Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0030-C01
Наименование на проекта Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък
Бенефициент 000817778 ОБЩИНА КАЗАНЛЪК
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 23.04.2021
Дата на стартиране 10.05.2021
Дата на приключване 01.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Казанлък, гр.Казанлък

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение подкрепя процеса на деинституционализацията на грижата за децата и гарантира правото на всяко дете и младеж до достъп до качествена грижа и услуга в общността, съобразно неговите индивидуални потребности, чрез предоставянето на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства на територията на община Казанлък. Чрез изпълнението на проекта ще се обезпечи предоставянето на социалната услуга, чиято инфраструктура е изградена с финансовата подкрепа по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014 - 2020. Предоставянето на новата социална услуга е в съответствие с приоритетите, целите и мерките, заложени съгласно изработените карти на услугите (Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги) от Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия „Визия за деинституционализация на децата в Република България“. 
Социалната услуга ще се предоставя с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 консултативна за представителите на целевата група деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства. Центърът ще осигури целодневни почасови услуги в специализирана среда, а именно: информиране и консултиране, дневна грижа, терапия и рехабилитация, обучение за придобиване на умения, подкрепа за придобиване на трудови умения и др., според индивидуалните потребности на потребителите, Подбор на персонал, Осигуряване на консумативи, материали и необходими дълготрайни материални активи.
Проектът ще се реализира в рамките на асоциирано партньорство с ангажираните в процеса на деинституционализация  със следните институции - Министерство на труда и социалната политика, Министерство на образованието и науката, Министерство на здравеопазването, Държавна агенция за закрила на детето и Агенция за социално подпомагане.
Дейности
  • Дейност: Доставка и монтаж на общо и специализирано обзавеждане и оборудване : За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител/и чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчки - по реда на Закон за обществените поръчки. Дейността включва доставка и монтаж на допълнително обзавеждане и оборудване - общо извън закупеното, съгласно функционалните характеристики и насоки за изграждане на инфраструктурата по процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за деца“ по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014 - 2020 г. Предвижда се осигуряване но общо оборудване и обзавеждане за помещенията на материално-техническа база за: - кухня/ разливно - стерилизатор, съдомиялна машина, пасатор, микровълнова фурна, електрическа кана за вода. Поставяне на кухненски модул - долен шкаф с плот и горен шкаф; - Трапезария/зала за дневен престой на първи етаж; зала за групова работа на втори етаж; стая почивка за потребителите на първи етаж; зала за рехабилитация на втори етаж–общо 4бр. климатици; 2бр. телевизори; 1брой микро аудио система (музикална система), проектор, мобилен екран за прожекция, прахосмукачка с воден филтър, 2 бр. пречиствател за въздух с общо 6 бр. филтъра, 3 бр. детски килим, сух басейн, 2 бр. пуф барбарон, комплект меки модули, 2 бр. диванчета без подлакътници, мека мебел, 2 бр. люлеещ се мотоциклет, пуф за рехабилитация, светлинен панел, 2 бр. текстилен барбарон, 2 бр. барбарона под формата на животни; - санитарни възли, вкл. бани и тоалетни на първи и втори етаж - пералня със сушилня, шкаф с мивка (едногнездна мивка) за медицинския кът; - стаята за почивка на персонала на втори етаж - климатик; хладилник, кафемашина, ютия, маса за гладене. Това е необходимо за осигуряване на нужните условия на служителите за работните задачи и времето за обедна почивка; - прилежащо дворно пространство - бензинова косачка, 2 бр. градински маркуч, 2 бр. гребло за листа, 2 бр. трион, 2 бр. батут с предпазна мрежа. На всеки етаж в общото пространство и при кабинетите на служителите е е предвидено по 2 броя мултифункционално устройство и метални каси, необходими на специалистите за изпълнение на дейностите (картотечен метален шкаф и метален шкаф). За всички прозорци на Дневния център изпълнител ще монтира вътрешни щори по размери на прозорците. Предвижда се закупуване на общо 10 броя климатици за всички стай с изключение на санитарния възел, кухня/разливно. Предвижда се закупуване на кухненско и домакинско оборудване и обзавеждане. При изпълнението на всички дейности ще се спазват изискванията за информация и комуникация съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Те ще служат както за цялостното изпълнение на заложените пакетни дейности на социалните услуги, които ще се предоставят в общността, така и за функционирането на административната част на центъра. , Договорена стойност: 57 500.16 , Отчетена стойност: 47 704.69
  • Дейност: Закупуване и доставка на специализирано транспортно средство: За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчки по реда на Закон за обществените поръчки (ЗОП). Община Казанлък няма закупено специализирано транспортно средство по други проекти с европейско и национално финансиране. Тъй като услугата за подкрепа в общността и в семейна среда в дневния център ще се ползват от деца и младежи с тежки множествени увреждания на територията на община Казанлък, транспортното средство е необходимо за да бъдат обхванати всички нуждаещи се. Специализираният автомобил ще се използва и в рамките на града за транспорт на деца и младежи с увреждания от и до дома им, от и до институцията, в която са настанени, като това ще допринесе за точното спазване на графика за работа при целодневно и/ или почасово предоставяне на услугите. При анализиране на предоставените данни от Дирекция „Социално подпомагане“ - град Казанлък, групата на младежите от 18 до 35-годишна възраст с вид и степен на увреждане или степен на трайно намалена работоспособност, са над 50 %. Анализът показва, че голяма част от родителите на тези деца, които са потенциални потребители на центъра, нямат възможност да транспортират сами детето си до социалната услуга, поради статуса си на социално слаби лица. Приблизително 80% от потребителите в наличните резидентни услуги на територията на общината - два Центъра за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания и две Защитени жилища за лица с умствена изостаналост, са потенциални потребители на социалната услуга. Специализирания транспорт ще се използва в рамките на град Казанлък и на териториите на съседни община Казанлък, община Павел Баня, община Мъглиж, община Гурково и община Николаево. Провеждането на дейността включва гарантиране спазването на принципите за прозрачност, конкурентност и равно третиране на участниците в процедурата за възлагане на обществена поръчка, както и цялостното законосъобразно изпълнение на специфичните проектни активности. , Договорена стойност: 79 500.00 , Отчетена стойност: 75 903.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на специализирано обзавеждане и оборудване : За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител/и чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчки - по реда на Закон за обществените поръчки. Дейността включва доставка и монтаж на допълнително обзавеждане и оборудване - специализирано извън закупеното, съгласно функционалните характеристики и насоки за изграждане на инфраструктурата по процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за деца“ по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014 - 2020 г. Специализирано оборудване и обзавеждане за помещенията. Наличното оборудване, финансирано по проекта по ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г не кореспондира изцяло за нуждите на разширената целева група - деца и младежи до 35 години. Предвидено е закупуване на: лифтер - пациентски; кантар; инхалатор; медицински шкаф; стол за къпане; шезлонг за баня за деца с увреждания; столче за хранене на бебе, апарат за измерване на кръвно налягане за предмишница; кушетка за преглед и оказване на медицинска помощ; електронен уред за измерване на височина и други. Те ще служат както за цялостното изпълнение на заложените пакетни дейности на социалните услуги, които ще се предоставят в общността, така и за функционирането на административната част на центъра. , Договорена стойност: 7 600.00 , Отчетена стойност: 7 658.03
  • Дейност: Подбор на персонал за Дневен център за подкрепа на деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства: Дейността включва подбор и назначаване на екип от специалисти с експертни и спомагателни функции, които да бъдат ангажирани за целите на предоставянето на интегрираната социална услуга в Дневния център за подкрепа на деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства. Подборът и формирането на екипа, ангажиран в социалната слуга ще се извърши съгласно утвърдените длъжности в Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социални услуги в общността - Приложение №1. Подборът на персонала ще се извърши на конкурсен принцип, при спазване на нормативните изисквания в областта на заеманите длъжности, отчитане на спецификите на бъдещата работа на специалистите и потребностите на целевата група. За целта, екипът за управление на проекта и служители на Община Казанлък ще разработят документацията за подбор на персоналa със съответната методика за оценка и ред за класиране на кандидатите. Процедурата ще бъде организирана максимално прозрачно, с оглед създаването на възможност за конкурентност и равно третиране на кандидатите. Насрочената комисия ще разгледа и оцени представените от кандидатите документи. С кандидатите, преминали успешно етапа на документална проверка, ще бъде проведено събеседване, като на последващ етап - ще се извърши и класиране на участниците, с цел назначаване на най-подходящите за заемане на съответните длъжности лица. С избраните лица ще бъдат сключени съответните договори, съгласно действащото законодателство и нормативни уредби в Р България, и съобразно спецификата на заеманите от лицата длъжности. Екипът от назначени специалисти с необходимия релевантен опит и квалификации, ще осигури ефективното управление на дейностите по функциониране на Центъра и ще осигури качественото предоставяне на социалните услуги, предвидени в проекта. Екипът за управление на Центъра ще включва експерти, които имат различен профил на компетентността си – социално, медицинско, здравно и друго релевантно образование, както и други форми на професионална квалификация, за да се гарантира съответствието на компетенциите на Екипът за управление на центъра с характера на планираните за предоставяне социални услуги за лица с увреждания, включително тежки такива, и техните семейства. За организиране на управлението и функционирането на Дневния център за подкрепа на деца и/или младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства в град Казанлък ще бъде сформиран екип от 17 човека по следните позиции/ специалисти: 1) Ръководител - 1 лице; 2) Социален работник - 1 лице; 3) Педагог /социален педагог - 2 лица; 4) Специален педагог /социален педагог - 1 лице; 5) Психолог - 1 лице; 6) Рехабилитатор - 1 лице; 7) Медицинска сестра - 1 лице; 8) Трудотерапевт - 1 лице; 9) Детегледачка - 3 лица; 10) Касиер/домакин - 1 лице; 11) Счетоводител - 1 лице; 12) Шофьор - 1 лице; 13) Общ работник/ огняр - 1 лице; 14) Хигиенист - 1 лице. На одобрените кандидати ще бъде предложено сключване на договори - трудови или граждански за изпълнение на възложените дейности. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Подготовка на услугите в Дневен център за подкрепа на деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства: Дейността се изразява в разкриване на услугата в Дневен център за подкрепа на деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства в град Казанлък със заповед на кмета на община Казанлък. Планираният капацитет на социалната услуга е 30 места за дневна грижа за потребители - деца с увреждания и 60 места за консултативна грижа, относима към техните семейства. За правилното функциониране на центъра ще бъдат разработени Процедури за предоставяне на услугата, съгласно действащото законодателство в Р България. За целта ще бъдат разработени правилници за функциониране на услугата, ред и условия за приемане на потребители, програми за работа с потребителите и други релевантни документи, засягащи работата на дневния център, включително и работата с потребителите и техните семейства. Правилниците за дейността на Центъра ще обхващат устройството и организацията на работния процес, вътрешния ред и др. Документацията за прием на потребителите (регистрационни форми, формуляри за индивидуална оценка на потребностите и т.н.) ще бъде разработена при отчитане приложението на мултидисциплинирания подход, чието прилагане е предопределено от характеристиките и специфичните особености на целевата група, като ще бъдат взети предвид и идентифицираните индивидуални нужди и потребности на ползвателите. На база създадената картотека и събраните впечатления от личния контакт с децата и семействата им ще бъде извършен предварителен подбор на децата, чието здравно състояние и диагноза ще им позволят да ползват услугите в Дневния център - целодневно или почасова консултация. Едновременно с подготовката на документалната част по започване на работата на новия център, Община Казанлък ще работи с институциите, които имат отношение по разкриване на новата социална услуга за информираност на общността. Ще бъдат провеждани срещи с родителите на деца и младежите с тежки множествени увреждания с цел улесняване на получаването на информация и представяне на новата социална услуга в общността. В тези посещения ще участват различни ключови членове на новите услуги с подкрепата на социалната услуга - ползи и предизвикателства. Целта на тези посещения е да започне опознаването на децата и младежите с мултидисциплинирания екип от специалисти преди стартиране на услугата. Паралелно Екипът за изпълнение на проекта ще направи организация по избор на изпълнители/ доставчици за сключване на договорни взаимоотношения с основните контрагенти за функционирането на услугите в Дневния център за подкрепа на деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства - храна; домашни принадлежности; канцеларски материали; дидактически материали и игри; лекарствени продукти и материали и хигиенни материали; консумативи - санитарно-хигиенни материали, перилни, почистващи препарати и дезинфектанти;трудова медицина и за работно облекло., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Предоставяне на услуги в Дневен център за подкрепа на деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства: Дейността на новия Дневен център за подкрепа на деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства е с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативна услуга.В новия Център ще се обгрижват деца и младежи до 35 години с различни видове увреждания–двигателни,зрителни,ментални и множествени.В Центъра ще се осигурят условия за удовлетворяване на потребностите на потребителите за подобряване на физическото, интелектуалното и емоционалното им състояние чрез дейности в няколко направления:предоставяне на грижи през деня;корекционно-компенсаторна работа;терапия и рехабилитация;семейна и индивидуална психологическа подкрепа; работа с логопед;педагогическа подкрепа за възпитание и обучение;организация на свободното време и социалните контакти;придобиване на полезни умения. Предоставянето на услугата ще се осъществява от предварително подбран и обучен екип (Дейност4) чрез разработените за целта приети правилници за функциониране на услугата, ред и условия за приемане на потребители, програми за работа с потребителите и други релевантни документи, засягащи работата на Центъра,вкл.и работата с потребителите и техните семейства.Ползването на социалната услуга ще даде възможност на родителите и/или наставниците на деца и младежи с тежки множествени увреждания да се реализират професионално, да преодолеят социалната изолация и да получат професионална подкрепа и помощ в отглеждането на своето поколение. Основните дейности, които ще предоставя Центъра са: Дневна грижа;Социална рехабилитация;Двигателна рехабилитация;Психологическа подкрепа и Консултиране;Педагогическо въздействие;Работа с логопед;Трудотерапия-функционална и занимателна; придобиване на полезни умения;Услуги,насочени към родителите. Взаимодействие с образователни институции - училища, детски градини.Мобилна работа.Дейности, насочени към промяна на обществените нагласи към децата с увреждания и техните семейства.Ползването на услугата Дневен център ще се осъществява в зависимост от потребностите и желанието на потребителя и неговото семейство/представител, като продължителността е предварително договорена-дневни, полудневни грижи,или почасови консултации.На потребителите ще се предоставя услуга със специализирания автомобил(Дейност 2 ):осъществяване на транспортен превоз от и до центъра, както и мобилна помощ под формата на: работа с деца и младежи в домашна среда при заявена потребност.Използвайки транспортното средство ще се предоставя социални услуги по домовете на потребителите,живеещи в отдалечени населени места.Изпълнители ще доставят в Центъра консумативи, вкл.дидактически материали и игри, канцеларски материали, санитарно-хигиенни,перилни,почистващи препарати и дезинфектанти,лекарствени продукти и материали, домашни принадлежности, за задоволяване на потребностите на потребителите в процеса на предоставяне на дейностите.Канцеларските материали и консумативи ще служат както за цялостното изпълнение на заложените пакетни дейности на социалните услуги, които ще се предоставят в общността, така и за функционирането на административната част на центъра.В заниманията по арт и трудотерапия са нужни хартия и книжки за оцветяване; средства за изрязване и лепене и др.За целодневния си престой децата и младежите ще развиват самостоятелно своите двигателни и сетивни умения и ще се забавлява чрез набор от разнообразни играчки.Те ще служат както за цялостното изпълнение на заложените пакетни дейности на соц. услуги, които ще се предоставят в общността, така и за функционирането на административната част на центъра.В заниманията по арт и трудотерапия са нужни хартия и книжки за оцветяване; средства за изрязване и лепене и др.За целодневния си престой децата и младежите ще развиват самостоятелно своите двигателни и сетивни умения и ще се забавлява чрез набор от разнообразни играчки.След приключване на проекта,Дневния център ще продължи дейността си, като финансирането му ще се осъществява според Закона за социалните услуги и неговите разпоредби., Договорена стойност: 860 277.00 , Отчетена стойност: 684 894.68

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 349.20
  • Изпълнител: А1 България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 3 250.00 , Отчетена стойност**: 3 576.24
  • Изпълнител: Саламандър ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 19.01
  • Изпълнител: ФБ АУТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 75 903.00 , Отчетена стойност**: 75 903.00
  • Изпълнител: БАГИРА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 186.19
  • Изпълнител: ЗАД "ОЗК - Застраховане" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 435.12
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРОХОЛД ТРЕЙД ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 140.51
  • Изпълнител: ЛОРИВ ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 3 750.00 , Отчетена стойност**: 1 466.47
  • Изпълнител: ФАРМА 1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 127.26 , Отчетена стойност**: 11 127.26
  • Изпълнител: "БЕЛИКА - 2008" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 444.33
  • Изпълнител: ТЕХНО ФОРЕСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 956.00
  • Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 29 844.00 , Отчетена стойност**: 29 844.00
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 8 491.03 , Отчетена стойност**: 10 617.41
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРООБЗАВЕЖДАНЕ КАЗАНЛЪК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 75.00
  • Изпълнител: НАСТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 086.00 , Отчетена стойност**: 1 095.77
  • Изпълнител: "СИРИУС СЕКЮРИТИ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 214.84
  • Изпълнител: М-БРАДЪРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 45 768.60 , Отчетена стойност**: 19 807.09
  • Изпълнител: ЕТ ЯНКО МЕРМЕКЛИЕВ, Договорена стойност по проекта*: 102 375.00 , Отчетена стойност**: 7 407.95
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 674.22
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 270.92
  • Изпълнител: БИЗНЕС ОФИС КОРЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 948.14
  • Изпълнител: СИТИГАЗ БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 30 000.00 , Отчетена стойност**: 9 444.06
  • Изпълнител: ЕТ СЕЛИТ - ФАДИЛ ЮСНИЕВ, Договорена стойност по проекта*: 8 686.44 , Отчетена стойност**: 8 686.44
  • Изпълнител: ФАЙЕР ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 187.50
  • Изпълнител: "Петрол" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 916.00
  • Изпълнител: МАКС ОФИС - ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 2 702.40 , Отчетена стойност**: 4 635.52
  • Изпълнител: СТМ ЗДРАВЕ 2018 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 945.00 , Отчетена стойност**: 912.00
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 21 860.32 , Отчетена стойност**: 21 860.32
  • Изпълнител: КАНДЕКО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 686.66 , Отчетена стойност**: 14 670.66
  • Изпълнител: СК БИЛДИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 140.00
  • Изпълнител: СТРОЙКО ПП, Договорена стойност по проекта*: 8 047.00 , Отчетена стойност**: 8 047.00
  • Изпълнител: ЖЕНЯ КОМЕРС 2017 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 162.90 , Отчетена стойност**: 14 162.90
  • Изпълнител: НОВА - Ф - 49 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 197.60
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 42.00
Индикатор 2 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 30.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 42.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 824 661.06 BGN
БФП 824 661.06 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 824 638.75 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на общо и специализирано обзавеждане и оборудване“ по обособени позиции, Прогнозна стойност: 51 997.29
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – „Доставка на оборудване“
    Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 844.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – „Доставка на обзавеждане“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 614.08
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 – „Доставка на специализирано обзавеждане“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 137.24
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4 – „Доставка на специализирано оборудване“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 109.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на готова храна за нуждите на Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“, Прогнозна стойност: 38 140.50
  • Обособена позиция 1: „Доставка на готова храна за нуждите на Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“
    Изпълнител: М-БРАДЪРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 768.60
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на храна –кетъринг за нуждите на Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“ , Прогнозна стойност: 85 312.50
  • Обособена позиция 1: „Доставка на храна –кетъринг за нуждите на Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“
    Изпълнител: ЕТ ЯНКО МЕРМЕКЛИЕВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 102 375.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Закупуване и доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“, Прогнозна стойност: 66 250.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване и доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на Дневен център за деца с тежки множествени увреждания в град Казанлък“
    Изпълнител: ФБ АУТО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 75 903.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN