Дейности |
-
Дейност: Определяне на целевите групи: Потребителите ще бъдат обхванати в две трапезарии.
Трапезария 1, включваща 40 лица ще функционира в периода май 2016 г. - септември 2016 г. ( 5 месеца).
Тя ще обхваща лица от седем населени места от територията на община Болярово, а именно : град Болярово, селата: Попово, Дъбово, Вълчи извор, Ружица, Камен връх, Оман.
Разпределението по целеви групи е следното:
1.1 Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП - 26 души;
1.3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии- за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност-- 14 души;
Общо: 40 души
Трапезария 2 ще функционира в периода от май 2016 г. включва 66 лица до 30.09.2016 г. и ще обхваща лица от осем населени места от територията на община Болярово, а именно селата: Воден, Стефан Караджово, Мамарчево, Шарково, Златиница, Крайново, Голямо Крушево и Горска поляна.
Тя ще обхваща лица от осем населени места от територията на община Болярово, а именно : селата: Воден, Стефан Караджово, Мамарчево, Шарково, Златиница, Крайново, Голямо Крушево и Горска поляна.
Разпределението по целеви групи до 30.09.2016 г. е следното:
1.1 Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП - 45 души;
1.2.Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях- 10 души;
1.3 Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии- за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност-11 души.
Общо: 66 души
От 01.10.2016 г. ще включва 106 лица и ще обхваща лица от 15 населени места от територията на община Болярово, а именно селата: Воден, Стефан Караджово, Мамарчево, Шарково, Златиница, Крайново, Голямо Крушево, Горска поляна, Попово, Дъбово, Вълчи извор, Ружица, Камен връх, Оман и гр. Болярово.
Разпределението по целеви групи от 01.10.2016 г. е следното:
1.1 Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП - 71 души;
1.2.Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях - 10 души;
1.3 Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии- за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност - 25 души.
Общо: 106 души от 01.10.2016 г. до 30.04.2020г.,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Закупуване на хранителни продукти за трапезария 1: През 2012г. Община Болярово, проведе обществена поръчка по реда на чл. 16, ал. 8 от ЗОП с предмет „Доставка на хранителни продукти и хигиенно-санитарни материали за нуждите на учебните, детски и социални заведения на територията на Община Болярово, Област Ямбол“ по четири обособени позиции с период на изпълнение до провеждане на нова процедура през 2016 година, включваща доставка на следните типове хранителни продукти: хляб и хлебни изделия, месо и месни изделия, други хранителни продукти /плодове, зеленчуци – преработени или консервирани, варива, подправки, захарни изделия, млечни изделия/ и хигиенно-санитарни материали. Доставката на хранителните продукти се извършва на база количество в зависимост от хранещите се и се определя с предварителна седмична заявка. Доставените продукти следва да отговарят на БДС, както и на законите и подзаконовите нормативни актове във връзка с производството и търговията с храни. Срокът на годност на доставените продукти не може да бъде по-малък от остатъчния срок на годност. Доставените продукти следва да бъдат придружени със сертификат за качество и произход, да отговарят на изискванията съгласно Закона за храните, да съдържат данни съгласно чл.10 от Закона за храните за наименованието, под което храната се продава, списък на съставките на храната и количество на някои от тях, срокът на трайност и условията, при които трябва да се съхраняват, нетното количество на предварително опакованите храни, име, фирма, седалище и адрес на производителя или на лицето, което пуска храната на пазара, както и информация в съответствие с Наредба № 23/17.05.2001 г. за условията и изискванията за представяне на хранителната информация при етикетирането на храните и Наредба №16 от 28.05.2010г., изм.бр.71 от 13.09.2011г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци издадена от МЗХ. Предприятията, които ще доставят месо и месни продукти трябва да са сертифицирани със стандарт ISO 22000:2005.Сключени са четири договора по различните обособени позиции със срок на изпълнение до провеждане на нова процедура през 2016 година.
В момента се провежда открита процедура за доставка по четири обособени позиции, включваща доставка на следните типове хранителни продукти: хляб и хлебни изделия, месо и месни изделия, други хранителни продукти /плодове, зеленчуци – преработени или консервирани, варива, подправки, захарни изделия, млечни изделия/ и хигиенно-санитарни материали. Към момента на подаване на проектното предложение процедурата е на етап изготвяне на протокол за определяне на изпълнител след отваряне на ценовите оферти. Началната дата на стартиране на дейността на трапезария 1 е 03.05.2016 г., а крайната дата - 30.09.2016 г. Храна ще се предоставя в работните дни на всеки месец, както следва:
Май 2016 г. - 19 дни
Юни 2016 г. - 22 дни
Юли 2016 г. - 21 дни
Август 2016 - 23 дни
Септември 2016 г. - 20 дни
общо: 105 дни
Общият брой на лицата, включени в обхвата на трапезарията е 40 души.,
Договорена стойност: 9 783.87
,
Отчетена стойност: 9 384.96
-
Дейност: Закупуване на хранителни продукти за трапезария 2: През 2012г. Община Болярово, има проведена обществена поръчка по реда на чл. 16, ал. 8 от ЗОП с предмет „Доставка на хранителни продукти и хигиенно-санитарни материали за нуждите на учебните, детски и социални заведения на територията на Община Болярово, Област Ямбол“ по четири обособени позиции с период на изпълнение до провеждане на нова процедура през 2016 година, включваща доставка на следните типове хранителни продукти: хляб и хлебни изделия, месо и месни изделия, други хранителни продукти /плодове, зеленчуци – преработени или консервирани, варива, подправки, захарни изделия, млечни изделия/ и хигиенно-санитарни материали. Доставката на хранителните продукти се извършва на база количество в зависимост от хранещите се и се определя с предварителна седмична заявка. Доставените продукти следва да отговарят на БДС, както и на законите и подзаконовите нормативни актове във връзка с производството и търговията с храни. Срокът на годност на доставените продукти не може да бъде по-малък от остатъчния срок на годност. Доставените продукти следва да бъдат придружени със сертификат за качество и произход, да отговарят на изискванията съгласно Закона за храните, да съдържат данни съгласно чл.10 от Закона за храните за наименованието, под което храната се продава, списък на съставките на храната и количество на някои от тях, срокът на трайност и условията, при които трябва да се съхраняват, нетното количество на предварително опакованите храни, име, фирма, седалище и адрес на производителя или на лицето, което пуска храната на пазара, както и информация в съответствие с Наредба № 23/17.05.2001 г. за условията и изискванията за представяне на хранителната информация при етикетирането на храните и Наредба №16 от 28.05.2010г., изм.бр.71 от 13.09.2011г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци издадена от МЗХ. Предприятията, които ще доставят месо и месни продукти трябва да са сертифицирани със стандарт ISO 22000:2005.Сключени са четири договора по различните обособени позиции със срок на изпълнение до провеждане на нова процедура през 2016 година.
В момента се провежда открита процедура за доставка по четири обособени позиции, включваща доставка на следните типове хранителни продукти: хляб и хлебни изделия, месо и месни изделия, други хранителни продукти /плодове, зеленчуци – преработени или консервирани, варива, подправки, захарни изделия, млечни изделия/ и хигиенно-санитарни материали. Към момента на подаване на проектното предложение процедурата е на етап изготвяне на протокол за определяне на изпълнител след отваряне на ценовите оферти. Началната дата на стартиране на дейността на трапезария 2 е 03.05.2016 г., а крайната дата - 30.04.2020г. Храна ще се предоставя в работните дни на всеки месец общо: 251 дни до 30.04.2017г., разпределени по месеци, както следва:
май 2016 г. - 19 дни;
юни 2016 г. - 22 дни;
юли 2016 г. - 21 дни;
август 2016 г. - 23 дни;
септември 2016 г. - 20 дни;
октомври 2016 г. - 21 дни;
ноември 2016 г. - 22 дни;
декември 2016 г. - 21 дни;
януари 2017 г. - 22 дни;
февруари 2017 г . - 20 дни;
март 2017 г. - 22 дни;
април 2017 г. - 18 дни
а от 01.05.2017 г. за периода от 48 месеци в рамките на общо 749 работни дни.
Общият брой на лицата, включени в обхвата на трапезарията е 66 души до 30.09.2016г. и от 01.10.2016 г. до 30.04.2020 г. – 106 души.,
Договорена стойност: 246 649.20
,
Отчетена стойност: 247 357.51
-
Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Предвижда се в рамките на проекта да се реализират две трапезарии. Трапезария 1 обхваща 40 потребителя и осигурява топъл обяд за пет месеца, времето, в което трапезариите, подпомагани от фонд "Социална закрила" не функционират. Трапезария 2 обхваща 66 потребителя и функционира 12 месеца и от 01.10.2016г. още 40 потребители до 30.04.2020г. Храната и за двете трапезарии ще се приготвя в собствена за община Болярово оборудвана кухня за приготвяне на топла храна, отговаряща на чл.12 от Закона за храните. Тя се намира на ул. „Георги Димитров“ № 16, гр. Болярово, Община Болярово, Област Ямбол и разполага с 9 помещения от които една кухня - оборудвана с газов котлон, две газови пиростии, 3 електрически печки с по 2 фурни всяка, машина за рязане на лук и електрическа скара, помещение за белене на картофи – оборудвано с 2 електронни кантара, склад за пакетирани продукти – оборудван с 3 рафта, склад за плодове и зеленчуци, хладилно помещение – оборудвано с хладилна витрина, хладилник - фризер и 1 фризер, стая за персонал, баня и тоалетна. Кухнята разполага и с помещение за дарения и общ склад. Обслужващият персонал се състои от главен готвач, помощник-готвач, домакин, двама работници в кухня. При транспортирането по населени места и домове, храната се придружава от социални работници, на разположение са двама социални работника.
Налични технически и транспортни средства.
По населени места и до домовете на трудноподвижните или неподвижни лица храната се транспортира ежедневно с автомобили - 3 на брой, собственост на община Болярово.,
Договорена стойност: 12 821.65
,
Отчетена стойност: 12 837.14
-
Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Болярово разполага с 42 добре оборудвани офиса с компютърна техника, копирни машини, скенери, и др. подобни.
Основен приоритет на местната власт е развитието и прилагането на социална политика, ориентирана към потребностите на населението. В резултат в общината са разкрити и функционират следните социални заведения и услуги в общността: Дом за възрастни с увреждания в село Малко Шарково, Дом за стари хора в село Воден, Защитено жилище за хора с умствена изостаналост в село Малко Шарково, Защитено жилище за хора с умствена изостаналост в град Болярово, Защитено жилище за възрастни хора с увреждания в град Болярово, Център за настаняване от семеен тип за лица с деменция - с.Мамарчево, Център за настаняване от семеен тип за лица с физически увреждания - с. Мамарчево ,Център за социална интеграция и рехабилитация в град Болярово, Обществена трапезария и домашен социален патронаж, Личен асистент.В бюджета на общинския съвет са планирани средства за подпомагане на нуждаещи се жители на общината. В общинската администрация работи и обучен здравен медиатор за хората от ромски произход.
В същото време в общинската администрация има специалисти социални дейности, както и в центъра за социална рехабилитация, които са обучени за работа с потребители и за оказване на консултации и конкретна информация за нуждаещите се от отделните социални услуги – от наличността на социалните услуги, до подготовка на документи и прием в тях.
В общинската администрация специалистите в отдел „Проекти“ са обучени и са участвали в провеждането на редица информационни кампании и те ще приложат своят опит в подкрепа на социалните работници, които ще осигурят съпътстващите мерки.
Съпътстващите мерки е предвидено да се осъществят от община Болярово.
През първият месец от започването на проекта ще се изготви на достъпен език информационен лист с всички социални услуги, предоставяни на територията на община Болярово. Листът ще се разпространи от социалните работници от Центърът за социална рехабилитация и интеграция, социалния работник на община Болярово, кметовете и кметските наместници и здравният медиатор сред жителите на община Болярово. Листите ще се разпространяват периодично.
За информация ще служат отчетите на лицата, разпространили информационните материали.
В местния вестник „ Крайгранична искра“ ще се публикува периодично информация за предоставяните социални услуги и за достъпа до тях . За периода на изпълнение на проекта ще се направят поне 3 публикации.
Ще се приложат съответните броеве и периодичността на изданието.
Ще се проведат изнесени приемни на социалните работници от ЦСРИ , социалният работник на община Болярово и здравният медиатор във всички населени места на община Болярово с цел запознаване на целевите групи с възможностите за ползване на социални услуги, ползването на административни общински услуги, достъп до здравни и образователни услуги и др. под. - ще се организират и проведат общо 6 изнесени приемни по населените места на общината.
Ще се приложат снимки от организираните приемни и протоколи от поставените въпроси и дадените отговори.,
Договорена стойност: 12 821.66
,
Отчетена стойност: 12 837.14
|