Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-1.004-0131-C01
Наименование на проекта Адаптиране на работната среда в БУЛИТ – 2000 ЕООД
Бенефициент 115538013 БУЛИТ - 2000 ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 29.11.2024
Дата на стартиране 29.11.2024
Дата на приключване 29.11.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
Целта на настоящето проектно предложение е подобряване на здравословната  и безопасна работнота среда в предприятията, което е  ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички работници, спомагайки за намаляване на рисковете за здравето на работното място и за подобряване на стандартите за здравословни и безопасни условия на труд.
За постигане на целта ще се реализират следните дейности:
1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели в предприятието;
2. Осигуряване на колективни предпазни средства;
3. Осигуряване на социални придобивки за работещите -  оборудване на място за отдих.
С изпълнението на проекта ще се постигне:
- Инвестиция в оборудване, съоръжения и технологични процеси, и усъвършенстването на организацията на трудовата дейност, водещи до подобряване на условията на труд, за да се създадат предпоставки за повишаване на производителността на труда и намаляване на броя на трудовите злополуки и рисковете на работното място;
- Разработване, адаптиране и въвеждане на „зелени“ модели в предприятието;
- Осигуряване на системен и устойчив подход в развитието и управлението на дейности по безопасност и здраве при работа в предприятието;
- Повишаване на ефективността на производството и производителността на труда чрез създаване на условия за рационално използване и организация на трудовите, материалните и финансови ресурси.
Дейности
  • Дейност: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени., Договорена стойност: 1 600.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на колективни предпазни средства : С цел подобряване на параметрите на работната среда, осигуряване на добри и безопасни условия на труд и предпазване на работниците и служителите от трудови злополуки в рамките на настоящия проект се предвиждат дейности за доставка и инсталиране на оборудване и изграждане на защитни съоръжения. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на рабтните места и дадените предписания, съдържащи се в План-програмадействие и реализиране на мероприятия за предотвратяване, отстраняване и/или ограничаване на риска за здравето и безопасността на работещите в БУЛИТ - 2000 ЕООД (Програмата). Ще се извършат следните поддейности: 2.1. С цел постигане параметрите за осветеност следва да бъдат замененеи старите флуоресцентни осветитлни тела с LED крушки в складовите помещения и в търговската зала, както и в офисите с нови ЛЕД пандели - т.4. от Прогрмата; 2.2. С цел създаване на организация за подмяна на ел. уредите за отопление на работните места, в които микролиматът не отговаря на установените норми съгласно Наредба № РД-0703 - доставка на Климатици - сплит системи - мин. BTU 9000 и климатици колонен тип 48000 BTU. Стенните климатиците 9000 BTU - 2 бр. за административните офиси, а тези от колонен тип (2 бр.) - за Търговска зала (1 бр.) и 1 бр. за Складово помещение, които не отговарят на условията. - т 5. от Програмата; Тези подобрения на работната среда се предназначени за складовите и търговски помещения на компанията в гр. Пловдив. 2.3. С цел избягване на гръбначни изкривявания и спазване на Нормите за физическо натоварване на работниците и хигиенно-физиологични и ергономични изисквания за разионална организация на работното място и трудовите процеси - Доставка на ергономични столове за работещите в офисите на фирмата - т. 6. от Програмата; Тези столове са изключително необходими, тъй като работещите на тези длъжности извършват работа седнали и на неподходящи и неудобни столове, на каквито работят в момента, е предпоставка за получаване на гръбначни изкривявания и трудов трвматизъм., Договорена стойност: 37 841.25 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на социални придобивки за работещите : С изпълнението на настоящата дейност се предвижда обособяване и обзавеждане на самостоятелно място за отдих, хранене на работниците и служителите от компанията с прилежащ към него санитарен възел. Това се налага, тъй като към настоящия момент на територията на предприятието не разполагаме с такова обзаведено място единствено за тази цел и работниците и служителите в обедната си почивка се хранят или навън, или на работните си места, което от една страна причинява известно неудобство, а, от друга страна, не отговаря на високите стандарти, към които се стемим като компания. Тъй като помещението е голямо и позволява, в единия му край ще обособим кът за спорт. Спортът и движението са важна част от профилактиката на трудовия травматизъм, тъй като позициите, в които стоят повечето от работниците в компанията през работния ден, предизвикват схващания и значителни неудобства. В тази връзка предвиждаме да оборудваме специално обособено помощение, като ще бъдат закупени и доставени: - Маси за хранене - 3 бр.; Столове за хранене - 8 бр.; Кухня (Кухненски шкафове долен и горен ред) - 1 бр.; Готварска печка - 1 бр.; Аспиратор - 1 бр.; Кафемашина - 1 бр.; Диспенсър за вода - 1 бр.; Микровълнова печка - 1 бр.; Съдомиялна - 1 бр.; Мека мебел - 1 бр.; Ниска мебел - 1 бр.; Мивка със смесител - 1 бр.; Хладилник - 1 бр.; Гардеробчета за преобличане - 1 бр.; Телевизор - 1 бр.; Масажен стол - 1 бр.; Инверторен стенен климатик 9000 BTU - 1 бр. - За обособения кът за спорт - Велоаргометър - 1 бр.; Кростренажор - 1 бр. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на рабтните места и дадените предписания, съдържащи се в План-програмадействие и реализиране на мероприятия за предотвратяване, отстраняване и/или ограничаване на риска за здравето и безопасността на работещите (Програмата)., Договорена стойност: 22 395.79 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Заети, вкл. самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 68 020.74 BGN
БФП 68 020.74 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 83.81 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN