Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-2.002-0156-C01
Наименование на проекта "Укрепване на общинския капацитет на община Димово"
Бенефициент 000159554 ОБЩИНА ДИМОВО
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 20.03.2023
Дата на стартиране 27.03.2023
Дата на приключване 30.04.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Димово

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към изграждане, развитие и укрепване на общинския капацитет в община Димово за плавно, безпроблемно въвеждане, изпълнение и упражняване на правомощията и задълженията на общината по Закона за социалните услуги, Закона за хората с увреждания и Закона за личната помощ. 
Предвидено е извършване на ремонт на помещение, находящо се в сградата на общинска администрация - Димово, наемане, обучение и супервизия на нов служител, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.
С реализирането на проектното предложение ще бъдат насърчавани равните възможности, като не се допуска дискриминация на лицата, основана на пол, раса, цвят на кожата, етническа принадлежност, социален произход, език, религия, имотно състояние, възраст или увреждане и ще се достигне до по-ефективен механизъм, по-добро взаимодействие и координация, при която се зачитат и спазват правата и основните свободи на гражданите. Също така ще се оказва помощ, съдействие и прием на заявления за избор на социални услуги и насочването за тази услуги, предоставяне на информация на лицата, относно съществуващите социални услуги, условията и сроковете за тяхното ползване, местоположението на предоставяните социални услуги в общината, условията на заплащане и пълно или частично освобождаване от заплащане на такса за ползване на социалните услуги, оказване на съдействие и консултиране на лицата за избор на подходящи за тях социални услуги. По този начин ще се обезпечи изпълнението на задълженията и отговорностите, свързани със социалната политика на общината към населението ѝ, чрез достъпни услуги и дейности по предоставянето на гъвкави, навременни, адекватни, ефективни, ефикасни и качествени услуги на лицата от най-уязвимите групи от населението на общината, съобразени и в зависимост от желанията, личният избор и нужди.
Дейности
  • Дейност: Наемане на персонал, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП, ЗХУ, както и по ЗСУ в частта , свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.: За подкрепа на реформата на системата на социалните услуги, изпълнението на задълженията и правомощията на общината, свързани с политиката в социалната сфера осигуряването на достатъчни услуги на населението, натовареността и ангажираността на служителите от общинската администрация е необходимо наемане на нов служител на длъжност "Социален работник". Функциите, които ще изпълнява са свързани с изпълнението на задълженията и отговорностите на общината по ЗЛП, ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги - директна комуникация с лицата, желаещи да ползват социални услуги, прием на заявления-декларации, изготвяне на индивидуални оценки на потребностите и други. Социалният работник ще бъде назначен на основен трудов договор при пълен работен ден - осем часа за 24 месеца. Общият размер на разходите за трудови възнаграждения по реда на КТ на персонала, включително всички дължими доплащания и осигурителни вноски, начислени за сметка на работодателя е в размер на 47 172,14 лв. , Договорена стойност: 47 172.14 , Отчетена стойност: 46 887.95
  • Дейност: Обучение на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. Извършване на текущ ремонт на помещение, съществуващ сграден фонд и създаване на едно работно място /фронт-офис/, закупуване на компютърно оборудване и офис обзавеждане.: 1. Планираните дейности са създаване на фронт-офис, чрез извършване на текущ ремонт на помещение, което се намира на партерния етаж на сградата на общинска администрация - Димово, публична общинска собственост, бивш "Център за информация и услуги на гражданите" с площ от 21 кв. м., с отпаднало предназначение, поради малката площ и натоварването за поемане и обслужване на гражданите. Необходимо е извършването на текущ ремонт за подобряване и привеждане на помещението в приветлив вид, а именно премахване на стара мазилка, грундиране, шпакловка и боядисване на стени, поставяне на окачен таван, поставяне на ламиниран паркет, подмяна и монтаж на осветителните тела, контакти и ключове за осветление. 2. Закупуване и подмяна на остаряло и амортизирано оборудване и обзавеждане на помещението с офис-стол, стол за граждани или канапе, подходящи и за лица с увреждания, компютър, принтер и шкаф-секция за документи, материали и консумативи. 3. Предвидено е обучение и супервизия на един новоназначен служител и четирима служители - двама управители на социални услуги "ЦНСТЛФУ" - село Извор и "ЦНСТЛПР" -село Воднянци, и двама директори на социални услуги "ДСХ" и "ДЦСХ" - село Гара Орешец, и "ЦСРИ" и "ДЦСХ" - град Димово. Организираното обучение за 5 лица ще се извърши през първи проектен месец. Общият размер на единната ставка е в размер на 18 868,86 лв., както следва: Разходите за ремонтни дейности /СМР/ са в размер на 3 000,00 лв. Разходите за оборудване и обзавеждане са в размер на 3 604,10 лв. Разходите за обучение и супервизия са в размер на 6 811.83 лв. Непреки разходи в размер на 5 452,93 лв., Договорена стойност: 18 868.86 , Отчетена стойност: 18 755.18

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Заети, вкл. самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 2 Заети лица, повишили своите компетенции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 65 643.13 BGN
БФП 65 643.13 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 65 643.13 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 83.81 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN