Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2200-C01
Наименование на проекта Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД
Бенефициент 131254649 ПЛЕЯДЕС БЪЛГАРИЯ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 19.05.2017
Дата на стартиране 19.05.2017
Дата на приключване 19.11.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
С проектното предложение „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД” ще бъдат създадени условия за устойчиви работни места за безработни и неактивни лица в сферата на консултантската дейност и проектирането. Чрез реализацията на проекта ще се постигне устойчива заетост, което ще доведе до повишаване на качеството на дейностите във фирмата и ще се подобри конкурентоспособността й. Реализирането на проекта ще осигури заетост за 6 работни места – Консултант по управление, финансов консултант, техник строителство и архитектура, инженер отопление, вентилация и климатизация, архитект и инженер, проектант по част „Електро“.Тази дейност предвижда извършването на подбор за включване в проекта на 6 безработни и неактивни лица на възраст между 30 и 54 г., над 54 г. и безработни и неактивни младежи до 29 години. След предварителен подбор съгласно изискванията на длъжностната характеристика, ще се проведат интервюта. На одобрените лица от допустимата целева група ще се осигури заетост по трудово правоотношение за период от 12 месеца, като след приключването на проекта, ще се запазят минимум 50% от наетите лица за минимум 12 месеца. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. С този проект ще създадем предпоставка за по ефективна реализация и мотивация на наетите лица с осигуряването на обучения по чужд език английски. Лицата ще бъдат включени в обучение , след като се извърши входящ тест за определяне на нивото. Обучението ще завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения. С цел осигуряване на качествено и професионално изпълнение на служебните задължения, новите работни места за наетите по проекта лица ще бъдат оборудвани с подходяща техника. Предвидени са дейности по информиране и публичност с цел информиране на обществеността за реализирането на проекта и получената от фондовете на ЕС подкрепа.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца : Тази дейност предвижда извършването на подбор за включване в проекта на 6 безработни и неактивни лица на възраст между 30 и 54 г., над 54 г. и безработни и неактивни младежи до 29г. Предвижда се в проекта да бъдат включени 1 лицe до 29 години, 3 лица от 30 до 54 години и 2 лицa над 54 години. По проекта ще бъдат разкрити работни места на следните позиции: 1. Консултант управление на проекти НКПД 24216008 2. Финансов консултант НКПД 24136001 3. Инженер, отоплителни, вентилационни и охладителни системи НКПД 21446030 4. Техник, строителство и архитектура НКПД 31123009 5. Архитект НКПД 21617002 6. Инженер, проектант по част „Електро“ НКПД 21426022 Съгласно изготвени от ръководителя критерии и длъжностна характеристика за длъжността на кандидата ще се извърши подбор на лица от целевата група по проекта. След този предварителен подбор съгласно изискванията на длъжностната характеристика, ще се проведат интервюта за подбор на 6 найподходящи кандидати. На тези одобрени лица от допустимата целева група ще се осигури заетост по трудово правоотношение за период от 12 месеца. Ще бъдат сключени трудови договори и ще се регистрират в НОИ. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. След приключването на проекта, ще се запазят минимум 50% от наетите лица за минимум 12 месеца. Предвидени са разходи за възнаграждения за всяко лице, включено в заетост по проекта в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност и разходи за допълнително възнаграждение по минимални размери установени в КТ и нормативните актове за неговото прилагане, върху трудовото възнаграждение. Разходите за включване в заетост на 6 лица за 12 месеца са в общ размер на 55138.89 лв. Наемането на лицата по проекта е необходимо за обезпечаване с човешки ресурс на извършването на дейности по предоставяне на клиенти на консултантски услуги. Разкриването на новите работни места ще допринесе за развиване на дългосрочната концепция за постигане на целите на фирмата чрез увеличаване на постоянно заетите в нея. Възможността за обезпечаване на дейностите с човешки ресурс ще позволи на Плеядес България ООД да се развие като една просперираща и адекватна на пазарните условия фирма. Съгласно изискванията на българското законодателство, в рамките на тази дейност е предвидено сключване на договор за трудова медицина за новонаетите лица. Дейността ще се извършва в продължение на 15 месеца, от която са предвидени 3 месеца за подбор на лицата и 12 месеца заетост. , Договорена стойност: 55 138.89 , Отчетена стойност: 55 329.89
  • Дейност: Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: Предвидено е обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”. Целта на обучението е новоназначените служители да придобият познания по чужд език, а именно английски. Целта на обучението е да се запазят и изградят знания, умения и способности, да се приспособят безработните младежи към изискванията на работодателя и нуждите на пазара. Обучението е важно за безработните неактивни лица, тъй като представлява възможност за поддържане на знанията и уменията в съответствие с растящите изисквания на работодателите. С помоща на програмата ще се инвестира в обучение, което ще повиши производителността и конкурентноспособността на безработните. Измеренията на ученето през целия живот са значими както за самата личност, която независимо от своята възраст и получено формално образование има възможност да реализира пълноценно своя потенциал, така и за работодателите, които са потребители на този ресурс. Европейските и световните тенденции за непрекъснато нарастване на изискванията към пригодността за заетост, определят необходимостта от обучение по чужд език както във всички възрастови групи на работната сила. Проектът ще окаже трайно въздействие върху професионалните и личностните характеристики на лицата от целевата група, включени в проекта. Реализацията на проекта ще повиши тяхната квалификация, адаптивност, самооценка, мотивация и социални умения. Те ще придобият увереност в собствената си ценност за обществото. Повишаване на конкурентноспособността им на пазара на труда, оттам и на доходите и благосъстоянието им. Изпълнението на проекта ще подобри съществено положението на целевите групи основно в два аспекта – финансов и социален. Проектът ще окаже изключително положително влияние върху професионалния капацитет на участниците, ще повиши адаптивността им, благосъстоянието и конкуретноспособността им. Чрез осигуреното обучение, безработните и неактивни лица ще придобият нови знания и умения по чужд език, адекватни на изискванията на пазара на труда. Избор на обучаващата организация. Обучаващата организация ще бъде побрана сред лицензирани и реномирани компании по изискванията на УО. Лицата ще бъдат включени в обучение за съответната ключова компетентност след като се извърши входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. В обучението ще се включат всички новоназначени, като хорариумът на обучението ще е 300 учебни часа по 45 мин. и ще завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения - сертификат. Обучението по английски език е изключително важно за нашите служители, защото фирмата участва по процедури за възлагане на договори и проекти извън България, където работният език е английски. Освен това комуникацията с нашата фирма майка - Плеядес Германия, изисква добри познания по немски или английски език., Договорена стойност: 4 080.00 , Отчетена стойност: 4 080.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Основната цел на дейността е да осигури оборудване за целите на новоразкритите работни места. Закупеното оборудване ще се използва в процеса на работата от новоназначените по проекта лица. Предвидено е закупуване на Компютърни конфигурации 3бр. (лаптопи, оборудвани с лицензен офисен софтуер и аксесоари), Софтуер за проектиране и/или управление на строителни дейности, UPS (Непрекъсваемо (токо)захранване) 1бр., Монитори 2 бр. и Сървър с възможност за съхранение на данни 1 бр. Компютърните конфигурации са необходими за всички новоназначени. Тъй като фирмата държи на гъвкавото работно време и се извършват посещения при клиенти ще бъдат закупени лаптопи.Те ще бъдат оборудвани с лицензиран офисен софтуерен пакет. В допълнение новоназначените лица ще изготвят мултимедийни презентации с цел маркетинг на фирмата и представяне пред клиенти, инженерите ще трябва да имат възможност и да проектират, а консултантът по управление да използва данните от специализирания софтуер за проектиране, затова са ни необходими машини с високи качествени параметри. Лицензираният софтуер за проектиране и/или управление на строителни дейности ще се ползва от новоназначените служители. С него ще се подобри проектантския процес и процесът по управление на строителни дейности, и ще ни даде възможност за създаване на работни чертежи и строителна документация. UPS-ът ще осигури сигурността на работата на новоназначените лица, тъй като ще дава възможност за запазване на данни в случай на прекъсване на електрозахранването или токови удари. Непрекъсваемите захранвания могат да осигуряват мощност в продължение на 515 минути, докато се възстанови главният захранващ източник или докато бъдат безопасно изключени съоръженията. Мониторите също ще се използват от инженерите и архитекта, тъй като при проектирането те ще имат нужда от по-голям монитор (поради малкия размер на много от детайлите в проекта) от стандартните размери за лаптоп. Сървърът ще даде възможност за съхранение на данни, за да бъде възможна работата на новите 6 души в офиса, както и съхраняването на данните, създадени в процеса на работа. Сървърът е компютър, стартиращ сървърен софтуер и предоставящ една или повече услуги на други компютри в същата мрежа. Предвижда се и застраховане на новопридобитото оборудване. Застраховката на оборудването ще покрива материални загуби, повреди или разноски,възникнали от неочаквани, непредвидени събития, като: кражба чрез взлом или грабеж;пожар — всички видове експлозии, имплозия, мълния; наводнение; природни бедствия;технологична грешка в конструкцията, материални дефекти, производствени несъответствия,свръхнапрежение. Закупеното оборудване ще се запази за срок не пократък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. Изпълнението на тази дейност ще бъде възложена на изпълнител по реда на ПМС №160/01.07.2016 година. Тази дейност ще стартира непосредствено след сключването на договора с УО, тъй като планираме тя да е приключила към момента на назначаването на лицата, за да могат те да ползват оборудването. , Договорена стойност: 24 571.87 , Отчетена стойност: 24 361.87
  • Дейност: Управление на проекта: Дейностите по управление на проекта включват организация и управление на проекта. Те имат за цел да обезпечат доброто управление и ефективното изпълнение на проекта. Предвижда се за проекта да отговаря ръководител проект. Ръководителят разполага с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. Задълженията на ръководителя са да ръководи цялостното изпълнение на планираните дейности. Изготвя отчетите по проекта ,води точна и редовна документация, отразяващи изпълнението на договора, изготвя финансовите отчети и необходимите финансови справки по проекта и осъществява официалната комуникация с представители на програмата. Дейностите по управление на проекта включват изготвянето на технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически доклад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта. Ще се следи за правилното попълване и поддържане на документацията на проекта, което е основа за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Изпълнението на проекта ще се извършва при спазване на политика за добро управление, откритост, прозрачност и отчетност. Единственият най-ефективен метод за стабилно управление на проекта е да се упражнява контрол върху дейностите във всички етапи на изпълнението. Затова ефективният контрол на проекта включва следене и сравняване на подходящо подбрани данни с предварително разработения план за управление на проекта. Проектният контрол и отчетност е интерактивен процес, предоставящ на ръководителя на проекта и ОУ навременна и значима информация за следене и контролиране на проекта. Различни нива на контрол са необходими и предвидени от нас, за да се получи потвърждение, че проектът съответства на поставените цели. Информацията, предоставяна на всяко ниво, ще се различава по отношение на детайлността, но трябва да бъде обобщение от информацията, получена и отбелязана на ниво подробен работен план, който ръководителя по проекта ще разработи във фазата на мобилизация. Осигуряване и управление на качеството. При управлението на качеството за този проект ръководителя по проекта ще използва процеси за осигуряване както на контрола, така и на гарантирането на качеството. Управлението на качеството се състои от цели и стандарти по отношение качеството на предоставяните услуги, доклади и документи, специфични методологии, използвани при тяхното разработване и процеса на приемане и одобрение. Приложимите стандарти за качество могат да включват индустриални стандарти и допълнителни изисквания като ISO 9001. Нашата фирма прилага вътрешни правила за осигуряване на качеството, които съответстват на стандарта ISO 9001. С ръководителя ще бъде сключен граждански договор съгласно българското законодателство. Разходите за ръководителя са определени и ще бъдат изплащани при спазване на Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Предвидените разходи включват както брутното възнаграждение за 18 месеца, така и осигуровките за сметка на работодателя, ако са приложими такива. Дейностите на екипа ще се изпълняват през целия период на действие на проекта - 18 месеца. , Договорена стойност: 6 096.00 , Отчетена стойност: 6 090.45
  • Дейност: Информиране и публичност: Тази дейност се изпълнява с цел информиране на обществеността и осигуряване на прозрачност за реализирането на проекта и финансовата подкрепа от фондовете на ЕС. Чрез реализирането на дейността ще се информират и запознаят заинтересованите страни с целите и задачите на проекта, като по този начин ще се гарантира максимално участие на всички заинтересовани страни. Ще се създадат условия за отчитане на интересите на целевите групи, нивото на удовлетвореност от реализацията на дейностите по проекта. За да изпълним тази дейност, ще предоставим информация за проекта до възможно най-широка публика на национално и местно ниво, включително съответните заинтересовани страни чрез: провеждане на среща, публикации в ежедневници и интернет, поставяне на информационна табела, брошури, стикери за обозначаване на закупеното оборудване. Ще се проведе информационна среща след приключване на всички дейности по проекта за изпълнение със съответните заинтересовани страни на която ще бъдат представени резултатите от изпълнението на проекта и ефектите, които са постигнати (ще бъдат постигнати) вследствие на реализирането му. Ще бъдат направени публикации в ежедневници и интернет с пълна информация относно проекта, неговото развитие и резултати. В офиса на фирмата ще бъде поставена информационна табела, която ще информира посетителите на офиса за програмата ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. "Ново работно място 2015". След като бъдат напечатани брошурите и стикерите ще се извърши доставка на информационните материали и подписване на протокол за извършената работа. Дейностите по информиране и публичност ще се изпълняват в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тази дейност ще се изпълнява през цялото времетраене на проекта, но не постоянно. По нея ще има действия в началото на проекта (избор на фирма изпълнител), доставка и поставяне на информационна табела, доставка на стикери и брошури, а част от дейностите ще се изпълняват в хода (публикация) или края на проекта., Договорена стойност: 1 179.00 , Отчетена стойност: 1 197.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Смарт енд грийн проджектс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 800.00 , Отчетена стойност**: 800.00
  • Изпълнител: ЕЗИКОВА ШКОЛА АСТОНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 080.00 , Отчетена стойност**: 4 080.00
  • Изпълнител: Румяна, Договорена стойност по проекта*: 6 096.00 , Отчетена стойност**: 5 802.97
  • Изпълнител: УИН АУТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 790.00 , Отчетена стойност**: 790.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ФИНАНСОВА ГРУПА ООД, Договорена стойност по проекта*: 397.00 , Отчетена стойност**: 397.00
  • Изпълнител: М-КОНСУЛТИНГ 83 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 210.00 , Отчетена стойност**: 210.00
  • Изпълнител: М КАД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 646.40 , Отчетена стойност**: 1 646.40
  • Изпълнител: Есако ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 969.64 , Отчетена стойност**: 19 969.64
  • Изпълнител: ДС 6 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 955.83 , Отчетена стойност**: 1 955.83
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 91 065.76 BGN
БФП 91 065.76 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 91 059.21 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка и инсталиране на специализиран софтуер по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“ по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: Специализиран софтуерен продукт предназначен за двумерно и тримерно проектиране – 3 бр. лицензен софтуер Обособена позиция №2: Специализиран софтуерен продукт предназначен за управление на строителството - 2 бр. лицензен софтуер , Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Специализиран софтуерен продукт предназначен за двумерно и тримерно проектиране – 3 бр. лицензен софтуер
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Специализиран софтуерен продукт предназначен за управление на строителството - 2 бр. лицензен софтуер
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на офис оборудване по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“ , Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис оборудване за нуждите на проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“ , както следва: 1.Компютърни конфигурации (лаптопи, оборудвани с лицензен офисен софтуер и аксесоари) – 3бр. 2.UPS (Непрекъсваемо (токо)захранване) - 1бр. 3.Монитори - 2 бр. 4.Сървър с възможност за съхранение на данни - 1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за доставка на офис оборудване по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“ както следва: 1.Компютърни конфигурации (лаптопи, оборудвани с лицензирани операционни системи, офисен и антивирусен софтуер, и аксесоари) – 3бр. 2.UPS (Непрекъсваемо (токо)захранване) - 1бр. 3.Монитори - 2 бр. 4.Сървър с възможност за съхранение и споделяне на данни - 1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“ , Прогнозна стойност: 800.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“, включваща: 1. Изработка и отпечатване на 2 броя плакати /А 3/ 2.Изработка и доставка на табела – 1 бр.3.Изработка и доставка на 50 бр.брошури4 .Изработка и доставка на 10 бр. самозалепващи се информационни стикери за закупеното офис оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Обучение на 6 новоназначени по проекта лица по английски език съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“., Прогнозна стойност: 4 200.00
  • Обособена позиция 1: Обучение на 6 новоназначени по проекта лица по английски език съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на публичност и организация на информационна среща по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“ с договор № BG05M9OP001-1.003-2200-C01., Прогнозна стойност: 816.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на публичност и организация на информационна среща по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“ с договор № BG05M9OP001-1.003-2200-C01.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на фирма за трудова медицина за целевата група по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“ с договор № BG05M9OP001-1.003-2200-C01 за срок от една година. , Прогнозна стойност: 240.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на фирма за трудова медицина за целевата група по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“ с договор № BG05M9OP001-1.003-2200-C01 за срок от една година.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Публикуване на материали за визуализация и публичност по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“ , Прогнозна стойност: 170.00
  • Обособена позиция 1: Публикуване на 2 броя публикации в ежедневници /1 публикация в началото на проекта и 1 публикация в края на проекта/ по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Сключване на застраховка за срок от 1 година на закупеното офис оборудване по проект „Откриване на нови работни места в Плеядес България ООД“ , Прогнозна стойност: 810.00
  • Обособена позиция 1: Сключване на застраховка за срок от 1 година на офис оборудване на обща стойност до 20 000 (двадесет хиляди) лева без ДДС, както следва: Компютърни конфигурации (лаптопи, оборудвани с лицензен офисен софтуер и аксесоари) - 3бр., UPS (Непрекъсваемо (токо)захранване) - 1бр., Монитори - 2 бр. и Сървър с възможност за съхранение на данни - 1 бр. Застраховката на оборудването ще покрива материални загуби, повреди или разноски, възникнали от неочаквани, непредвидени събития, като: кражба чрез взлом или грабеж; пожар — всички видове експлозии, имплозия, мълния; наводнение; природни бедствия; технологична грешка в конструкцията, материални дефекти, производствени несъответствия, свръхнапрежение.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN