Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.057-0160-C01
Наименование на проекта Повишаване на знанията и уменията на заетите лица в "Полипрес" ООД
Бенефициент 817069375 Полипрес ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 11.02.2020
Дата на стартиране 11.02.2020
Дата на приключване 16.01.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Габрово (BG322), Габрово, гр.Габрово

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът "Повишаване на знанията и уменията на заетите лица в "Полипрес" ООД" има за основна цел  "Да се насърчи професионалното и кариерното развитие на служителите в "Полипрес" ООД като се стимулира ученето през целия живот, чрез предоставяне на 3 вида специфични обучения и компетенция, съобразно конкретните работни места и нуждите на работодателя".
За постигането на общата цел са формулирани следните Специфични цели:
Специфична цел 1. Да се осигури възможност за формиране на нови специфични знания и умения на общо 25 служители за конкретните техни работни места и работен процес в "Полипрес" ООД.
Специфична цел 2.Да се формират знания по допълнителен чужд език на заетите лица, чрез включването им в обучение по КК 2 „Общуване на чужди езици“.
Тези цели ще се постигнат, чрез реализирането на следните дейности:
1. Провеждане на специфични обучения на заетите в "Полипрес" ООД.
2. Провеждане на обучение за придобиване на ключови компетентности по КК 2 „Общуване на чужди езици“ – немски език.
Проектът включва мерки по изпълнение на визуализация и публичност на дейностите и на резултатите от изпълнение. При разписването на проектното предложение са взети под внимание нуждите на фирмата и специфичните идентифицирани потребности на представителите на целевата група: формиране и надграждане на специфични знания и умения, отговарящи на заеманите конкретни длъжност, професионално и кариерно развитие в дългосрочен план, мотивация за работа, познания по чужд език.
Чрез реализирането на целите и предвидените дейности на настоящия проект ще допринесе основно за формирането на нови специфични знания и умения в заетите, съобразно заеманите от тях конкретни работни места и актуалните нужди на Полипрес ООД. Постигайки тези резултати те ще повлияят върху производителността и качеството на труда на служителите и ще се създадат условия за устойчива заетост и заемане на по-качествени работни места, което ще доведе и до по-голяма добавена стойност за фирмата като цяло.
Дейности
  • Дейност: Провеждане на специфични обучения на заетите в "Полипрес" ООД: Идентифицираната целева група са 25 лица заети в "Полипрес" ООД, за които се планира да преминат 3 различни спец. обучения спрямо техните конкретни длъжности. Целта е да се формират нови специализирани знания и умения свързани с определените длъжности и работни процеси. Нуждата от тези обучения е продиктувана от направен предварителен анализ и са идентифицирани настоящите проблеми на всеки етап от производствения процес и конкретните работни места, по-специално: -Бракуване на материали и готови продукти, заради допуснати грешки от страна на служители в процесите на първична подготовка за печат и експониране на плаки, гравиране, печат и пакетиране; -Забавяне изпълнението на отделни поръчки на клиенти и отказ на клиенти, заради допуснати грешки. Предвидени са 3 специфични обучения с различна тематика обвързани с различни етапи от производствен процес във фирмата, за справяне с конкретни проблеми, които са идентифицирани от работодателя, за да може да предложи по-високо качество на своите услуги и продукти. Обученията са и в изпълнение на политиката на компанията за утвърждаване на добри практики за всяко работно място за постигане на високо и постоянно качество на предоставяните услуги, намаляване на отпадъка и подобряване на производителността на всяка стъпка от технологичния процес. Въз основа на тези установени нужди са определени и 3-те вида обучения, а именно: 1.“Разграничаване на причините за формиране на брак на съответното работното място и техники за ограничаване на проявлението им“- 300уч. ч., което ще обхване служителите от длъжностите - оператор металорежещи машини, машинен оператор печатарство, организатор стопанска дейност, оператор ръчна преса, отчетник и технолог (общо 9 човека). 2.“Усъвършенстване на прилагането на добри практики за съхраняване високото качество на печатните изделия при пакетиране и свързани операции по придвижване“ - 300 уч.ч, което ще бъде за заетите на длъжност Пакетировач -13 човека 3.“Подобряване на уменията и намаляване на грешките при изработката на компютърни монтажи, цветоотделяне и експониране на плаки“-400 уч.ч, което ще бъде за заетите на длъжност 3-ма Оператор въвеждане на данни. Подробно описание на модулите и мин. примерни теми може да видите приложени в т.12 в настоящия формуляр. Цел на обученията е да се обезпечи високо и постоянно качество на изработваните печатни изделия на всеки етап от технологичния процес, като се гарантира минимален отпадък, предизвикан от грешки и неадекватни решения и действия на служителите. Обученията се предвиждат да бъдат проведени изцяло дистанционно. Това е широко прилагана практика от много фирми, които искат да предоставят възможности за допълнителна специализация на служителите си, без да ограничават личното им време и работния процес. Интензивността и продължителността на ученето ще е съобразно с индивидуалните потребности и ангажименти на обучаваните. Обученията онлайн ще предоставят на курсистите достъп до набор от различни уч. материали. Ч/з онлайн платформата курсистите ще могат да ги използват в удобно за тях време и без географски ограничения на различни устройства - телефони, таблети, лаптопи и т.н. Електронното обучение може да се съчетае с консултации с преподаватели и др. Етапите на дейността: 1)Подготвителен етап (1пр.м.), вкл.-Подготовка на процедурата за избор на изпълнител; Избор на изпълнител;Сключване на договор. 2)Подготовка за обучението(2-ри пр.м): Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна уч. програма и график. Уч. програма трябва да е съобразена с законовите изискванията, нуждите на работодателя и заложените по проекта критерии. Избраният изпълнител ще трябва да притежава онлайн платформа за провеждане на дистанционно форма на обучение, която предлага актуални обучителни методи и съдържание съобразени с най-високите стандарти за практикуване в това направление. 3)Провеждане на обученията по утвърдения учебен график (3-6-ти пр.м.). 4)Провеждане на изпит и връчване на Сертификати (6-ти пр.м.)., Договорена стойност: 88 750.00 , Отчетена стойност: 88 500.00
  • Дейност: Провеждане на обучение за придобиване на ключови компетентности по КК 2 „Общуване на чужди езици“ – немски език.: Дейността ще обхване 25 човека от заетите във фирмата от следните длъжности - 1 Оператор МРМ; 4-ма Машинен оператор, печатарство; 13 Пакетировачи, 3 Оператор въвеждане на данни; 1Организатор на стопанска дейност,1Оператор на ръчна преса, 1 Отчетник и 1 Технолог. Като целта на дейността е предостави възможност на тези представители от идентифицираната целева група да формират нови компетенции в комуникацията и общуването на чужд допълнителен език, какъвто е немския. Необходимостта от това обучение е продиктувано от стремежа на фирмата да до обогатява и допълнително да квалифицира своя персонал, за да предлага качествени продукти и услуги на своите клиенти. Компанията работи в сферата на печатната и рекламна дейност, освен в страната но и в партньорство с фирми от Швейцария, Германия и Англия. В тази връзка при изпълнението на техните поръчки и при изработката на техните продукти е необходимо познаването на конкретния език, за да бъда изготвени, произведени, сглобени и пакетирани съответните печатни материали, по техните възложени изисквания. За да подобри качеството си при предлагането на услугите и произвеждането на продуктите компанията ще осигури възможност на заетите лица да преминат обучение по Немски език. Ч/з това обучение служителите в целия производствения процес - приемане на поръчка, изготвяне на плана за продукта, предпечат, печат и допълнително оформяне на изделието ще формират и усвоят основни познания по немски език, което ще подобри комуникацията с клиентите и партньорите, по-добре ще бъдат разбирани техните задания без да се допускат грешки при техните преводи и интерпретация.Това от своя страна ще повиши качеството на предлаганите услуги и продукти на фирмата, затвърждавате на партньорските позиции и по-висока добавена стойност за фирмата като цяло. Обучението се предвижда да бъде изпълнено под дистанционна форма и следва да премине последователно през нивата А1, А2, В1. • Немски език–ниво А1. Трябва да могат да общуват с елементарни изрази, да задава и отговаря на прости въпроси по позната тематика. Трябва да могат да четат кратки, елементарни текстове. Трябва да могат да разбират познати думи и основни изрази и др. • Немски език - ниво А2. След приключване на курса от 100 учебни часа курсистите трябва да могат да разбират най-често употребявани думи и изрази от области, свързани с всекидневието (напр. основна информация за семейството, пазаруване, работа, непосредственото ми обкръжение).Трябва да могат да схващат същественото от кратки и ясни послания и съобщения, могат да четат и разбират кратки текстове. Трябва да могат да опишат с определен набор от изрази и изречения семейството си и околните, дома си, условията на живот, образованието, настоящата или предишната си професионална дейност. • Немски език–ниво B1. След приключване на курса от 100 учебни часа курсистите трябва да могат да разбират актуални теми и въпроси от личен и професионален характер. Трябва да могат да разбират специализирани статии и технически инструкции, дори когато не са свързани с тяхната професионална област. Да могат да използват езика без предварителна подготовка и успешно за социални и професионални контакти. Да могат точно да изразяват мислите и аргументират мнението си, както и умело да общуват със събеседниците си. За да бъде ефективно и качествено изпълнена настоящата дейност ще бъде възложена на външен изпълнител, по реда на ЗУСЕСИВ и ПМС 160. За удостоверяване на преминатия курс на обучение, изпълнителя ще трябва да даде Сертификат на всяко лице, успешно завършило. Етапите, по които ще се осъществи дейността, са: 1)Разработване и публикуване на процедура за избор на изпълнител (6-ти пр. месец); 2)Избор на изпълнител (6-ти пр. месец); 3)Одобряване на учебен график и учебна програма и подготовка за обучение(7-ми проектен месец) 4) Провеждане на обучение по ключови компетенции (7-9 пр. месец); 5) Полагане на изпити и издаване на сертификати (9-ти месец)., Договорена стойност: 17 500.00 , Отчетена стойност: 17 500.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 61 950.00 , Отчетена стойност**: 88 500.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници, придобили квалификация при напускане на операцията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 25.00 , Достигната стойност: 26.00
Индикатор 2 Заети лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 25.00 , Достигната стойност: 26.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 106 250.00 BGN
БФП 74 375.00 BGN
Собствено финансиране 31 875.00 BGN
Общо реално изплатени суми 74 200.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Услуга по организиране и провеждане на Специфични обучения на заетите в Полипрес ООД, Прогнозна стойност: 88 750.00
  • Обособена позиция 1: Об. позиция 1: Услуга по организиране и провеждане на Специфичното обучение “Разграничаване на причините за формиране на брак на съответното работно място и техники за ограничаване на проявлението им“
    Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 302.00
  • Обособена позиция 2: Об. позиция 2: Услуга по организиране и провеждане на Специфичното обучение “Усъвършенстване на прилагането на добри практики за съхраняване високото качество на печатните изделия при пакетиране и свързани операции по придвижване“
    Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 214.00
  • Обособена позиция 3: Об. позиция 3: Услуга по организиране и провеждане на Специфичното обучение “Подобряване на уменията и намаляване на грешките при изработката на компютърни монтажи, цветоотделяне и експониране на плаки“
    Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 434.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN