Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0088-C05
Наименование на проекта "Осигуряване на топъл обяд в Община Сапарева баня - 2016"
Бенефициент 000261616 ОБЩИНА САПАРЕВА БАНЯ
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 22.08.2016
Дата на стартиране 01.08.2016
Дата на приключване 31.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Кюстендил, Сапарева баня

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящото проектно предложение Община Сапарева баня цели да подпомогне най-нуждаещите се хора от общината, чрез осигуряване на топъл обяд. В проекта е предвидено, в рамките на 41 месеца да се подсигури безплатен обяд. Реализацията на проекта ще започне от началото на месеца следващ сключването на договора и получаването на авансовото плащане. Топлия обяд ще бъде предоставян в Домашен социален патронаж - гр. Сапарева баня. Реализирайки проект по настоящата оперативна програма, ще допринесе за постигане на общата й цел, свързана с намаляване на броя на живеещите в бедност лица, чрез подпомагането им с храни, както и ще подпомогнем значителна част от най-нуждаещите се лица на територията на общината.
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи: Целевите групи са определени на база информация от ДСП - гр. Дупница. 1. Основна целева група: 1.1 Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за Социално подпомагане; 1.2 Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях 1.3 Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; 2. Допълнителна целева група: 2.1.Лица и семейства, подпомагани по Наредба No РД-07-5 от 2008 г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон, предхождащ предоставянето на помощта; 2.2.Майки (осиновителки), които получават месечни помощи за отглеждане на дете до една година, по реда на чл. 8, ал. 1 от Закона за семейни помощи за деца (ЗСПД); 2.3.Лица и семействата, получили еднократна целева помощ за покриване част от разходите в началото на учебната година, по чл. 10а от ЗСПД; 2.4.Лица и семейства, получили еднократни или месечни помощи, предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства по реда и условията на Правилника за прилагане на Закона за закрила на детето. 2.5.Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на чл. 16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишение. 2.6.Конкретни представители от целевата група по т.1., които не са включени в основната целева група на съответната трапезария. Ще се приемат заявления от целевите групи, след което ще бъде сформирана комисия със заповед на кмета на Общината за подбор на кандидатите. От старта на проекта до 31.12.2017г. броя на потребителите е 80 лица от целевите групи. От 01.01.2018г. броя им е увеличен на 100 лица. Със сключено последващо допълнително споразумение, броя на лицата от 100 е намален на 90, поради намаляване на числеността на целевата група. Считано от 01.09.2018г. броят на потребителите по проекта е 90 лица. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти: Хранителните продукти ще бъдат закупувани след провеждане на процедура по ЗОП, чл. 20, ал.4 , т. 3. Закупуването на хранителните продукти ще се извърши в съответствие с изискванията на националното законодателство по прозрачен начин и при спазване и гарантиране принципите на чл. 30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата. Дата на стартиране на дейността по предоставяне на топъл обяд - 01.09.2016 г. ; дата на приключване на дейността по предоставяне на топъл обяд - 31.12.2019 г. Общ брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд - 166 дни Общ брой лица, на които ще се предоставя топъл обяд - за 80 потребители до 31.12.2017г. и от 01.01.2018 до 31.12.2019г. за 100 потребители Ще се осигурява храна в следните работни дни по месеци: - септември - 20 дни; октомври - 21 дни; ноември - 22 дни; декември - 21 дни; януари - 22 дни, февруари - 20 дни; март - 22 дни; април - 18 дни- до 30.04.2017г. От 01.05.2017г. до 31.12.2017г. броят на работните дни в които се предоставя услуга са 167, за периода от 01.01.2018г. до 31.12.2019г. броя на работните дни е общо 504. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00761-2017-0007 и № на договори с избрани изпълнители - №14,№15,№16 от 026.02.2018г., №18 и №19 от 05.02.2018г. и №24 от 02.03.2018г., Договорена стойност: 162 921.26 , Отчетена стойност: 162 926.26
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд : Домашен социален патронаж предоставя грижи и подпомага възрастни хора и лица с увреждания, насочена е към доставяне на храна, поддържане на хигиената в жилището; поддържане на личната хигиена; извършване на битови услуги -закупуване на хранителни продукти, заплащане на топлинна енергия, електроенергия; предоставяне на административни услуги. Осигуряването на топъл обяд ще бъде посредством Домашен социален патронаж - гр. Сапарева баня Адрес: гр. Сапарева баня; ул. "Германея" 1, Община Сапарева баня, Област Кюстендил. Материална база: Фурни Пауталия - 6 бр.; Печки с котлони - 6 бр; Пържолник; Скара; Фризери - 2 бр; Хладилници- 2 бр; Работни маси - 10 бр.; Персонал: 5 души персонал: Готвач, Домакин-касиер, Социален работник, Калкулант, Разносвач на храна, Санитар. Ще бъдат назначени и 2 души помощен персонал., Договорена стойност: 8 146.06 , Отчетена стойност: 8 146.33
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Сапарева баня, ще предоставя съпътстващи мерки, в които ще бъдат ангажирани служители от общинска администрация. Служителите, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на тази дейност имат опит по предишни проекти в социалната сфера. При необходимост общината ще изпълнява функциите на посредник с другите институции имащи отношение към осигуряване на заетост, социални услуги и подпомагане на територията на общината. • През 2015г. Община Сапарева баня сключи договор с рег. BG05MOP001-2.002-0098-C001 за изпълнение на проект с наименование: „ПОДКРЕПА В СЕМЕЙНА СРЕДА”,финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020”, процедура BG05M9OP001-2.002 „НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”. Проектът е в процес на изпълнение и цели подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване на хора с увреждания (в това число деца) и хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване, чрез преодоляване на последиците от социалното им изключване. С реализирането на проекта ще се създаде Център за почасово предоставяне на социални услуги в домашна среда. В проекта е предвидено услугите да се предоставят 18 месеца и да обхващат 60 или повече потребители, в зависимост от нуждата. Предоставянето на услугите в домашна среда ще се извършва от 20 лични и 10 социални асистента, и 10 домашни помощника, социален работник, специален педагог – логопед, психолог и медицинска сестра. , Договорена стойност: 8 146.06 , Отчетена стойност: 8 146.33

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 170.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 179 213.38 BGN
БФП 179 213.38 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 179 213.38 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN