Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0018-C02
Наименование на проекта Повишаване на енергийната ефективност на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42
Бенефициент 000291709 Община Троян
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 01.09.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 23.04.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Ловеч, Троян, гр.Троян

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение за получаване на безвъзмездна финансова помощ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони”, Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. цели да повиши енергийната ефективност на обществени сгради на общински административни сгради, находящи се в гр. Троян,  ул. "Г. С. Раковски" № 55 (сграда 1) и ул. "Любен Каравелов" № 42 (сграда 2), изпълнявайки енергоспестяващи мерки, както следва:
За сграда 1 – топлоизолация на външни стени и покрив, подмяна на дограма, подмняна на котелна инсталация, както и мерки по котелната и сградната инсталация; 
За сграда 2 – топлоизолиране на външни стени, подмяна на дограма, топлоизолиране на покрив и под, както и подмяна на отоплителна инсталация. 
При изпълнение на предписаните енергоспестяващи мерки сградите ще удовлетворят изискванията за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г., акт.към 14.04.2015г. и ще достигнат клас на енергопотреблениe “В”
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Със заповед на кмета на община Троян ще бъде сформиран екип за Организация и управление на проекта, който ще включва: - Ръководител на проекта; - Технически и финансов експерт; - Административен сътрудник. Всички функции, отговорности и задължения ще бъдат описани в длъжностните характеристики на членовете в екипа за Организация и управление на проекта и ще бъдат определени със заповед на кмета на Община Троян. Екипа за Организация и управление на проекта ще е отговорен за ефективното управление на проекта, съгласно заложените показатели и индикатори за изпълнение. Организацията и управлението на проекта обхваща цялата продължителност на проекта. Екипа за Организация и управление на проекта ще: - Изготвя регулярни отчети от екипа за отчитане на извършените дейности и план за действие; - Извършва отчети от проверки по документи и на място на заявените за плащане доставки на стоки, услуги, строителство; - Отчети за извършения мониторинг на възложените дейности; - Подготви подробен график за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки чрез детайлно изготвяне на календарен линеен график, с данни за началото и продължителността на всички етапи от процедурите за възлагане; - Отговаря за подготовката на необходимата документация за провеждане на съответните процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП; - Изготвя междинни и окончателен технически отчети, придружени от междинни и окончателен финансови отчети съгласно образците към Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, обхващащи цялостното изпълнение на проектните дейности, като съдържат пълна информация за цялостното изпълнение на проекта за целия период в съответствие с изискванията на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; , Договорена стойност: 12 700.00 , Отчетена стойност: 10 903.48
  • Дейност: Провеждане на Обществени поръчки: При възлагането на обществени поръчки следва да се извършат редица действия, които подготвят провеждането на различните видове процедури за възлагане, изчерпателно изброени в чл. 16 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). Тези действия включват определяне на обект на обществената поръчка, като се има предвид, че обществени поръчки могат да се възлагат само за определени в ЗОП обекти. Необходимо е да се определят редица параметри, които са от значение за законосъобразното провеждане на процедурата, включително съдържанието на обявлението за обществена поръчка и на документацията за участие. Това става с решението за откриване на процедурата. Информацията за откритата процедура следва да бъде доведена до знанието на заинтересованите лица по съответния ред, предвиден в ЗОП., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на проектиране, строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор (инженеринг) на обект "Повишаване на енергийната ефективност на Общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42“: Изпълнителят по настоящата поръчка ще извърши следните дейности на обект "Повишаване на енергийната ефективност на Общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42“ Дейност 1: Изготвяне на работен проект на обекта; Във връзка с Дейност 1 трябва да бъде изготвена пълна проектна документация във всички части съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №4 за обхват и съдържание на инвестиционните проекти. Към всяка от проектните части следва да бъде представена обяснителна записка, работни чертежи и детайли, както и проектно-сметна документация, която да включва количествени сметки по всички части: Общи и подробни КСС, придружени с анализ на единичните цени за всички видове работи, включени в нея. Дейност 2: Строителство на обекта; Тази дейност включва изпълнение на строителство, изготвяне на съпътстваща документация и всички необходими дейности до окончателото приемане на обекта на строителството от Възложителя по реда и условията на Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и въвеждане в експлоатация. Дейност 3: Упражняване на авторски надзор на обекта; В тази дейност са включени - упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строително- монтажните работи, съгласно одобрения работен проект, в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане и подписване на всички актове и протоколи по време на изпълнение на СМР, съгласно ЗУТ и Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, посещение на обекта (строежа) по време на упражняване на авторския надзор, експертни дейности и консултации и съдействие на Възложителя при реализацията на проекта. При упражняване на Авторски надзор, предписанията на изпълнителя свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него работен проект, се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството. За двете сгради Дейности 1, 2 и 3 ще бъдат свързани с: - Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят най-малко до клас на енергопотребление „С“; - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“); - Изпълнение на останалите мерки, предписани като задължителни в техническите обследвания; - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; А за сградата на ул. „Л. Каравелов“ №42 освен посочените по-горе, ще бъдат включени и: - Препоръчителни мерки, предписани в техническото обследване на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти). Разходите за дейностите, които не са свързани с констуктивно възстановяване/усилване, но са предписани като задължителни в Техническото обследване на сградата на ул."Г.С. Раковски" 55, ще бъдат поети като собствен принос от Община Троян. Също така разходите за интервенции в помещенията, отдадени под наем и използвани за цели извън функциите на общинска образователна, социална и културна инфраструктура и общинска/държавна администрация, ще бъдат финансирани със собствени средства на общината, като недопустими разходи., Договорена стойност: 653 195.40 , Отчетена стойност: 674 715.14
  • Дейност: Упражняване на независим строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционния проект: След провеждане на процедура за избор на изпълнители съгласно ЗОП и избор на изпълнител следват дейности: 1. Оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на всички части на инвестиционния проект, на работни чертежи и детайли, изготвени след сключване на договор за инженеринг; 2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; 3. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г.; 4. Заверка на Заповедната книга на строежите; 5. Участие в регулярни срещи по проекта и иницииране на извънредни с цел информиране на Възложителя за хода на дейностите; 6. Предоставяне на Възложителя на междинни отчети, съгласно изискванията на Възложителя и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи; 7. Изготвяне на Окончателни доклади за всеки един от строежите, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверения за въвеждането им в експлоатация. 8. Подготвя всички необходими документи за издаване на Удостоверение за въвеждане на обектите в експлоатация и представлява Възложителя при въвеждането на обектите в експлоатацията., Договорена стойност: 29 800.00 , Отчетена стойност: 9 959.11
  • Дейност: Публичност и визуализация на проекта: За изпълнението на тази дейност ще се спазват изискванията на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г. 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от община Троян, изрично ще се указва съфинсирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на: - Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване фонда или фондовете, които оказват подкрепа на проекта. Когато една мярка за информация и комуникация се отнася за няколко дейности, съфинансирани от повече от един фонд, упоменаването може да се замени с упоменаване на Европейските Структурни и инвестиционни фондове; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. По време на осъществяването на проекта община Троян ще информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - Включва на официалния уеб сайт на проекта www.troyan.bg - кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС; - Ще бъдат поставени 4 плаката с информация за проекта (А3 формат), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място. 3. Изработка на информационни материали: - Изработка и монтаж на 4 бр. билборди при стартиране на обекта; - Изработка на 4 бр. постоянни обяснителни табели., след завършване на обекта; - Изработка и разпространение на 1000 бр. дипляни. - Изработка и разпространение на 400 бр. плакати. - Провеждане на встъпителна и заключителна пресконференция с включен кетъринг., Договорена стойност: 6 000.00 , Отчетена стойност: 5 400.00
  • Дейност: Одит на проекта: Изпълнителят по обществената поръчка ще извърши независим одит - текущ и окончателен, по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите за тях за обект „Повишаване на енергийната ефективност на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42", който се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие. При изпълнението на дейностите се цели изпълнението на всички необходими и взаимосвързани процедури в съответствие с Международните стандарти за одит, за да се изрази независимо становище за автентичността на всички аспекти на финансовите отчети, изготвени съгласно българското счетоводно законодателство по време на изпълнението на проекта. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Заповедта за безвъзмездна финансова помощ и са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Всяка одитна проверка следва да се извърши в съответствие с Международен стандарт за свързани по съдържание услуги (МСССУ) 4400. Съгласно този стандарт процеса на одитната проверка следва да протече на три етапа: • Планиране • Изпълнение • Приключване Относно осчетоводяването на разходите, УО изисква одиторът да провери, че: - Бенефициентът води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; - Бенефициентът е реализирал хронологично, двустранно синтетично и аналитично счетоводно записване и е съставил финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи, заложени в Закона за счетоводството. Счетоводната система следва да бъде неразделна част от текущата счетоводна система на Бенефициента или допълнение към нея. Счетоводната отчетност по проекта следва да позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка; - Бенефициентът води подробна аналитична счетоводна отчетност, която е достатъчна за установяване и проследяване на възстановим и невъзстановим данък върху добавена стойност по конкретния проект/договор; - Бенефициентът спазва указанията на Договарящия орган относно организацията на счетоводния процес от датата на получаването им; - Данните, посочени в докладите за напредък са идентични с тези в счетоводната система на Бенефициента (и съответната документална обосновка); - Одиторът е получил увереност, че разходите по проверявания проект не са обект на двойно финансиране- проверка за двойно финансиране; , Договорена стойност: 6 000.00 , Отчетена стойност: 984.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДЗЗД ГАРАНТ-ПЕРФЕКТ, Договорена стойност по проекта*: 290 213.50 , Отчетена стойност**: 316 109.53
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 840.00 , Отчетена стойност**: 840.00
  • Изпълнител: ТРОЯ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 550.00 , Отчетена стойност**: 5 250.00
  • Изпълнител: МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 692.32 , Отчетена стойност**: 4 301.29
  • Изпълнител: Ирина, Договорена стойност по проекта*: 3 700.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНВЕСТ ГРУП, Договорена стойност по проекта*: 4 488.00 , Отчетена стойност**: 4 488.00
  • Изпълнител: БИЛДКОМ БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 358 759.98 , Отчетена стойност**: 358 605.61
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 560.00 , Отчетена стойност**: 4 560.00
  • Изпълнител: СС-КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 709.11 , Отчетена стойност**: 4 709.11
  • Изпълнител: Марияна, Договорена стойност по проекта*: 3 700.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 984.00 , Отчетена стойност**: 984.00
  • Изпълнител: Полина, Договорена стойност по проекта*: 5 300.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Подизпълнител: БУЛТРОМ 1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: ПЕРФЕКТ СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: АРХОНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ТРОЯНАРХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ТЕРМО КОНСУЛТ СОФИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: АС - ГАРАНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 150.62 , Достигната стойност: 201.11
Индикатор 2 Енергийна ефективност: Понижаване на годишното потребление на първична енергия от обществените сгради, Мерна единица: kWh/година, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 567 630.00 , Достигната стойност: 751 493.00
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 645 920.58 BGN
БФП 645 920.58 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 645 920.58 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14 510.68 0.00 14 510.68 ДЗЗД ГАРАНТ-ПЕРФЕКТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 17 938.00 0.00 17 938.00 БИЛДКОМ БГ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Извършване на обследвания за енергийна ефективност и установяване на техническите характеристики , свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на административна сграда на общинска администрация, ул. "Г.С. Раковски" № 55, град Троян", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "Извършване на обследвания за енергийна ефективност и установяване на техническите характеристики , свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на административна сграда на общинска администрация, ул. "Г.С. Раковски" № 55, град Троян"
    Изпълнител: МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 692.32
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Извършване на обследвания за енергийна ефективност и установяване на техническите характеристики , свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на административна сграда на общинската администрация, ул. "Любен Каравелов" № 42, град Троян", Прогнозна стойност: 3 740.00
  • Обособена позиция 1: "Извършване на обследвания за енергийна ефективност и установяване на техническите характеристики , свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и изготвяне на технически паспорт на административна сграда на общинската администрация, ул. "Любен Каравелов" № 42, град Троян"
    Изпълнител: ИНВЕСТ ГРУП
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 488.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на Екип за управление на проекта, Прогнозна стойност: 12 700.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител
    Изпълнител: Полина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 300.00
  • Обособена позиция 2: Технически и финансов експерт
    Изпълнител: Марияна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 700.00
  • Обособена позиция 3: Административен сътрудник
    Изпълнител: Ирина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 700.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Извършване на одит на проект: „Повишаване на енергийната ефективност на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42, финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрова в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.", Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: "Извършване на одит на проект: „Повишаване на енергийната ефективност на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42, финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрова в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г."
    Изпълнител: ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 984.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Публичност и визуализация на проект: „Повишаване на енергийната ефективност на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. "Г. С. Раковски" №55 и ул. "Любен Каравелов" №42, финансиран по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрова в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. по 2 обособени позиции: Обособена позиция №1: „Изработване и разпространение на печатни информационни материали”; Обособена позиция №2: „Организиране и провеждане на публични събития, изработване и монтаж на билборди и постоянни обяснителни табели”, Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Изработване и разпространение на печатни информационни материали”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 840.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: „Организиране и провеждане на публични събития, изработване и монтаж на билборди и постоянни обяснителни табели”
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 560.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Проектиране, строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор (инженеринг) за повишаване енергийната ефективност на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55 и ул. „Любен Каравелов“ №42, по 2 обособени позиции: Обособена позиция №1: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55“; Обособена позиция №2: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Любен Каравелов“ №42“, Прогнозна стойност: 653 195.40
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55“
    Изпълнител: ДЗЗД ГАРАНТ-ПЕРФЕКТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 290 213.50
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Любен Каравелов“ №42“
    Изпълнител: БИЛДКОМ БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 358 759.98
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционния проект на общински административни сгради, находящи се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55 и ул. „Любен Каравелов“ №42, по 2 обособени позиции: Обособена позиция №1: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55“; Обособена позиция №2: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Любен Каравелов“ №42“, Прогнозна стойност: 29 800.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Г. С. Раковски“ №55“
    Изпълнител: ТРОЯ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 550.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Административна сграда, находяща се в град Троян, ул. „Любен Каравелов“ №42“
    Изпълнител: СС-КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 709.11

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN