Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0641-C01
Наименование на проекта Имаш шанс за нова работа - използвай го
Бенефициент 030208861 ИНДУСТРИАЛ КОМЕРС ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 18.08.2016
Дата на стартиране 18.08.2016
Дата на приключване 18.11.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение на "Индустриал комерс" ЕООД  предоставя  възможност на безработни млади хора да започнат работа и да намерят своята професионална реализация за да осигурят икономическа си стабилност и по-добро бъдеще. Проектът предвижда комплекс от мерки за насърчаване активността на младите хора за започване на активна трудова дейност и търсене на възможности за кариерно развитие. Той е част от мерките и инициативите на пазара на труда, насочени към преодоляване на безработицата и осигуряване  на устойчиви работни места. Чрез реализацията на проекта работодателят "Индустриал комерс" ЕООД ще бъде активен участник в тези инициативи и ще даде шанс на младите хора, които имат мотивация за трудова реализация да започнат работа в компания с утвърдени пазарни позиции и висок престиж.
Целева група по проекта са безработни младежи до 29 годишна възраст.
Основната цел на проектното предложение е предоставяне на възможност на безработни младежи до 29 годишна възраст да започнат нова работа, отговаряща на техните потребности за трудова реализация и за активно поведение на трудовия пазар, в съчетание с политиката на работодателя за развитие на човешките ресурси в компанията.
За постигане на тази цел "Индустриал комерс" ЕООД ще се възползва от стимулите за работодателите, предвидени в процедурата "Ново работно място 2015",  за разкриване на 14 нови работни места за безработни лица до 29 годишна възраст и осигуряване на заетост за период от 12 месеца; обучение на наетите лица по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност"; закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА  и стопански инвентар, свързани със създаването на новите работни места.
Тези основни дейности ще спомогнат за повишаване мотивацията на целевите групи за активното им включване в трудовия процес, ще подобрят тяхното  самочувствие, нагласа за работа и удовлетвореност от полагания труд като основа за постигане на по-добри трудови резултати.
Дейности
  • Дейност: Осигуряване на заетост за 14 безработни младежи до 29 годишна възраст за период от 12 месеца: Целта на дейността е да бъде осигурена трудова заетост и финансиране за трудови възнаграждения за 14 безработни младежи до 29 годишна възраст, които при включването им в проекта са без работа и търсят възможност за професионална и трудова реализация. Тази дейност е включена в проектното предложение като задължителна и ще позволи реализиране на основната му цел за осигуряване на достъп до заетост на безработни лица в съчетание с потребностите на работодателя "Индустриал комерс" ЕООД от наемането на млади хора за допълване на основните работни екипи във връзка с повишения обем от работа на компанията. Политиката на дружеството в областта на човешките ресурси е насочена към непрекъснато усъвършенстване на професионализма на персонала за по-качествено обслужване на клиентите и постигане на висок икономически резултат от дейността. Възходящите темпове на развитие на компанията през последните години налага необходимостта от разкриване на нови работни места и привличане на специалисти, мотивирани за професионална реализация, постигане на високи трудови резултати и успешно кариерно развитие. От 1998 г. "Индустриал комерс" ЕООД е единствен официален представител на Hyundai за България и основната й дейност е концентрирана в София. Компанията има собствена, изключително модерна база за продажба, гаранционно и извън гаранционно обслужване на автомобили, която има нужда от непрекъснато ресурсно обезпечаване и обновяване, продиктувано от нарасналото търсене на марката автомобили Hyundai и прилаганите иновативни подходи за обслужване на клиентите. В рамките на проекта ще бъдат разкрити 14 броя нови работни места за безработни младежи до 29 годишна възраст. Длъжностите и кодовете съгласно НКПД , на които ще бъдат назначени безработните лица са: Експерт разплащания - 24226056; Експерт удовлетвореност на клиентите - 24226056; Маркетинг специалист - 33393005; Приемчик сервиз - 31153065; Специалист резервна части и склад - 33433008; Професионален консултант (2 бр.) - 33333002; Специалист втора употреба – 33433008 (2 бр.); Технически сътрудник (2 бр.) - 41202006; Складажия - 43212014; Механик (1 бр.) – 72312003; Счетоводител - 24116004. Тези позиции покриват необходимостта на кандидата към настоящия момент от допълване на основните екипи в компанията за постигане на по-добри производствени резултати. Първият етап от реализирането на тази дейност е подготвителен и ще се състои в определяне на ясни критерии за подбор и осъществяване на самия подбор на 14-те безработни младежи, които да бъдат назначени на новоразкритите работни места. Вторият етап е изпълнение на дейностите по назначаване на работа на избраните 14 лица от целевата група и осигуряване на възнаграждения за 12 месеца в рамките на проекта. Лицата ще бъдат назначени на трудови договори на пълен работен ден. Изпълнението на проекта пряко ще ангажира целевата група и ще отговаря напълно на нейните потребности. Чрез включването в заетост безработните лица ще получат шанс да променят икономическия си статус и да възвърнат увереността си във възможностите за успешна трудова реализация, да натрупат знания и опит в реална работна среда, за по-добра адаптивност към повишените изисквания и динамика на трудовия процес. Наетите лица ще имат шанс да работят в динамичен екип, ще получат сигурност и доходи, които ще допринесат за преодоляване на социалната и икономическата им изолация. Субсидираната заетост, която предоставя настоящата процедура, е една от активните мерки за справяне с безработицата с най-голямо нетно въздействие както върху безработните, така и върху работодателите. След приключване на проекта кандидатът се ангажира да запази минимум 7 (50%) от новоразкритите работни места за период от 12 месеца. Устойчивостта на работните места до голяма степен зависи от осъзнаването и съчетаването на личните и фирмени интереси и е в пряка зависимост от желанието за успешна трудова реализация и мотивация за труд на лицата, включени в целевата група., Договорена стойност: 166 500.00 , Отчетена стойност: 172 574.36
  • Дейност: Включване на нованаетите лица в обучение по ключови компетентности: Целта на тази дейност е да подобри пригодността за заетост на представителите на целевата група чрез придобиване или усъвършенстване на езикови умения по английски език и знания и умения по дигитална компетентност за активно включване в трудовия процес на работодателя "Индустриал комерс" ЕООД, който процес предполага осъществ. на ежедневна комуникация с чуждестранни доставчици, клиенти и производител, и изисква също така добри компютърни умения за изготв.на бази данни, анализи и използ.на автоматизираните информационни системи в компанията.Ежедневният трудов процес е свързан с използването на съвременна компютърна техника и софтуер, което прави задължително изискването за наличие на компютърна грамотност на новонаетите лица. Предвидени са две обучения по ключови компетентности: 1.Обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици - англ. език". Обучението ще се проведе в следния обем и параметри: Бр.на обучаваните лица: 10 . В това обучение ще бъдат включени 10 от представителите на целевата група, които ще бъдат назначени на новоразкритите експ. позиции от втора, трета и четвърта квалификационна група професии . Общ хорариум: 300 уч. часа по 45 минути всеки, по 6 уч. часа на ден. Хорариумът ще включва 70% теория и 30% практика по разговорен английски език. Бр. нива на обучение: 3 нива на обучение, определени за всеки обучаем на база проведен входящия тест за опред.на индивидуалното му ниво на компетентност по английски език. Нивата на обуч. следва да са в съответствие с Европейската квалиф. рамка. Форма на обуч.: дистанционно онлайн или присъствена дневна,вечерна,съботно-неделна Оценка на знанията и уменията:Текущи тестове, Междинни тестове след всяко ниво, Финален изпит. Документ доказващ завършеното обучение:Удостоверение/Сертификат за придобита ключова компетентност. Обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност". Обучението ще се проведе в следния обем и параметри: Брой на обучаваните лица: 14. В това обучение ще бъдат включени всички представителите на целевата група, тъй като дигиталните умения са основополагащи за успешна професионална реализация, независимо от нивото на заеманата позиция в йерархията на класовете по квалификационни групи професии. Общ хорариум: 48 учебни часа по 45 минути всеки, по 6 учебни часа на ден. Хорариумът ще включва 20 часа теория и 28 часа практика. Модули на обучение:4-Работа с операционната система Windows, Интернет и електронна поща; Подготовка и редактиране на документи, оптимално използване на функционалностите на текстообработващата програма Word; Използване на електронни таблици с Excel-извършване на изчисления, сортиране на данни, визуализация на данните чрез диаграми; Основни умения с приложенията Power Point, Publisher и др. от пакета Microsoft Office. Форма на обучение: дистанционно онлайн или присъствена дневна, вечерна, съботно-неделна Оценка на знанията и уменията:Текущи тестове, Междинни тестове след всяко ниво, Финален изпит. Документ доказващ завършеното обучение: Удостоверение/Сертификат за придобита ключова компетентност. И двата вида обучения ще включват и практическо обучение на работното място с цел затвърждаване и прилагане на знанията в реална работна среда. Обучението по ключови компетентности ще бъде проведено в два етапа. През първия месец от назначаването на новонаетите лица ще бъде проведено обучението по Ключова компетентност 4 "Дигитални умения" за всички представители на целевата група. В следващите три месеца ще се проведе и обучението по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици-английски език". Избран е оптималния период за провеждане на обученията с оглед пълноценното прилагане на получените знания и умения в по-нататъшната ежедневна работа и възможността в реалната работна среда тези знания и умения да бъдат затвърдени и усъвършенствани. Екипната работа, споделянето на добри практики и научени уроци ще са методите, които ще се използват за надграждане на придобитите умения на новото работно място., Договорена стойност: 10 500.00 , Отчетена стойност: 8 400.00
  • Дейност: Закупуване на работно облекло, лични предпазни средства, оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Тази дейност е включена в проектното предложени е с цел създаване на необходимите условия за нормален трудов процес за новите работни места. В рамките на проекта се предвижда разкриването на 1 4 нови работни места. Една от основните задачи на ръководството на дружеството е да осигури на новоназначените служители оптимална работна среда и необходимото съвременно техническо оборудване за изпълнение на преките трудови ангажименти. За всички новоназначени служители ще бъдат обособени работни места в съответните работни помещения на работодателя с минимално необходимото офис-обзавеждане включващо работно бюро, работен стол, шкаф за документи. Работните офис-пространства допълнително ще бъдат обзаведени със стопански инвентар, осигуряващ необходимия комфорт за работещите - закачалки за дрехи, контейнери за отпадъци, аксесоари за бюро. Офис-обзавеждането ще бъде съобразено с общата визия на работните пространства в централния офис на дружеството. За новоназначените лица на позициите с технически характер ще бъде закупено необходимото работно облекло и предпазни средства, осигуряващи безопасността при работа - лятно и зимно работно облекло, работни обувки, ръкавици, очила и др. За позициите "Складажия", "Механик", ще бъде закупено специфично оборудване и инструменти - високоповдигаща количка, комплект инструменти за ремонт на автомобили, автодиагностичен уред. Всички работни места ще бъдат оборудвани със съответния клас компютърни конфигурации, в зависимост от естеството на работа на съответното работно място. Предвидените за оборудване на работните места мебели за обзавеждане и технически средства са необходимия инструментариум, който ще позволи на новонаетите лица пълноценно да се включат в трудовия процес. Изпълнението на дейността ще премине през два етапа : Подготвителен етап, който включва: - предварително определяне на техническите параметри на офис-обзавеждането, на компютърната и периферна техника, и вида на работното облекло и предпазните средства, съобразени с прогнозния бюджет; - подготовка на документи за тръжна процедура за изборна изпълнители; - провеждане на процедурата и избор на изпълнители за осъществяване дейността. Втори етап, който включва: - закупуване, доставка , пускане в експлоатация и тестване на техниката; - закупуване, доставка и монтиране на мебелите; - доставка на работно облекло, предпазни средства и стопански инвентар; Тези дейности ще бъдат осъществени поетапно през първите три месеца от стартиране изпълнението на проекта за да може работните места да бъдат изцяло окомплектовани при назначаването на служителите и реалното стартиране на трудовата им дейност., Договорена стойност: 52 500.00 , Отчетена стойност: 54 321.41
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност: Основните цели на тази дейност са: - Популяризиране на постигнатите резултати от изпълнението на проекта; - Популяризиране на получената финансова подкрепа от ОП „Развитие на човешките ресурси” чрез ЕСФ в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация; - Осигуряване на прозрачност по отношение на усвояването на средствата от Европейския съюз; - Осигуряване на информация за начините на усвояване на отпуснатите финансови средства по проекта; - Осигуряване на информация за широката общественост за осъществените дейности и постигнатите резултати по проекта за изпълнение на общата и специфичните му цели. С изпълнението на тази проектна дейност ще се спазят изискванията за осигуряване на информация и публичност относно изпълнението на проекта, постигнатите резултати и финансовата подкрепа на Европейския социален фонд чрез ОП „ Развитие на човешките ресурси”. Публичността на дейностите на проекта ще се осъществява чрез редовно информиране на служителите на кандидата, изпълнителите на дейностите по проекта, бизнес-партньорите на дружеството, медиите и широката общественост за напредъка по изпълнението на проекта, за неговите дейности и постигнаите резултати. Дейностите по информация и публичност ще са в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. Дейността ще се осъществява поетапно през целия период на изпълнение на проекта. Средствата, чрез които ще се осъществяват мерките за информация и публичност, са: - Информационни материали – информационна табела, бланки, брошури, стикери, документи по проекта и др.; - Информационни събития – пресконференции в началото и край на проекта; - Информационни послания – публикации и обяви в печатни медии, периодична информация за проекта на фирмената интернет страница. Информация за напредъка по проекта, изпълняваните дейности и постигнатите резултат, ще бъде предоставяна на различни организации, които извършват проучвания и анализи, свързани със изпълнението на оперативните програми, и които обобщават информация за споделяне на добри практики и научени уроци от изпълнението на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от Европейските фондове., Договорена стойност: 2 500.00 , Отчетена стойност: 2 403.84
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта: Дейността е избрана с цел осигуряване на успешното управление на проекта, постигането на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Тя ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. За реализиране на дейността ще бъде избран външен изпълнител в съответствие с разпоредбите на ПМС 160/ 01.07.2016 г. Избраният изпълнител ще осигури административното и финансово управление на проекта чрез предоставяне на координаторски и финансово-счетоводни услуги. Ръководител на проекта ще бъде Елена Цолова, чийто опит е представен в приложената към проектното предложение автобиография. Основните задължения на избрания изпълнител ще бъдат: - Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график; - Контрол по изпълнението на договорите с външни изпълнители; - Контрол на разходите; - Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица; - Подготовка на доклади за напредъка на проекта ; - Подготовка на междинен и заключителен доклад по проекта. Основни задължения на Ръководителя на проекта: • Осъществява цялостното ръководство и следи за правилното изпълнение на проекта; • Следи за изпълнението на графика на проекта; • Отговаря за изпълнението на проектните дейности в срок и за постигане на очакваните резултати, както и за предприемането на адекватни коригиращи действия при необходимост; • Контролира изразходването на средствата, заложени в проекта и тяхното адекватно отчитане; • Отговаря за цялостната подготовка на техническите и финансови отчети пред ДО; • Контролира изпълнението договорите за доставки и услуги с външни изпълнители; • Контролира документооборота по проекта и създаването на проектна досие. Основни задължения на Координатора на проекта: • Осъществява цялостната координация на процеса на изпълнение на проектните дейности, на всеки един етап от изпълнението на проекта; • Подпомага административно дейността на ръководителя и счетоводителя на проекта; • Обезпечава комуникацията между участниците в проекта; • Отговаря за изготвянето на междинните и финалния технически отчети за изпълнението на проекта • Отговаря пряко за логистиката и организацията на процеса на обучение; • Организира и контролира провеждането на обучението, съгласно одобрения план-график на дейностите; • Подготвя документи, удостоверяващи включването и участието на представители на целевата група в проектните дейности; • Отговаря за изпълнението на дейности по информиране и публичност; Основни задължения на Счетоводителя на проекта • Отговаря за финансовото изпълнение на проекта.Отчита и осчетоводява използваните финансови средства на всеки етап от проекта; • Отразява движението на паричния поток в съответните счетоводни документи; • Следи за правилното текущо изразходване на финансовите средства и за обезпечаване с необходимите разходооправдателни документи; • Събира и класифицира разходнооправдателните документи по проекта; • Изготвя междинни и крайни финансови отчет по проекта. • Съдейства на оторизираните органи при проверка на документацията по проекта Дейността по организация и управление ще се изпълнява през целия проектен период., Договорена стойност: 24 000.00 , Отчетена стойност: 24 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", Договорена стойност по проекта*: 2 468.67 , Отчетена стойност**: 2 468.62
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 988.00 , Отчетена стойност**: 1 988.00
  • Изпълнител: АКСИОПЕА КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 000.00 , Отчетена стойност**: 24 000.00
  • Изпълнител: НАДЯ 2005 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 500.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: ИТренинг ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 480.00 , Отчетена стойност**: 8 400.00
  • Изпълнител: АВА-М ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 614.00 , Отчетена стойност**: 5 614.00
  • Изпълнител: Г.А. ОФИС АМЕРИКА ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 310.35 , Отчетена стойност**: 4 321.41
  • Изпълнител: КАКТУС КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 360.00 , Отчетена стойност**: 20 199.62
  • Изпълнител: ЛОС КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 403.84 , Отчетена стойност**: 2 403.84
  • Изпълнител: Стимекс Интернешънъл ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 863.56 , Отчетена стойност**: 16 863.56
  • Изпълнител: ЕМВЕКО АД, Договорена стойност по проекта*: 2 866.20 , Отчетена стойност**: 2 866.20
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 14.00 , Достигната стойност: 18.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 256 000.00 BGN
БФП 204 800.00 BGN
Собствено финансиране 51 200.00 BGN
Общо реално изплатени суми 162 095.66 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на инструментална екипировка за новоразкритите работни места, Прогнозна стойност: 2 700.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 - Доставка на 1 брой високоповдигаща количка
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 - Доставка на комплект инструменти за автосервиз
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 - Доставка на 1 брой автодиагнастичен уред
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърна техника, технически средства и софтуер, Прогнозна стойност: 19 360.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Доставка на компютърна техника и други технически средства”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Доставка на софтуерни лицензи”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис-обзавеждане, Прогнозна стойност: 25 940.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Доставка на бюра ”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Доставка на шкафове за документи””
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 „Доставка на работни столове”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 „Доставка на офис-инвентар”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работно облекло и лични предпазни средства , Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло и лични предпазни средства
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Застраховане на новозакупено оборудване и обзавеждане, Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: Застраховане на новозакупено оборудване и обзавеждане
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за административно и финансово управление на проект BG05M9OP001-1.003-0641-C01 „Имаш шанс за нова работа - използвай го”, Прогнозна стойност: 24 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за административно и финансово управление на проект BG05M9OP001-1.003-0641-C01 „Имаш шанс за нова работа - използвай го”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на Служба по трудова медицина, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Служба по трудова медицина
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Организиране и предоставяне на обучения по ключови компетентности, Прогнозна стойност: 10 500.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2: Организиране и предоставяне на обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Организиране и предоставяне на обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност".
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информация и публичност, Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на информация и публичност
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN