатстване персоналът на фирмата е с численост 7 д. С помощта на безвъзмездното финансиране от процедура Адаптирана работна среда ръководството на фирмата планира да осигури по-добри санитарно-хигиенни условия за хранене, краткотраен отдих, почивка и преобличане на заетите във фирмата служители на 7 работни места, както следва: Управител - 1 Управител продажби и маркетинг - 1 Технически сътрудник - 1, Графичен дизайнер - 1, Печатар мантограф - 1 Монтажник изделия от метал - 2 Общо - 7 Предвижда се да бъдат закупени напълно оборудвани и обзаведени 2 броя преместваеми контейнери, както следва: 1. Един контейнер за хранене и краткотраен отдих и почивка, включващ: - Двукрилен гардероб- 3 бр., Инверторен климатик- 1бр., Шкаф с мивка, хладилник, 1 бр. долен шкаф, 2 бр. горни шкафове, маса, 6 бр. столове, 1 бр. микровълнова фурна, 1 бр. Кафемашина, 1 бр. диспенсър, 1 бр. телевизор, шкаф мивка, Проточен бойлер 2. Един контейнер за преобличане със санитарен възел – баня и тоалетна, включващ: - Двукрилен гардероб-3 бр., Инверторен климатик-1 бр., Пейка без облегалка – 1 бр. Закачалки, мивка, батерия, моноблок, душ, поддушово корито, подов сифон, вертикален бойлер. В прикачените към електронния формуляр за кандидатстване 2 бр. оферти са предоставени подробни описания на предвидените за закупуване преместваеми контейнери., Договорена стойност: 32 050.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МЕГАМЕТАЛ 1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 32 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КЛИМАКОМПЛЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 67 700.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Заети, вкл. самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 111 342.00 BGN
БФП 111 342.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 83.81 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дълготрайни материални активи по договор №:BG05SFPR002-1.004-1321-C01 , Прогнозна стойност: 99 820.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Доставка на средства за климатизация и вентилация
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Доставка на ДМА за социални придобивки
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дълготрайни материални активи по договор №:BG05SFPR002-1.004-1321-C01- ДМА за социални придобивки-контейнери, Прогнозна стойност: 32 050.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на дълготрайни материални активи по договор №:BG05SFPR002-1.004-1321-C01- ДМА за социални придобивки-контейнери
    Изпълнител: МЕГАМЕТАЛ 1 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дълготрайни материални активи по договор №:BG05SFPR002-1.004-1321-C01-Средства за климатизация и вентилация, Прогнозна стойност: 67 770.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на дълготрайни материални активи по договор №:BG05SFPR002-1.004-1321-C01-Средства за климатизация и вентилация
    Изпълнител: КЛИМАКОМПЛЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 700.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN