Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-1.004-0433-C01
Наименование на проекта Подобряване на условията на труд в "МЛ - Консулт 2009" ЕООД
Бенефициент 200602934 МЛ-КОНСУЛТ-2009 ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 02.12.2024
Дата на стартиране 06.01.2025
Дата на приключване 06.11.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Искър, гр.Искър
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Плевен, гр.Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
Целевата група на проектното предложение включва всички работници към датата на подаване на проекта, които са заети в  дружеството в– 26 човека. В проекта са включени следните дейности: • Дейност за разработване на зелен модел за организация на дейността и за разработване и въвеждане на „зелени“ карти за работните места – обхваща всички 26 служители; • Дейност за осигуряване на психологическа подкрепа – обхваща всички 26 служители; •  Дейност за осигуряване на социални придобивки в помещения за хранене, за почивка и отдих– доставка на контейнер и доставка на ново оборудване за стаи за почивка отдих и хранене - обхваща  23 служители. Ще бъде осигурено управление на проекта, което да осигури спазването на приложимите нормативни и други изисквания, и ефективно постигане на целите и очакваните резултати.
Дейности
  • Дейност: „Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Цели на дейността: 1. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 2. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Описание: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени., Договорена стойност: 4 800.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: "Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа": Необходимост от изпълнението на дейността Извършваната от организацията дейност е свързана с изпълнение на повтарящи се дейности и рутина, има голяма степен на поемане на отговорност и вземане на решения под напрежение, работа/общуване с хора и др. Връщането в обичаен работен ритъм след пандемията постави на изпитание психологическата устойчивост на работещите. Наблюдават се изолирани случаи на физическо, емоционално и психическо изтощение, негативно отношение към работата и колегите, ненамиране на смисъл и загуба на посока. Оценяването на рисковете за БЗР също поставя акцент върху психосоциалните рискове и необходимостта от реализирането на дейности за превенция и профилактика на проблемите, свързани с тях. Описание на дейността Чрез изпълнението на тази дейност организацията цели да осигури професионална психологическа подкрепа на служители във връзка с превенцията и профилактиката на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве. За целите на превенцията представителите на целевата група ще бъдат запознати, както с концепцията за „бърнаут“, така и със симптомите на физическо, емоционално и психическо изтощение. Така че ще могат сами да разпознават тези състояния, да разбират причините им, да осъзнават необходимостта от помощ и да знаят къде и как могат да я получат. Етапи на изпълнение Дейността включва следните етапи: - Изготвяне на психологически профили на лицата от целевата група, които да послужат като основа за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа, чрез изготвяне и анализ на въпросници. - Провеждане на групови тренинги за профилактика, на които участниците в допълнение към психологическата подкрепа да бъдат запознати и с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на трудовите процеси в предприятието. Максималният брой участници при групови занимания е до 10 лица в група. Продължителност на всеки групов тренинг – два часа. , Договорена стойност: 4 800.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Цел на дейността е да се подобрят условията за краткотраен отдих на персонала на фирмата, както и противодействие на умората и поддържане на работоспособността. Осигуряване на работниците и служителите обособени помещения за хранене, за почивка и отдих. Основната дейност на "МЛ-Консулт-2009" ЕООД е изкопаване на баластра от кариера, обработва се. Като готов продукт се добива - пясък, филц и трошени фракции, които се транспорт и доставят до клиентите. Дейността се реализира в производствена база/кариера Феникс в гр. Искър на 30 км. от гр. Плевен. В момента работещите в производствената база имат обособено помещение за хранене и краткотраен отдих в един фургон, който е амортизирал и не предлага необходимите условия. Същият се съвместява и за реализиране на трудовите задължения от охраната на обекта - 2 лица, които работят на 24 - часов сменен режим. С дейността в настоящия проект искаме да закупим за нуждите на работещите един фургон/контейнер с веранда, с максимален размер 1500/700/285см. Оборудван с помещение за баня и WC с бойлер. Стените, пода и покрива са изолирани, с цел постигане на енергийна ефективност и опазване на околната среда. В наличните три стаи да се обособят две стаи за почивка /с квадратура 16.81кв.м. и 17.66кв.м./ и стая за хранене с кухненски бокс /с квадратура 36,98кв.м./, което ще допринесе за повишаване на качеството на краткотрайния отдих на работещите. Предвижда се да се оборудват с микровълнова печка, хладилник, тостер, кафеавтомат, печка с котлони, три броя конвектора за отопление, два броя диспенсър, маси за хранене четири броя, столове шестнадесет броя, канапе осем броя и маси холни два броя. Мобилните контейнери/фургони лесно могат да бъдат пренесени по всяко време и са перфектно решение за осигуряване на помещения като социална придобивка на работещите – места за хранене, почивка и отдих, особено когато дейността на компанията предполага работа на различни места, извън населени места, подходящи са за места където липсва необходимата инфраструктура. Оригиналният дизайн създава едно модерно и удобно място за хранене, отдих и почивка на работещите, което ще допринесе за повишаване на качеството на краткотрайния им отдих. Микровълновата печка ще се използват от служителите за претопляне на храни и напитки, докато хладилникът ще осигурят възможност за съхраняване на донесени от вкъщи храни и напитки, за да се поддържат охладени, както и да се предотврати развалянето им. Кафеавтоматът ще осигури ободряващи и тонизиращи напитки. Ще може да се приготвя и храна на момента с печката. Бойлерът ще осигури топла вода за поддържане на добра хигиена на работещите. С конвекторите ще осигурят микроклимат в помещенията отговарящ на хигиенните норми. Работещите ще могат да ползват физиологичните си почивки като ще се осигури по-голям комфорт и възможност за повишаване на качеството на краткотрайния отдих на двадесет и трима работещи. В дейността са включени следните етапи: - Формулиране на технически спецификации за оборудването; - Избор на изпълнител(и); - Организиране на доставките; - Разполагане на оборудването в съответните помещения – стая за хранене с кухненски бокс и две стаи за почивка. , Договорена стойност: 127 284.82 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Заети, вкл. самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 24.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 150 573.30 BGN
БФП 150 573.30 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 83.81 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN