Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-1.012-0324-C01
Наименование на проекта Устойчива заетост за лица в неравностойно положение
Бенефициент 825297318 АКВАРЕЛ ООД
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 10.09.2024
Дата на стартиране 10.09.2024
Дата на приключване 10.03.2027
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение на фирма АКВАРЕЛ ООД е насочено към наемане на персонал. Към момента в предприятието работят 16 човека, което е напълно недостатъчно за извършване на всички дейности, което от своя страна намалява конкурентоспособността на предприятието. Дружеството се занимава с търговия на дребно с вестници и канцеларски стоки.
Чрез назначаването на пет лица от двете целеви групи е предвидена устойчивост на новосъздадените/подкрепени работни места, за които е била осигурена субсидирана заетост по време на проекта.
По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи пет лица, обособени в четири различни позиции:
- техник, поддръжка на компютърни мрежи - 3513-301;
- склададжия - 4321-2014;
- общ работник - 9622-0001;
- монтажник, мебели от дърво и други подобни материали - 8219-2008.
Новозаетите работни позиции ще бъдат въведени в естеството на работния процес и работната среда чрез назначаване на компетентно лице /ментор/, което е добре запознато с работния процес и ще подпомогне за по-бързото адаптиране и усвояване на необходимите умения за качествено изпълнение на работата.
В бюджета е заложен и разход за транспорт, тъй като се цели новоназначените лица да бъдат от същата област и община, но в различно населено място от седалището на фирмата.
Необходимостта от назначаване на допълнителен персонал ще подмомогне фирмата да разшири екипа си, което за нас като работодател ще бъде от голяма полза. По този начин ще гарантираме по-ефективни резултати, по-бързо реагиране от страна на клиент - услуга, както и по-голяма конкурентоспособност.
Ръководството на фирмата е убедено, че персонала е най-важния ресурс за развитието на всяка една фирма и чрез него се стреми да осигури максимална удовлетвореност сред своите клиенти. Чрез назначаването на допълнителен персонал фирмата ще може да осъществява в по-бързи и кратки срокове предоставяните услуги, с които фирмата осъществява своята дейност и ще постигне много добри крайни резултати.
Дейности
  • Дейност: Наемане на лица от целевата група: По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи пет лица от двете целеви групи, обособени в четири различни позиции. Четири от новосъздадените/подкрепени работни места фирмата - кандадат залага да бъдат лица в неравностойно положение без трайни увреждания и едно лице с трайни увреждания със степен на трайно намалена работоспособност 50 и над 50 на сто. Предвиждаме да наемем четири лица в неравностойно положение, както следва: - техник, поддръжка на компютърни мрежи - 3513-301 - 2 лица; - склададжия - Код НКПД - 4321-2014 - 1 лице; - общ работник - Код НКПД - 9622-0001 - 1 лице; Лицето с трайно увреждане предвиждаме да наемем на позиция: - монтажник, мебели от дърво и други подобни материали - Код НКПД - 8219-2008 - 1 лице. Чрез осигуряването на новоназначените лица на позицията: склададжия и общ работник ще гарантираме за по-бързото обработване на постъпилите поръчки и тяхната подготовка за транспортиране; чрез монтажник, мебели от дърво и други подобни материали ще гарантираме на нашите клиенти качествена сглока на детайли и възли съобразно утвърдената конструкция и технология на предлаганото офис оборудване; чрез техник, поддръжка на компютърни мрежи ще постигнем нашата цел за поддържане и постоянното подобрение на онлайн магазина на Акварел ООД. Разходите за възнаграждения, следва да бъдат изплатени на лицата чрез внасяне по платежна сметка в банка. Максималният период на допустимост на разходите за едно работно място от групата на лица в неравностойно положение е до 12 месеца / 4 тримесечия /, а максималният период на допустимост на разходите за едно работно място от групата на лица с трайни увреждания - до 24 месеца / 8 тримесечия / като разходите за възнагражденията за наето лице, представител на целевата група, се възстановяват под формата на стандартна таблица за единица разход и се определят съгласно чл. 53 (1), буква (б) от Регламент 2021/1060 г. Стандартната таблица за единица разход покрива тримесечния разход за труд на работодател за наето лице в икономически сектор (икономическата дейност на предприятието, в която е заето лицето, съгласно Класификацията на икономическите дейности (КИД) 2008 г.) при минимум 85% отработени дни за периода в т.ч. дните, в които лицето ползва платен годишен отпуск. В стойността на единица разход се включват тримесечните разходи за труд на работодателя за наето лице. Същите включват брутно възнаграждение (разход за нетно възнаграждение, лични осигурителни вноски и данък на физическо лице) и осигурителни вноски за сметка на работодателя, в т.ч. и разход за платен годишен отпуск. Размерът на стандартната таблица за единица разход по икономическа дейност на работодател при 8-часов работен ден в Индекс на ИД - Търговия; ремонт на абтомобили и мотоциклети е 3 963,00лв., от които брутно възнаграждение 3 333,00лв.; осигурителни вноски за сметка на работодател 630,00лв. В бюджета е заложена сумата от 95 112.00лв. В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез две лица от същото предприятие /ментор/, което да подпомогне новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност за период до 6м. Разходите за възнаграждение на ментори, определени от работодателя, които ще отговарят за представители на целевата група, като месечното възнаграждение е в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за съответната година. В бюджета е заложена минималната работна заплата за 2024г., равняваща се на 933,00лв., като ½ от не я е равна на 466,50 лв., при което за две лица сумата се равнява на 5 598.00лв. Менторът трябва да отчете минимум 40 часа месечно, за да получи съответно възнаграждение за това, като е допустимо да се отчитат само в реално отработени дни., Договорена стойност: 100 710.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разходи за транспорт: В бюджета е заложен и разход за транспорт за всяко едно от лицата, тъй като се цели новоназначения персонал да бъдат от същата област и община, но в различно населено място от мястото на изпълнение на дейността - гр. Пловдив. Чрез тази допълнителна подкрепа за транспорт на новозаетите работни места, осигурявам възможност за наемане на кадри от околността. Разходите за надбавка за транспорт, се възстановяват под формата на стандартна таблица за единица разход и се определят съгласно чл. 53 (1), буква (б) от Регламент 2021/1060 г. Дневната надбавка за транспорт е в размер на 7.00 лева и се възстановява за всеки отработен ден. В стойността на единица разход се включват дневни разходи за транспорт до и от работното място на наетото лице, когато адресът на месторабота е различен от населеното място по местоживеене на наетото лице. Сумата заложена в бюджета е на база работните дни през 2025г. - 249 дни, което се равнява на 6 972,00лв за четирите лица от целевата група. За лицето с трайно увреждане сме заложили транспорт за работните дни през 2025г. и 2026г., което се равнява на 3 486,00лв. Крайната сума заложена в бюджета е на база работните дни се равнява на 10 458,00лв., Договорена стойност: 10 458.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници, които при напускане на операцията имат работа, включително като самостоятелно заети лица , Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Участници в неравностойно положение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 122 284.80 BGN
БФП 122 284.80 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 83.81 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN