Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0167-C01
Наименование на проекта Нови работни места и устойчива заетост в "Алфа - Груп Секюрити" ООД
Бенефициент 101620514 АЛФА-ГРУП СЕКЮРИТИ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.07.2016
Дата на стартиране 01.08.2016
Дата на приключване 01.12.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Благоевград, гр.Благоевград

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът "Нови работни места и устойчива заетост в "Алфа-груп Секюрити" ООД има за цел: 
"Да се осигурят условия да ефективна трудова дейност, професионална реализация и устойчива заетост на безработни/ неактивни лица и/или младежи до 29 години.
Специфични цели:
1. Да се създадат нови работни места и дългосрочна устойчива заетост на ново наетите служители;
2. Осигуряване на допълнителна професионална квалификация за успешна реализация на ново наетите безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години.
Тези цели ще бъдат постигнати посредством следните последователни дейности:
Дейност 1: Сформиране на екип, организация и контрол при управлението на дейностите по проекта;
Дейност 2: Реализиране на дейности по публичност и визуализация;
Дейност 3: Осигуряване на оборудване и специално работно облекло за новите работни места в "Алфа-груп Секюрити" ООД;
Дейност 4: Подбор и осигуряване на заетост на безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години в "Алфа-груп Секюрити" ООД;
Дейност 5: Провеждане на професионално обучение по специалност: Физическа охрана на обекти на ново наетите охранители.
Чрез реализирането на тези дейности ще се постигнат следните измерими резултати:
- За 15 безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години от гр. Благоевград ще се осигурят нови работни места на длъжност: "Охранител", минимум за 12 месеца.
- На всички подбрани кандидати ще им се осигури възможност да преминат курс за повишаване на професионалната си квалификация по специалност: "Физическа охрана на обекти", трета квалификационна степен за част от професия.
- За ново разкритите работни места ще бъде осигурено техническо оборудване,  специално работно облекло (СРО) и леки автомобили, необходими за ефективното изпълнение на трудовите им задължения.
- Поне 7 от новосъздадените работни места ще бъдат запазени след края на проекта.
Дейности
  • Дейност: Сформиране на екип, организация и контрол при управлението на дейностите по проекта: Настоящата дейност е една от основните дейности в проектното предложение, чрез която ще се извърши цялостното изпълнение на проектните дейности, за да могат да се постигнат поставените цели. Целите на настоящата дейност ще бъдат да се осигури ефективна организация, управление , техническо и финансово отчитане и цялостното изпълнение на всички останали дейности заложени в план-графика на проектното предложение, за да може да се получат устойчиви резултати от неговата реализацията. За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран тричленен екип, които ще бъде съставен от Ръководител на проекта, Координатор на проект и Счетоводител на проекта. Подбрани на база опит, квалификация и компетенции. Ръководител на проекта ще бъде управителя на фирмата, тъй като той има необходимия, опит по управление на проекти от реализирането на предходния проект на фирмата, добре познава нормативните изисквания за организация и управление, както на проекти, така и при управлението на самата организация на работа във фирмата. Притежава необходимата квалификация за тази длъжност.С него ще бъде сключен трудов договор за изпълнение, с които ще се ангажира да изпълнява задълженията за длъжността за целия период на проекта. Ангажираността му ще бъде 936 часа (средно по 58,5 часа на месец). Координаторът на проекта има опит в административната дейност, в координацията и управлението на хора, проекти финансирани от ЕС и бюджети. Познава административната и фирмената политика, притежава необходимите умения и опит за тази позиция като член на екипа по организация и управление на проекта. Той ще бъде назначен на трудов договор за цялата продължителност на проекта. Общата заетостта на координатора по проекта ще бъде 715 часа (средно по 44,5 часа на месец). Счетоводителят избран за целите на проекта е с дългогодишен опит, познания и квалификация в счетоводната дейност. Той изготвя всички счетоводни документи на "Алфа-груп Секюрити" ООД, поради което е запознат с финансовата и счетоводна политика на фирмата. Затова ще бъде ангажиран със счетоводната дейност на проекта с трудов договор за цялата продължителност на проекта. Заетостта на счетоводителя по проекта ще бъде 536 часа, като средно на месец ще е 33,5 часа. В съответствие с изготвения план-график за провеждане и изпълнение на всички дейностите по него, за да се постигнат поставените индикатори и цели и устойчиви резултати от изпълнението на настоящия проект. Екипът ще извършва непрекъсната координация и контрол между членовете на екипа за по-добро изпълнение на задачите по всяка дейност. Всеки от членовете ще бъде ангажиран да изпълнява собствените си отговорности, за да се гарантира успешно управление. Екипът ще планира, подготвя, организира и изпълнява всяка дейност, като ще се грижи за своевременното изпълнение на заложените индикатори и резултати. Дейността ще се осъществява на база месечни планове за конкретните задачи, които ще се изпълняват през конкретния индикативен месец, разпределени с конкретните лица отговарящи за изпълнението на задачите и сроковете за това. На база на тези планове ще се осъществяват всички конкретни стъпки по ежедневната организация, контрол и изпълнение на дейностите. Тези планове и конкретни действия по тяхната реализация ще бъдат в пълно съответствие с изискването на Програмата. В рамките на дейността, екипът ще изготвя периодични междинни отчитания, които ще предоставя на УО, за да се осигурява финансовия ресурс за безпроблемното изпълняване на дейностите по проекта. В края на изпълнението на проекта ще подготви финалния, технически и финансов отчет., Договорена стойност: 11 552.00 , Отчетена стойност: 11 144.46
  • Дейност: Реализиране на дейности по публичност и визуализация: Целта на дейността е да се постигне информиране на целевата група, заинтересованите страни и широката общественост. Чрез оповестяване за приноса на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” и възможностите за заетост, професионално обучение и т.н, които предоставя настоящия проект, за да се стимулират повече представители от целевата група (безработни/ неактивни лица и/или младежи до 29 години) и мотивират да участват в проекта. Дейността ще бъде реализирана на територията на град Благоевград и на Югозападна България. Изпълнението ѝ ще се извърши, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност.Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. Благоевград, чрез три етапа, които ще се застъпват и ще продължават през целия период на проекта: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група - посредством публична презентация, пресконференция, разпространение на рекламно - информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта - чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери на работните места и ново закупено оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта в регионален ежедневник, в интернет медии и в социалните мрежи 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна пресконференция пред медии и заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати по проекта. Изпълнението на дейността ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит в изпълнението на подобни дейности. Екипът по управление ще вземе активно участие, също при реализирането на дейността като своевременно ще помага в популяризирането на проекта и постигнатите резултати от реализацията върху целевата група и върху организацията, сред своите партньори, клиенти и всички заинтересовани страни., Договорена стойност: 3 190.00 , Отчетена стойност: 3 603.00
  • Дейност: Осигуряване на оборудване и специално работно облекло за новите работни места в "Алфа-груп Секюрити" ООД: Дейността има за цел да обезпечи новите работни места с две леки коли и специално работно облекло, което е пряко свързано с изпълнението на трудовите задължения на ново наетия персонал и спецификата на работа на фирма "Алфа-груп Секюрити" ООД. По този начин ще се създадат ефективни и безопасни условия на труд на ново наетия персонал, отговарящи както на нуждите и спецификата на работа, но и на законовите и нормативни актове за частната охранителна дейност. Необходимостта от осигуряването на цялото оборудване и специално работно облекло , произлиза от факта, че работодателя е длъжен да го осигури на база: - на основание чл. 29 от Закона за частната охранителна дейност, където е упоменато: "При упражняване на дейността служителите носят лична индентификационна карта, отличителен знак и УНИФОРМЕНО ОБЛЕКЛО", за да се спази и останалото изискване от цитирания закон, "Алфа-груп секюрити" ООД ще сложи отличителния знак на фирмата върху облеклото. - на основание Чл. 4. "Униформено облекло се осигурява, когато при изпълнение на задълженията се налага отличаване на работниците и служителите от останалото население, както и с оглед дейността на предприятието" и чл. 6 (1) Работодателят осигурява на работниците и служителите подходящо работно и/или униформено облекло в съответствие със спецификата на извършваната дейност и на работното място" от Наредбата за безплатното работно и униформено облекло и На всяко ново постъпило лице ще му се осигури пълни комплекти - зимно и лятно специално работно облекло и оборудване, което ще включва: - За лятото - Риза по 1 бр., Яке, лятно по 1 бр., Панталон, летен по 1 бр.,Тениска, лятна по 1 бр. и обувки, тип кубинка по 1 чифт. - За зимата - Яке, зимно ватирано по 1 бр., Панталон, зимен по 1 бр., Елек, ватиран по 1 бр., Плетена шапка по 1 бр., Термо - чорапи по 1 чифт и Пуловер по 1 бр. Всички закупени дрехи ще бъдат със светлоотразителни ленти, за да могат да бъдат забелязвани от далече в тъмното по време на нощните смени, което е едно от изискванията, което е предвидено в НАРЕДБА № 3 ОТ 19 АПРИЛ 2001 Г. ЗА МИНИМАЛНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ОПАЗВАНЕ НА ЗДРАВЕТО НА РАБОТЕЩИТЕ ПРИ ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА НА РАБОТНОТО МЯСТО. В същата наредба е предвидено изискването работодателя да осигурява специално работно облекло, според климатичните условия, на които ще бъдат изложени работещите. В този случай е предвидено облекло за лятото и за зимата. Оборудването, което ще бъде осигурено и зачислено на всеки един от новонаетите охранители, ще включва - Палка по 1 бр., Радиостанция по 1 бр., Фенер по 1 бр., Белезници по 1 чифт, без което ново наетите лица не могат да извършват трудовите си задължения, според нейната специфика. Радиостанциите са необходими за постоянна връзка с центъра за обслужване на клиентите и обектите, фенерите ще бъдат използвани по време на нощните смени, а палките и белезниците ще се използват за самоотбрана при изпълнение на задълженията и при възникнала необходимост. Относно предвидените за закупуване 2 леки коли, те ще бъдат използвани за патрулиране на новонаетите служители, тъй като фирмата извършва и патрулна дейност в настоящия момент. Те ще служат не само за патрулиране, но за бързо и навременно предвижване до даден обект или частен клиент, при възникване на обстоятелство, в което се налага тяхната намеса и реакция. Затова леките автомобили ще бъдат избирани да бъдат икономични и удобни и мобилни за ползване в градска среда. Тези леки коли ще бъдат използвани от 12 човека от новоназначените на работа, тъй като на смяна ще работят по 2 човека на 8 часови смени, 24 часа в денонощието. Останалите трима ще използват съществуващите автомобили на фирмата, коти не са достатъчни за всичките 15 новонаети лица. Етапите по реализация на доставките ще бъдат следните: 1) Проучване и избор на изпълнители, съобразно законодателството; 2) сключване на договори с избраните изпълнители; 3) доставка и подписване на приемо-предавателни протоколи., Договорена стойност: 48 136.80 , Отчетена стойност: 48 136.80
  • Дейност: Избор и осигуряване на заетост на безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години в "Алфа-груп Секюрити" ООД: Дейността цели осигуряване на устойчива трудова заетост за безработни и/или неактивни лица и младежи до 29 години, от региона на гр. Благоевград в Алфа груп секюрити ООД. Тази дейност ще се реализира посредством две основни поддейности: 1) Реализиране на подбор и избор на безработни и/или неактивни лица и младежи за новосъздадените работни места в "Алфа-груп Секюрити" ООД 2) Осигуряване на на заетост в "Алфа-груп Секюрити" ООД за 12 месеца на новонаетите лица. Чрез първата поддейност ще се предостави възможност за наемане на работа на безработни и/или неактивни лица и младежи отговарящи на нуждата и на профила на фирмата. Ще бъдат подбрани общо 15 на брой безработни и/или неактивни лица и младежи, за длъжността: Охранител. Новите работни места са съобразени с нуждата и фирмената стратегия на фирмата от една страна и съобразена с нуждите на целевата група от друга. Стремежът на фирмата да разшири дейността си, да увеличи клиентската мрежа и качеството на охранителните услуги, за което ще е необходимо да увеличи броя на настоящия персонал. Основните целеви групи към които е насочена тази дейност са трайно безработни/неактивни лица на възраст между 30 до 64 г. и безработни младежи на възраст до 29 години. Фирмата си поставя за цел да постигне поне 60% (9) от подбраните лица да попаднат в една от тези две категории. По време на подбора ще се даде възможност на максимален брой представители на целевата група да кандидатстват за новите работни места. Няма да има строги критерии свързани със опит, специфични образование или дискриминационни изисквания като пол, етнос и религия. Посредством дейностите по публичност и визуализация и целеви срещи с тях, всички кандидати ще бъдат информирани за дейността на фирмата, за характера и спецификата на работата, която се очаква да извършват по време на заетостта. С всички кандидати отговарящи на формалните критерии на целевата група ще бъде проведено интервю за работа. Комисия съставена от представители на ръководството на на фирмата и екипа по управление ще изберат посредством интервюто най-подходящите 15 кандидати, които да бъдат включени в заетост, притежаващи чисто съдебно минало и психологическа пригодност. Втората поддейност свързана с осигуряване на заетост на подбраните лица ще стартира със сключване на трудови договори. След извършената селекция с 15 те подбрани кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори за 12 месеца за длъжността Охранител с опция за удължаването им след изтичането заетостта по проекта. Ще бъдат осигурено оборудване и специално работно облекло според нуждите на длъжността и работното място. Една част от ново наетите лица ще работят на смени по 8 часа, тъй като работното време във фирмата е 24 часа, 7 дневна работна седмица, разпределени на различни обекти, които фирмата охранява, другата ще патрулират (работните места ще бъдат мобилни),ще се отзовават на повиквания при необходимост или при подаден сигнал. Поради липсата на опит на новонаетите лице, за тях ще бъде създадена така в организация на работа, че да се учат от по-опитни служители и да трупат практически стаж. Екипът по управление на проекта ще бъде в постоянен контакт с тях и ще подпомага бързата им адаптация в изпълнението на тази отговорна професия. За да се осигури безопасността при работа на новонаетите лица, на тях ще бъде осигурено обслужване от служба по трудова медицина. Тази услуга е задължителна за всички работодатели, което се регламентира в нормативната уредба и по-конкретно: -Наредба №3 от 25 януари 2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на Службите по трудова медицина; - Закон за здравословни и безопасни условия на труд – чл. 25, ал. 1; -Наредба № 5 от 11. 05. 1999 г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска. След изтичане на 12те месеца заетост, на поне 8 от новонаетите ще бъде предложено удължаване с минимум още 12 месеца. Като сремежа на компанията е да се запази заетостта на всичките 15 новооткрити работни места. , Договорена стойност: 81 640.10 , Отчетена стойност: 84 451.07
  • Дейност: Провеждане на професионално обучение по специалност: "Физическа охрана на обекти" на ново наетите охранители: Целта на дейността е да се организира и проведе обучение по професионално направление "Сигурност" (с код 861) за повишаване на професионална квалификация за част от професия - Охранител (с код 861010) за трета квалификационна степен по специалност "Физическа охрана на обекти" (с код 8610103), на 15 ново наети безработни лица за постигането на ефективно изпълнение на трудовите задължения и повишаване тяхната квалификация, с която ще бъдат по - конкурентни на пазара на труда в бъдеще. Изпълнението на дейността ще протече на два етапа. През първият етап ще бъде направена подготовката за избор на изпълнител на дейността, тъй като тя ще бъде извършена от външна организация по предварително определени критерии от екипа по организация и управление, за да може да покрие изискването за провеждане на обучение и да се постигнат максимални резултати и ползи за целевите групи, които ще вземат участие в него. За целта тя трябва да предостави на фирмата преди стартирането програма за обучение с минимална продължителност 600 учебни часа. Обучаващата организация, на която ще бъде възложено изпълнението на дейността за повишаване на професионалната квалификация на Охранителите, трябва да бъде лицензирана и да отговаря на изискванията на НАПОО и да може да изпълнява и организира този вид обучение за целите на настоящото проектно предложение. Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна учебна програма и учебен график с не по-малко от 600 учебни часа. Учебната програма трябва да е съобразена с изискванията на НАПОО и заложените по проекта критерии. В обучителната програма трябва да бъдат предвидени повече часове за практика от тези за теория, включващи интерактивни методи, както да осигури необходимите за това материали, консумативи, при необходимост място за провеждане на обучението. Минималното съдържание, което трябва да бъде включено в учебната програма на избраната обучителна организация ще съдържа следните примерни модула: -Обща задължителна професионална подготовка с минимум следните теми - Здравословни и безопасни условия на труд и опазване на околната среда; Мотивация и комуникативни умения; Трудово-правни норми. -Отраслова задължителна професионална подготовка, включваща минимум следните теми: Основи на частната охранителна дейност; Правни основи на частната охранителна дейност; Специална подготовка; Оръжейно знание и стрелкова подготовка; Психо-физическа подготовка с елементи на бойно-приложни техники; Реалната организация и изпълнение за провеждането на обучението от избрана организация-изпълнител е вторият от изпълнението на дейността. Едно от условията за избор на изпълнител ще бъде организирането и провеждането на теоретичната част на обучението да може да се извършва дистанционно, чрез интернет платформа, отговаряща на изискванията на НАПОО. За да се улесни организацията на обучението, с предимство ще бъде избрана обучителна организация, която ще предложи такъм метод на обучение и предостави такава платформа, на която включените в дейността ново назначени лица да могат да се обучават дистанционно за теоретичната част, като им се предоставят необходимите за това материали и консумативи. За практическата част от обучението, изпълнителя трябва да осигури и предостави място и условия за съгласно изискванията в закона за професионалното образование и обучение. Едно от изискванията към учебната програма ще бъде минимум 360 учебни часа (от минимум 600 учебни часа общо) да бъдат практически занятия. След, приключването на обучението на всеки преминал успешно курса на обучение, трябва да се издаде поименно Удостоверение за преминато обучение за повишаване на професионалната квалификацията по част от професия, 3-та квалификационна степен., Договорена стойност: 16 800.00 , Отчетена стойност: 16 800.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИМИДЖ ФАКТОРИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 190.00 , Отчетена стойност**: 2 873.00
  • Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 37 950.00 , Отчетена стойност**: 37 950.00
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 199.30 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВУДУТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 987.50 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АНКОР А ДЖЕНТЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 800.00 , Отчетена стойност**: 13 800.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 19.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 15.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 161 318.90 BGN
БФП 161 318.90 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 160 894.68 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на дейност " Осигуряване на оборудване и специално работно облекло за новите работни места в "Алфа-груп Секюрити" ООД" по проект BG05M9OP001-1.003-0167 «Нови работни места и устойчива заетост в «Алфа-Груп Секюрити» ООД» , Прогнозна стойност: 10 261.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на специално работно облекло (Зимно и лятно специално работно облекло)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на техническо оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: ПУБЛИЧНА ПОКАНА Номер 1/ дата 06.10.2016 наименование: Доставка на 2 (два) броя нови неупотребявани леки автомобила за патрулиране , Прогнозна стойност: 38 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 2 броя нови неупотребявани леки автомобили за патрулиране
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: ПУБЛИЧНА ПОКАНА Номер 2/ дата 08.12.2016 наименование: Доставка на 2 (два) броя нови неупотребявани леки автомобила за патрулиране, Прогнозна стойност: 38 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на 2 (два) броя нови неупотребявани леки автомобила за патрулиране за нуждите на "Алфа – Груп Секюрити" ООД” и в изпълнение на договор BG05M9OP001-1.003-0167-С01 по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 г., за изпълнение на проект с наименование: «Нови работни места и устойчива заетост в «Алфа-Груп Секюрити» ООД».
    Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 950.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: РЕШЕНИЕ №1/21.10.2016 За прекратяване на процедура за избор на изпълнител ПУБЛИЧНА ПОКАНА Номер 1/ дата 06.10.2016 наименование: Доставка на 2 (два) броя нови неупотребявани леки автомобила за патрулиране, Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на дейност " Реализиране на дейности по публичност и визуализация" по проект BG05M9OP001-1.003-0167 «Нови работни места и устойчива заетост в «Алфа-Груп Секюрити» ООД» по процедура „Ново работно място 2015” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160 / 01.07.2016 г., Прогнозна стойност: 3 200.00
  • Обособена позиция 1: Реализиране на дейности по публичност и визуализация
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на дейност „Провеждане на професионално обучение по специалност: "Физическа охрана на обекти" на ново наетите охранители" по проект BG05M9OP001-1.003-0167 «Нови работни места и устойчива заетост в «Алфа-Груп Секюрити» ООД» , Прогнозна стойност: 16 875.00
  • Обособена позиция 1: „Провеждане на професионално обучение по специалност: "Физическа охрана на обекти" на ново наетите охранители" по проект BG05M9OP001-1.003-0167 «Нови работни места и устойчива заетост в «Алфа-Груп Секюрити» ООД»
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN