Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-1985-C02
Наименование на проекта Разработване на промишлено дизайнерско решение - Разглобяема система за сън
Бенефициент 204900554 "МАСИ МД" ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 31.10.2019
Дата на стартиране 31.10.2019
Дата на приключване 09.12.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Плевен, гр.Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
"МАСИ МД" ЕООД е новосъздадено предприятие, базирано в гр. Плевен, чиято основна цел е да разработва промишлени дизайни. Предприятието оперира в код на икономическа дейност: 74.10 "Специализирани дейности в областта на дизайна". С изпълнението на настоящият проект кандидатът ще реализира предприемаческа идея за разработване на промишлено дизайнерско решение за "разглобяеми системи за сън" с 3 варианта, за нуждите на фирми-производители на легла и с цел оптимизиране на тяхното използване. В по-конкретен аспект, по проекта ще се разработи индустриален дизайн на следните варианти на системите за сън: 1.стандартна 2. за деца, 3. тип легло.
С осъществяване на идеята кандидатът ще отговори на предизвикателството за насърчаване на предприемачеството на стартиращи предприятия в секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства. Основната цел на проекта е да се развие икономическата дейност на предприятието в областта на код 74.10 "Специализирани дейности в областта на дизайна" - изведен като един от секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства чрез реализиране на идея за разработване на промишлено дизайнерско решение за "разглобяеми системи за сън" с 3 варианта. Проектът ще бъде реализиран с изпълнението на следните дейности: 1/ Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея- разработване на промишлено дизайнерско решение за  "разглобяеми системи за сън" с 3 варианта; 2/ Дейност за визуализация на проекта. В резултат от реализирането на предприемаческата идея се очаква да се постигне устойчивост в "МАСИ МД" ЕООД чрез извършване на дейност за разработване на промишлено дизайнерско решение, създаване и запазване на нови работни места и постигане на икономически ръст в предприятието.
Дейности
  • Дейност: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (част 1): Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез: 1. Наемане на следните три лица на трудови договори: - Промишлен дизайнер - лицето ще бъде наето на трудов договор за 12 месеца в рамките на проекта по 8 часа на ден. Ще създава и разработва промишлени дизайни, ще подготвя скици и базови инструменти, ще изготвя 3D визуализация на прототипите. - Инженер-Конструктор - лицето ще бъде наето на трудов договор за 12 месеца в рамките на проекта по 4 часа на ден. Ще изготвя идейни проекти, скици и схеми, ще анализира техническите разчети, ще работи по усъвършенстване на вече съществуващи детайли. - Монтажник метални конструкции - лицето ще бъде наето на трудов договор за 6 месеца в рамките на проекта по 4 часа на ден. Необходим е за монтаж на конструкции, измервателни и контролни дейности. 2. Придобиване на ДМА и ДНА - 1 бр. Лентоотрезна машина - ще бъде необходима за отрязване на металните профили за прототипите на подматрачните рамки на точен размер; - 1 бр. фреза за метал - необходима за пробиване и нарязване на резби на металните профили за прототипите на подматрачните рамки; - 1 бр. заваръчен телоподаващ апарат - ще бъде необходим за заваряване на планки, необходими за сглобките на металните профили за прототипите на подматрачните рамки; - 1 бр. работна станция за дизайн - ще бъде необходим за работата на промишленият дизайнер. С него ще се разработват, чертаят и визуализират 3D модели на подматрачните рамки; - 1 бр. лаптоп за инженер-конструктор - ще бъде необходим за работата на инженер-конструктор. Актива ще бъде използван за да се очертават и разкройват отделните елементи на подматрачните рамки и за да се пресмятат натоварвания. С него ще се извършва и работа извън офиса, основно върху усъвършенстване на вече съществуващи детайли, зададени от възложителите. - 1 бр. таблет - активът е необходим, тъй като чрез неговата функция Active pen ще се скицират първоначални идеи на дизайн, на база на които ще се подберат най-подходящи за прототипиране. Чрез него дизайнът за продукта ще може да се модифицира на място в случай на необходимост и при изискване от клиента; - 1 бр. монитор - необходим е, тъй като чрез него ще се извършва по-мащабно и детайлно визуализиране на скиците, чертежите, дизайните и готовите прототипи. С придобиването на този актив ще се минимизира риска от допускане на неточност при оразмеряването на малките детайли в дизайна; - Специализиран софтуер - необходим е тъй като чрез него ще се разработват и представят прототипите: ще позволява въвеждането на всички технически задания, 2D и/или 3D визуализация на готови модели, ще се изграждат бази с всички прототипи, ще представя детайлно информацията за процена на разработка на дизайна на всеки прототип., Договорена стойност: 212 430.33 , Отчетена стойност: 190 336.87
  • Дейност: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (част 2): Настоящата дейност е продължение на Дейност 1 от План за изпълнение/Дейности по проекта 3. Материали и консумативи, които са необходими за реализиране на предприемаческата идея: - Боя за прахово боядисване - необходима за боядисване на всички детайли от разработвания по проекта дизайн - 260 детайла; - Присъединителни планки, които са необходими за сглобяване на прототипа - 104 бр. - Метални профили с пробити отвори, които са необходими за сглобяване на прототипа - 40 бр. - Дървени ламели, които са необходими за сглобяване на прототипа - 800 бр. - Матрици - Матрицата представлява строго специфичен калъп-матрица за шприцване на детайли от пластмаси и гума. Разработва се по един брой за всеки дизайн, уникален за конкретния продукт. За производството му е нужен инженерен 3D модел с изключително висока детайлност. За реализиране на проекта са нужни 35 броя: за обезшумяващи присъединителни за ламели, за скоби за усилените зони с няколко дизайна стандартен и специфичен за детските варианти. - Шмиргел - окончателна обработка след отрязване на металните профили за прототипите на подматрачните рамки. 4. Извършване на услуги, необходими за реализиране на предприемаческата идея: - Маркетингово проучване - услугата е необходима, тъй като с нея ще се извърши анализ на пазара на подматрачни рамки в област Плевен и в България като цяло. Проучването ще съдържа информация за относно анализ на Европейския пазар и мястото на промишлеия дизайн; видове системи за сън; структура на пазара-производители, дистрибутори, търговци на дребно; сравнителен анализ и предимствата на системите за сън с нов дизайн; определяне на нивото на конкуренцията - пазарни дялове; идентифициране на ограниченията, рисковете и възможностите за продажба на подобни продукти на пазара; SWOT анализ; Маркетингова стратегия; Модел за вземане на решение и основни фактори влияещи при решението при покупка. - Създаване на интернет страница - тя ще допринесе за популяризиране предприемаческата дейност като чрез нея ще се предоставя актуална информация до всички потенциални клиенти в интернет пространството. 5. Наем на работно помещение - ще се наеме работно помещение в гр. Плевен, , осигуряващо необходими условия: осветеност, промишлен ток, за инсталиране на машини и производството на прототипи. Площ на помещението минимум 40 кв.м, Складова част за съхранение на материали минимум 20 кв.м. Помещението би следвало да разполага с опция за отделяне на зона за разполагане на компютри за проектиране. Ще бъде наето за период от 12 месеца. Месечен наем с включени режийни разходи -12х 1700лв =20400 лв. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Визуализация по проекта: Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на 2 бр. информационни табели 50 х 80 см и 200 стикера, както и изработка на 200 брошури. Стикерите са необходими, за да се поставят на всички артикули, който са ще се ползват за изпълнението на проекта и да могат да се заменят при необходимост през целия проект. Информационните табели ще бъдат поставени на входната врата и на входа на сградата с цел да се популяризира дейността по проекта. Брошурите са необходими с цел представяне и информиране на обществото за дейността на фирмата и приноса на Оперативна програма "Иновации и Конкурентоспособност 2014-2020" за изпълнението на проекта. Целта на дейността е да се изпълни пълният набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ и се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 2 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Велика, Договорена стойност по проекта*: 11 520.00 , Отчетена стойност**: 14 400.00
  • Изпълнител: ИНСКЕЙЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 320.00 , Отчетена стойност**: 22 900.00
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРИК 90 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 868.00 , Отчетена стойност**: 2 335.00
  • Изпълнител: ХАНИБАЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 600.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
  • Изпълнител: ЕТ НОВИ ТЕХНОЛОГИИ И СИСТЕМИ- СЕЛЕКТ - ПЕТКО ВАТЕВ, Договорена стойност по проекта*: 19 520.00 , Отчетена стойност**: 24 400.00
  • Изпълнител: "ПС ГРУП 91" ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 16 320.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕТ ИНФОФЛЕКС - ГАЛИН НАЙДЕНОВ, Договорена стойност по проекта*: 1 600.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
  • Изпълнител: ДИКАР КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 024.00 , Отчетена стойност**: 15 030.00
  • Изпълнител: Коуд Рънърс ООД, Договорена стойност по проекта*: 40 000.00 , Отчетена стойност**: 50 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 18.58 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 4 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 156.66 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 192 336.87 BGN
БФП 153 869.55 BGN
Собствено финансиране 38 467.32 BGN
Общо реално изплатени суми 153 869.55 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на дълготрайни материални активи по 3 обособени позиции - Обособена позиция № 1: „Доставка на Лентоотрезна машина – 1 бр.“; Обособена позиция № 2: „Доставка на фреза за метал – 1 бр.“; Обособена позиция № 3: „Доставка на заваръчен телоподаващ апарат – 1 бр.““, Прогнозна стойност: 17 565.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Доставка на лентоотрезна машина - 1 бр.
    Изпълнител: ДИКАР КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 856.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Доставка на фреза за метал - 1 бр.
    Изпълнител: ДИКАР КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 168.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: Доставка на заваръчен телоподаващ апарат - 1 бр.
    Изпълнител: ЕЛЕКТРИК 90 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 868.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали и консумативи, Прогнозна стойност: 24 476.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на материали и консумативи
    Изпълнител: ЕТ НОВИ ТЕХНОЛОГИИ И СИСТЕМИ- СЕЛЕКТ - ПЕТКО ВАТЕВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 520.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за придобиване на специализирано софтуерно приложение, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за придобиване на специализирано софтуерно приложение
    Изпълнител: Коуд Рънърс ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга за предоставяне на наем на помещение във връзка с Договор № BG16RFOP002-2.024-1985-C01, Прогнозна стойност: 20 400.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуга за предоставяне на наем на помещение във връзка с Договор № BG16RFOP002-2.024-1985-C01
    Изпълнител: "ПС ГРУП 91" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 320.00
  • Обособена позиция 2: Извършване на услуга за предоставяне на наем на помещение във връзка с Договор № BG16RFOP002-2.024-1985-C01
    Изпълнител: Велика
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 520.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Услуга за визуализация, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуга за визуализация
    Изпълнител: ЕТ ИНФОФЛЕКС - ГАЛИН НАЙДЕНОВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 600.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Услуги за създаване на интернет страница и за изготвяне на маркетингово проучване, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Избор на изпълнител за извършване на услуга за създаване на интернет страница
    Изпълнител: ИНСКЕЙЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 320.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Избор на изпълнител за извършване на услуга за изработване на маркетингово проучване
    Изпълнител: ХАНИБАЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN