Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-1.012-0393-C01
Наименование на проекта Устойчива заетост за хора в неравностойно положение в „Аладин Фуудс“ ООД
Бенефициент 115271421 АЛАДИН ФУУДС ООД
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 11.09.2024
Дата на стартиране 11.09.2024
Дата на приключване 11.03.2027
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
„Аладин Фуудс“ ООД има предмет на дейност търговия в специализирани заведения за обществено хранене и към момента с помощта на 530 човека персонал оперира 33 обекта за бързо хранене. Предприятието разполага с необходимата техническа, технологична, логистична и кадрова обезпеченост за извъшване на дейността в съответствие с международните стандарти.
Като работодател имаме разбирането, че в условията на недостиг на кадри на пазара на труда в България, резултат на миграционните процеси и демографската криза, хората в неравностойно положение са един неизползван и много важен резерв от работна сила и е необходимо те да бъдат подкрепени, както и потенциалът им да бъде използван пълноценно. Това разбиране, стимулите за работодатели, както и необходимостта от допълнителни човешки ресурси във връзка с разширяване дейността на дружеството, ни мотивира да кандидатстваме с проектно предложение по процедура BG05SFPR002-1.012 „Устойчива заетост за хора в неравностойно положение“, което включва дейността:
Наемане на 30 лица от целевата група - 28 лица в неравностойно положение без трайни увреждания и 2 лица с трайни увреждания.
Дейности
  • Дейност: Наемане на лица от целевата група : Дейността цели осигуряване на устойчива заетост на целева група от 30 лица в неравностойно положение на пазара на труда чрез наемане на 28 лица без трайни увреждания и 2 лица с трайни увреждания. Възникването на нови възможности и нови предизвикателства, произтичащи от глобализацията и цифровата революция и зеления преход водят до бързи промени в икономиката и пазара на труда. Това налага бизнесът да предприеме ефективни мерки за адаптиране към промените. В условията на дефицит на персонал, потенциалът на хората в неравностойно положение е много важен. Успешното им включване в трудова заетост не само ще повиши предлагането на работна сила, но ще бъде и превенция срещу изпадането им в бедност и социално изключване. Основна част от дейността за кандидата „Аладин Фуудс“ ООД с код по КИД -2008 – 56.10 – „Дейност на ресторанти и заведения за бързо хранене“ е локализирана в Пловдив и околността, където предприятието разполага със собствени складова и производствена бази. Местоположението, добрата инфраструктура, бизнec cpeдaтa и пyбличнo-чacтнoтo пapтньopcтвo пpeвpъщaт Πлoвдив в пpeдпoчитaнo oт инвecтитopитe мяcтo зa paзвивaнe нa бизнec, като само на територията на "Tpaĸия иĸoнoмичecĸa зoнa" оперират над 200 фирми. Възстановяването на икономиката след ковид пандемията, вкл. културният туризъм, водещ за града, както и на свързаните с него търговия и услуги, води до постоянно нарастване броя на клиентите на „Аладин Фуудс“ ООД и недостиг на персонал. Необходимостта от разкриване на нови работни лица е в резултат непрекъснатото разширяване на дейността на дружеството, което през последните години се наложи като лидер на пазара за заведения за бързо хранене. Това води до увеличаване на поръчките и съответно на доставките, разширяване на транспортния автопарк, разширяване на търговските площи, постоянна поддръжка и комуникация на връзките с клиентите и пр. За да може да се обезпечи работата и да се продължи разширяването на дейността си, дружеството има необходимост от разкриване на нови работни места за „най-тесните“ (най-критичните) точки на бизнеса, а именно в заведенията за бързо хранене, в търговския отдел и в отдела връзка с клиентите. Настоящата дейност включва цялостния процес по идентифициране, подбор, наемане и осигуряване на заетост на 30 лица в неравностойно положение, от които 2 лица с трайни увреждания. Всички лица ще бъдат наети по трудово правоотношение, съгласно разпоредбите на КТ и КСО на 8 часов работен ден, разпределени на длъжности по НКПД както следна: - 94120003 Работник кухня – 10 лица в неравностойно положение за 12 месеца, - 96220001 Общ работник – 10 лица в неравностойно положение за 12 месеца, - 33223003 Търговски представител – 6 лица в неравностойно положение за 12 месеца, - 43223002 Колцентър – 2 лица в неравностойно положение за 12 месеца, - 43223002 Колцентър – 2 лица с трайни увреждания за 24 месеца. За да бъде част от целевата група по проекта, всяко лице трябва да отговоря на критериите за лица в неравностойно положение и едновременно с това да бъде безработно или неактивно лице за период от мин. 4 седмици към момента на включване в дейности по проекта. Методите и средствата, които ще се използват при изпълнението на дейността са свързани със спазване на националното законодателство, в т.ч. със специфичните изисквания за хората с увреждания, административния договор, условията за кандидатстване и изпълнение, ръководството на бенефициента и пр. Ще се спазват хоризонталните принципи на равенство, осигуряване на включване на пазара на труда и недискриминация. Като част от екипа на кандидата, всички новоназначени служители ще имат възможност да се възползват от съвременни условия на труд и система за обективна оценка на техните индивидуални и колективни постижения Кандидатът предвижда да осигури устойчивост на заетостта на 100 % от новосъздадените/подкрепени работни места за период от 50% от срока на субсидираната по проекта заетост., Договорена стойност: 426 412.80 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници, които при напускане на операцията имат работа, включително като самостоятелно заети лица , Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Участници в неравностойно положение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 469 054.08 BGN
БФП 379 315.20 BGN
Собствено финансиране 89 738.88 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 83.81 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN