Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-1.004-2331-C01
Наименование на проекта Подобряване на условията на труд в Ванков-Дунев ООД
Бенефициент 114008667 ВАНКОВ - ДУНЕВ ООД
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 14.12.2024
Дата на стартиране 14.12.2024
Дата на приключване 14.12.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Плевен, гр.Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
Предвидените дейности в проектното предложение ще допринесат за подобряване на здравословната и безопасна работното среда във Ванков- Дунев ООД което е ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички работници, спомагайки за намаляване на рисковете за здравето на работното място и за подобряване на стандартите за здравословни и безопасни условия на труд,чрез :
1. Предприемане на ефективни мерки за адаптиране на служителите към промените в работната среда.;
2. Осигуряване на безопасни условия на труд, на работниците и служителите чрез защита от падане от високо и  при изкопни работи ;
3.Намаляване на  рисковете  при работа на строителния обект;
4. Осигуряване на социални придобивки на работещите , чрез закупуване на  2 бр. мобилни столова;
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 „Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в Ванков-Дунев ООД . Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд": Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и за намаляване въздействието върху околната среда.Тя включва : 1. Въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 2.Изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени , Договорена стойност: 5 200.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 4 „Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд в Ванков - Дунев ООД“: Кандидатът изпълнява различни СМР паралелно в няколко обекта в гр. Плевен и наслените места от обшината и региона , Към момента има подписани договори с инвеститори за изграждане на жилищни и промишлени сгради , с различно РЗП и височина . Строителните дейности на сгради високо строителство изисква използването на колективни средства за защита от ново поколение , които да намалят рисковете от подхлъзване и падане от височина. Паралелно изпълняваните строителни обекти и по- конкретно тези които са свързани с жилищно строителство изискват едновременно фирмата да разполага с колективни средства за защита - парапети за предпазване от падане от височина за над 500 л. метра открити пространства на голяма височина, които поставят работещите под риск при работа. За целта в проекта е предвидено закупуването на 500 л.м ПРЕДПАЗНА СИСТЕМА ЗА ПЛОЧА ТИП „БАРИЕРА“ (парапети) . За да се осигурят колективни предпазни средства за 500 л.м е необходимо закупуването на: 1. Предпазно пано с височина 1200 мм и дължина от минимум 2300 мм, в зависимост от конкретния произв. 2.Странични стълбове за монтаж с височина 1200 мм 3. Монтажен елемент ( пета) Това са вид мобилни олекотени парапети от ново поколение и в това си качество, те могат да бъдат транспортирани и монтирани на следващ строителен обект, след приключване на работата.Тези парапети ще заместят съществуващите, които са амортизирани, част от тях са счупени и носят риск за безопасността на работещите на височина. Закупуването, доставката и поставянето на моб. парапети ще намали чувствително рисковете от подхлъзване, падане и падане от височина, предвидени в програмата с мерки за предотвратяване, ограничаване и контрол на рисковете за здравето и живота на работещите в компанията. При запитването за оферта за конкретното колективно средство за защита от падане от височина получихме оферти от двама различни доставчици , като оборудването е със сходни технически характеристики. Тези съоръжения ще заместят наличните, които са амортизирани и недостатъчно надеждни от падане от височина За още по-голяма безопасност на работещите, освен съоръженията предпазващи от падане вътре в изкопа, се предвижда и закупуване на 31,5 метра укрепваща защитна система за изкопи, която се състои от 9 бр. основни модула 3500 мм х 2400 мм със стандартни разпонки , 9 бр. надстройващи модула 3500 мм/1400 мм със стандартни разпонки и 9 бр.комплекта свързващи щифтове, което ще доведе до максимална защита на работниците при изграждане на изкопи за външни ВиК връзки. Новата укрепваща система е и олекотена, което е допълнително предимство за намаляване на трудовия травматизъм. Новата система ще замени наличната, която е тежка и амортизирана. С цел намаляване на запрашаването по време на работа на строителния обект и намаляване на риска от падащи предмети ( строителни отпадъци) е предвидено закупуването на 25 линейни метра улей за отвеждане на отпадъци включващи:начален елемент, основен елемент и рамка за укрепване, Договорена стойност: 50 357.10 , Отчетена стойност: 50 285.78
  • Дейност: Дейност 5 „Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др“. : Еврострой - РН ЕООД изпълнява обекти с продължителност над 3 месеца и на места без възможност за столово хранене. Дейността включва закупуване на два броя мобилни фургони, за обособяване на мобилни столови за работещите по строителните обекти, които обичайно се изпълняват за срок от повече от три месеца и където няма друга възможност за столово хранене. Често в малките населени места в община Плевен и региона няма възможности за столово хранене. Работниците, които се трудят на строителни обекти в подобни населени места са лишени от възможност за пълноценен отдих, почивка и хранене на подходящо място по време на работа. Строителството на кооперация или еднофамилни къща се изпълнява в рамките на от няколко месеца до 2-3 години, в зависимост от обема на СМР и желанията на клиента. За обекти, които се изпълняван за срок повече от три месеца в малки населени места или извън населени места, мобилната столова е много добра възможност работниците да починат и да се нахранят.За изпълнението на дейността е предвидено: 1. Закупуване на 2 бр. фургони ( контейнери)за хранене , отдих и почивка обособени като мобилна столова 2. Оборудване за 2 бр. мобилни столови: Климатик - 2 бр. Хладиник - 2 бр. Микровълнова - 2 бр Кафе машина - 2 бр. Автомат за топла и студена вода (диспенсър)- 2 бр. Маса за хранене -2 бр. Столове за хранене - 12 бр. Комплект модулен кухнески шкаф -2 бр Метален гардероб за съхранение -2 бр Газов отоплител тип "Пирамида" - 2 бр. Климатиците са стенен тип с вътрешно и външно тяло с мощност 12 000 BTU с включен монтаж в фургона ( контейнера) Газовите нагреватели са предвидени за случаите, в които няма възможност за прекарване на електричество на обекта или същото ще бъде изградено на по-късен етап,за да затопля мобилната столова при неблагоприятни зимни условия. За обекти, които се изпълняват за кратък период и не е рентабилно да се транспортира мобилната столова или няма място къде да се позиционира мобилна столова, също ще се използва газовия отоплител, за да може в студения и зимния период от годината, работниците да се стоплят по време на обедната си почивка. Предвиденият газов отоплител е от неръждаема стомана и алуминий, има възможност да се използва както в закрити помещения, така и на открито. Мобилността на столовите ще даде възможност за многократно използване на различни обекти за дълъг период от време.За определяне на средноаритметичната цена за всеки един предвиден в дейността разходи са взети две офети , като единичната цена , количество и общата цена са попълнение в Приложение IV Информация за пазарни цени , Договорена стойност: 59 563.04 , Отчетена стойност: 59 463.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "БЪЛГАРСКО МАШИНОСТРОЕНЕ ДОБРИЧ-БМД" АД, Договорена стойност по проекта*: 54 900.00 , Отчетена стойност**: 54 900.00
  • Изпълнител: Стенор ООД, Договорена стойност по проекта*: 50 285.38 , Отчетена стойност**: 50 285.78
  • Изпълнител: Софена ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 200.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 563.00 , Отчетена стойност**: 4 563.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Заети, вкл. самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 26.00 , Достигната стойност: 47.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 126 632.15 BGN
БФП 126 632.15 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 83.81 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 13 725.00 0.00 13 725.00 "БЪЛГАРСКО МАШИНОСТРОЕНЕ ДОБРИЧ-БМД" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 008.75 0.00 1 008.75 ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и оборудване на два броя фургони като мобилни столови за нуждите на Ванков- Дунев ООД в две обособени позиции: Обособена позиция 1 "Доставка на два броя фургони като мобилни столови" Обособена позиция 2" Доставка на оборудване за два броя мобилни столови", Прогнозна стойност: 59 563.04
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 "Доставка на два броя фургони като мобилни столови"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2" Доставка на оборудване за два броя мобилни столови"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 1 "Доставка на два броя фургони като мобилни столови"
    Изпълнител: "БЪЛГАРСКО МАШИНОСТРОЕНЕ ДОБРИЧ-БМД" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 54 900.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 2" Доставка на оборудване за два броя мобилни столови"
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 563.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на колективни предпазни средства за защита за нуждите на Ванков- Дунев ООД в две обособени позиции: Обособена позиция 1 Доставка на плътни мобилни платна ( 300 линейни метра) Обособена позиция 2 Доставка на предпазни парапети ( 300 линейни метра ) , Прогнозна стойност: 50 357.10
  • Обособена позиция 1: Обoсобена позиция 1 Доставка на плътни мобилни платна ( 300 линейни метра)
    Изпълнител: Стенор ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 585.38
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 Доставка на предпазни парапети ( 300 линейни метра)
    Изпълнител: Стенор ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 700.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN