Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-1.012-0272-C01
Наименование на проекта УСТОЙЧИВА ЗАЕТОСТ ЗА ХОРА В НЕРАВНОСТОЙНО ПОЛОЖЕНИЕ
Бенефициент 114036744 Кооперация РАЙОННА ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП"
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 03.09.2024
Дата на стартиране 03.09.2024
Дата на приключване 03.02.2027
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31)

Описание

Кратко описание на проекта
РАЙОННА ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП" Кооперация е търговска фирма, основана през 1995г. в Плевен. Към момента в предприятието работят 40 човека, което е напълно недостатъчно за извършване на всички дейности към момента, което от своя страна намалява конкурентоспособността на предприятието. 
По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи шест лица от целевите групи, обособени в пет различни позиции:
- счетоводител - 1 лице;
- експерт маркетинг - 1 лице;
- продавач консултант -  2 лица;
- снабдител доставчик - 1 лице;
- интериорен дизайнер - 1 лице;
Лица в неравностойно положение без трайни увреждания - 5 лица. Лица с трайни увреждания - 1 лице.
Новозаетите работни позиции ще бъдат въведени в естеството на работния процес и работната среда чрез назначаване на компетентно лице /ментор/, което е добре запознато с работния процес и ще подпомогне за по-бързото адаптиране и усвояване на необходимите умения за качествено изпълнение на работата. Тъй като ние сме работодател, който се грижи за обучението и развитието на свойте служители. Разпознаваме, ценим и инвестираме в потенциала на всеки наш кадър - за да вървим напред с общи усилия.
Необходимостта от назначаване на допълнителен персонал ще подпомогне фирмата да разшири екипа си, което за нас като работодател ще бъде от голяма полза. По този начин ще гарантираме по-ефективни резултати, по-бързо реагиране от страна на клиент - услуга, както и по-голяма конкурентоспособност. Клиентът е в центъра на нашата вселена. Важни са неговите желания и потребности. Ръководството на фирмата е убедено, че персонала е най-важния ресурс за развитието на всяка една фирма и чрез него се стреми да осигури максимална удовлетвореност сред своите клиенти. Чрез назначаването на допълнителен персонал фирмата ще може да осъществява в по-бързи и кратки срокове предоставяните услуги, с които фирмата осъществява своята дейност и ще постигне много добри крайни резултати.
Дейности
  • Дейност: Наемане на лица от целевата група: По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи шест лица от двете целеви групи, обособени в пет различни позиции. Пет от новосъздадените/подкрепени работни места фирмата - кандидат залага да бъдат лица в неравностойно положение без трайни увреждания и едно лице с трайни увреждания със степен на трайно намалена работоспособност 50 и над 50 на сто. Предвиждаме да наемем пет лица в неравностойно положение, както следва: - счетоводител - Код НКПД -24116004 - 1 лице - експерт маркетинг- Код НКПД - 24316002 - 1 лице - продавач консултант- Код НКПД - 52232001 - 1 лица - снабдител доставчик- Код НКПД - 43212015 - 1 лице - интериорен дизайнер- Код НКПД - 34323005 - 1 лице Лицето с трайно увреждане предвиждаме да наемем на позиция: продавач - консултант - Код НКПД - 52232001 - 1 лице. Чрез осигуряването на новоназначените лица по обособените позициите гарантираме, че ще можем да отговорим на потребителското търсене като повишаваме качеството на обслужване. Чрез наемането на допълнителния персонал, като работодател ще повишим своята конкурентоспособност, ще подобрим собствените си качества като фирма, ще увеличим екипа си от специалисти, ще подпомогнем за бързо, качествено и коректност на предлаганата от нас стока, от което следва да увеличим клиентите, които ни се доверяват, при което изграждаме стабилни връзки и устойчиви бизнес взаимоотношения. Максималният период на допустимост на разходите за едно работно място е, както следва: - за лица в неравностойно положение без трайни увреждания – до 12 м. (4 тримесечия) - за лица с трайни увреждания – за период до 24 м. - (8 тримесечия) Разходите за възнаграждение за наето лице, представител на целевите групи по процедурата, се възстановяват под формата на стандартна таблица за единица разход и се определят съгласно чл. 53 (1), буква (б) от Регламент 2021/1060 г. Стандартната таблица за единица разход покрива тримесечния разход за труд на работодател за наето лице в икономически сектор (икономическата дейност на предприятието, в която е заето лицето, съгласно Класификацията на икономическите дейности (КИД) 2008 г.) при минимум 85% отработени дни за периода в т.ч. дните, в които лицето ползва платен годишен отпуск. В стойността на единица разход се включват тримесечните разходи за труд на работодателя за наето лице. Същите включват брутно възнаграждение (разход за нетно възнаграждение, лични осигурителни вноски и данък на физическо лице) и осигурителни вноски за сметка на работодателя, в т.ч. и разход за платен годишен отпуск. Размерът на стандартната таблица за единица разход по икономическа дейност на работодателя при 8-часов работен ден е, както следва: Индекс на ИД - G -Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети - 3 963.00 лв., от които брутно възнаграждение - 3 333.00 лв.; осигурителните вноски за сметка на работодател - 630.00 лв. В бюджета е заложена сумата от 110 964,00лв. В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез шест лица от същото предприятие /ментор/, което да подпомогне новозаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност за период до 6м. Разходите за възнаграждение на ментори, определени от работодателя, които ще отговарят за представители на целевата група, като месечното възнаграждение е в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за съответната година. В бюджета на проектното предложение е заложен размерът на минималната работна заплата за 2024г. Менторът трябва да отчете минимум 40 часа месечно, за да получи съответно възнаграждение за това, като е допустимо да се отчитат само в реално отработени дни. В бюджета е заложена сумата от 16 794,00лв., Договорена стойност: 127 758.00 , Отчетена стойност: 74 839.50

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници, които при напускане на операцията имат работа, включително като самостоятелно заети лица , Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Участници в неравностойно положение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 140 533.80 BGN
БФП 140 533.80 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 82 323.45 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 83.81 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN