Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-1.004-0134-C01
Наименование на проекта Адаптиране на работната среда в САМ - КИНТИ ЕООД
Бенефициент 112513307 САМ - КИНТИ ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 03.04.2025
Дата на стартиране 03.04.2025
Дата на приключване 03.04.2026
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик

Описание

Кратко описание на проекта
Целта на настоящето проектно предложение е подобряване на здравословната  и безопасна работнота среда в предприятията, което е  ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички работници, спомагайки за намаляване на рисковете за здравето на работното място и за подобряване на стандартите за здравословни и безопасни условия на труд.
За постигане на целта ще се реализират следните дейности:
1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели в предприятието;
2. Осигуряване на колективни предпазни средства;
3. Осигуряване на социални придобивки за работещите - оборудване на място за отдих.
С изпълнението на проекта ще се постигне:
- Инвестиция в оборудване, съоръжения и технологични процеси, и усъвършенстването на организацията на трудовата дейност, водещи до подобряване на условията на труд, за да се създадат предпоставки за повишаване на производителността на труда и намаляване на броя на трудовите злополуки и рисковете на работното място;
- Разработване, адаптиране и въвеждане на „зелени“ модели в предприятието;
- Осигуряване на системен и устойчив подход в развитието и управлението на дейности по безопасност и здраве при работа в предприятието;
- Повишаване на ефективността на производството и производителността на труда чрез създаване на условия за рационално използване и организация на трудовите, материалните и финансови ресурси.
Дейности
  • Дейност: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени., Договорена стойност: 2 800.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на колективни предпазни средства: С цел подобряване на параметрите на работната среда, осигуряване на добри и безопасни условия на труд и предпазване на работниците и служителите от трудови злополуки в рамките на настоящия проект се предвиждат дейности за доставка и инсталиране на оборудване и изграждане на защитни съоръжения. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на рабтните места и дадените предписания, съдържащи се в Програма за минимизиране на риска за здравето на работещите в ,,Дабъл Д Груп” ЕООД (Програмата). Ще се извършат следните поддейности: 2.1. С цел постигане параметрите за осветеност, които към момента на отговарят на нормативните изисквания - доставка на светодиодни осветителни крушкиза производствените помещения и за офисите на фирмата за постигане на оптимална осветеност и предотвратяване на увреждане на зрението на работниците и служителите- т.3. от Прогрмата; 2.2. С цел създаване на организация за подмяна на ел. уредите за отопление на работните места, в които микролиматът не отговаря на установените норми - доставка на Климатици - сплит системи - мин. BTU 12000 , сплит системи - мин. BTU 24000 и климатици колонен тип 48000 BTU. Стенните климатици BTU 24000 (2 бр.) са необходими за два от офисите. По малкият климатик сплит ситема BTU 12000 - за един от по-малите офиси, а тези от колонен тип48000 BTU (8 бр.) - за две от производствените помещения (4 бр. в производствено помещение 1 и 4 бр. в производстено помещение 2), които не отговарят на условията оптимална температура на работната среда - т 2. от Програмата. Към момента отоплението се извършва с електрически уреди, но първо не се достига изискуемата температура, неефективни са, а също и съществуваопасност от пожари; 2.3. С цел подобряване параметрите на микроклимата - Подмяна на дограмата на производствено помещение 2 - т.1. от Програмата; Към момента дограмата е стара и не уплътнява достатъчно добре, което води до загуба на температура през през зимния период води до дискомфорт у работещите, както и се нарушават нормите за микроклимат. 2.4. С цел избягване на гръбначни изкривявания и спазване на Нормите за физическо натоварване на работниците и хигиенно-физиологични и ергономични изисквания за разионална организация на работното място и трудовите процеси - Доставка на ергономични столове за работещите в офисире на фирмата - т. 5. от Програмата Тези подобрения на работната среда се предназначени за производствените помещения на компанията в гр. Пазарджик., Договорена стойност: 214 678.73 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на социални придобивки за работещите: С изпълнението на настоящата дейност се предвижда обособяване и обзавеждане на самостоятелно място за отдих и хранене на работниците и служителите от компанията. Това се налага, тъй като към настоящия момент на територията на предприятието не разполагаме с такова обзаведено място единствено за тази цел и работниците и служителите в обедната си почивка се хранят или навън, или на работните си места, което от една страна причинява известно неудобство, а, от друга страна, не отговаря на високите стандарти, към които се стремим като компания. В тази връзка предвиждаме да оборудваме специално обособено помощение, като ще бъдат закупени и доставени: Маси за хранене - 1 бр.; Столове за хранене - 8 бр.; Кафемашина - 1 бр.; Диспенсър за вода - 2 бр.; Хладилник - 1 бр.; Масажиращ стол - 1 бр. ( с цел облекчаване на мускулно и ставно натоварване); Мека мебел - 1 бр.; Климатик сплит система 24 000 BTU - 1 бр. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на рабтните места и дадените предписания, съдържащи се в Прогрмата за минимизиране на риска на работните места (Програмата)., Договорена стойност: 40 190.54 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Заети, вкл. самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 14.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 283 436.20 BGN
БФП 283 436.20 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 83.81 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на климатична техника във връзка с изпълнение на проект BG05SFPR002-1.004-0134 „Адаптиране на работната среда в САМ - КИНТИ ЕООД“, Прогнозна стойност: 143 389.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на климатична техника във връзка с изпълнение на проект BG05SFPR002-1.004-0134 „Адаптиране на работната среда в САМ - КИНТИ ЕООД“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN