Кратко описание на проекта |
КОРНЕР ООД е фирма с дейност в сферата на ресторанти и заведения за бързо обслужване,която има желание чрез реализацията на проекта да предостави възможности за по-доброто съвместяване на професионалния с личния живот на служителите си, осигурявайки кътове за деца на работното място.За пълнценното функциониране на детските кътове се предвижда в рамките на проекта да се осигурят 6 безработните лица,от специфичните категории- безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.и безработни или неактивните лица над 54 годишна възраст,които ще бъдат наети за полагане на грижи за децата на служителите на фирмата кандидат.Обособяването на детски кът във фирма КОРНЕР ООД,от своя страна ще спомогне за превенция на отсъствието от работа,допринасяйки за улесняване достъпа до заетост за работещите родители.С реализирането на проекта фирмата кандидат ще се превърне в желано място за работа осигуривайки по-доброто съвместяването на семейния и професионалния живот на заетите родителите.Изпълнението на дейностите ще подпомогне родителите в грижите за децата им, като по този начин ще допринесе за тяхната по-добра професионална реализация,а от друга страна ще повиши производителността на труда в подкрепените предприятия,като се намали броя на закъсненията и отсъствията от работа и се повиши мотивацията на служителите.Във времето на икономическа криза и в период с висок процент безработица,създаването на предпоставки за съчетаване на семейния с професионалния живот и запазване качеството на работната сила и производителността на труда,е една от най-важнитете предпоставки за устойчиво развитие.Кандидатът очаква постигане на дългосрочен ефект върху дейността на фирмата след реализиране на дейностите по проекта,които ще окажат преки ползи към работодателя,изразяващи се в осигуряването на по-голям ресурс от кадри,по-мотивирана и по-производителна работна сила.
|
Дейности |
-
Дейност: Осигуряване на социални придобивки в предприятията (кът за деца), посредством адаптиране и оборудване на подходящо помещение за полагане на почасови грижи за деца.: КОРНЕР ООД има собствено помещение с обща квадратура от 213 кв.м., включващо два санитарни възела от по 4 кв.м.Обособеното място за детския кът се нуждае от ремонт. Естесвеното осветление и вентилация е посредством 3 броя прозорци с размери 260/235 неотваряеми, които се предвижда да бъдат сменени с възможност за отваряне и да се обезопасят .Изкуственото осветление е чрез 48 бр. осветителни тела, осигуряващи отлична осветяемост на помещението. В помещението има и изкуствена вентилация. Фирмата кандидат е съобразила размерът на помещението от 213 кв.м с броя на децата (30 деца), които ще го посещават, като така за всяко дете се осигурява площ отговаряща на изискванията на проецедурата. Всички инсталации в помещенията ще бъдат подменени и ще са разположени недостъпно за децата и са подходящо обезопасени. За да се постигнат необходимите условия, които да отговарят на изискванията по проецедурата кандидатът предвижда СМР. За пода ще бъде положена подова настилка, която е ударопоглъщащи, с нехлъзгава повърхност, устойчиви на дезинфекционни разтвори и удобни за лесно почистване така, че да не се създават условия за развитие на организми, паразити и насекоми.Предвиден е следното СМР:
Демонтаж на фасадна дограма и вътрешна витрина-3бр.
Сваляне на тапети- 30,30м2
Ремонт на PVC окачен таван в тоалетни- 1,00бр.
Стъргане /очукване/ компрометирана шпакловка по стени , колони , греди и арки -30м2
Стъргане /очуквване /стари слоеве боя и компрометирана шпакловка по тавани - 30м2
Обръщане на страници с в включен ъглозащитен профил /външни - с цим. шпакловка , вътрешни- с гипсова шпакловка /-48 м.
Гипсова шпакловка по стени-50 м2
Гипсова шпакловка по тавани с машинно шкурене-50м2
Грундиране стени и тавани преди латекс и фасадна мазилка-460м2
Боядисване с латекс по стени - вкл и по страници около дограма , колони , греди и др под-240м2
Боядисване с латекс по тавани-220м2
Доставка и м-ж прозорци 260/235 с една трета отваряема част-2бр.
Доставка и м-ж прозорци 390/235 с една трета отваряема част-1бр.
Доставка и монтаж на автомати за писоари-2бр.
Доставка и Монтаж смесителни батерии за мивка-2бр.
Доставка аксесоари комплект за санитарен възел- държач за тоалетна хартия, четка, кошче, хавлийник,етажерка малка , закачалка, сапунерка-2бр.
Монтаж на асесоари-14бр.
Направа на улей в стена средно- 40м
Доставка и монтаж ПВВ 3*1,5 мм2-40м
Доставка и монтаж ПВВ 3*2,5 мм2-20м
Доставка, монтаж и връзка в разклонителна кутия-8бр.
Доставка и монтаж на конзолни кутии-15 бр.
Запълване на улей с гипсов разтвор-40м
Доставка и Монтаж на единичен ключ-2бр.
Доставка и Монтаж на двоен ключ-2 бр.
Доставка и Монтаж на Контакт шуко със защита за деца-10бр.
Доставка и Монтаж на TV розетка-1бр.
Доставка и Монтаж на луминисцентни осветителни тела /пури/-32 бр.
Доставка и монтаж на евакуационни табели - изход-2бр.
Доставка и монтаж на аплик в санитарни възли и вход , комплект с крушка-8бр.
Доставка и полагане на синтетична настилка с дебелина 20 мм - цвят жълт - плочи 400/400 мм - 105 кв.м
Доставка и полагане на синтетична настилка с дебелина 20 мм - цвят син - плочи 400/400 мм - 105 кв.м
За успешното изпълнение на дейността ще бъде закупено следното оборудване и обзавеждане:
- Комбинирано детско съоръжение - 2 бр.
- Детска къщичка "Капитански мостик" - 1 бр.
- Игра тип "Лабиринт" - 1 бр.
- Детска люлка - 1 бр.
- Детска въртележка - 1 бр.
- Тематични люлки - 1 бр.
- Образователна игра "Аз броя" - 1 бр.
- Игра "Морски шах" - 1 бр.
- Детска люлка тип "Лодка" - 1 бр
- Маса за въздушен хокей с размери 215/110/80 см-1бр.
- Маса за джаги работеща на ток с размери 135/78/80 см-1бр.,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Подбор на безработни лица, регистрирани в ДБТ, за определяне на възможностите им за включване в заетост и/или в обучение при необходимост, свързано с полагане на грижи за деца.: В рамките на проекта се предвижда да бъде направен подбор на 6 безработните лица, регистрирани в ДБТ, които ще бъдат наети за изпълнение на дейността, свързана с полагане на грижи за деца. Екип от служители за управление, организация и контрол по проекта ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати за целевите групи безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и безработни или неактивните лица над 54 годишна възраст. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. Получените заявки ще бъдат обработени от екипа по управление и от представителите на ръководството. Представителите на бюрата по труда ще пренасочват кандидати на база на минималните критерии за подбор от страна на КОРНЕР ООД . Фирмата кандидат предвижда и да публикува обява за работа и сама да си подбере подходящи лица които да са част от целевата група. Подбора ще бъде на базата на документи-професионална автобиография и диплома за завършено образование. Преминалите първият етап ще преминат интервю в офиса на Кандидата. На база на критериите и представяне на интервюто ще бъдат определени тези, които ще бъдат селектирани. Кандидатът ще оценява мотивацията на кандидатите за развитие в сферата, като ще им бъде предоставена възможност за обучение за придобиване на умения за полагане на грижи за деца. Ще бъдат предприети конкретни действия и мерки за насърчаване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация, основана на пол, раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, генетични характеристики, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст или сексуална ориентация, като се имат предвид потребностите на различните целеви групи, изправени пред риск от подобна дискриминация. Тричленна комисия, включваща представители на Кандидата ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 6 лица, на които ще бъде осигурена заетост за период от 12 месеца. Интервютата ще се провеждат в офиса на Кандидата.,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Предоставяне на обучение на безработни лица за придобиване на умения за полагане на грижи за деца.: Целта на дейността е представителите на целевите групи включени в проектното предложение да прибобият умения за полагане на грижи за деца.За таци цел в рамките на тази дейност кандидатът кандидата предвижда подбраните 6 лица, които ще полагат на грижи за деца на служителите във фирма КОРНЕР ООД да преминат обучение за придобиване на умения за полагане на грижи за деца. Обученбието се предвижда да започне от трети проектен месец. Обучението следва да обхваща минимум следните теми:
- придобиване на познания за развитието на детето (деца със специални нужди);
- дневен режим на детето и ролята на игрите в различна възраст;
- безопасност на детето и възможности за предотвратяване на критични и опасни за здравето и живота му ситуации;
- придобиване на познания за реакция в случай на инцидент, остро заболяване и/или насилие;
- дисциплината като средство за защита и възпитание на детето;
- придобиване на познания за стандартите за етично поведение на работещите с деца в сферите на образованието, здравеопазването, социалните грижи, правосъдието, вътрешните работи и др., посочени в Етичния кодекс на работещите с деца;
- придобиване на познания относно разработени процедури за достъп на външни лица в кътовете и такива за приемане и предаване на децата от и на техните родители.,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Включване на безработни лица в субсидирана заетост при работодател за почасово или целодневно полагане на грижи за деца за период до 12 месеца.: Целта на дейността е да бъде осигурена заетост на 6 лица от специфичните категории - безработни и/или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и безработни или неактивните лица над 54 годишна възраст. притежаващи квалификация в сферата на образованието, социалните услуги за деца, здравеопазване, преминало обучение за полагане грижи за деца.
Ще бъдат назначени лица на следната длъжност: Детегледачка С КОД ПО НКПД 53111001– 6 лица. С лицата ще бъдат сключени трудови договори при пълно работно време (8 часов работен ден) спрямо Българското Законодателство. Ако някое от новоназначените лица напусне или се наложи да бъде съкратено, поради настъпили обстоятелства на негово място ще се назначи друго лице от целевите групи безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и безработни или неактивните лица над 54 годишна възраст и работното място ще бъде запазено. На лицата ще им бъде осигурено месечно възнаграждение в размер на 1725,79 лв. изчислено на база "средната брутна месечна заплата на наетите лица за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” за 2020г. при пълно работно време и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, за период от 12 месеца. Кандидатът да предвидил и разумен и резерв, който да покрие промяната в средната брутна месечна заплата на наетите лица за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” за 2020 г., предвид това, че изпълнението на проектите ще започне 2021 г., имайки в предвид, че от началото до края на 2020 средната брутна месечна заплата на наетите лица за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” е нараснала с над 130 лв. Ръководството заедно с екипа по проекта ще разработи изисквания за подбор на новите лица, които ще съответстват с изискванията посочени в Оперативното ръководство, както и с изискванията на Управляващия орган. Тези изисквания ще се свеждат единствено и само до съответните компетенции и личностни качества на кандидатите за определената длъжност. Ще бъдат предприети конкретни действия и мерки за насърчаване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация, основана на пол, раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, генетични характеристики, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст или сексуална ориентация, като се имат предвид потребностите на различните целеви групи, изправени пред риск от подобна дискриминация.,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 131 468.32
|