Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.090-0016-C03
Наименование на проекта Комплекс за възрастни и хора с увреждания в община Враца
Бенефициент 000193115 ОБЩИНА ВРАЦА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 27.09.2021
Дата на стартиране 01.10.2021
Дата на приключване 11.11.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Враца

Описание

Кратко описание на проекта
Основна цел на проекта е създаване и реализиране на устойчив модел за деинституционализация на грижите за хората с увреждания, чрез предоставянето на качествени, достъпни и устойчиви услуги за дългосрочна грижа, съобразени с индивидуалните потребности на хората в Община Враца.
Целевите групи са:
1. 45 възрастни лица (пълнолетни лица), с психични разстройства и/или с интелектуални затруднения, настанени в специализирани институции или ДПБ и техните семейства; 
2. Възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване са 15 бр.
3. 56 бр. служители на доставчици на социални и здравни услуги, които ще бъдат назначени в 4 центъра за предоставяне на социалните услуги.
С Изпълнението на проекта ще се обезпечи предоставянето на новите услуги в общността на територията на Община Враца, за които е изградена подходящата инфраструктура със средства от ОПРР.
Изпълнението на проекта ще продължи 18 м., като ще се изпълнят дейности, свързани с подготовка,провеждане на обществени поръчки, подбор, наемане и обучение на персонал и разработване на вътрешни правила, предоставяне на услугите. Предоставянето на услугите ще се осъществя за период от 12 м. и ще отговори на нуждите на 60 потребителя.Проектът ще осигури подкрепа на целевите групи чрез разкриване на 4 социални услуги от резидентен тип-Център за грижа за лица с умствена изостаналост с капацитет 15 места, Център за грижа за лица с психични разстройства 2 броя с общ капацитет 30 места и Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване с капацитет 15 места, на територията на община Враца.Потребността, която ще бъде удовлетворена чрез реализиране на проекта е целевите групи да получат съпътстващи социални услуги в общността.Очакваните резултати са свързани с разширяване обхвата на социалните услуги на територията на община Враца чрез изграден капацитет за предоставяне на резидентна грижа за лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижа от целевите групи на проекта.
Дейности
  • Дейност: Подготовителни дейности и провеждане на обществени поръчки : За стартиране предоставянето на услугите в 4те центъра, е необходимо извършването на следните подготвителни дейности: 1. Възлагане на услуга от общ икономически интерес - посредством сключване на договор за възлагане. Община Враца в качеството си на конкретен бенефициент, възлага изпълнението на съответна услуга на доставчик на социални услуги (в това число общинско предприятие, създадено по реда на чл. 52 от ЗОС, на второстепенен разпоредител с бюджет или на звено/дирекция в самата общинска администрация) и придобива качеството на Възложител на УОИИ по смисъла на Решение на ЕК от 20.12.2011г.Възлагането ще се извърши посредством сключване на договор за възлагане на УОИИ. В същия ще бъдат включени изискванията и задължителните реквизити съгласно чл.4 от Решение 2012/21/ЕС. Задължението за изпълнение ще важи от датата на подписването на АДБФП с УО, за целия срок за изпълнение на проекта. 2. Дейността включва изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители. Спазването на процедурите за подбор на изпълнители е необходимо за постигане на оптимално изпълнение целите на проекта. Подготовката и провеждането на необходимите процедури за възлагане на поръчки на външни изпълнители ще бъде съгласно ЗОП. Като краен резултат с определените изпълнители ще бъдат подписани съответните договори за изпълнение. Ще се подготвят документи за провеждане на процедури и ще се проведат съответните процедури за избор на изпълнител на следните дейности: Приготвяне и доставка на готова храна(кетъринг);Доставка на работно облекло за персонала;Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проекта;Обучение и супервизия на персонала;Осигуряване на трудова медицини на персонала,Разработване на вътрешни правила за дейността на услугите. 3.Подбор и наемане на персонал за услугите от резидентен тип-ще бъде организирано и реализирано от ЕУП. 4. Разработване на вътрешни правила за дейността на услугите За да се гарантира мултидисциплинарният подход и качеството на предоставянето на услугите, ще се разработят детайлни правила за работа и изисквания, регламентиращи дейността по функционирането на новосъздаденитеe услуги.Имат за цел да представят условията за функциониране на Център за грижа за лица с психични разстройства – 2 бр.,Център за грижа за лица с умствена–1бр., Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване–1 бр. Вътрешните правила ще бъдат възложени за разработване от външни експерти,чрез договор за възлагане на услуга, в съответствие с изискванията на новия ЗСУ и поднормативната уредба.Планираната сума е на стойност 2000лв. Правилата и процедурите за функциониране на центровете ще бъдат подчинени на следните принципи:Зачитане достойнството на личността;Уважение към личната история и етническата и културна идентичност; Недискриминация по пол, етническа принадлежност, здравословно състояние, възраст ; Зачитане на индивидуалните потребности на лицата; Подпомагане лицата за реализирането им в социалната среда; Подкрепяне и стимулиране на самостоятелността, съобразно индивидуалните особености.Поддейността е свързана с изготвяне на документи, необходими за предоставяне на комплекс от социални услуги на 60 лица на възраст над 18 години.Включва разработване на Правилник за вътрешния ред,Правилник за вътрешния трудов ред, изготвяне на Процедура за уведомяване при възникнал инцидент, процедура за подаване на жалби и сигнали, правила и процедури предпазващи от насилие, злоупотреби и дискриминация, процедура за достъп до информация, създаване на правила за ограничаване на неприемливо поведение, процедура за действие при необходимост от спешна медицинска помощ и оказване на първа долекарска помощ, информация за социалните услуги, Правилник за устройството, дейността и вътрешната организация на услугите, процедура мониторинг и вътрешен контрол, документи по безопасност, хигиена на труда и противопожарна охрана и други. Всички правилници, правила и процедури се утвърждават от Кмета на Община Враца., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 666.67
  • Дейност: Oбучение на персонала в създадените услуги и осигуряване на супервизия и подкрепа при предоставянето на услугите: ППредоставянето на услугите ще се осъществява от персонал, преминал подбор и обучение. Числеността и разпределението на наетите лица е съобразно с потребностите на потребителите, необходимостта от 24-часова грижа, както е и с капацитета на съответната услуга. Наемането на специализиран персонал цели предоставяне на качествени грижи съобразно индивидуалните планове и специфичните потребности на отделните групи потребители, настанени в четирите услуги. В съответствие с действащото законодателство и предвид целевите групи в услугите, структурата на персонала в услугите е, както следва: 1. Център за грижа за лица с психични разстройства - 2 броя - общо 28 щатни бройки персонал: - 1 щ. бр. Управител; - 1 щ. бр. Социален работник; - 1 щ. бр. Трудотерапевт; - 1 щ. бр. Психолог; - 2 щ. бр. Медицинска сестра; - 22 щ. бр. Санитари. 2. Център за грижа за лица с умствена изостаналост – общо 14 щатни бройки персонал: - 0,5 щ. бр. Управител; - 0,5 щ. бр. Социален работник ; - 2 щ. бр. Медицинска сестра; - 11 щ. бр. Санитари. 3. Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване - общо 14 щатни бройки персонал: - 0,5 щ. бр. Управител; - 0,5 щ. бр. Социален работник; - 0,5 щ. бр. Трудотерапевт; - 1 щ. бр. Работник-поддръжка; - 0,5 щ. бр. Касиер-домакин; - 3 щ. бр. Медицински сестри; - 8 щ. бр. Санитари. За всеки член от персонала се осигурява въвеждащо обучение при започване на работа, в рамките на минимум 16 учебни часа. Въвеждащото обучение цели да запознае обучаващите се с философията и целите на услугата, с организацията на работа и функциите на всеки служител, както и с обхвата на услугата и основната документация. Обучението представя спецификите, нуждите и подходите на работа с целевите групи; подкрепя персонала в установяването на подхода си, съобразно изискванията на предоставяната услуга, груповата динамика и процес; осигурява информация за политиката и практиките в областта на социалните услуги, основни нормативни документи, институции и партньорски организации, свързани с предоставянето на услугата. Екипът се обучава и за работа с поверителна информация и оказване на първа долекарска помощ. При започване на работа в съответна услуга всеки служител трябва да има ясно разбиране за същността и обхвата на неговата дейност, ценностите и философията, на които е основана тя, отговорностите и задълженията, които трябва да спазва, организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). За всеки член на екипа са създадени условия за достъп до индивидуална и групова супервизия. Дейностите по оказване на подкрепа и съдействие за социално включване на потребителите на социалната услуга и предоставянето на специализирана психично-здравна помощ, включително психологично консултиране, извънболнични услуги, рехабилитация и грижи на нуждаещите се от тях ще се осъществява по начин, зачитащ човешкото достойнство, при гарантирана дискретност и уважение към правото на свободен избор. Съществува висок риск от емоционално прегаряне на работещите в центровете. Дори и в начална фаза това крие рискове за качеството на предоставяните услуги-риск от поемане на чужди роли, синдром на зависимост, неудовлетвореност от работата. Това налага включването на супервизията като средство за професионална подкрепа с оглед предоставяне на услуги с високо качество. Супервизията ще повиши професионалната компетентност, снемане на напрежението в трудни работни моменти за гарантиране на по-голяма удовлетвореност от работата., Договорена стойност: 8 000.00 , Отчетена стойност: 6 000.00
  • Дейност: Предоставяне на услугата Център за грижа за лица с умствена изостаналост с капацитет 15 места: В центъра е създадена среда, близка до семейната, при която лицата получават необходимата им индивидуализирана подкрепа за водене на относително самостоятелен и независим живот. Организирането на живота и услугите в него са насочени към създаването на условия и нагласи на потребителите за равнопоставено участие в живота на местната общност. Ще се осигури възможност за оказване на съдействие за постигане в максимална степен на самостоятелност, в комбинация с други социални, здравни, образователни и подкрепящи/съпътстващи услуги в съответствие с потребностите на настанените лица В новата услуга ще бъдат настанени лица от целевата група (възрастни лица (пълнолетни лица) с интелектуални затруднения, настанени в специализирани институции или ДПБ и техните семейства). Капацитетът на Центъра, съгласно функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата по ОП РР, е 15 лица. Сградата е изградена по проект BG16RFOP001-5.002-0005, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, процедура BG16RFOP001-5.002 - „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания”. Осигурена е благоприятна среда за предоставяне на качествена и ефективна услуга. Екипът на Център за грижа за лица с умствена изостаналост ще бъде общо 14 щатни бройки персонал:- 0,5 щ. бр. Управител; - 0,5 щ. бр. Социален работник; - 2 щ. бр. Медицинска сестра; - 11 щ. бр. Санитари. В центъра ще се осигури специална аптечка в работния офис на персонала, в която ще има основни лекарства за оказване на първа помощ и оказване на първични здравни грижи. Потребителите няма да имат достъп до аптечката с лекарствата. Изписването и даването на лекарствени средства се осъществява съобразно назначенията от лекар и медицинските разпоредби и се отразява в медицинската документация, водена в услугата. Храненето на всеки потребител ще е съобразено с необходимостта от спазване на определена диета и ще се извършва съобразно индивидуалните нужди., Договорена стойност: 252 688.68 , Отчетена стойност: 277 042.73
  • Дейност: Предоставяне на услугата Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване с капацитет 15 места.: Центърът за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване с капацитет 15 места е изграден по проект BG16RFOP001-5.002-0005, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, процедура BG16RFOP001-5.002 - „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания”. Социалната услуга създава среда за живот близка до семейната, при която лицата получават необходимата им индивидуализирана подкрепа за водене на относително самостоятелен и независим живот. Центърът предоставя дългосрочни услуги в зависимост от желанието и потребностите на потребителите, осигурява подходящо равнище на интервенция и подкрепа, което дава възможност на хората да постигнат максимална самостоятелност и контрол над собствения си живот. Социалната услуга е подходяща за лица с увреждания и стари хора с висока степен на зависимост от грижа. Организирането на живота и услугите са насочени към задоволяването на основните жизнени потребности на лицата чрез подходящи грижи и осигуряването на условия за тяхното надграждане. Ще се осигури възможност за оказване на съдействие за постигане в максимална степен на самостоятелност, в комбинация с други социални, здравни, образователни и други подкрепящи/съпътстващи услуги в съответствие с потребностите на настанените лица В новите услуги ще бъдат настанени лица от общността. Екипът на Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване - общо 14 щатни бройки персонал:- 0,5 щ. бр. Управител; - 0,5 щ. бр. Социален работник; - 0,5 щ. бр. Трудотерапевт; - 1 щ. бр. Работник-поддръжка; - 0,5 щ. бр. Касиер-домакин; - 3 щ. бр. Медицински сестри; - 8 щ. бр. Санитари. Работно време -24 часов сменен режим на работа Персоналът спазва професионална. етика и нормативните изисквания за защита на личните данни, като не разпространява сведения, получени в резултат на диагностична и консултативна работа, зачита честта и защитава личното достойнство на лицата. Наборът от услуги и грижи ще осигурят на потребителите възможност да упражнят правото си на избор по отношение на свободно време, социални дейности, културни интереси, храна, време, установена практика на ежедневието, лични и социални отношения, и религиозна принадлежност. Важна част от работата на екипа ще бъде оказване на съдействие на лицата за поддържане на връзките им с роднини и близки или възможност за реинтеграция. Центърът за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване е форма на социална услуга, насочена към лица, които имат потребност от 24 часова грижа. Лицата в центъра са смесени по възраст, пол, степен на увреждане. Предоставянето на услугата ще се осъществи от структурата на общинската администрация, на която с акт е възложено изпълнението на проекта.Екипът на проекта ще организира приема на документи за кандидат-потребителите,ще изготви процедура и методика за предоставяне на услугата. Настаняването се извършва със заповед на кмета на общината., Договорена стойност: 252 688.68 , Отчетена стойност: 277 031.90
  • Дейност: Предоставяне на услугата Център за грижа за лица с психични разстройства : Изградени са два Центъра за грижа за лица с психични разстройства по проект BG16RFOP001-5.002-0005, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, процедура BG16RFOP001-5.002 - „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания”, като всеки един от тях е с капацитет 15 места. В центровете е създадена среда, близка до семейната, при която лицата получават необходимата им индивидуализирана подкрепа за водене на относително самостоятелен и независим живот. Организирането на живота и услугите в тях са насочени към създаването на условия и нагласи на потребителите за равнопоставено участие в живота на местната общност. Ще се осигури възможност за оказване на съдействие за постигане в максимална степен на самостоятелност, в комбинация с други социални, здравни, образователни и подкрепящи/съпътстващи услуги в съответствие с потребностите на настанените лица. В новите услуги ще бъдат настанени лица, изведени от специализирани институции или ДПБ, след направената оценка на потребностите от екипа на АСП. Екипът на всеки един Център за грижа за лица с психични разстройства е с 14 щатни бройки персонал: - 0,5 щ. бр. Управител; - 0,5 щ. бр. Социален работник; - 0,5 щ. бр. Трудотерапевт; - 0,5 щ. бр. Психолог; - 1 щ. бр. Медицинска сестра; - 11 щ. бр. Санитари. Работно време -24 часов сменен режим на работа. Персоналът спазва професионална. етика и нормативните изисквания за защита на личните данни, като не разпространява сведения, получени в резултат на диагностична и консултативна работа, зачита честта и защитава личното достойнство на лицата психични разстройства. Наборът от услуги и грижи ще осигурят на потребителите възможност да упражнят правото си на избор по отношение на свободно време, социални дейности, културни интереси, храна, време, установена практика на ежедневието, лични и социални отношения, и религиозна принадлежност. Важна част от работата на екипа ще бъде оказване на съдействие на лицата за поддържане на връзките им с роднини и близки или възможност за реинтеграция. Предоставянето на услугата ще се осъществи от структурата на общинската администрация, на която с акт е възложено изпълнението на проекта. Екипът на проекта ще изготви процедура и методика за предоставяне на услугата. Настаняването се извършва със заповед на кмета на общината. В центъра се приемат потребители с уточнена диагноза от ТЕЛК/НЕЛК или протокол от ЛКК. С всички потребители се сключва договор за ползване на услугата, регламентиращ правата и задълженията на всяка от страните., Договорена стойност: 505 377.36 , Отчетена стойност: 218 289.72

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СИТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 801.60 , Отчетена стойност**: 3 177.31
  • Изпълнител: Аресгаз ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 26 713.58
  • Изпълнител: БОВАТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 996.80 , Отчетена стойност**: 1 497.60
  • Изпълнител: ВЕГА-21 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 117.80
  • Изпълнител: „СТОПАНСКИ ДЕЙНОСТИ КЦМ“ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 1 419.64
  • Изпълнител: ЕЛИ ФАРМА - ВРАЦА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 515.40
  • Изпълнител: МЕЧТАЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 503.00
  • Изпълнител: ДДД ГРУП ДЕЗИНФЕКЦИОННА СТАНЦИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 126.00
  • Изпълнител: МАСТЪР-ПИК ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 167 634.00 , Отчетена стойност**: 113 383.80
  • Изпълнител: МЕДИКЪЛ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 992.00 , Отчетена стойност**: 4 519.91
  • Изпълнител: МИРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 729.48
  • Изпълнител: Електрохолд Трейд ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 848.57
  • Изпълнител: ДК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 932.84
  • Изпълнител: КОБАЛТ МЕДИЯ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 1 666.67
  • Изпълнител: ДДД - ИНСЕКТА КОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 514.00
  • Изпълнител: Водоснабдяване и канализация ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 14 783.98
  • Изпълнител: ОГАФАРМ 2018 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 202.92
  • Изпълнител: Сдружение "АГЕНЦИЯ ЗДРАВЕ И ГРИЖИ" , Договорена стойност по проекта*: 8 000.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: Електрохолд Продажби АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 028.37
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 837.42
  • Изпълнител: МИХАЙЛОВ ТВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 719.20 , Отчетена стойност**: 1 963.94
  • Изпълнител: ПАНДА ЕКСПЕРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 386.32 , Отчетена стойност**: 7 680.57
  • Изпълнител: ЕВАРОС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 28.20
  • Изпълнител: ЕТ ПЕЛОВСКИ - КРАСИМИР ЦВЕТАНОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 102.00
  • Изпълнител: "ИВ ДИЗАЙН СТУДИО" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 409.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: „ЕЛИТ ТИМ СЕКЮРИТИ“ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 196.35 , Отчетена стойност**: 1 021.72
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Лица над 18 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 57.00
Индикатор 2 Участници над 18 г., получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция и от психиатрични болници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 57.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 819 943.54 BGN
БФП 819 943.54 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 819 943.54 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Осъществяване на денонощна (въоръжена и невъоръжена) физическа охрана, осигуряване на пропусквателен режим, видеонаблюдение и осугуряване на сигнално - охранителна дейност на обекти, собственост на Община Враца за изпълнение на обособена позиция № 3 - обекти собственост на Община Враца, стопанисвани и управлявани от проектни дейности на Община Враца, Прогнозна стойност: 818 625.60
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 3 - обекти собственост на Община Враца, стопанисвани и управлявани от проектни дейности на Община Враца
    Изпълнител: СИТИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 801.60
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител – координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Враца”, Прогнозна стойност: 4 414 770.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител – координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Враца”
    Изпълнител: Електрохолд Трейд ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „ДОСТАВКА НА ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ И ПОСОБИЯ ЗА ПОЧИСТВАНЕ, ВКЛЮЧЕНИ В СПИСЪКА ПО ЧЛ. 12, АЛ. 1, Т. 1 ОТ ЗОП, ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ВРАЦА, ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“, Прогнозна стойност: 6 988.60
  • Обособена позиция 1: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на проектни дейности в Община Враца“
    Изпълнител: ПАНДА ЕКСПЕРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 386.32
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на работно облекло за работещите в социалните услуги по проект „Комплекс за възрастни и хора с увреждания в община Враца“, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на работно облекло за работещите в социалните услуги по проект „Комплекс за възрастни и хора с увреждания в община Враца“
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на работно облекло за работещите в социалните услуги по проект „Комплекс за възрастни и хора с увреждания в община Враца“, включено в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки“, Прогнозна стойност: 3 333.34
  • Обособена позиция 1: „Доставка на работно облекло за работещите в социалните услуги по проект „Комплекс за възрастни и хора с увреждания в община Враца“, включено в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки“
    Изпълнител: „СТОПАНСКИ ДЕЙНОСТИ КЦМ“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Приготвяне и доставка на готова храна (кетъринг) за нуждите на разкритите социални услуги по проект BG05M9OP001-2.090-0016-C02 „Комплекс за възрастни и хора с увреждания в община Враца“, Прогнозна стойност: 139 695.00
  • Обособена позиция 1: „Приготвяне и доставка на готова храна (кетъринг) за нуждите на разкритите социални услуги по проект BG05M9OP001-2.090-0016-C02 „Комплекс за възрастни и хора с увреждания в община Враца“
    Изпълнител: МАСТЪР-ПИК ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 167 634.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN