Проектното предложение се състои в осигуряване на устойчива заетост на 5 лица в неравностойно положение, като 3 лица от тях са с трайни увреждания. Ще бъдат закупени и 2 специализирани принтера за печат на етикети (за печат на хартия и текстил), с които ще работи едно от новоназначените лица с трайни увреждания (началник склад). Ще бъде направена връзка между двата етажа на съществуващото складово помещение (изграждане на товарен подемник) с цел улеснение на ежедневната работа на новоназначения началник склад (лице с трайни увреждания).
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Наемане на 2 лица в неравностойно положение и 3 лица в неравностойно положение с трайни увреждания (50 и повече процента нетрудоспособност): Дейността на Косара- Р ЕООД е свързана в голяма степен с изпълнението на направени от нейни клиенти поръчки. Преобладаващ е износът, като количествените и качествените изисквания са стриктни. Във връзка с увеличаване на поръчките, ние имаме нужда от разкриването на нови работни места. Тази дейност е насочена към назначаването на 5 лица в неравностойно положение, като 3 от тях са с трайни увреждания. Съответните работни места са:
1. Шивач- 1бр. (лице в неравностойно положение);
2. Гладач- 1бр. (лице в неравностойно положение);
3. Началник склад- 1бр. (лице с трайни увреждания);
4. Копчета и пакетаж- 2бр. (лица с трайни увреждания).
Предвиждаме да запазим 100% от работните места.
Етапите на изпълнение на дейността могат да се систематизират по следния начин:
1. Изработване изискванията и длъжностните характеристики за всяко работно място;
2. Съставяне на обяви, както и заявления за бюрото по труда;
3. Пускане на обявите / подаване на заявление в бюрото по труда;
4. Интервюта и подбор на кандидатите за работните позиции;
5. Назначаване и встъпително обучение;
6. Съпътстващо постоянно обучение и помощ, включително и във връзка с адаптирането им към средата. В предложението не сме предвидили възнаграждение за ментор, но както управителя на Косара- Р ЕООД, така и служителите с опит ще помагат на новоназначените работници с лесното им и безболезнено адаптиране.
Дейността е предвидена да започне от 1-ви месец след подписване на АДБФП и да продължи до месец 36. Смисълът е, че намирането на подходящи работници в неравностойно положение не е дейност, която зависи напълно от нас, а има голямо значение и наличието на хора с желание да постъпят и работят предлаганата от нас работа. В този контекст работниците могат да бъдат назначавани ако се наложи и поетапно.
126 656.00
0.00
Доставка на оборудване за 1 лице в неравностойно положение и СМР свързано с работното място на същото лице в неравностойно положение: Дейността се състои от доставка на оборудване и СМР , а именно:
А. Доставка на оборудване за печатане на етикети и баркодове върху хартия и текстил. То се състои от 2 принтера, етикетен термотрансферен принтер с High speed Care Label ротационен нож (принтер 1) и етикетен термотрансферен принтер с вграден вътрешно пренавиващ модул за етикети (Принтер 2). С това оборудване ще работи новоназначения началник склад (лице с трайни увреждания). Етикетите, които се поставят са няколко вида:
1. Хартиени етикети, включително и с баркод:
- поставят се входните материали/ суровини. Когато имаме заявка, ние комплектоваме необходимите материали и суровини съгласно нея и поставяме индивидуални етикети. По цялата линия на производство, включително и при готовата крайна продукция всеки отделен артикул върви с нарочен етикет.
- поставят се на опаковките на готовите продукти.
2. Текстилни етикети (включително и с баркод):
- пришиват се на готовите дрехи на едно или повече места. Обикновено указват размер, изисквания за гладене/пране/съхранение/употреба, произход и др. Поставя се и баркод.
Независимо, че всеки принтер може да печата хартиени и текстилни етикети, преминаването от един вид на друг изисква освен смяна на вида лента и смяна на различни представки и нагласи, което отнема много време. При нашата натовареност и необходимост от едновременно печатане и на хартиени и на текстилни етикети е задължително закупуването на 2 принтера.
Б. СМР- доизграждане на товарен подемник. СМР е свързано с осигуряване на подходящи условия на работа на новоназначения началник склад (лице с трайни увреждания).
Ние разполагаме със складово помещение на 2 етажа, които обаче нямат връзка между тях. До неотдавна използвахме само втория етаж, но сега се налага да използваме и първия. За да се отиде от втория до първия етаж (и обратно) трябва да се излезе от съответното помещение навън, да се обиколи тази сграда, административната сграда и да се мине от другата страна. Това видимо създава много неудобства, забавяния и излишно разходване на време и енергия. При положение, че е необходимо и пренасянето на материали и артикули от едното помещение в другото с цел етикетиране, картотекиране и класифициране, наличието на връзка между двата етажа е изключително важно. За целта предвиждаме доизграждане (кулата за подемника е изградена ) на товарен подемник за 2 етажа. Дейността се състои от доставка и монтаж на кабина 1900/2000 мм; доставка и монтаж на релси и водачи за водене на кабината, доставка и монтаж на 2 броя хидроцилиндър и хидростанция за задвижване, изработване на табло и ел. инсталация, доставка и монтаж на 2 асансьорни врати, изработване на подложни планки монтирани към бетонната конструкция. Резултът ще е товарен подемник, неотделимо прираснал към сградата и в този смисъл се явява СМР.
Етапите на изпълнение на дейността са:
1. Подготовка на задания за доставките (2 принтера) и СМР (товарен подемник);
2. Проучване на пазара относно потенциални изпълнители;
3. Изпращане на заданията към избрана кратка листа от потенциални доставчици/ изпълнители;
4. Приемане, оценяване на оферти и избор на изпълнители;
5. Приемане, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на принтерите;
6. Осъществяване на необходимите доставки, монтаж и СМР свързани с товарния подемник;
7. Приемане на завършената работа по товарния подемник, включително и въвеждането му в експлоатация и паспорт.
8. Обучение на новоназначения началник склад (лице с трайни увреждания)за работа с принтерите и безопасно използване на товарния подемник.
Предвиждаме дейността да започне веднага (от първия месец) след подписване на АДБФП и да завърши в края на месец 8. Самото СМР изисква около 4 месеца.
23 748.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN