Идентификация

Номер от ИСУН BG16FFPR001-5.002-0006-C01
Наименование на проекта „Подкрепа за подобряване на материално-техническата база"
Бенефициент 000695388 Дирекция "Координация на програми и проекти" в Министерство на транспорта и съобщенията
Източник на финансиране КФ ==> Програма "Транспортна свързаност" 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 11.09.2024
Дата на стартиране 11.09.2024
Дата на приключване 31.12.2029
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът ще подобри и надгради материално-техническата база в дирекция КПП, УО на ПТС., чрез закупуване на офис оборудване и обзавеждане, компютри, периферия, офис техника, както и на необходимите консумативи за тях, включително и други материални и нематериални активи. Предвижда се обезпечаване на месечни такси, абонаменти и лицензи. Обект на финансиране по тази БЛ е и необходимостта от закупуване на служебни мобилни телефони с включен мобилен интернет, както и други устройства със съпътстващи разходи.
В дейностите на проекта са предвидени закупуване или подмяна на материални и нематериални активи, използвани от ДКПП и финансирани по Програмата, когато са налице морално остарели или спрени от поддръжка устройства и софтуер, също и при необходимост от бракуване или подмяна на офис обзавеждане, като се закупят нови, по параметри, посочени от УО на ПТС.
Бюджетната линия ще оказва материално-техническа подкрепа на дирекция КПП, финансирайки консумативи и режийни разходи, като такси за асансьори, климатици, охрана, студена вода, ел. енергия и топлоенергия, осигуряващи базовите нужди на служителите на УО на ПТС. 
В проекта е предвидено и обезпечаване на мобилността при придвижване на експертите - необходима за изпълнението на служебните им задължения, като проверки на място, събития по "Стартиране на строителните дейности" и "Въвеждане в експлоатация", работни срещи, посещение на обекти с представители на ЕК и др.
Ресурсът по този проект обезпечава изпълнението на дейностите на УО на ПТС, във връзка с управлението и изпълнението на ПТС 2021-2027г., включвайки всички работни процеси и разходи, описани в дейностите на проекта за подобряване на административния капацитет, работната среда и материално-техническата база на УО. За начална дата на изпълнението на дейностите в обхвата са:
Проектът стартира от 01.09.2023 год.
Дейниост 1- 01.01.2024 г. - 31.12.2029 г,
Дейност 2 - 01.09.2023 г.  - 31.12.2029 г.
Дейности
  • Дейност: Закупуване на материални и нематериални активи: С цел постигане на необходимите нива на информационна сигурност, оптимизация на работните процеси, повишаване на енергийната ефективност, намаляване на енергийния отпечатък и осигуряване на среда за работа на служителите от дирекция КПП, съобразена със съвременните технологии при работата е идентифицирана необходимост от доставка на следното оборудване и софтуер: Работни станции и мобилни устройства Лаптоп Лаптоп за видеообработка Монитор Докинг станция Безжична мишка и клавиатура Мобилни телефони Копирни машини Система за управление на печата Цветна мултифункционална копирна машина А3 Цветна мултифункционална копирна машина А4 Софтуер Microsoft Office 3D AutoCAD Adobe Creative Cloud Windows 11 Pro Windows Server 2022 Datacenter Windows Server 2022 Datacenter CAL (16 core) AbbyyFine Reader 16 Adobe Acrobat Pro CorelDRAW Graphics Suite Microsoft System Center 2022 Лиценз за управление на печат SafeQ Антивирусни програми Мрежово оборудване 48 порта POE+ суич Шкаф климатизиран Дисков масив Сървър Непрекъсваемо токозахранване Лентово устройство/offline archive Точки за достъп до безжичната мрежа Управление на безжична мрежа* Стандартизация Внедряване на стандарт ISO 27001 - С-ми за управление на сигурността на информацията Предвид срока на програмата до 2029 г. и с цел по-висока икономическа ефективност, следва предвидения за доставка хардуер, софтуер и сертификация да бъде закупен и внедрен с удължена гаранция и ресертификация в рамките на 5 години. Детайлна обосновка на необходимостта от закупуване на предложените компоненти и описание на решението е дадено в приложение** Офис обзавеждането, което е собственост на Д КПП е неизменна част от материалните активи, необходими за работата на служителите й. В обхвата на Дейност 1 са включени и разходи за закупуване на ново офис обзавеждане, при възникнала необходимост от ново или подмяна на старо. В дейността е предвидено и обезпечаване на мобилността при придвижване на експертите - необходима за изпълнението на служебните им задължения, като проверки на място, събития по "Стартиране на строителните дейности", "Въвеждане в експлоатация", работни срещи, визити с представители на ЕК и др. При анализ направен за предишен програмен период, служителите са осъществили 144 бр. проверки на място. За същия период са осъществени и пътувания с цел проследяване на мерките по публичност на различни места в страната. Броят на служителите, на които се налага да пътуват регулярно във връзка с проследяване на изпълнението и контрола на проекти по ПТС в рамките на дирекция КПП е около 40 човека. Предвидено е закупуването на 3 бр. моторни превозни средства, с които могат да пътуват различни екипи до различни точки на страната. В следствие на това ще се оптимизира работата и изпълнението на преките задължения на служителите в УО на ПТС, както и работните дейности свързани с организиране на проверки на място, проверки на приключили проекти, съгласно чл. 71 "Дълготрайност на операциите" от Регламент 1303/2013, във връзка с упражняване на засилен мониторинг, предвид поет ангажимент от ЕК, по проекти, за които има разследване или проверка от контролиращите органи, отговарящи за разходването на европейски средства. Технически характеристики и изисквания към транспортните средства, включително изискванията към гаранционното обслужване ще бъдат заложени в техническата спецификация към обществената поръчка. Проектът предвижда обезпечаване на материални и нематериални активи, необходими за изпълнението на служебните задължения и функции на служителите в в дирекция КПП - в случаи, които водят до бракуване, подмяна и закупуване на нови отговарящи на конкретните характеристики, посочени от УО на ПТС, необходими за експлоатацията им. * Приложение 1 по Дейност 1 **Приложение 2 по Дейност 1, Договорена стойност: 2 650 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Такси и услуги: Дейността ще обезпечи материално-техническата база и работния процес на служителите в дирекция "Координация на програми и проекти", чрез финансиране на разходите за такси и услуги, свързани с експлоатацията и поддръжката й, както на компютърната, периферна и мобилна техника. Поддръжката на софтуера закупен по Дейност 1, домейн на интернет сайтове - собственост на УО и прилежащите такси към тях също са предмет на тази дейност, включително предвидените лицензи, които ще бъдат закупени и/или обслужвани по Дейност 2 са: Microsoft Office; 3D AutoCAD; Adobe Creative Cloud; Windows Server 2022 Datacenter (ОЕМ); Windows Server 2022 Datacenter CAL (16 core); AbbyFine Reader 16; Adobe Acrobat Pro; CorelDRAW Graphics Suite; Microsoft System Center 2022; Лиценз за управление на риска Paliside; MS Project; Canva и други, ако е идентифицирана необходимост. Към новозакупените софтуери и лицензи ще започне начисляване на такси след 5 година - поради наличието на включена гаранционна поддръжка от производителя, която се предлага със закупуването на продуктите. По тази дейност се обезпечават всички задължителни текущи разходи, свързани с експлоатацията на транспортните средства, които подпомагат работата на УО на ПТС - гориво, поддръжка, ремонт и обслужване на транспортните средства, годишни технически прегледи, застраховки, такси, нотариални и данъчни услуги, вкл. закупуване на резервни части. Транспортните средства ще бъдат брандирани в съответствие с изискванията за информация и публичност. За обезпечаване на базовите потребности за офис помещенията на Д КПП е планирано покриване на регулярните такси, които включват режийни разходи за студена вода, електроенергия и топлоенергия; поддръжка на асансьори, климатици; осигуряване на денонощна охрана; разходи за месечни такси за мобилни телефони и интернет за служебните телефони и други устройства на служителите на УО на ПТС., Договорена стойност: 2 050 000.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 4 673.23 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТОП ДРАЙВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 261.85 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МИНИСТЕРСТВО НА ЕЛЕКТРОННОТО УПРАВЛЕНИЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 249.58 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: УНИКЕН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АЙФЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВИВАКОМ БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 11 258.58 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНСЕКТА БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: САЛАМАНДЪР - АСО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Доставено оборудване, обзавеждане, машини, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 366.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Закупени транспортни средства, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Закупени софтуерни продукти и лицзензи, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Предоставени режийнии/комунални и други услуги, Мерна единица: месеци, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 576.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Консумативи за офис техника и канцеларски материали, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 24.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 4 700 000.00 BGN
БФП 2 933 745.97 BGN
Собствено финансиране 1 766 254.03 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Дезинфекция и дератизация на сградния фонд на МТС, Прогнозна стойност: 18 000.00
  • Обособена позиция 1: Дезинфекция, дезинсекция и дератизация на сградите на Министерството на транспорта и съобщенията /МТС/, ул. „Дякон Игнатий” № 9-11, ул. „Ген. Гурко”№ 5 и ІV-тия етаж на ул. „Ген. Гурко” № 6.
    Изпълнител: ИНСЕКТА БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилни горива чрез карти за безналично плащане за нуждите на МТС без изискване за ТП., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилни горива чрез карти за безналично плащане за нуждите на МТС без изискване за ТП.
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , Прогнозна стойност: 180 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 249.58
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Застраховане на автомобили, собственост на Д КПП, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Застраховане на автомобили, собственост на Д КПП
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 673.23
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извънгаранционно обслужване и техническо поддържане на климатичните и вентилационни инсталации, обслужващи дирекция „Координация на програми и проекти", Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Извънгаранционно обслужване и техническо поддържане на климатичните и вентилационни инсталации, обслужващи дирекция „Координация на програми и проекти"
    Изпълнител: АЙФЕСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Комплексна поддръжка (техническо обслужване) - авариен ремонт и профилактика на асансьори, Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2.Абонаментно сервизно обслужване на асансьори, обслужващи дирекция „Координация на програми и проекти" при МТС на адрес ул."Ген. Йосиф В. Гурко" 6, гр.София
    Изпълнител: УНИКЕН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на административните сгради и имоти, предоставени за управление на МТС и намиращите се в тях движими вещи, Прогнозна стойност: 3 122 240.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на административните сгради и имоти, предоставени за управление на МТС и намиращите се в тях движими вещи
    Изпълнител: САЛАМАНДЪР - АСО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор с две обособени позиции., Прогнозна стойност: 72 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE/5G с национално покритие ”
    Изпълнител: ВИВАКОМ БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор с две обособени позиции. , Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE/5G с национално покритие ”
    Изпълнител: ВИВАКОМ БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 258.58
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Техническо обслужване на моторни превозни средства ползвани от МТС, Прогнозна стойност: 69 990.00
  • Обособена позиция 1: Техническо обслужване на моторни превозни средства ползвани от МТС
    Изпълнител: ТОП ДРАЙВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 261.85

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN