Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0538-C02
Наименование на проекта Нови работни места - нови перспективи
Бенефициент 201479908 КЕНТ ЛОГ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 23.08.2016
Дата на стартиране 23.08.2016
Дата на приключване 23.03.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Общата цел (цели) на проектното предложение е допринасяне за създаването на устойчиви работни места и устойчива заетост на пазара на труда в България и увеличаване на производителността на труда в "КЕНТ ЛОГ" ООД.
Специфична цел (цели): Осигуряване на заетост, създаването на 8 нови работни места за безработни лица до 29 години и лица над 54 години.
Дейностите, които ще се допринесат за постигане на целите са:
1. Организация и управление
2. Подбор и назначаване на 8 безработни лица от целвите групи
3. Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места
4. Информиране и публичност
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: Тази дейност ще се осъществява през целия период на проекта и ще стартира с избот на екип за организация и управление. Управителят на "КЕНТ ЛОГ" ООД ще назначи и ще подпише договори с административен персонал на проекта. Административният персонал ще включва ръководител на проекта, счетоводител и координатор на проекта. Те ще отговарят за общото управление на проекта, включително доставки, осчетоводяване, отчитане, връзки с различни участници в проекта и др. За да може ефективно да ръководи дейностите по проекта, "КЕНТ ЛОГ" ООД е определила за ръководител на проекта специалист в областта на управлението на бизнес и човешки ресурси, който ще осигурява правилното изпълнение на специфичните дейности като доставки, начини за визуализация, изисквания за отчитане и осчетоводяване и др. Счетоводителят ще бъде експерт, на които ще бъдат възложени задачи и отговорности, планирани за целите на настоящия проект. Координаторът на Проекта ще подготви тръжната документация, ще публикува поканата за участниците, ще организира оценката на подадените оферти, ще подготви доклада за оценката и договора за доставка Екипът по проекта ще бъде финансиран от бюджета по проекта. Управлението на проекта ще бъде отговорност на екипа по проекта и "КЕНТ ЛОГ" ООД, който ще оказва подкрепа. Екипът ще отговаря за цялостното управление, включително доставки, отчитане, финансово управление и контрол, връзки с Договарящия орган и др. Всички тези поддейности ще се осъществяват по време на целия проект. Дейностите по доставка ще се осъществяват от ръководителя на проекта. Счетоводителят и ръководителят на проекта ще отговарят за финансовото управление и воденето на счетоводството на проекта. Екипът по проекта ще създаде и поддържа база данни на проекта с цел предоставянето на необходимите отчети (междинен, финален и други) на ДО или на други външни одитори, които биха могли да имат нужда от тях. Членовете на екипа ще се събират на редовни срещи с цел дискутиране на трудности, проблеми и тяхното решаване. , Договорена стойност: 14 000.00 , Отчетена стойност: 13 680.00
  • Дейност: Подбор и назначаване на 8 безработни лица от целвите групи: Дейността стартира с подбор на безработни лица, представители на целевите групи. Подборът е планиран да се осъществи през първите два месеца от проекта. Екипът по проекта, следвайки указанията на Управляващия орган за изпълнение на проекти ще определи 8 безработни лица, които ще бъдат включени в проекта. Избраните безработни лица ще бъдат от целевите групи, определени от операцията като младежи на възраст до 29 г. - 4 бр. и 1 безработно лице на възраст над 54 години и 3 други безработни лица. Безработните лица ще бъдат информирани за възможностите за участие в проекта по различни канали, включително чрез ДБТ на територията на град София, публикаци в средствата за информация, лични контакти и др. С безработните лица ще бъдат подписанитрудови договори и ще започнат работа в "КЕНТ ЛОГ" ООД . Те ще бъдат назначени за период от 12 месеца, през който те трябва да свикнат с фирмения екип, условията на работа и корпоративната култура. Новите работни места ще бъдат създадени благодарение на новото оборудване, които ще позволяват по-високо качество на предлаганите спедиторски услуги за нашите клиенти. Пробният период ще се предшества от подготвителна работа – подготовка на договори, служебни характеристики, организиране на новите работни места и др. подобни. Всички тези спомагателни дейности ще се организират от екипа по проекта и администрацията на "КЕНТ ЛОГ" ООД и ще отнемат един месец. Работниците ще бъдат назначени на длъжности: Търговец - 2 лица, едното от които ще е на възраст до 29 години; Спедитор - 4 лица, като две от тях ще бъдат до 29 години и едното лице над 54 години; Митнически брокер - 2 лица, едното от които ще бъде до 29 години. Всички новоназначени лица ща работят в централния офис на компанията в гр. София, ул. Казбек, № 57 Б, вх. Б, ет. 4, ап. 33. По време на този 12-месечен период назначените лица ще получават възнаграждение в размер на минималния осигурителен доход за длъжностите. Заплатите на 12-те новоназначени служители за периода на проекта ще се плащат от бюджета на проекта. Работодателят ще запази работното място за минимум 12 месеца на всичките 15 наети по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта. , Договорена стойност: 88 660.00 , Отчетена стойност: 83 970.94
  • Дейност: Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места: Тази дейност включва доставката на ново модерно оборудване, което включва - по работни места: Преносими компютри с лиценз за операционната система - 4 бр. за търговците, митническите брокери и спедиторите за осигуряване мобилността на служителите при работата им с транспортни, митнически и други органи. Компютърни системи с лиценз за операционната система - 8 бр. за търговците, митническите брокери и спедиторите; Сървър - 1 бр. за надграждане на вътрешната мрежа на компанията Мултифункционално устройство - 2 бр. Мобилни телефони - 8 бр. Митнически софтуер - 1 бр. Спедиторски софтуер - 1 бр. Обзавеждане за 8 нови работни места - бюра, столове, контейнери, етажерки - по 8 бр. Оборудването ще позволи на фирмата да разшири дейността си, като подобри качеството и обема на предлаганите спедиторски услуги. Въвеждането на това оборудване ще увеличи конкурентноспособността, ще позволи независимост и по-голяма гъвкавост на фирмата и ще увеличи броя на доволните клиенти. Всичко това ще доведе до нови клиенти, по-голям брой прдлагани услугии като резултат – по-голям брой служители. Очакваният ръст на логистични услуги в резултат от новите работни места се изчислява на приблизително 23% през първата година. Ще се осигурят материално новооткритите работни места. Оборудването ще бъде закупено от бюджета по проекта. За целите на изпълнението на проекта "КЕНТ ЛОГ" ООД ще използва своите производствени помещения и офиси за провеждането на процедурата и доставката. Координаторът на Проекта ще подготви тръжната документация, ще публикува поканата за участниците, ще организира оценката на подадените оферти, ще подготви доклада за оценката и договора за доставка. Същевременно ръководството и персонала на ще подготвят подробни технически спецификации, ще направят проучване на потенциалните доставчици, ще вземат участие в техническата оценка на офертите и в крайна сметка ще подпишат договор с избраните доставчици. След това ръководството на "КЕНТ ЛОГ" ООД ще организира процеса на доставка и изпробване на оборудването. , Договорена стойност: 42 200.00 , Отчетена стойност: 37 650.00
  • Дейност: Информиране и публичност: За популяризиране на проектната инициатива, начините за участие в проекта и социалния ефект от неговото осъществяване ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. Информационната кампания ще се проведе на два етапа, съответно при стартиране и приключване на проектните дейности - в първия и последния месец от проекта. В рамките на настоящата дейност ще се извърши встъпително съобщение в пресата с цел информиране на потенциални участници в проекта, както и заключителна публикация за запознаване на обществеността с постигнатите резултати при приключване на дейностите. Ще се разработят и изработят рекламни материали с логото на проекта. Ще се изработят и табели с името на проекта и логото на Оперативната програма за административната сграда и производствените помещения на "КЕНТ ЛОГ" ООД. Популяризирането на помощта от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси 2014-2020" ще бъде един перманентен процес още от стартиране на дейностите по проекта. На всички документи, произведени в периода на проекта ще бъде поставено логото на ЕС и на Оперативната програма, като ще бъдат съобразени с изискванията на изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. На закупеното оборудване ще бъдат поставени стикери с информация за помощта от ЕС., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 363.93

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "УЕБ СОФТ САЛЮШЪНС КОМЮНИТИ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 900.00 , Отчетена стойност**: 5 900.00
  • Изпълнител: Павел, Договорена стойност по проекта*: 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "АЛДЕБАРАН 68" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 500.00 , Отчетена стойност**: 10 500.00
  • Изпълнител: РЕКЛАМНА АГЕНЦИЯ ДЕЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 948.49 , Отчетена стойност**: 1 363.93
  • Изпълнител: КЕЙ ДЖИ КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 180.00 , Отчетена стойност**: 3 180.00
  • Изпълнител: МЕБЕЛНИ ИДЕИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 900.00 , Отчетена стойност**: 3 900.00
  • Изпълнител: УНИТЕХ-ТЕЛЕКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 280.00 , Отчетена стойност**: 27 850.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 146 860.00 BGN
БФП 146 860.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 115 379.66 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 5 570.00 0.00 5 570.00 УНИТЕХ-ТЕЛЕКОМ ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Oсигуряване на информиране и публичност за популяризиране на проект BG05М9ОP001-1.003-0538-С01, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Информиране и публичност
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на мобилни телефони по проект BG05M9OP001-1.003-0538-C01, Прогнозна стойност: 6 400.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на мобилни телефони
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис обзавеждане по проект BG05М9ОP001-1.003-0538-С01, Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис обзавеждане по проект BG05M9OP001-1.003-0538-C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис оборудване по проект BG05М9ОP001-1.003-0538-С01, Прогнозна стойност: 30 800.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1: Компютърно оборудване и принадлежности
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ОП 2: Софтуерни пакети
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: ОП 3: Компютърен сървър
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: ОП 1: Компютърно оборудване и принадлежности
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: ОП 2: Софтуерни пакети
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: ОП 3: Компютърен сървър
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка, внедряване и гаранционна поддръжка на офис оборудване по проект BG05М9ОP001-1.003-0538-С01, Прогнозна стойност: 24 800.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1: Компютърно оборудване и принадлежности
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ОП 3: Компютърен сървър
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Организация и управление на проект BG05М9ОP001-1.003-0538-С01, Прогнозна стойност: 13 900.00
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: ПРЕДОСТАВЯНЕ НА КООРДИНАТОРСКИ УСЛУГИ
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СЧЕТОВОДНИ УСЛУГИ
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN