Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0032-C01
Наименование на проекта Нови услуги за децата на Мездра и техните семейства
Бенефициент 000193371 Община Мездра
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 13.12.2017
Дата на стартиране 13.12.2017
Дата на приключване 12.02.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Мездра, гр.Мездра

Описание

Кратко описание на проекта
Предвидено е преустройство на съществуваща сграда за предоставяне на две нови социални услуги – Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа  на деца с увреждания и техните семейства, които ще обхванат като целева група - деца в риск и техните семейства, деца с увреждания и техните семейства, както и деца увреждания, ползващи резидентни услуги. Ще бъде осигурена подходяща и ефективна социална инфраструктура, допринасяща за предоставяне на нов вид съпътстващи услуги в общността. За потребителите на Дневния център -деца на възраст от 3 до 18 години, ще се предоставя комплекс от социални услуги, който осигурява условия за обслужване през деня, отговарящи на потребностите им от рехабилитация, образование, психологическа подкрепа, логопедично консултиране и терапия, организация на свободното време, лични контакти и социални умения в приятелска и близка до реалната среда. А чрез Центъра за обществена подкрепа ще се подобри качеството на живот на децата в семейна и социална среда, като предостави качествени социални услуги, които да отговарят на потребностите и да са достъпни за всяко дете в риск и неговото семейство.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще се осъществяват от екип за управление (ЕУ), включващ 4 експерта: Ръководител, Координатор, Експерт Инвеститорски контрол и Счетоводител. Всички експерти са с изискващото се образование и компетенции в областта на управлението и отчитането на инфраструктурни проекти. Функционирането на екипа ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта, организацията и провеждането на процедури за избор на изпълнители, докладването и отчитането на дейностите по проекта, осъществяването на мониторинг и контрол, финансово управление на проекта и документооборота. , Договорена стойност: 12 235.09 , Отчетена стойност: 7 696.73
  • Дейност: Провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Изготвяне на документации за провеждане на процедури за избор на изпълнители по планираните за външно възлагане дейности по проекта: - Инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) на сградата, обект на интервенция по проекта. - Извършване на оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи, предвидени по проекта - Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане - Провеждане на мерки по публичност и информираност за проекта Обявяване и провеждане на процедурите, сключване на договори за изпълнение., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) : Дейността включва: - Изработване на инвестиционен проект във фаза - работен и съпътстващи документи, необходими за получаване от Възложителя на разрешение за строеж, включително осигуряване на съпътстващи разрешения и съгласувания; - Изпълнение на строително/монтажните работи, включително доставки на материали, строителство и монтажни работи в съответствие с одобрените проекти и изготвяне на екзекутивна документация; - Въвеждане в експлоатация, включително осигуряване на инструкции за експлоатация и поддръжка, обучение на персонала, единични и общи изпитвания, суровини за приемни изпитвания; - Отстраняване на дефекти, констатирани през периода за съобщаване на дефекти., Договорена стойност: 504 500.00 , Отчетена стойност: 453 751.69
  • Дейност: Оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи, предвидени по проекта: Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвен като комплексен доклад от лицензирана фирма-консултант /независим строителен надзор/ Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите , съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обекта за въвеждане в експлоатация., Договорена стойност: 25 225.00 , Отчетена стойност: 7 560.00
  • Дейност: Въвеждане на обекта в експлоатация: Сформирана комисия със заповед по смисъла на ЗУТ с представители на Възложителя и строителния надзор, ще извършат необходимите административни и процедурни действие за подготовката и разписването на документите по ЗУТ за въвеждането на сградата в експлоатация., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осъществяване на мерки по публичност и информираност: Проектът предвижда изпълнение на комплекс от мерки в съответствие с чл. VI от Общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ и Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност. Мерките включват: 1. Организиране и провеждане на информационни събития – 2 броя. - Начална пресконференция – даване официален старт на проекта и популяризирането му сред местната общност с участието на регионални и местни медии - Финална пресконференция – откриване на двете нови социални услуги – Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца с увреждания и техните семейства и официално представяне на постигнатите резултати и ефекти. 2. Публикации в местни издания - 1 бр. публикация в местни издания за напредъка на проекта. 3. Изработка и поставяне на постоянни обяснителни табели – 1 бр. постоянна табела. 4. Подготовка и отпечатване на информационни брошури за проекта - 50 бр. Брошурите ще бъдат размер А4, пълноцветни, двустранни, и ще съдържат информация за поставените цели, дейностите по проекта и постигнатите резултати, както и снимков материал. На заглавната страница на брошурата ще се съдържа: логото на ЕФРР; логото на Оперативната Програмата; името на проекта; изречението “Този документ е създаден в рамките на проект „.......................”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от ............. и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.” 5. Публикуване на съобщение на уеб-сайта на общината, което съдържа кратко описание на проекта, включително и неговите цели и резултати, като ще бъде откроена финансовата подкрепа на Европейския съюз., Договорена стойност: 600.00 , Отчетена стойност: 492.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Предвидена е доставка на подходящо оборудване и обзавеждане, което да гарантира предоставянето на ефикасни социални услуги. Към момента на подаване на проектното предложение в сградата, в която ще бъдат ситуирани Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за деца с увреждания и техните семейства (ДЦДУТС) няма никакво оборудване и обзавеждане. Планирано е оборудване и обзавеждане за всички помещения, които ще се обособят, за да отговарят на функционалните изисквания и да работят ефективно услугите. Доставките са съобразени с естеството на новите услуги, свързани с цялостното обслужване на целевата група, задоволяване на ежедневните, здравните и рехабилитационните потребности, организация на свободното време, лични контакти и др., Договорена стойност: 81 429.69 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ГИД - Г КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 320.00 , Отчетена стойност**: 7 560.00
  • Изпълнител: СЛАВИ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПАРСЕК ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 557 130.00 , Отчетена стойност**: 453 751.69
  • Изпълнител: БМБ ООД, Договорена стойност по проекта*: 36 573.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТЕОДОРА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИВАЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 43 301.81 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПЕРФЕКТА ЕЙДЖЪНСИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 660.00 , Отчетена стойност**: 492.00
  • Изпълнител: РОЗАЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: АРК ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 555.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 190.00 , Достигната стойност: 190.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 398 883.91 BGN
БФП 398 883.91 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 398 883.91 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 3 960.00 0.00 3 960.00 ГИД - Г КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 55 713.00 0.00 55 713.00 ПАРСЕК ГРУП ЕООД
Липса на добро финансово управление 0.00 26 180.68 0.00 26 180.68 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, Прогнозна стойност: 81 429.69
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Доставка и монтаж на обзавеждане и мебелировка във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0032 „Нови услуги за децата на Мездра и техните семейства“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 496.33
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Доставка и монтаж на специализирано оборудване за лечебна физкултура, рехабилитация и психомоторика във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0032 „Нови услуги за децата на Мездра и техните семейства“
    Изпълнител: БМБ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 36 573.60
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: „Доставка на черна и бяла техника във връзка с изпълнението на проект BG16RFOP001-5.001-0032 „Нови услуги за децата на Мездра и техните семейства“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 805.48
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Извършване на оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи, предвидени по проекта, Прогнозна стойност: 25 225.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи, предвидени по проекта
    Изпълнител: ГИД - Г КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 320.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) на сградата, обект на интервенция по проекта, Прогнозна стойност: 504 500.00
  • Обособена позиция 1: Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на сграда в гр. Мездра, обект на интервенция по проект BG16RFOP001-5.001-0032 „Нови услуги за децата на Мездра и техните семейства“
    Изпълнител: ПАРСЕК ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 557 130.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) на сградата, обект на интервенция по проекта - прекратена., Прогнозна стойност: 504 500.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на мерки по публичност и информираност за проекта, Прогнозна стойност: 600.00
  • Обособена позиция 1: Провеждане на мерки по публичност и информираност за проекта
    Изпълнител: ПЕРФЕКТА ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 660.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN