Идентификация

Номер от ИСУН BG-RRP-8.004-0001-C01
Наименование на проекта C8.I4 „Интермодален терминал в Русе“
Бенефициент 130823243 Държавно предприятие „Национална компания “Железопътна инфраструктура”
Източник на финансиране МВУ ==> Национален план за възстановяване и устойчивост
Дата на сключване на договора/заповедта 16.02.2023
Дата на стартиране 01.03.2022
Дата на приключване 31.03.2026
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Прекратен (към дата на прекратяване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Инвестицията включва изграждането на нов интермодален терминал (ИМТ), който обединява различни видове транспорт (по вътрешни водни пътища, железопътен и автомобилен), и неговата инфраструктура за контейнери в Русе (Северен централен регион за планиране в България). Русе е ключов интермодален център/пресечна точка (в основната мрежа за интермодален транспорт на TEN-T съгласно Регламент (ЕС) № 1315/2013 като част от транспортния коридор Рейн-Дунав на ЕС).
Проектът ще обхване изграждането на основната и помощната инфраструктура. Оставащото оборудване за товарене и разтоварване ще бъде предоставено от бъдещия оператор на терминала. Собственик на терминалната инфраструктура ще бъде българската държава, но процедурата за възлагане на строителството трябва да бъде проведена от Националната компания „Железопътна инфраструктура“.
Изпълнението на инвестицията трябва да приключи до 31 декември 2025 г., а процедурата за избор на оператор на ИМТ да започне до 31 март 2026 г.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 Планиране и проектиране: Разходи за проектиране, проучвания, анализи, стратегии, програми и т.н., Договорена стойност: 1 081 085.27 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2 Строителство: Дейността вклюва: СМР инфраструктура Закупуване на машини и оборудване Непредвидени разходи, Договорена стойност: 46 340 154.44 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3 Надзор по време на проектирането и строителството (оценка на съответствието, строителен надзор по ЗУТ, оценка оперативна съвместимост и оценка на риска): Разходи за тип (инвеститорски/авторски/ строителен) контрол, Договорена стойност: 2 662 799.07 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 4 Публичност: Осигуряване на публичност по инвестицията., Договорена стойност: 30 892.33 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 5 Техническа помощ / Организация и управление: Техническа помощ / Организация и управление, Договорена стойност: 1 834 501.89 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 6 Избор на оператора на интермодалния терминал: Избор на оператора на интермодалния терминал чрез склюване на концесионен договор., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 868.76 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 260.90 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Завършване на изграждането на интермодалния терминал, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Избор на оператора на интермодалния терминал, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Сключен договор за надзор по Закона устройство на територията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Договори за техническо проектиране и изграждане на новия интермодален терминал, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 0.00 BGN
БФП 0.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 0.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Консултантска услуга за оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ, извършване на строителен надзор и управление изпълнението на договор „Изработване на технически проект, работни чертежи и детайли и изграждане на Интермодален терминал в Северен централен район за планиране в България – Русе", Прогнозна стойност: 1 744 257.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изработване на технически проект, работни чертежи и детайли, авторски надзор и изграждане на Интермодален терминал в Северен централен район за планиране в България – Русе“, Прогнозна стойност: 54 130 139.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП /доставка на класьори, формуляри, други напечатани изделия от хартия, картон и кламери/, за нуждите на звената за подготовка, управление и изпълнение на проекти в ДП НКЖИ в пет обособени позиции, Прогнозна стойност: 17 015.90
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 5. Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП /доставка на класьори, формуляри, други напечатани изделия от хартия, картон и кламери/, за нуждите на ЗПУИП „ГКТ“ за срок от три години.
    Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 868.76
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, извън списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП (доставка на копирна хартия, пишещи и лепящи средства, пощенски пликове, настолно офис оборудване, компютърни аксесоари и други) за нуждите на звената за подготовка, управление и изпълнение на проекти в ДП НКЖИ - в пет обособени позиции, Прогнозна стойност: 109 263.75
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 5 „Доставка на канцеларски материали, извън списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП (доставка на копирна хартия, пишещи и лепящи средства, компютърни аксесоари и други) за нуждите на ЗПУИП „ГКТ“ за срок от три години.
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 260.90

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN