| Номер от ИСУН | BG05SFPR002-1.004-1319-C01 |
| Наименование на проекта | По-добри условия на труд в "Мебелиана" ЕООД |
| Бенефициент | 205940345 МЕБЕЛИАНА ЕООД |
| Източник на финансиране | ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027 |
| Дата на сключване на договора/заповедта | 14.12.2024 |
| Дата на стартиране | 14.12.2024 |
| Дата на приключване | 14.12.2025 |
| Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | В изпълнение (от дата на стартиране) |
| Местонахождение |
|
| Кратко описание на проекта |
Проектното предложение на "Мебелиана" ЕООД и предвидените за изпълнение дейности са насочени към адаптиране на работната среда в отговор на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика, и променящите се модели на работа. Проектът ще подобри условията на труд и ще осигури превенция на риска при извършване на ежедневните работни дейности на всички 23 служители, работещи в базата в град Велинград. Предвидените дейности за изпълнение са: 1. Разработване и прилагане на „зелени" модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места. 2.Осигуряване на превенция и профилактика на "бърнаут" на работното място и "ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве" на работниците 3. Осигуряване на КПС за по-безопасни и здравословни условията на труд в "Мебелиана" ЕООД - конкретно в рамките на тази дейност ще бъдат изпълнени мерки за защита от прах и химични агенти във въздуха на производствените помещения, както и мерки за ергономия при работа. 4. Социални придобивки за работещите в предприятието - осигуряване на помещение за краткотраен отдих, и хранене с прилежащи към него съблекалня и баня. Очакваните резултати от реализацията на проекта са осигуряване на безопасни условия на труд и създаването на подходящи условия за краткотраен отдих и почивка на работниците, намаляване на напрежението и умората натрупани по време на работа, както и създаването на допълнителни предпоставки за постигане на по-висока мотивация на служителите и по-добри резултати при изпълнение на служебните ангажименти. Планираните дейности, пряко кореспондират с политиката на предприятието по отношение на човешките ресурси и представляват една дългосрочна инвестиция, като направените разходи за подобряване на работната среда и условията на труд ще се възвърнат индиректно чрез повишаване удовлетвореността на работещите и производителността на труда им. |
| Дейности |
|
| Партньори | Няма |
| Изпълнители | Няма |
| Подизпълнители | Няма |
| Членове на обединение | Няма |
|
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
|
| Индикатор 1 | Заети, вкл. самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 23.00 , Достигната стойност: 0.00 |
| Обща стойност на проекта | 190 765.30 BGN |
| БФП | 190 765.30 BGN |
| Собствено финансиране | 0.00 BGN |
| Общо реално изплатени суми | 0.00 BGN |
| Процент на съфинансиране от ЕС | 83.81 % |
| Няма | |
|
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
|
| Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. ремонт, модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд“:
1. Извършване на текущ ремонт /поставяне на окачен таван/ на производствено помещение с площ: 550 кв.м.
Обща стойност на процедурата: 24 200.00 лева без ДДС,
Прогнозна стойност: 24 200.00
|
| Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на КПС , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд“, както следва:
В рамките на дейността е предвидено закупуване на средства за колективна защита, съгласно утвърдената програма за минимизиране на риска в "Мебелиана" ЕООД, както следва:
1.Локална аспирационна система - 2 бр. на стойност 29 300.00 лв
2.Електростатичен уловител на прах и твърди прахови частици с филтър с активен въглен за улавяне на токсичен пушек и миризми-1 бр. на стойност 15 074.00 лв
3.Индустриални прахосмукачки - 2 бр. на стойност 3 554.00 лв
4.Климатици - 2 бр. на стойност 3 500.00 лв
5.Ергономични столове /работни/ – 7 бр. на стойност 3 465.00 лв
6.Ергономични офис столове с регулируема височина - 1 бр. на стойност 615.00 лв
7.Пожароизвестителна инсталация - 1 бр. на стойност 14 350.00 лв
Обща стойност на предмета на процедурата: 69 858.00 лева без ДДС
,
Прогнозна стойност: 69 858.00
|
| Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др“, както следва:
1.Фургон за отдих, хранене, почивка и преобличане - 1 бр. на стойност 51 745.00 лева
2.Кафемашина - 1 бр. на стойност 1 650.00 лева
3.Хладилник - 1 бр. на стойност 1 075.00 лева
4.Телевизор - 1 бр. на стойност 935.00 лева
5.Микровънлова печка - 1 бр. на стойност 295.00 лева
6.Диспенсер за вода - 1 бр. на стойност 840.00 лева
7.Маси за хранене - 6 бр. на стойност 1 170.00 лева
8.Столове - 23 бр. на стойност 6 555.00 лева
9.Климатик - 1 бр. на стойност 1 750.00 лева
10.Масажен стол - 1 бр. на стойност 8 750.00 лева
Обща стойност на предмета на процедурата: 74 765.00 лева без ДДС
,
Прогнозна стойност: 74 765.00
|
| Процедура 4 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на непреки разходи във връзка с изпълнение на проектното предложение
1.Непреки разходи свързани с упавлението на проектното предложение
Обща стойност на предмета на процедурата: 17 342.30 лева без ДДС,
Прогнозна стойност: 17 342.30
|
| Процедура 5 |
Предмет на предвидената процедура: Предмет на процедурата са дейностите по извършване на следните услуги:
„Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.“
Обюата стойност на предмета на процедурата възлиза на 4 600.00 лева без ДДС,
Прогнозна стойност: 4 600.00
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN