Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.061-0004-C02
Наименование на проекта Център за подкрепа на лица с увреждания - Асеновград
Бенефициент 000471059 ОБЩИНА АСЕНОВГРАД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 09.07.2020
Дата на стартиране 09.07.2020
Дата на приключване 15.01.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Асеновград

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение ще се реализира чрез предоставяне на подкрепа по приоритетна ос № 2 на ОПРЧР „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ и е в синхрон с осн. стратегически документи, целящи създаването на условия за соц. включване на лицата с увреждания, включително лицата с тежки увреждания и техните семейства и  и с Националната стратегия за дългосрочна грижа и Националната здравна стратегия 2014 г, а центърът се създава,  съгласно Картата на услугите за подкрепа в общността към Плана за действие за периода 2018-2021 г. за изпълнение на стратегията.

Основната цел на проектното предложение е осигури качествена грижа за лица с увреждания и да бъде апробиран иновативен модел на социална услуга чрез създаването на функциониращ „Дневен център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания“ и техните семейства от община Асеновград. Целеви групи са:
-	Лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания в риск и техните семейства;
-       Лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания, ползващи резидентни услуги и техните семейства;
Чрез изпълнение на дейностите, предвидени в проекта ще се създадат условия и предпоставки, насочени към подобряването на достъпа до соц. и здр. услуги на целевата група. По проекта се създава Дневен център за подкрепа на лицата с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания – Асеновград, който ще осигури дневни, полудневни и почасови услуги - рехабилитация, терапия, консултиране, информиране и подкрепа на 35 нуждаещи се лица. Предвидено е извършване на ремонт и оборудване на подходяща сграда, както и закупуването на специал.транспорт за предоставяне и на мобилни услуги, предвидени са и други подкрепящи дейности, съгласно спецификата и потребностите на целевата група.
При изпълнение на проекта ще бъдат спазени хоризонталните принципи: Равни възможности и недопускане на дискриминация; Равенство между половете и Устойчиво развитие.
Дейности
  • Дейност: ДЕЙНОСТ № 1: Ремонт на сграда за предоставяне на услугата "Дневен център за център за лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания". Обзавеждане и оборудване на Центъра и закупуване на специализиран автомобил за хора с увреждания.: Целта на дейността да се осигури ремонтирана и оборудвана матер. база с достъп за хора с увреждания за разкриване и функциониране на ДЦЛУ и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания, чрез извършване на основен ремонт на сграда, общинска собственост. 1. Ремонтни дейности: Община Асеновград осигурява сграда, публична общинска собственост, в която ще бъде извършен основен ремонт, за да отговаря на критериите и стандартите за материална база на социалните услуги и в съответствие с функционалните изисквания за дневен център. Помещенията, в които ще бъде разположен дневния център, се намират на втория етаж на сградата. На първия етаж функционира Дневен център за деца и младежи с увреждания. Сградата се намира в центъра на гр. Асеновград и е с добра социална инфраструктура - училище, детска градина, многопрофилна болница. Функционално помещенията са обособени като самостоятелен обект. Тъй като същите са на втори етаж на сградата, ще бъде изграден асансьор, чрез който ще се осигури достъпност за хора със затруднена мобилност. Ще бъдат обособени: зали за рехабилитация, за индивидуална работа и за арт- и трудотерапия; две спални помещения за предоставяне на заместваща грижа - едно за жени и едно за мъже; две помещения за почивка на потребителите, кабинети за работа на специалистите - медицински кабинет, кабинет на психолога, на управителя и на социалния работник; кухненски бокс и трапезария; санитарни помещения за потребителите и др. Към сградата има прилежащо дворно пространство, което ще може да се ползва от потребителите на услутага, като се предвижда да бъде поставена беседка и пейки за отдих. Извършването на ремотните дейности ще се възложи на външен изпълнител по реда и условията на Закона за обществените поръчки. 2. Оборудване и обзавеждане на помещенията на дневния център След извършване на ремонта и провеждане на обществена поръчка по ЗОП помещенията ще бъдат обзаведени и оборудвани за нуждите на бъдещите потребители на услугата, както и за специалистите на центъра. Ще бъде закупено специализирано оборудване - тренажор за пасивна и активна рехабилитация на долен или горен крайник; пациентски лифтер-2 броя; рехабилитационни уреди; шведска стена; стълба за рехабилитация; масажен стол и др., съгл.Прил.VIII-Информация пазарни цени, шийт III. Помещенията ще бъдат обзаведени с необходимите мебели и техника - диван, секция, маси, столове, легла, гардероби, компютри, сушилна машина, проектор, дръжки за тоалетна/опорна ръкохватка, двойна степенка,вътрешни щори, комарни мрежи, вътрешни первази, кухненски гръб, алуминиев въздухопровод,брави/патрони за врати и ел.крушки,съгл.Прил.VIII-Информация паразни цени, шийт III. 3. Закупуване на специализиран автомобил за хора с увреждания. Дневният център ще обслужва хора с увреждания, вкл. и хора с тежки множествени увреждания и техните семейства, ще се извършва и мобилна социална работа с потребителите. Автомобилът ще се ползва за транспорт на потребителите от и до дома им, за мобилна работа; при необходимост за транспортиране до болнично заведение и др. Към настоящия момент община Асеновград не разполага със специализиран транспорт за хора с увреждания. След приключване на проекта автомобилът ще се ползва както от дневния център за пълнолетни лица, така и от дневния център за деца и младежи с увреждания. Закупуване на специализиран автомобил за хора с увреждания със следните параметри: брой места минимум 2 + 1 място за шофьор и 1 обособено място за инвалидна количка; усилена подова конструкция за фиксиране на инвалидни колички; специализирано сертифицирано оборудване за укрепване на инвалидна количка; подемна хидравлична рампа/платформа за инвалидни колички с товароподемност минимум 120 кг. или телескопична алуминиева рампа; еконорма минимум EURO 5; предпазни колани; климатик. За нуждите на потребителите ще бъде закупен специализиран автомобил за хора с увреждания. Направено е проучване на пазара за стойността на автомобила и средната пазарна цена е 59 474,26лв. , Договорена стойност: 499 329.20 , Отчетена стойност: 471 205.80
  • Дейност: ДЕЙНОСТ № 2: Разработване на вътрешни правила за работа и програми за предоставяне на новите услуги и извършване на социалните оценки на потребителите. Подбор, обучение и супервизия на екипа/персонала на Дневния център.: Основните цели на дейността са свързани с осигуряването на качествена соц. услуга, чрез разработване на вътрешни правила и програми за работа, извършване на социални оценки на потребителите и подбор на подходящ екип на услугата. Дейността включва: 1. Разработване на вътрешни правила и програми за работа – ще се разработят необходимите и задължителни вътрешни документи, процедури и образци - Правилник за вътрешния ред; Процедура за защита от насилие, злоупотреба и дискриминация; Процедура за подаване и разглеждане на жалби; регистри; дневници; графици; образците на оценка и други. Ще се разработят и програми за работа - за рехабилитация; за психологическа подкрепа; за терапии (арттерапия, занимателна, игрова, ерготерапия и др); за сътрудничество и изграждане на партньорска мрежа с други институции и организации; за работа с родители и близки и други. При разработването на програмите се включват целите, към кои потребители е насочена, описание на дейностите, методи за работа, какви специалисти ще се включат и др. 2. Подбор на подходящ екип на услугата Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще разработи процедура с критерии за оценка на кандидатите за всяка длъжност. В процедурата ще са описани критериите за оценка на кандидатите за подбор на персонала, етапите на процеса, участниците в комисията, необходими документи, в която да се включат изисквания за образование, квалификация, опит, личностни качества, начин на провеждане на подбора и начин на обявяване на резултатите. Длъжностната характеристика за всяка длъжност ще очертава основните роли и отговорности, ще описва обхвата от задължения, които се очаква да бъдат изпълнявани от специалистите. Предвижда се наемането на 2 социални работника, 2 рехабилитатора; по 1 психолог, мед. сестра, логопед, трудотерапевт, арттерапевт, шофьор; санитар-1½ хигиенист на ½ бр. Услугата ще се управлява от Ръководител. За наетия персонал се предвижда въвеждащо и поддържащо обучение с продължителност по 3 дни, индивид., групова и екипна супервизия. - Въвеждащото обучение ще запознае обучаващите се с целите на услугата, с организацията на работа и функциите на всеки служител, както и с обхвата на услугата и основната документация. Подддържащото обучение ще е на база заявени потребности, за отстраняване на установени пропуски и усвояване на допълнителни умения. - Супервизията е професионална дейност, насочена към оказване на подкрепа на екипите от действащи социални услуги за развиване на специфични умения и повишаване качеството на работата им. Супервизията е задължителен компонент при подпомагащите професии и има основна роля за изграждане и поддържане на компетентността на специалистите, работещи в социалните услуги. Целите на супервизията са насочени към подобряване на директната работа на специалистите от помагащите професии и превенция на професионалното прегаряне. Супервизията е изключително полезна за подкрепа на новоназначен персонал, какъвто е случая с персонала на дневния център. Обект на екипната супервизия са отношенията, ролите, проблемите в екипа, по същество е организационно консултиране и медиация. При новосъздадени екипи в социалната услуга екипната супервизия се извършва поне веднъж месечно. 3. Извършване на социални оценки на потребителите Предвидено е извършване индивидуална социална оценка на потребностите от подкрепа на всеки един потребител на Дневния център и съставяне на индивидуален план за подкрепа. Оценката и планът, ще се извърши от мултидисциплинарен екип от специалистите, назначени в Дневния център с активното участие на потребителя и/или неговите роднини и близки. Оценката ще се извършва както в дома на потребителя, така и на място в центъра. В индивидуалния план за подкрепа могат да бъдат включени и препоръки за мерки за подкрепа от социален, здравен, трудов, образователен и друг характер в зависимост от конкретните потребности на лицето. Оценката и планът се преразглеждат и актуализират при необходимост не по-късно от 12 месеца от изготвянето им. , Договорена стойност: 8 799.00 , Отчетена стойност: 8 683.48
  • Дейност: ДЕЙНОСТ № 3: Осигуряване на дневни, полудневни и почасови услуги за грижа за лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания. Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване и други, според индивидуалните потребности.: Целта на настоящата дейност е да се създаде дневен център за лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания и да се осигури качество на предоставяните дейности в новосъздадения център - по-добро качество на живота с подкрепяща социална и здравна грижа; превенция за преодоляване на социалната изолация и активиране на личностните ресурси. Целта ще се реализира чрез различни дейности за компенсиране на дефицитите, в следствие на увреждането, дейности за формиране на социални умения и умения за самостоятелен живот, подкрепа за включване в образователни дейности и формиране на трудови навици и умения. Предвижда се в Дневния център да бъдат обслужени в рамките на проекта лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания в риск и техните семейства. В Дневния център ще се предоставя комплекс от социални услуги, които създават условия за цялостно обслужване на пълнолетни лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания през деня, свързани с предоставяне на храна, задоволяване на ежедневните, здравните, образователните и рехабилитационните потребности, както и на потребностите от организация на свободното време и личните контакти; ще се осигури дневна и почасова грижа, рехабилитация, терапия, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда, мобилни услуги и други. Дейността на центъра ще е насочена в следните направления: Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, чрез игрова терапия, сензорна терапия, терапия за развитие на невербалната комуникация и поведенческа терапия; занимателна терапия – изобразителна дейност (рисуване, апликиране) и приложна дейност (работа с мъниста, камъчета, глина, прежда, хартия тип "пяна", листове от сукно, панделки и ширити, конци за шиене, игли за шиене, изкуствени цветя за декорация, дизайнерска хартия, силиконови пръчки и силиконов пистолет, елементи за декорация, дървени пана, блок за ръчно творчество с картинки и брокат, дървен пъзел); Рехабилитация - рехабилитацията е насочена към профилактика, преодоляване или компенсиране на уврежданията чрез различни средства. Социална - създаване на възможности за социална интеграция чрез обучения в умения за самостоятелен живот - закупуване на хранителни продукти за приготвяне на салати, топли и студени предястия, супи. Закупуване на препарат за пералнята. Създаване на условия за социални контакти, различни изяви и възстановителни дейности чрез различни методи; Функционална – битов труд, изграждане на основни хигиенни навици - лична хигиена и хигиена на околната среда; Осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване и други, според индивидуалните потребности, чрез сътрудничество и изграждане на партньорска мрежа с други институции, организации и услуги, създаване и поддържане на контакти и приятелства с потребители на други социални услуги. Дневния център ще осигурява дневни, полудневни и почасови услуги като грижа. 1. почасови – лицето ще посещава дентъра само за назначения терапевтичен час при съответния специалист; 2. полудневни, съобразно потребностите на лицето с увреждане и/или в комбинация с посещаването на други услуги; 3. целодневни, в отговор на специфичните потребности; 4. денонощни, когато се налага предоставяне на услугата заместваща грижа (подробно разписана в Дейност 4 от настоящият проект). Предоставянето е гъвкаво, така че да подпомогне включването на лицата с увреждания, вкл. и множествени такива в останалите сфери на обществения и социалния му живот. Дейностите в Дневния център ще се осъществяват от специалистите - 2 социални работника, 2 медицински сестри; по 1 психолог, рехабилитатор, трудотерапевт, арттерапевт, Те ще се подпомагат от санитари шофьор и хигиенист. Услугата ще се ръководи и управлява от Ръководител. Възнагражденията на персонала ще бъдат съобразени с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 307 635.33
  • Дейност: ДЕЙНОСТ № 4: Мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда и осигуряване на подкрепа за семействата, полагащи грижи за лицата с увреждания, чрез поемане на грижата за лицата от целевата група чрез краткосрочно настаняване в центъра (заместваща грижа за срок не по-дълъг от 14 дни).: Основната цел на дейността е да бъде осигурена подкрепа както на лицата с увреждания, така и на техните семейства/близки, чрез информиране, консултиране, подкрепа чрез различни дейности. Основна цел на „заместващата грижа“ от една страна, е оказване на подкрепа на семействата и лицата, които полагат грижи за пълнолетни лица, зависими от грижа, а от друга – създаването на условия и подкрепа за ефективно упражняване на правото на лицата, зависими от грижа на независим живот и социално включване и намаляване на риска на зависимост от институционален тип грижи. В рамките на дейността освен подкрепата, която ще бъда оказвана на хората с увреждания в Дневния център, част от дейностите ще се предоставят мобилно на място в дома на потребителя на услугата. Ще се извършва консултиране, информиране и подкрапа на семействата на лицето с увреждания или близките, които полагат грижи за него. Чрез осъществяването на мобилната работа близките на потребителите ще бъдат активно включени в процеса по подобряване на емоционалното и социално развитие на потребителите, с цел превенция на институционализацията, особено при лица с тежки множествени увреждания. Мобилната социална работа ще се извършва от специалистите в Дневния център - психолог, социален работник, рехабилитатор, медицинска сестра. Ще се ползва закупения автомобил по проекта както за извършване на мобилната работа, така и при необходимост от транспортиране на потребителя до болница, административна служба и др. Включването на лицата, полагащи грижи за потребителите на услугата, ще подпомогне процеса за по-активно включване на потребителите в различни дейности и ще осигури възможност за включване на лицата с увреждания в социални живот на общността. В рамките на дейността подкрепа ще получават общо 60 лица - потребителите на услугата дневен център и не по-малко от 30 лица, полагащи грижи в семейна среда на потребителите на центъра. На територията на община Асеновград е разкрит ЦНСТ за деца и младежи с увреждания, в който са настанени деца и младежи, изведени от специализирана институция. Младежите от ЦНСТ ще получават подкрепа както в дневния център, така и чрез мобилна социална работа на специалистите. За младежите с множествени увреждания услугите за подкрепа ще се осигуряват в центъра на настаняване от семеен тип. Заместващата грижа е краткосрочна грижа, която ще се предоставя на възрастни хора, в невъзможност за самообслужване, хора с увреждания, зависими от грижа, така че лицата, които обичайно се грижат за тях, да получат определена подкрепа. Заместващата грижа предоставя възможност за осигуряване на подкрепа на близките на потребителите, полагащи грижи за пълнолетни лица с трайни увреждания за определен период от време, в който основният обгрижващ е в невъзможност да полага грижи или с цел превенция на раздялата чрез даването на кратковременна подкрепа на обгрижващия. Заместваща грижа ще се предоставя за осигуряване на краткосрочна професионална грижа за лицето с увреждане в сигурна среда за осигуряване на възможност за лично време на лицето или семейството, полагащо грижи, например когато последните са с ангажименти извън дома си, при пътуване в друго населено място или в чужбина и др.; при заболяване на лицата, полагащи грижи за времето, когато друг член на семейството не може да осигури адекватни грижи за лицето; при смърт, сериозен инцидент или внезапно заболяване на родител или друг близък роднина, когато друг член на семейството не може да осигури грижата за лицето с увреждания; за подпомагане изграждането на умения за самостоятелен живот у лицето, което я ползва., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ДЕЙНОСТ № 3: "Осигуряване на дневни, полудневни и почасови услуги за грижа за лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания. Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване и други, според индивидуалните потребности".: -, Договорена стойност: 426 394.32 , Отчетена стойност: 41 519.55
  • Дейност: ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ДЕЙНОСТ № 1: "Ремонт на сграда за предоставяне на услугата "Дневен център за център за лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания". Обзавеждане и оборудване на Центъра и закупуване на специализиран автомобил за хора с увреждания".: -, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 14 986.05
  • Дейност: ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ДЕЙНОСТ № 2: Разработване на вътрешни правила за работа и програми за предоставяне на новите услуги и извършване на социалните оценки на потребителите. Подбор, обучение и супервизия на екипа/персонала на Дневния център.: ПРОДЪЛЖЕНИЕ: Гр. супервизия ще се провежда на всеки 2 месеца с обща продължителност 3 ч. - 2 ч. супервизия и подготовка и отчитане от супервайзора - 1 час. В гр. супервизии персонала ще се раздели на2 групи - едната група от 6 души, втората - от 7 души. Предвиждаме провеждане на гр. супервизия на всеки 2 месеца, предвид факта, че персоналът на ДЦ ще бъде новоназначен и без опит в предоставянето на този тип услуга. Предоставянето на дейностите за подкрепа в ДЦ са иновативни, няма натрупана практика в страната и чрез груповата супервизия ще се ползва ресурсът на целия персонал за учене и подобряване на работата с потребителите. Акцент в груповата супервизия е работата по конкретен случай с потребител и неговото семейство. Супервизията е задължителна за соц.работа в соц.услуги. Супервизията може да бъде индивидуална, в група, на екип, управленска супервизия или интервизия. При соц.услуги основно се предоставя индив. и гр.супервизия. Екипната супервизия е изключително полезна при новосфермирани екипи за работа в соц.услуги. Осн.теми, които най-често се обсъждат по време на супервизия са: Несправяне със ситуацията при клиенти, чиито проблеми не се разрешават; Полето на взаимодействие с клиенти със соц.проблеми е многозначно и неспецифично и поради натрупване на проблеми от различно естество често възниква нужда от рефлексия; Трудно измеримият успех в професията води до конфликт между специалиста с помагаща професия и управлението /между контрол и помощ/;Проблеми, свързани с позицията на власт в отношенията с клиента и на безсилие към причинителите на проблемната ситуация; други подобни. Целите на супервизията са свързани с подобряване на директната работа на специалистите от помагащите професии, подобряване взаимодействието в екипа и превенция на профес.прегаряне. Емоц. и личностни характеристики на специалиста се проявяват в единство с профес. му дейност и чрез супервизия се постига ясно разграничаване между личност, роля и функция на специалиста. - Индивидуалната супервизия - Индивид. супервизия е структурирана като процес на две нива – на нивото на подкрепа на специалиста/специалистите/екипа; и на ниво конкретна среща със специалиста/специалистите/екипа. Ориентирана е към работата на супервизирания по конкретен случай с потребител и/или семейство. Индив. супервизия ще се провежда на всеки член от екипа веднъж на два месеца. - Групова супервизия - при нея се ползва ресурсът на цялата група и ефектът на учене е за всички участници. Ориентирана е към работата на супервизирания по конкретен случай с потребител и/или неговото семейство. Групова супервизия се провежда с всички работещи в рамките на една услуга, също така може да се провежда с мултидисциплинарни екипи, където са включени специалисти от други услуги и/или други свързани сектори(образование, здравеопазване, полиция и т.н.). Груповата супервизия се провежда по-често от екипната супервизия или по заявка при необходимост, тъй като касае работата с конкретен потребител и неговото семейство. Груповата супервизия е работа по случай, където в центъра на супервизията е конкретен случай, за който се търси решение през ресурсите на групата. - Екипна супервизия - Обект на тази супервизия са отношенията, ролите, проблемите в екипа, по същество е организационно консултиране и медиация. Екипната супервизия е изключително ефикасна при новосъздадени екипи и/или при голямо текучество на персонала в социалната услуга. В рамките на проекта ще се извършва екипна супервизия на целия екип на ДЦ общо 8 пъти. Екипната супервизия има за цел да подобри отношенията в екипа, който предоставя социалната услуга и да подобри взаимодействието между служителите. При необходимост екипна супервизия може да се извършва по заявка при необходимост. Основната разлика между груповата и екипната супервизия е, че груповата е насочена към подобряване работата на мултидисциплинарния екип по конкретен случай, а екипната супервизия цели подобряване на отношенията и взаимодействието в екипа на ДЦ., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: РУСЕ-СПОРТ-К ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 468.00
  • Изпълнител: МедАп Консулт ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 396.00
  • Изпълнител: СЕЛЧО ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 796.00 , Отчетена стойност**: 406.79
  • Изпълнител: СТМ "НОВА НАДЕЖДА-К" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 450.71 , Отчетена стойност**: 450.71
  • Изпълнител: ЕВРО ПЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 595.00
  • Изпълнител: ДЖАМБО ЕС.Б ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 249.82 , Отчетена стойност**: 450.66
  • Изпълнител: МАСТЪРСОШЪЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 259.90 , Отчетена стойност**: 259.90
  • Изпълнител: ПРАКТИКЕР РИТЕЙЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 993.82 , Отчетена стойност**: 993.82
  • Изпълнител: СЕЛЧО ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 796.00 , Отчетена стойност**: 737.39
  • Изпълнител: ЮСК БУЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 200.00 , Отчетена стойност**: 2 265.00
  • Изпълнител: "КОЛИБРИ-48" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 137.56 , Отчетена стойност**: 1 137.56
  • Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 969.60 , Отчетена стойност**: 55.40
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 3 436.02 , Отчетена стойност**: 3 217.83
  • Изпълнител: ЕХСОМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 45 936.00 , Отчетена стойност**: 10 296.00
  • Изпълнител: БИБОВ И КО ООД, Договорена стойност по проекта*: 359 751.47 , Отчетена стойност**: 359 745.29
  • Изпълнител: МЕДИЛИНК-2001 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 334.00 , Отчетена стойност**: 334.00
  • Изпълнител: Валерия, Договорена стойност по проекта*: 4 180.00 , Отчетена стойност**: 4 179.92
  • Изпълнител: доц., Договорена стойност по проекта*: 4 604.95 , Отчетена стойност**: 4 418.70
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 765.62 , Отчетена стойност**: 213.68
  • Изпълнител: Техномаркет България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 899.00 , Отчетена стойност**: 5 465.00
  • Изпълнител: МОЛБГ ДОТ КОМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 101.04
  • Изпълнител: БМБ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 489.28
  • Изпълнител: ХОЛИДЕЙ МОБАЙЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 90.00 , Отчетена стойност**: 90.00
  • Изпълнител: БЯЛАТА ВОДЕНИЦА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 103 950.00 , Отчетена стойност**: 23 520.31
  • Изпълнител: ЛИДЕРКАР 3000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 59 450.00 , Отчетена стойност**: 59 450.00
  • Изпълнител: КИСЬОВ 87 ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 750.00 , Отчетена стойност**: 750.00
  • Изпълнител: ХРАНДИ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 116.93
  • Изпълнител: ЕКОБЕЛАН ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 969.62 , Отчетена стойност**: 1 051.74
  • Изпълнител: ЕКОБЕЛАН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 969.62 , Отчетена стойност**: 627.74
  • Изпълнител: ДЖАН БАУ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 597.00
  • Изпълнител: ТЕХНИКА БГ-ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 087.98
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 357.38 , Отчетена стойност**: 357.39
  • Изпълнител: ЖОРО - СПОРТЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 880.00 , Отчетена стойност**: 880.00
  • Изпълнител: АДАПТ БГ - ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 200.00
  • Изпълнител: ГЕЦ БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 320.00 , Отчетена стойност**: 510.00
  • Изпълнител: БЕНТ ОЙЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕТ ДИАМАНТ 70 - ИЛИЯН СОТИРОВ, Договорена стойност по проекта*: 210.00 , Отчетена стойност**: 210.00
  • Изпълнител: "ЯЗОН ТРЕЙД" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 824.45 , Отчетена стойност**: 824.45
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", Договорена стойност по проекта*: 24 265.62 , Отчетена стойност**: 24 037.88
  • Изпълнител: "МЕНА ФАЙЕР" ООД, Договорена стойност по проекта*: 639.00 , Отчетена стойност**: 639.00
  • Изпълнител: ВИ ЕМ ДЖИ СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 954.12
  • Изпълнител: ФОРМА ВИТА БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 685.01
  • Изпълнител: ЕВН България Електроснабдяване ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 135.79
  • Изпълнител: РМ - ТИТАН СЕКЮРИТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 512.00 , Отчетена стойност**: 726.54
  • Изпълнител: СОЛАРШОП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 408.55 , Отчетена стойност**: 408.55
  • Изпълнител: ФИТЗОНА КОМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 879.80
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници, получаващи консултативни и други подобни услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 116.00
Индикатор 2 Участници над 18г., получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 18.00
Индикатор 3 Хора с увреждания над 18 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 35.00 , Достигната стойност: 27.00
Индикатор 4 Участници с увреждания над 18 г., получаващи услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 29.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 863 552.45 BGN
БФП 863 552.45 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 862 821.23 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 35 974.53 0.00 35 974.53 БИБОВ И КО ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на мебели, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на мебели
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 265.62
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобил, Прогнозна стойност: 49 541.67
  • Обособена позиция 1: Доставка на авгомобил
    Изпълнител: ЛИДЕРКАР 3000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 59 450.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, Прогнозна стойност: 125 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 969.60
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на община Асеновград и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 41 666.67
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на община Асеновград и звената на общинска бюджетна издръжка
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 969.62
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 796.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Канцеларски материали, Прогнозна стойност: 69 999.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: ЕКОБЕЛАН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 969.62
  • Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: ЕКОБЕЛАН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 969.62
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на охрана със сигнално-охранителна техника, Прогнозна стойност: 27 864.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2. „Извършване на охрана със сигнално - охранителна техника на обекти общинска собственост на територията на община Асеновград”
    Изпълнител: РМ - ТИТАН СЕКЮРИТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 756.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на охрана със сигнално-охранителна техника, Прогнозна стойност: 34 020.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2. „Извършване на охрана със сигнално - охранителна техника на обекти общинска собственост на територията на община Асеновград”
    Изпълнител: РМ - ТИТАН СЕКЮРИТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 756.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставка на храна по заявка, Прогнозна стойност: 43 312.50
  • Обособена позиция 1: Приготвяне и доставка на храна по заявка
    Изпълнител: БЯЛАТА ВОДЕНИЦА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 975.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Строително-монтажни работи, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: СМР
    Изпълнител: БИБОВ И КО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 359 751.47

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN