Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-1.012-0245-C01
Наименование на проекта Осигуряване на устойчива заетост за хора в неравностойно положение във фирма ЕКО ВЮ ЕООД
Бенефициент 202143536 ЕКО ВЮ ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 17.09.2024
Дата на стартиране 01.10.2024
Дата на приключване 01.03.2027
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41)

Описание

Кратко описание на проекта
ЕКО ВЮ ЕООД е дружество, чиято основна дейност е инвестиции в строителство, продажба, управление и поддръжка на недвижими имоти. 

Основната цел на настоящия проект е да се осигури устойчива заетост за хора в неравностойно положение, включително чрез адаптиране на работни места за хора с увреждания във фирма ЕКО ВЮ ЕООД.
С постигането на основната цел се очаква да се осигури устойчива заетост за хора в неравностойно положение и да се реализира следната специфична цел:
Подобряване на достъпа до трудова заетост и мерки за активизиране за всички лица, търсещи работа, и най-вече за младите хора, по-специално чрез изпълнението на гаранцията за младежта, за дългосрочно безработните и групите в неравностойно положение на пазара на труда и за неактивните лица, както и чрез насърчаване на самостоятелната заетост и социалната икономика.

В обхвата на настоящото проектно предложение са включени следните дейности:
Дейност 1 Наемане на безработни лица в неравностойно положение без трайни увреждания и лица с трайни увреждания.
Дейност 2 Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м.
Дейност 3 Осигуряване на транспорт за лицата от целевата група от и до работното място, в случай че лицето работи в населено място, различно от местоживеенето му.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 Наемане на безработни лица в неравностойно положение без трайни увреждания и лица с трайни увреждания.: Към момента на подаване на проектното предложение, във фирмата са назначени малък брой лица, които няма как да покриват всички нужди на предприятието. Установена е остра необходимост от набиране на нов персонал. С изпълнението на дейността ще се даде възможност за подобряване на работната сила и оказване на положително въздействие върху борбата с безработицата на лицата в неравностойно положение в страната. С изпълнението на дейността фирмата ще увеличи числеността на своя персонал с 10 нови служителя. При изпълнението на тази дейност ще бъдат назначени: - 8 лица в неравностойно положение. Наетите лица в неравностойно положение ще бъдат назначени на следните длъжности: 1 лице Организатор продажби и реклама (КОД 3339 3021), 1 лице Работник поддръжка на сгради (КОД 7119 2016), 1 лице Градинар (КОД 6113 1003), 1 лице Счетоводител (КОД 3313 3001), 1 лице Пазач-портиер (КОД 5414 0015), 1 лице Офис мениджър (КОД 3341 3004), 1 лице Чистач/Хигиенист (КОД 9112 0004) и 1 лице Юрисконсулт (КОД 2611 7021). Лицата ще бъдат назначени във фирмата за период от 12 месеца. Предвидено е след изпълнението на проекта работодателят да задържи 100% от лицата в неравностойно положение на работа, а именно 8 лица за период от 6 месеца. Лицата в неравностойно положение ще бъдат назначени на трудов договор с 6 месеца срок на изпитване. - 2 лица с трайни увреждания. Лицата с трайни увреждания ще бъдат назначени на длъжност Чистач/Хигиенист (КОД 9112 0004) - 1 лице и на длъжност Пазач-портиер (КОД 5414 0015) - 1 лице. Лицата ще бъдат назначени във фирмата за период от 15 месеца. Предвидено е след изпълнението на проекта работодателят да задържи 100% от лицата с трайни увреждания на работа, а именно 2 лица за период от 8 месеца. Лицата с трайни увреждания ще бъдат назначени на срочен трудов договор. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА Организатор продажби и реклама (КОД 33393021) Извършва маркетингови проучвания и маркетингово планиране и анализ на пазарните възможности на клиентите на фирмата. Създаване и актуализира съдържанието на наличните фирмени сайтове. Комуникация с потенциални клиенти и създаване на маркетинг стратегия за развитие в различните дигитални канали. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА Работник поддръжка на сгради (КОД 7119 2016) Поддържа в изправност поверените му съоръжения и устройства, като осигурява правилната им и непрекъсната експлоатация. Извършва цялостна подготвителна дейност, необходима за ремонт и поддръжка на сградите и помещенията. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА Градинар (КОД 6113 1003) Планира и провежда необходимите операции за поддръжка на прилежащите паркови и градински площи на ваканционния комплекс с интензивни техники на култивация. Отглежда дръвчета, храсти, цветя и други растения. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА Счетоводител (КОД 3313 3001) Изпълнява задачи, свързани с контрол за правилното водене на първични документи, разходване на парични средства и материални ресурси, както и осчетоводяване на документи и водене на ведомости. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА Пазач-портиер (КОД 5414 0015) Наблюдава обектите с цел опазване на имуществото срещу кражби и вандализъм. Контролират достъпа до обектите, поддържа реда и прилага съответните правила при публични прояви. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА Офис мениджър (КОД 3341 3004) Извършва цялостна дейност по организация на работата в офисът на дружеството и води кореспонденцията. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА Юрисконсулт (КОД 2611 7021) Организира и осъществява дейност за уреждане на въпроси от договорноправен характер, арбитражни и съдебни дела. Дава правни становища за правилното протичане на съответната дейност, както и по законосъобразността на нормативните и други правни актове, внасяни за разглеждане и приемане от колективните органи за управление на предприятието. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА Чистач/Хигиенист (КОД 9112 0004) Поддържа постоянна чистота в определените помещения и прилежащите им площи. Всяка една от посочените длъжности отговаря на код по КИД L Операции с недвижими имоти., Договорена стойност: 172 788.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2 Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м.: Дейността е насочена към осигуряване на 2-ма ментори за 4 от новонаетите лица от целевата група за период от 6 месеца. В една фирма менторът играе решаваща роля за осигуряване на плавен преход и адаптация на новите служители към новата среда. Менторът ще бъде лице от същото предприятие, което да подпомогне новонаетото лице от целевата група при навлизането му в спецификата на работното място/заеманата длъжност. С изпълнението на дейността, фирмата ще се възползва от извършване на обучение на своите бъдещи служители, тъй като работата е доста специфична и изисква специални умения. Осигуряването на ментор за новонаетите лица би спомогнало за повишаване на тяхната мотивация за работа и по-бързото им приобщаване към екипа. Предвидено е да бъде осигурен 1 ментор, който е назначен във фирмата на длъжност Управител. Менторът ще обучава новонаетите лица в неравностойно положение, които ще бъдат назначени на длъжност Офис мениджър и Юрисконсулт. Менторът ще отговаря за 2 новонаети лица. Менторът ще обучи новонаетото лице на длъжност Офис мениджър как да извършва цялостна дейност по организация на работата в офисът на дружеството и как да води кореспонденцията. Новонаетото лице на длъжност Юрисконсулт ще бъде запознато с всички договори на фирмата и текущи казуси. Лицата ще се запознаят с ценностите и политиката на компанията. Предвидено е да бъде осигурен 1 ментор, който е назначен във фирмата на длъжност Мениджър проекти. Менторът ще обучава новонаетите лица в неравностойно положение, които ще бъдат назначени на длъжност Организатор продажби и реклама и Работник поддръжка на сгради. Менторът ще отговаря за 2 новонаети лица. Менторът запознае новонаетото лице на длъжност Организатор продажби и реклама с организацията на работа във фирмата и с вътрешно фирмените процедури и политики. Лицето на длъжност Работник поддръжка на сгради ще получи подкрепа при обучението му, което включва поддържане в изправност поверените му съоръжения и устройства и осигуряване правилната им и непрекъсната експлоатация. Всяка една от посочените длъжности отговаря на код по КИД L Операции с недвижими имоти., Договорена стойност: 5 598.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3 Осигуряване на транспорт за лицата от целевата група от и до работното място, в случай че лицето работи в населено място, различно от местоживеенето му: Ваканционното селище е разположено в периферията на град Разлог, което прави достъпът на служителите до работното място затруднен, поради липсата на градски транспорт. Целта на дейността е чрез осигуряване на транспорт, работодателят да привлече и задържи квалифицирана работна ръка, която иначе не би могла физически да стигне до работното място. Лицата, живеещи в отдалечени населени места често срещат трудности с намирането на работа, понякога поради липсата на осигурен транспорт или заради налагащите се разходи за транспорт. А когато лицата попадат в дефиницията "неравностойно положение", затруднението за тях е още по-голямо. Фирмата планира да осигури транспорт за всички 10 лица от целевата група от и до работното място, когато лицата са с различно местоживеене от мястото на изпълнение на проекта. По този начин фирмата ще подкрепи 10 лица от целевата група като им осигури транспорт от и до работното място за период от 12 месеца. Положителното за лицата, на които ще бъде осигурен транспорт е, че ще спестят пари от разходи за обществен транспорт. Освен това, чрез тази дейност ще се помогне на лицата да преодолее географските си бариери и ще им се осигури по-добър достъп до възможности за работа. Като улеснява пътуването до работното място, работодателят ще подобри цялостната удовлетвореност от работата на своите служители, тъй като те ще бъдат по-малко стресирани и по-продуктивни. Предлагането на транспортни услуги показва, че компанията е загрижена за благосъстоянието на своите служители и е готова да направи допълнителни усилия, за да ги подкрепи., Договорена стойност: 17 500.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници, които при напускане на операцията имат работа, включително като самостоятелно заети лица , Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Участници в неравностойно положение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 215 474.60 BGN
БФП 215 474.60 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 83.81 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN