Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-1525-C01
Наименование на проекта По-добри и безопасни условия на труд в „Рувекс“ АД
Бенефициент 131460040 РУВЕКС АД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 30.05.2017
Дата на стартиране 01.07.2017
Дата на приключване 01.01.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящият проект цели подобряването на условията на труд и безопасност във фирма „Рувекс“ АД при спазване на нормите и изискванията на законодателството.
Проектното предложение ще допринесе за постигане на целите на ОП „Развитие на човешките ресурси“. Проектът адресира следните цели, които са залегнали в краткосрочните и средносрочните планове на компанията:
Обща цел: подобряване на условията на труд, безопасност и здраве в „Рувекс“ АД при спазване на нормите и изискванията на законодателството.
Специфични цели: 
-	Въвеждане на нови системи, практики и организация на труда;
-	Въвеждане на нови процеси за безопасни условия на труд;
-	Обучение на работниците и служителите относно специфични рискове за безопасността и здравето.
Изпълнението на дейностите по проекта ще допринесе за  постигането на целите на ОПРЧР, Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места, Инвестиционен приоритет 7 „Приспособяване на работниците, предприятията и предприемачите към промените“. 
Специфична цел 1: „Увеличаване броя на обхванатите заети в предприятията с въведени нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и подобряване на организацията и условията на труд.”
Ще бъдат въведени нови организационни практики, модели и системи за управление на човешките ресурси, които ще допринесат за подобряване на управлението на човешките ресурси и за oптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот и за въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители.
„Рувекс“ АД цели въвеждане на нови организационни модели и системи за управление на човешките ресурси и ще инвестира в по-безопасни и здравословни условия на труд, което ще допринесе за подобряване качеството на работната среда и ще увеличи производителността на труда. 
Дейности
  • Дейност: Осигуряване на ЛПС и специално работно облекло.: Дейността е във връзка с осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите. Всички планирани за закупуване лични предпазни средства - техният вид и брой, съответстват на оценката на риска и са вписани в утвърдения списък на работните места и видовете работи, при които се използват лични предпазни средства и специално работно облекло. На база направената оценка и във връзка с осигуряването на безопасност при работата се планира закупуването на: зимно и лятно специално работно облекло, предпазни обувки и ботуши, защитни очила, маски и други необходими лпс, спрямо конкретната дейност на служителите. При изграждането на различни отоплителни системи, работниците извършват различни дейности в повечето случаи на открито. Така те са изложени на различни атмосферни влияния – през лятото на прегрявания, а през зимата на измръзване. Дейностите, които извършват значителна част от служителите на "РУВЕКС" АД са свързани с: контакт с различни видове прах, източници на вибрации, електрически ток, шум. Други съпътстващи рискове са на наднормено физическо натоварване, риск от поражение от електрически ток при работа с ръчни преносими ел. инструменти и оборудване. Тези условия на труд могат да доведат до различни по характер увреждания на здравето на работещите. За да бъдат предпазени е необходимо ЛПС и СРО да отговарят на определени характеристики за защита от вредното въздействие на работната среда върху здравето на работещите. Използваните към момента ЛПС и СРО и износването им налага подмяната им с нови ЛПС и СРО. За всички работници, които работят на открито и на отворени площадки е необходимо работните облекла да осигуряват ясна видимост за околните през деня. Предвидените за закупуване по проекта на летен и зимен комплект яке и полугащеризон, светлоотразителни жилетки (летни и зимни), дъждобрани ще бъдат с висока видимост. Зимният комплект яке и полугащеризон, отговарят на най-високия клас на стандарт EN 343 за защитно облекло за защита срещу дъжд. Предвиденото за закупуване работно облекло е непромокаемо, с добра влагоустойчивост, видимост, в него са вложени дишащи материи. Работниците в „Рувекс“ АД ще бъдат подсигурени с качествени и комфортни дъждобрани, водонепропускливи с подлепени шевове и висока видимост посредством флуоресцентния им цвят. Друг риск за предприятието е риска от падащи предмети, както и от падане на служителите от работните обекти, който риск дружеството би желало да елиминира със закупуването на противоударна шапка, предпазна каска, които да помагат за спокойното извършване на монтажа и да елиминират излишното движение по работната площадка, вътрешни антифони, с които служителите ще могат да координират своята дейност. Съществен е риска от премазване на крайници по време на инсталации. Рискът от това може да се минимизира със закупуването на защитни ръкавици (летни и зимни). Защитните ръкавици ще бъдат по-устойчиви на контактен студ и проникване на вода. Те са устойчиви на атмосферни влияния, с издръжливо двойно PVC покритие, което предпазва от проникване на масла и вода. По проекта са предвидени за закупуване нови ударозащитни обувки (летни и зимни), които са износоустойчиви и с понижено изпотяване на краката, с добра термозащита и хлъзгавоустойчивост. Работниците на фирмата често работят на открито и в условия, при които често се налага употребата на гумени ботуши. Гумените ботуши ще бъдат направени от висококачествени материали със специални мембрани, които предпазват краката от изпотяване.Тези обувки и ботуши ще предлагат висока степен на удароустойчивост и водоустойчивост и комфорт на служителите. С тях работниците ще имат по-висока безопасност при работа на открито. На база на направен анализ се предвижда и закупуване на защитни очила с антирефлексни стъкла за служителите работещи с компютър, както и защитни очила от открит и закрит тип, които предотвратяват опасността от увреда на зрителния анализатор., Договорена стойност: 17 513.80 , Отчетена стойност: 15 545.20
  • Дейност: Обучение на работниците и служители относнона тема: Специфични рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място, стреса на работното място и методи и средства за тяхното ограничаване и предотвратяване. : Обучението на служителите относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място, стреса на работното място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване, ще се проведе на основата на действащите правила, норми и изисквания и утвърдените от работодателя правила и инструкции за безопасна работа. Тематиката и продължителността ще се съобразят с всички други изисквания, регламентирани в специфичните за дадена дейност или вид работа нормативни актове. Предвиденото обучение не се припокрива със задължителния въвеждащ инструктаж за безопасност на труда, съгласно чл. 26 (2) 1 „а” и „б” от ЗЗБУТ. Обучението ще е насочено към поддържане и допълване на знанията на работещите по безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място, стреса на работното място както и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване. Обучението ще се проведе от длъжностни лица с подходящо образование по ред и при условия, определени от изпълнителния директор на „Рувекс“ АД, като ще се отчита характерът на изпълняваната работа, конкретните условия на работното място и съществуващият професионален риск. Обучението ще включва правила за безопасна работа за защита на работещите от опасности и рискове, в зависимост от спецификата на извършваната дейност и на индивидуалното работно място и намаляване на стреса. Стресът е вторият, свързан с работата здравен проблем. Той засяга почти всеки четвърти работник в Европейския съюз. Проучванията показват, че между 50-60 % от всички загубени работни дни, се дължат на стреса. Предвиденото обучение цели придобиване на знания за методите и начините за преодоляване на стреса на работното място. Обучението ще допринесе за увеличаване производителността на труда. В обучението ще се предвидят и теми за мерките за насърчаване развитието в областта на политиката по околната среда, политиката по изменение на климата, ресурсна ефективност, включително прилагане на изискванията на законодателството на ЕС и националното законодателство в тези области. Обучението ще бъде двудневно. В него ще бъдат включени общо 54 служители, от които 7 служители над 54 години и един служител с увреждане., Договорена стойност: 18 900.00 , Отчетена стойност: 17 925.00
  • Дейност: Осигуряване на социални придобивки за работници и служители на „Рувекс“ АД : Целта на тази дейност е осигуряване на социални придобивки за работниците и служителите на „Рувекс“ АД. Предвижда се оборудване за помещение за хранене, съобразно националните норми и специфичните условия на труд и оборудване на помещение за физическа култура и спорт. Страничните ефекти от модернизацията в съвременния свят - обездвижването, стреса и депресията са европейски и световен бич, който убива 500 000 европейци (5 млн. за цял свят) всяка година според доклад на ISCA (Международна асоциация за спорт и култура). Проблемът коства 80 млрд. евро годишно на Европа, с 5 млрд. повече отколкото светът отделя за лекарства срещу рак. Осигуряването на спортните съоръжения е с цел елиминиране или намаляване на страничните ефекти от: 1. Обездвижване - 8 часово работно време зад бюро; пренатоварване - работа на открито; 2. Стрес и депресия - голямата динамика в живота на всеки един човек; големите отговорности на всяко едно работно място. 3. Динамиката на живота - невъзможност човек да посещава клубове по аеробика, фитнес и други спортни занимания; Служителите често нямат възможност да отделят време за спорт и осигуряването на възможност физически натоварвания да се осъществяват в офис-сградата ще допринесе за значително повишаване на двигателната активност и подсилване на имунната система. Помещението за физическа култура и спорт освен решение срещу обездвижването и стреса допринасят и за подобряване на мотивационната система и сплотяване на колектива. Предвиденото оборудване ще повиши удовлетвореността на служителите и успеваемостта на фирмата и ще допринесе за: укрепване на имунната система, повишаване на чувството за удовлетвореност; прогонване на стреса, несигурността и тревожността; укрепване на мускулите, костите и сърдечносъдовата мускулатура; подобряване на гъвкавостта, координацията и концентрацията; засилване на кръвообръщението и намалява кръвната захар, намалява нивата на холестерол; изнасяне на токсините от цялото тяло; засилване на притока на кислород към сърцето, белите дробове и кръвоносните съдове; ускоряване на метаболизма; намаляване на риска от претоварване; подобряване на зрението; намаляване на болката при ставни проблеми; предотвратяване на гръбначни изкривявания. Физическата активност е съществен елемент от здравосложния начин на живот. Целта на тази дейност е също така да се осигурят условия за здравословно хранене и това да стане ежедневие за служителите, а не единичен случай. В дейността е предвидено помещение за хранене и закупуване на необходимото за целта оборудване. Известно е, че здравословното хранене допринася служителите да се чувстват по-малко уморени, което ще се отрази на производителността на труда. От друга страна здравословното хранене повишава естествената защита на организма, предотвратява натрупването на токсини и спомага за пречистването на тялото от натрупаните такива до момента. То стимулира и имунната система. Едни от основните принципи на здравословното хранене е човек да се храни 3-4 пъти на ден, през не повече от 6 часа, което в днешното натоварено работно ежедневие е трудно постижимо. Препоръчително е да се съхраняват полезни малки закуски на работното място, така че винаги да има с какво да се захрани тялото, дори когато служителите са заети и нямат време да излязат да си потърсят готова храна. Въпреки многото бързи и лесно достъпни хранителни изкушения може нашето работно място да поддържа нашия здравословен начин на живот. Офиса може да бъде територия, в която да има здравословна храна и дори храна приготвена от вкъщи. Обедното хранене определя нивата на енергия, производителност и концентрацията на служителите за втората половина от деня. Най-лесната офис тактика си остава добрата традиция да се носи обяд и здравословни закуски от дома, за целта е необходимо създаване на подходящи условия за съхранение и термалната обработка на храната, както и добри условия за нейната консумация. Социалните придобивки ще са достъпни за всички служители. , Договорена стойност: 25 400.00 , Отчетена стойност: 19 688.00
  • Дейност: Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси и корпоративна социална отговорност.: Дейността е във връзка с необходимост от разработване, адаптиране и въвеждане на нови системи, практики и организация на труда. Към момента „Рувекс“ АД не разполага със софтуер за управление на човешките ресурси. В рамките на проектното предложение компанията си поставя за цел да даде възможност за гъвкаво работно време на персонала и възможност за оптимизиране на процесите по управление на човешките ресурси чрез даването им на достъп до Self Service portal (портал за самостоятелни заявки и получаване на услуги от персонала). За да постигне тази цел, е необходимо да се внедри информационна система за управление на човешки ресурси. Тя ще даде възможност на служителите да попълват електронни заявки за отпуск, командировки, обучения, да проверяват зачисления им инвентар и оставащите им дни платен отпуск. Процесите по одобрение ще бъдат електронни като ще се отпечатват само документи, които са задължително на хартия спрямо законовата рамка. Чрез възможността за дефиниране на различни смени и планирането на заетостта месец за месец, служителите ще могат да подобрят баланса между личния и професионалния си живот. Ще се подобри и процесът по първоначално и текущо обучение на персонала, което ще доведе до по-добри резултати на компанията и ще намали административната тежест на отдела по човешки ресурси. След въвеждането на системата, служителите от отдела ще мога да разглеждат нуждите от обучение на всеки един служител с помощта на подходящата справка в системата. На пазара на труда е все по-трудно да се намерят служители с необходимата квалификация.Това налага предприемането на мерки за задържане по-дълго на квалифицираните служители. Дейността ще допринесе за оптимизация на работните процеси с оглед по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот и въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години). В „Рувекс“ АД работят 7 слижители над 54 години и един служител с увреждане. По проекта се предвижда въвеждане на корпоративна социална отговорност. Корпоративната социална отговорност вече не е въпрос единствено на желанието на компанията, а е реален ангажимент към много заинтересовани страни - клиентите, служителите, партньорите и общността. „Рувекс“ АД осъзнава тенденцията за възприемане на корпоративната социална отговорност като част от основните задължения на фирмите. Тази отговорност на практика помага да се контролира оперативния риск в компанията, да се осигури устойчивото развитие и да подобри разпознаваемостта и репутацията. Предвижда се корпоративната социална отговорност да бъде насочена не само към общността, но и да е обърната и към вътрешността на компанията. Предвижда се провеждане на анкета за ангажираността на служителите с общественозначими каузи. Ще бъдат установени ясни цели, изяснени предимствата на екипа и компанията при въвеждането на корпоративната социална отговорност. Корпоративна социална отговорност ще включва въвеждане на управление за ефективно потребление на ток и гориво, отговорно изхвърляне на отпадъците, осигуряване на постоянно повишаване на качество на предлаганите продукти и услуги и обвързване на служителите с обществено значими въпроси. Правилата за оптимизация на работните процеси ще бъдат въведени в действие след приемането им от ръководните органи и ще бъдат включени във вътрешните документи. , Договорена стойност: 15 000.00 , Отчетена стойност: 18 899.33
  • Дейност: Организация и управление на проекта : Дейността по управление, мониторинг и отчитане на проекта ще цели координация и организация на всички участващи страни и реализация на дейностите съобразно планирания план – график. В случай на възникване на отклонения от приетия график за изпълнение на дейностите, отговорност на екипа по управление е да предприеме своевременно корективни действия, информирайки за това Управляващия орган. Всички дейности по проекта ще бъдат изпълнявани съобразно принципите за прозрачност, ефективност, икономическа целесъобразност и добро финансово управление. В изпълнение на своите задължения, екипът по организация и управление ще докладва и отчита изпълнението на проекта в съответствие с предоставените от Управляващия орган отчетни форми и документи и съгласно клаузите на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. По време на изпълнението на проекта, както и след неговото приключване, екипът по управление ще осигурява директен достъп на представителите на Управляващия орган или други одитиращи институции да извършат проверка на място на резултатите от изпълнението на проекта. Екипът на проекта има ангажимент да води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проектните дейности, използвайки подходяща система за документация и счетоводно отчитане. Мониторингът за изпълнение на дейностите ще бъде финансов (за целесъобразността и законосъобразността на извършване на разходите), физически (ниво на изпълнение на дейностите) и управленчески (ниво на изпълнение на проекта). Целта е да се осигури информация за ключовите индикатори за постигане на целите – нивото на разходвани финансови средства, нивото на изпълнение на дейностите и на постигане на резултатите. Наблюдението ще се извършва и за да се идентифицират потенциалните рискове пред изпълнението. Процедурата установена от „Рувекс” АД за осъществяване на мониторинг и контрол след подписване на договор включва: • Организиране на встъпителна среща на екипа; • Предоставяне на екипа по проекта на необходимата документацията; • Актуализиране на план-графика, при необходимост; • Преглед на заложени показатели и индикатори за постигане на резултатите; • Организиране на регулярна комуникация и отчитане с цел изпълнение на дейностите качествено и в срок; Принципите за разходване на средства ще бъдат в съответствие с проектното предложение и плана, договорен в началото на изпълнението на договора. Установена е процедура за ясно формулиране на задачи, правилното им поставяне, при смесените задължения с оглед осигуряване на ефективна комуникация и ясни канали на общуване. Екипът по проекта ще е: - Ръководител проект - 1бр. - Координатор - 1бр. - Технически сътрудник - 1бр. - Счетоводител - 1бр. и ще отговаря за следните функции за реализацията на проектното предложение като цяло: • Да провери документите, да гарантира спазване на процедурите, както и ефективността при изпълнение на дейностите; • Да провери техническото (оперативно) изпълнение; • Да проследи степента на напредък на проекта и съответствието със заявеното в проектното предложение; • Да установи нивото на комуникация/взаимодействие с целевите групи по проекта; • Да предоставя редовна и точна информация относно състоянието и постигнатите резултати; • Да проверява използването на ресурсите за постигане на предвидените резултати и техния принос за изпълнението на целите; • Да обезпечава своевременна идентификация на потенциални проблеми и трудности; • Да допринесе за устойчивостта на резултатите и въздействието от проекта; • Да проверява съблюдаването на изискванията за публичност и визуализация при изпълнението на проекта. Ще бъде закупен 1 мобилен телефон и 1 преносим компютър със съпътстващия необходим софтуер – операционна система и офис пакет, за целите на дейността „Организация и управление на проекта". Това оборудване ще бъде използвано за изготвяне и обработка на документите за целите на дейността по управление на проекта., Договорена стойност: 8 628.10 , Отчетена стойност: 8 014.13
  • Дейност: Информация и публичност: Дейностите по осигуряване на информация и публичност, предвидени в настоящото проектно предложение ще бъдат провеждани с цел информиране на целевата група, заинтересовани лица, партньори на „Рувекс“ АД и широката общественост за заложените цели и предвидените за изпълнение дейности по проекта, напредъка по тяхното изпълнение и постигнатите резултати. Ще бъде изрично указано съфинансирането от фондовете на ЕС и по-конкретно – в рамките на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, процедура BG05M9OP001-1.008 „Добри и безопасни условия на труд“. За целта, при изготвяне на всички информационни материали, като минимум ще бъдат поставяни емблемата на ЕС, общото лого за програмен период 2014-2020 и ще бъде упоменат фонда, оказващ подкрепа на проекта. Дейността предвижда разпространение на информация преди подписване на договора за класирането на проектното предложение, при стартирането на дейностите, по време на изпълнението и при приключването на проекта. В рамките на тази дейност са предвидени следните мерки за осигуряване на информираност и публичност: - Публикуване на информация за изпълнението на проекта на интернет страницата на фирмата. Публикациите ще бъдат изготвяни в съответствие със заложените изисквания за публичност. За реализацията на „Информация и пубичност” са предвидени следните дейности: - подготовка, изработване и поставяне на информационна табела; - поставяне на информационни стикери на закупеното оборудване, предназначено за постоянно инсталиране във връзка с изпълнението на проекта и в резултат от него; - изготвяне на промоционални материали; - организация на една Заключителна конференция, целяща запознаването на целевата група, заинтересовани лица, партньори и широката общественост с резултатите и ефектите от проекта; - изготвяне на презентационни материали за конференцията под формата на презентация. Предвидените мерки ще отговарят на условията и изискванията, описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. , Договорена стойност: 1 710.00 , Отчетена стойност: 1 502.83

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 120.00 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: АТАМА УЕЛНЕС ЕНД СПА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 13 900.00
  • Изпълнител: НЕООПТИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 986.00
  • Изпълнител: ПРЕВЕНТА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 559.20
  • Изпълнител: ЛИОН ТЕХНОЛОДЖИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 821.86
  • Изпълнител: ТРАВЕЛ МЕНИДЖМЪНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 494.50
  • Изпълнител: МИЛЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 125.00
  • Изпълнител: К и М ДИЗАЙН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10 488.00
  • Изпълнител: ОМЕГАСОФТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 15 000.00 , Отчетена стойност**: 14 199.33
  • Изпълнител: Румяна, Договорена стойност по проекта*: 2 021.25 , Отчетена стойност**: 2 021.25
  • Изпълнител: Ивент Партнер ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 650.00 , Отчетена стойност**: 17 680.00
  • Изпълнител: НЮТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 258.35
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 54.00 , Достигната стойност: 52.00
Индикатор 3 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 87 151.90 BGN
БФП 87 151.90 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 81 574.49 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Неизпълнение на индикатори 0.00 0.00 0.00 0.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА И СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО, Прогнозна стойност: 17 513.80
  • Обособена позиция 1: OБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Доставка на специално работно облекло
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Доставка на защитни очила за работа с компютър с антирефлексни стъкла
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ И ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, Прогнозна стойност: 1 510.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ И ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ И ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ И ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: ЗАКУПУВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ , Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: ЗАКУПУВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ И ТЕХНИЧЕСКИ РЕСУРСИ, НЕОБХОДИМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА - ЗАКУПУВАНЕ НА КОМПЮТЪР И МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН, Прогнозна стойност: 2 200.00
  • Обособена позиция 1: ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ И ТЕХНИЧЕСКИ РЕСУРСИ, НЕОБХОДИМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА - ЗАКУПУВАНЕ НА КОМПЮТЪР И МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN