Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1197-C01
Наименование на проекта Създаване на нови работни места в ПВЦ ИНВЕСТ ООД
Бенефициент 201882873 ПВЦ ИНВЕСТ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 22.07.2016
Дата на стартиране 22.07.2016
Дата на приключване 22.02.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Силистра, Силистра, гр.Силистра

Описание

Кратко описание на проекта
Чрез настоящото проектно предложение "ПВЦ Инвест" ООД има за цел да създаде нови работни места и да осигури подходяща професионална среда за по­-добро управление на уменията на 8 новонаети служители. Като фирма с ясна визия за желаната си бъдеща позиция и концепция за развитие, за реализиране на нужните за напредъка си инвестиции  е от основно значение инвестирането в човешкия ресурс. 
Следването на дългосрочната стратегия на фирмата и текущото разширяване на дейността е предпоставка за разкриването на 8 нови работни места. Целите, които си поставя ръководството на фирмата с изпълнението на настоящото проектно предложение са: 1. Създаване на условия за законосъобразно и целесъобразно управление на проекта; 
2. Създаване на субсидирана заетост на новонаетите лица и повишаване качеството им на живот; 
3. Закупуване на ДМА, свързани с обезпечаване работния процес; 
4. Създаване на условия за устойчива заетост; 
5. Повишаване обществената информираност и осигуряване на прозрачност по заложените дейности в проекта; 
Реализирането на горепосочените цели ще се осъществи посредством изпълнението на следните дейности:
1. Сформиране на екип за управление на проекта; 
2. Разкриване на 8 нови работни места; 
3. Закупуване на необходимото оборудване за обезпечаване на работния процес; 
4. Запазване на 50% от новоразкритите работни места; 
5. Осигуряване на визуализация и публичност.
 Намерението ни е да допринесем активно за изпълнението на две от целите на Стратегията на ЕС за интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж и за постигането на икономическо, социално и териториално сближаване „Европа 2020”. Инвестирането в човешкия ресурс и високата добавена стойност за всеки новонает служител е сред основните приоритети за "ПВЦ Инвест" ООД. Съсредоточени сме да създадем привлекателна стартова работна среда за новите кадри, които да задържим и те успешно да се реализират.
Дейности
  • Дейност: Сформиране на екип за управление на проект: За обезпечаване изпълнението на проекта ще се сформира екип. Той ще се състои от двама души: ръководител и координатор. Ръководителят по проекта ще е външен експерт, който притежава опит в изпълнение на подобни дейности, като заложените в настоящото проектно предложение. Основните задължение на всеки един от членовете на екипа са следните: 1. Ръководител проект: 1.1 Ръководи екипа за управление на проекта; 1.2 Следи за спазването на плана за изпълнение на дейностите по проекта; 1.3 Заедно със счетоводителя по проекта изготвят междинни и окончателен доклад, искане за плащане за изпълнението на дейностите по проекта; 1.4 Разпределя задачите между другите членове на екипа; 1.5 При завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от агенцията. 1.6 Ежемесечно изготвяне на доклад за отчитане на извършената работа по проекта. 2. Координатор: 2.1 Координира работата на екипа; 2.2 Следи за изпълнението на дейностите по проекта; 2.3 Обобщава подадената отчетна информация; 2.4 Съблюдава за правилното разходване на средствата по изпълнението на Проекта; 2.5 Отговаря за изготвянето на информационните материали за популяризиране на Проекта и резултатите от него; 2.6 Подпомага дейността по изготвяне на междинните и краен отчет; 2.7 Изготвяне на ежемесечни доклади за отчитане на работата по проекта. С всеки един от членовете на екипа ще бъде сключен договор за срок от 17 месеца. Предвиденото възнаграждение на всеки един от екипа е съобразено с публикуваната Методика за възнагражденията на лицата заети с управлението на проекта към настоящата процедура. В рамките на изпълнението на проекта всеки един от членовете на екипа ще бъде ангажиран за период 17 месеца. Общият размер на непреките разходи по проекта е 7042,00лв. Изплащането на възнаграждението на членовете на екипа ще се извършва след представяне на отчетни документи. Изпълнението на проекта ще се извършва при спазване на изискванията записани в "Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP0011.003 „Ново работно място 2015“. Ежемесечно ще се подготвят и изпращат необходимите отчетни документи към УО. Екипът по управление на проекта ще следи за спазване на заложените срокове по изпълнение на дейностите. Междинното и финалното отчитане на проекта е изцяло ангажимент на екипа. На база публикуваните отчетни документи ще бъдат изготвена цялата документация необходима за верификация на направените разходи по изпълнението на проекта. Изпълнението на дейността ще стартира през първия проектен месец и е с продължителност 17 месеца., Договорена стойност: 7 042.00 , Отчетена стойност: 6 889.00
  • Дейност: Създаване на 8 нови работни места: Основната дейност по настоящото проектно предложение е свързана с осигуряване на заетост в рамките на 12 месеца. За обезпечаване работата на фирмата е необходимо разкриване на нови 8 работни места. Над 50% от новонаетия персонал ще попада в приоритетната група по проекта на неактивни и/или безработни младежи до 29-годишна възраст. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Набор и подбор на нови служители. Наборът и подборът на персонала ще се осъществи от ръководството на фирма "ПВЦ Инвест" ООД. След сключване на ДБФП ще се публикуват обяви за новоразкритите работни места в специализирани интернет страници за предлагане и търсене на работа, като в обявите подробно ще са упоменати изискванията за всяка една длъжност. Новоназначените служители ще са от следната специфичната категория: безработни и/или неактивни лица до 29 год. възраст. Подборът на кандидатите ще се извърши на два етапа: първо на база на изпратените автобиографии и след това от проведено интервю. При избора на кандидати няма да се допуска дискриминация. Единственият критерий на служители ще бъде образователен ценз и опит по съответната длъжност. 2. Наемане на персонал След провеждането на интервютата и селектиране на най-­подходящите кандидати за всяка една свободна позиция ще се пристъпи към сключване на трудови договори, спазвайки се разпоредбите на КТ за период от 12 месеца. Всяко едно новоназначено лице ще получава минималната заплата за съответната длъжност. По настоящото проектно предложение се предвижда осигуряване на заетост на 8 лица. Длъжностите по проекта попадат в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011г. По проекта ще бъдат наети общо 8 лица, от които на длъжност Дограмаджия дърво,пластмаса, алуминий-71152001(6 души) и Склададжия-43212014(2 души). Като 5 души ще са от приоритетната целева група на неактивни и/или безработни младежи до 29-годишна възраст. 3. Сключване на договор със Служба по трудова медицина за новите служители. С цел да бъдат изпълнени основни изисквания при осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд на новонаетите лица ще бъде сключен договор със Служба по трудова медицина. Като презицен работадетел с грижа за служителите си "ПВЦ Инвест" ООД ще създаде условия в сферата на укрепване на здравето и трудоспособността на работещите във връзка с извършваната от тях работа. Ежегодно всички служители на фирмата ще преминават профилактичен преглед при СТМ. Изпълнението на дейността ще стартира през 1-­я проектен месец, като ще е с продължителност 17 месеца. За период до 5 месеца "ПВЦ Инвест" ООД ще осъществява дейностите по подбор на служителите по обявените работни позиции в настоящото проектно предложение. За период от 12 месеца на новонаетите лица ще бъде осигурена заетост., Договорена стойност: 44 344.32 , Отчетена стойност: 44 284.32
  • Дейност: Закупуване на необходимото оборудване за обезпечаване на работния процес: В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител и ще бъдат закупени дълготрайни материални активи за новонаетите по проекта лица. Предвидени са за закпуване следните активи и работно облекло: 1. 8 бр. зимни комплекта работно облекло; 2. 8 бр. летни комплекти работно облекло; 3. Машина за изработка на стъклопакети - 1 бр. 4. Машина за стъклодържатели - 1 бр., Договорена стойност: 20 800.00 , Отчетена стойност: 20 311.12
  • Дейност: Информация и публичност: Тази дейност е необходима, за да се осигури достатъчно информация и публичност относно приноса на ЕС за реализацията на проекта. Това се налага, за да се информира широката общественост за дейностите, които ще се извършват и резултатите от тях. Публичността по настоящият проект ще се проведе по следния начин: 1. Поставяне на информационна табела в офиса на изпълнение на дейностите от бенефициента, от която е виден приноса на ЕС при реализирането на проекта ­ 1бр; 2. Поставяне на стикери на ДМА - 2 бр.; 3. Периодично публикуване на информация за изпълнението на проекта на сайта на фирмата. Изпълнението на дейността ще се извърши при спазване на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014­-2020". Стойността за изпълнение на дейността е в размер на 1480,56 лв без ДДС, като в тази сума са включени разходите по изработване на информационната табела, стикерите по проекта. Изпълнението ще се извърши под контрола на координатора по проекта. Ще се съберат оферти от рекламни фирми. За изпълнител ще се избере фирмата предложила най-­ниска цена. Поради ниската стойност на поръчката няма да се сключва договор с избрания изпълнител. Работата му ще бъде приета с подписване на приемо­-предавателен протокол и издаване на разходооправдателни документи. Изработената табела и стикерите ще се поставят на видно място, така че да се информира широката общественост за полученото финансиране от страна на ЕС. Изпълнението на дейността ще стартира през първи проектен месец и ще е с продължителност 17 месеца., Договорена стойност: 1 473.19 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СОФИЕМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 800.00 , Отчетена стойност**: 2 311.12
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ С ДЕЙНОСТ В ЧАСТНА ПОЛЗА "ЦЕНТЪР ЗА РАЗВИТИЕ МОНТАНЕЗИУМ", Договорена стойност по проекта*: 1 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ГЕБО-СИЛИСТРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 000.00 , Отчетена стойност**: 18 000.00
  • Изпълнител: Весела, Договорена стойност по проекта*: 4 350.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: САНСИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 240.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 8.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 73 659.51 BGN
БФП 73 659.51 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 58 927.61 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работно облекло, Прогнозна стойност: 2 800.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло за 8 работника
    Изпълнител: СОФИЕМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 800.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Изработка, доставка и монтаж на информационна табела и стикери, Прогнозна стойност: 1 473.19
  • Обособена позиция 1: Изработка, доставка и монтаж на информационни материали
    Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ С ДЕЙНОСТ В ЧАСТНА ПОЛЗА "ЦЕНТЪР ЗА РАЗВИТИЕ МОНТАНЕЗИУМ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 400.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на ръководител по проект BG05M9OP001-1.003-1197-C01, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Сключване на договор със служба по трудова медицина , Прогнозна стойност: 240.00
  • Обособена позиция 1: Сключване на договор със служба по трудова медицина
    Изпълнител: САНСИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценово предложение за избор на изпълнител за: доставка, тестване и въвеждане в експлоатация на оборудване по Проект № BG05M9OP001-1.003-1197-C01 „Създаване на нови работни места в ПВЦ Инвест ООД”., Прогнозна стойност: 18 000.00
  • Обособена позиция 1: Машина за изработка на стъклопакети- 1 брой;
    Изпълнител: ГЕБО-СИЛИСТРА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 000.00
  • Обособена позиция 2: Машина за стъклодържатели- 1 брой;
    Изпълнител: ГЕБО-СИЛИСТРА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN