Идентификация

Номер от ИСУН BG14MFOP001-5.004-0003-C04
Наименование на проекта "Изграждане на предприятие за преработка на риба и рибни продукти и административно-битова сграда"
Бенефициент 203204152 ФИШ ЕКСПРЕС ЕООД
Източник на финансиране ЕФМДР ==> Програма за морско дело и рибарство
Дата на сключване на договора/заповедта 10.08.2017
Дата на стартиране 10.08.2017
Дата на приключване 10.02.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Марица, с.Костиево

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение включва изграждане на предприятие за преработка на риба и рибни продукти и административно-битова сграда в границите на имот с идентификатор 38950.36.340, собственост на "ФИШ ЕКСПРЕС" ЕООД. Кандидатът  "ФИШ ЕКСПРЕС" ЕООД е предприятие, което оперира в сферата на търговията с риба и рибни продукти с дългогодишен пазарен опит. Инвестицията е за създаване на  високо-ефективно, конкурентоспособно и устойчиво преработвателно предприятие в сектора: 
- включени са инвестиции във възобновяеми енергийни източници и е предвидено закупуването на енергийно и ресурсо-ефективно оборудване-  обследвана е енергийната ефективност на промишлената система;
- предвидени са мерки за опазване на околната среда, чрез намаляване на вредните емисии и  потреблението на енергия и ефективно използване  на ангажираните в производството ресурси;
- спазени са всички разпоредби на Закона за безопасност на труда и подзаконовите нормативни актове, в обхвата на които попада дейността, като са предприети и допълнителни инвестиции за осигуряване на добри и безопасни условия на труд.
Проектираното предприятие е с капацитет 250 тона годишна готова продукция, при три технологични потока: охладена риба - 188 тона, замразена риба- 50 тона, маринована риба 12 тона. Предприятието за преработка е проектирано като високо-ефективна и устойчива производствена единица.
Производствената и маркетинговата програма на предприятието таргетират платежоспособното търсене и високата част от пазарния сегмент, като включват само видове с много добър пазарен потенциал като сьомга, лаврак, ципура, пъстърва и черни миди. 
Дългогодишния пазарен опит на Кандидата в сферата гарантира добро познаване на пазара и изградена мрежа от доставчици и клиенти, което само по себе си говори за надеждност и бърза адаптация на новоизграденото предприятие към пазара.
Оценката за икономическата жизнеспособност на инвестицията е позитивна: 1. NPV: 2237731.98; 2. IRR:  0.407; 3. PI: 2.25; 4. PBP 4.45.
Дейности
  • Дейност: Строително-монтажни работи: Основна цел на дейността е да бъде изградена ефективна и модерна производствена и административна база и обособяване на прилежащи съоръжения и пространства, където да бъде поместено предприятие за преработка на риба и рибни продукти. Дейността включва строително-монтажни дейности по изграждане на производствена сграда и административна сграда за предприятие за преработка на риба и рибни продукти ново строителство. Съгласно Технически проект, СМР дейностите ще бъдат обособени в следните подпозиции: 1. Изграждане на производствена сграда със ЗП от 608 кв.м., 2. Изграждане на административна сграда със ЗП от 124 кв.м., РЗП от 262 кв.м; 3. Изграждане на покрита стоянка със ЗП 144 кв.м.; 4. Изграждане на външни трасета и вертикална планировка. Базата е проектирана като енергийно-ефективна, при спазване на разпоредбите на Наредба 7 от 2015 г. на МРРБ за минималните изисквания към енергийните характеристики на сградите и техническите правила за проектиране на топлоизолацията на сгради. В допълнение на това, съгласно изготвен Доклад за енергийна ефективност на предприятието, се предвижда да бъде постигнат фактор на енергийни спестявания 10, 92 %, в резултат от направени специфични целенасочени инвестиции: внедряване на фотоволтаична система за собствени нужди; решаване на отоплението на сградите с котел на пелети от дървесна био-маса; закупуване на енергийно-ефективно технологично оборудване. Във връзка с което, Кандидатът заявява съответствие с Критерий 4: Реализиране на икономии от енергия. Методите на строителство са съобразени със всички разпоредби на законодателството в областта на Опазването на околната среда, надлежно е изготвена част: Управление на строителните отпадъци; фаза Комплексен инвестиционен проект. В допълнение на това, като мярка за намаляване на вредно въздействие върху околната сред по време на експлоатацията на обекта е предвидено в новосъздаденото предприятие ще бъде внедрена и ISO 14001:2015 Система за управление на околната среда. Във връзка с казаното, Кандидатът заявява съответствие с критерий 3: Прилагане на методи намаляващи отрицателното въздействие върху околната среда. Базата е проектирана за нуждите производствената и административна дейност на дружеството, в които ще бъдат ангажирани 12 души персонал- ще бъдат създадени 12 нови работни места. При проектиране на сградите са спазени разпоредбите на Закона за здравословни и безопасни условия на труд и са изготвени надлежно частите: Безопасност и здраве и Пожаробезопасност; фаза Технически проект, съгласно всички нормативни изисквания както и най-съвременните практики в областта. В допълнение е предвидено, при въвеждане в експлоатация на обекта да бъде внедрен международен стандарт BS OHSAS 18001 като система за управление на добрите и безопасни условия на труд в предприятието. Във връзка с което, Кандидатът заявява съответствие с критерий 1: Създаване на нови работни места и критерий 5: Подобряване на безопасността, хигиената, здравето и условията на труд. , Договорена стойност: 1 174 536.97 , Отчетена стойност: 1 240 855.30
  • Дейност: Закупуване, доставка и монтаж на оборудване: Основна цел на дейността е да бъде изцяло оборудвана новопостроената база, в това число: - да бъде закупено и внедрено цялостно технологично оборудване съгласно спецификация, неразделна част от Технологичен проект; - да бъде закупена, доставена и монтирана цялостна хладилна инсталация, съгласно Технически проект, Част Хладилна; - да бъде закупено, доставено и монтирано локално пречиствателно съоръжение (ВиК съоръжение Утаител) за третиране на 100 % от отпадните води производствен и битов характер. - да бъде доставена и монтирана фотоволтаична система с мощност 30 kWp; - да бъде закупено и доставено обзавеждане и компютърна и офис техника за производствена и административната сграда; - да бъде закупен и доставен товарен хладилен автомобил до 3,5т. Кандидатът предвижда закупуването и монтирането на товаро-разтоваръчна рампа комплект (част от технологичното оборудване по спецификация от технолог) за намаляване на ръчната работа с тежести и създаване на добри и безопасни условия на труд за работниците, ангажирани с товаро-разтоварни раборти в новосъздаденото предприятия. Във връзка с което, Кандидатът подкрепя заявения критерий 5: Подобряване на безопасността, хигиената, здравето и условията на труд. В допълнение на това, като мярка за намаляване на вредно въздействие върху околната сред по време на експлоатацията на обекта е предвидено 100 % от отпадните производствени и битови води да бъдат третирани в специално проектирано за това пречиствателно съоръжение утаител. В новосъздаденото предприятие ще бъде внедрена и ISO 14001:2015 Система за управление на околната среда. Във връзка с казаното, Кандидатът заявява съответствие с критерий 3: Прилагане на методи намаляващи отрицателното въздействие върху околната среда. Предвиденото за закупуване оборудване изцяло задоволява нуждите на преработвателното предприятие и е съобразено с най-новите тенденции на пазара.В новосъздаденото предприятие се предвижда да бъде произвеждана 250 т. готова продукция готова продукция годишно, която ще бъде разпределена по следния начин 188 т. охладена риба, 50 т. замразена риба и 12 т. маринована риба и рибни продукти. Суровината ще пристига под формата на охладена и/или замразена риба, която се приема, дефрострира /ако е замразена/, почиства, порционира и преминава за по нататъшна обработка/замразяване или мариноване, или преминава за опаковане и продажба. В производствената програма на предприятието е възприета следна схема: - Преработват се следните видове: сьомга 75 тона годишно готова продукция; ципура 42 тона годишно готова продукция; лаврак 36 тона годишно готова продукция; пъстърва 35 тона годишно готова продукция. Видовете ципура, лаврак и пъстърва след почистване преминават директно за продажба, под формата на охладена риба. Част от порционираната охладена сьомга (50 т.) преминава към хладилни камери за замразяване.Друга част от преработената риба сьомга преминава за мариноване 6020 кг. . Останалата част преминава за продажба под формата на охладени филета. В предприятието още ще бъдат преработвани и черни миди, които ще пристигат на ядка и ще бъдат мариновани и продавани. За така описаните операции са предвидени всички необходими машини и съоръжения, отговарящи на заложения капацитет. В производствената програма на предприятието са включени само видове с много добър пазарен потенциал, които гарантират добра пазарна реализация и високи приходи за новосъздаденото предприятие. Във връзка с което, Кандидатът залага съответствие с критерий 7: Преработване на видове с много добър пазарен потенциал и/или черна мида. , Договорена стойност: 600 977.91 , Отчетена стойност: 522 443.60
  • Дейност: Подготовка за внедряване на системи за управление и сертифициране: Основна цел на дейността е консултиране, подготовка и внедряване на системи за управление: - ISO 9001:2015 "Системи за управление на качеството. Изисквания"; - ISO 14001:2015 "Системи за управление на околната среда. Спецификация с указания за използване" -OHSAS 18001:2007 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа". Посочените системи са съвместими и взаимодопълняеми, което гарантира внедряването на интегрирана ефективна система за управление в новосъздаденото предприятие. Дейността се състои от следните поддейности: I. ПРЕГЛЕД НА СЪСТОЯНИЕТО (GAP анализ) 1. Провеждане на преглед на състоянието за установяване съответствието на предвидената Система за управление с изискванията на стандарта/-ите; ІІ. РАЗРАБОТВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ ОТ СИСТЕМАТА ЗА УПРАВЛЕНИЕ 1. Разработване на необходимите документи от Системата за управление: - Политика; - Процедури; - Формуляри, чек-листове и други помощни документи, достъп до информация, необходима за изграждане на Системата за управление; - Инструкции – в зависимост от необходимостта им се разработват от Кандидата, с активно участие на консултанта; - Наръчник (при необходимост). 2. Приемане на документите от съвместни екипи. ІІІ. ВНЕДРЯВАНЕ 1. Провеждане на обучение по внедряване на Системата за управление и изискванията на стандарта/-ите (на ръководния персонал и на специалистите, отговорни за внедряването на системата); 2. Оказване съдействие при внедряване на Системата за управление; 3. Изменения в документацията по време на внедряване на Системата за управление; ІV. ВЪТРЕШЕН ОДИТ (проверка на готовността за сертификация) 1. Извършване на вътрешен одит на Системата за управление и предаване на доклад от одита. 2. Консултиране за провеждане преглед от ръководството. Системите за управление са основен фактор за просперитета на едно стъпващо на пазара предприятие, за неговата устойчивост и пазарна оценка. Въведените системи за управление са основен фактор за повишаване на конкурентоспосбността и изграждане на репутация на едно предприятие. Внедряването и ефективното използване на системи за управление базирани на ISO стандарти води до въвеждане на единен начин на работа в една организация, намаляване на производствените разходи, увеличение на производителността при намалена себестойност, нарастване на печалбата и елиминиране на неефективните бизнес процеси. Предприемайки въвеждането на посочените системи за управление Кандидатът затвърждава заложените цели на предоставената финансова помощ по мярка 5.4 в следните направления: - намаляване вредното въздействие върху околната среда; - въвеждане на най-актуалните системи за управление на качеството и производствените процеси; - осигуряване на добри и безопасни условия на труд; - ефективно оползотворяване на производствените ресурси и създаване на по-висока добавена стойност в сектор на Рибарството и аквакултурите. Във връзка с казаното, Кандидатът заявява съответствие с: -критерий 1: Създаване на нови работни места; -критерий 5: Подобряване на безопасността, хигиената, здравето и условията на труд; -критерий 3: Прилагане на методи намаляващи отрицателното въздействие върху околната среда. , Договорена стойност: 19 262.12 , Отчетена стойност: 19 100.00
  • Дейност: Поддържащи дейности по изпълнение и управление на проекта: Основна цел на дейността е обезпечаване ефективното изпълнение на проектното предложение, осигуряване на постоянен контрол и координация в хода на неговото изпълнение, качественото изпълнение и отчитане на проекта, при установените изисквания и срокове. Дейността ще бъде изпълнена от "ФИШ ЕКСПРЕС" ЕООД в сътрудничество с външна организация, специализирана в Управление и изпълнение на проекти, финансирани със средства от Европейски фондове, в сътрудничество с Кандидата- бенефициент по мярката "ФИШ ЕКСПРЕС" ЕООД. Конкретната организация, кочто ще предостави консултантски услуги е избрана след направено пазарно проучване и е допустима за финансиране съгласно изискванията на условията за кандидатстване по мярката, т. 14.1.2. "2. подготовка и изпълнение на проекта, инженерни проучвания, оценки, анализи и изготвяне на технически и/или технологичен проект; технологичният проект следва да е изготвен от специалист с образование, съответстващо на спецификата на технологията; разходи за независим строителен надзор, авторски надзор и инвеститорски контрол, които са до 5 на сто от общата стойност на допустимите разходи по проекта и не надвишават левовата равностойност на 25 000 евро;". Дейността по изпълнение и управление на проекта обхваща взаимодействие на участниците в екипа за реализиране на проектните цели, чрез изпълнение на предвидените дейности в рамките на осигуреното финансиране. Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. В рамките на тази дейности ще бъдат организирани и проведени срещи на екипа за управление, за разпределяне на конкретните задачи и отговорности, както и за разработване на детайлен план за изпълнение на проекта. По време на изпълнението на проекта ще бъде провеждан ежемесечен мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му. Част от задълженията на екипа за управление на проекта включват: изготвянето на междинни технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически доклад и финансов отчет - след приключване на дейностите по проекта. С особено внимание ще се следи правилното попълване и поддържане на Досието на проекта. Дейността допринася за изпълнение на заложените по проекта цели, чрез ефективно, ефикасно и икономично разходване на предвидените разходи за постигане на заложените резултати. , Договорена стойност: 46 500.00 , Отчетена стойност: 46 500.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СОФИЯ ФРАНС АУТО - ПЛОВДИВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 28 393.93 , Отчетена стойност**: 56 787.84
  • Изпълнител: СТОРМ ИНЖЕНЕРИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 90 742.75 , Отчетена стойност**: 181 485.46
  • Изпълнител: "ТСС СЕРТИФИКЕЙШЪН" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 350.00 , Отчетена стойност**: 8 700.00
  • Изпълнител: Вестман ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 080.00 , Отчетена стойност**: 28 160.00
  • Изпълнител: ИНСАЙД КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 250.00 , Отчетена стойност**: 46 500.00
  • Изпълнител: КАР КЛИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 72 534.88 , Отчетена стойност**: 145 069.75
  • Изпълнител: Т и С - консулт груп ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 200.00 , Отчетена стойност**: 10 400.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум строителство в България", Договорена стойност по проекта*: 620 427.64 , Отчетена стойност**: 1 240 855.30
  • Изпълнител: СС Солар ООД, Договорена стойност по проекта*: 55 470.28 , Отчетена стойност**: 110 940.55
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ПИМК ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ДРИЙМС ПРОПЪРТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Промяна в обема на първите продажби, които не са осъществени от ОП, Мерна единица: тонове, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 193.98 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Брой на проектите за преработка, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Изменение в стойността на първите продажби, които не са осъществени от организации на производители, Мерна единица: EUR, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 767 681.24 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 828 898.94 BGN
БФП 914 449.47 BGN
Собствено финансиране 914 449.47 BGN
Общо реално изплатени суми 784 964.36 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 75.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 56 735.43 0.00 56 735.43 ДЗЗД "Консорциум строителство в България"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 СТОРМ ИНЖЕНЕРИНГ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 3 551.96 0.00 3 551.96 ДЗЗД "Консорциум строителство в България"

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Закупуване, доставка и монтаж на технологично оборудване в четири обособени позиции за нуждите на преработвателното предприятие на „Фиш Експрес” ЕООД намиращо се в обл.Пловдив, общ.Пловдив, село Костиево, УПИ 36.340”: Обособена позиция 1 „Технологично оборудване (част 1) машини и съоръжения” Обособена позиция 2 „Технологично оборудване (част 2) машини и съоръжения” Обособена позиция 3 „Технологично оборудване (част 3) измервателни уреди” Обособена позиция 4 „Технологично оборудване (част 4) секционна индустриална врата и Съоръжения и/или оборудване за подобряване на безопасността и условията на труд - товаро-разтоварен пункт рампа-комплект” , Прогнозна стойност: 182 029.50
  • Обособена позиция 1: „Технологично оборудване (част 1) машини и съоръжения”
    Изпълнител: СТОРМ ИНЖЕНЕРИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 90 742.75
  • Обособена позиция 2: „Технологично оборудване (част 2) машини и съоръжения”
    Изпълнител: СТОРМ ИНЖЕНЕРИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 90 742.75
  • Обособена позиция 3: „Технологично оборудване (част 3) измервателни уреди”
    Изпълнител: СТОРМ ИНЖЕНЕРИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 90 742.75
  • Обособена позиция 4: „Технологично оборудване (част 4) секционна индустриална врата и Съоръжения и/или оборудване за подобряване на безопасността и условията на труд - товаро-разтоварен пункт рампа-комплект”
    Изпълнител: СТОРМ ИНЖЕНЕРИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 90 742.75
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване и доставка на ДМА -товарен хладилен автомобил, Прогнозна стойност: 56 787.86
  • Обособена позиция 1: „Закупуване и доставка на нов товарен хладилен автомобил до 3,5 тона за нуждите на преработвателното предприятие на „Фиш Експрес” ЕООД намиращо се в обл.Пловдив, общ.Пловдив, село Костиево, УПИ 36.340”
    Изпълнител: СОФИЯ ФРАНС АУТО - ПЛОВДИВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 393.93
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на ДМА, Прогнозна стойност: 9 904.50
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на ДМА, Прогнозна стойност: 20 910.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на ДМА, Прогнозна стойност: 25 075.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на ДМА, Прогнозна стойност: 126 140.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на ДМА - обзавеждане и компютри, Прогнозна стойност: 34 155.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на ДМА - фотоволтаична система с мощност 30,25кWp, Прогнозна стойност: 111 159.88
  • Обособена позиция 1: „Закупуване, доставка и монтаж на фотоволтаична система 30,25 кWp за нуждите на преработвателното предприятие на „Фиш Експрес” ЕООД намиращо се в обл.Пловдив, общ.Пловдив, село Костиево, УПИ 36.340”
    Изпълнител: СС Солар ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 55 470.28
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на ДМА - хладилна инсталация, Прогнозна стойност: 145 336.67
  • Обособена позиция 1: „Закупуване, доставка и монтаж на хладилна инсталация за нуждите на преработвателното предприятие на „Фиш Експрес” ЕООД намиращо се в обл.Пловдив, общ.Пловдив, село Костиево, УПИ 36.340”
    Изпълнител: КАР КЛИМА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 534.88
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на ДМА: ВиК съоръжение- утаител, Прогнозна стойност: 71 509.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване, доставка и монтаж на ДМА: ВиК съоръжение- утаител
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум строителство в България"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 519.56
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Извършване на СМР дейности за изграждане на предприятие за преработка на риба и рибни продукти и административна сграда , Прогнозна стойност: 1 174 536.97
  • Обособена позиция 1: Извършване на „Строително монтажни работи за изграждане на производствена и административна база за предприятие за преработка на риба и рибни продукти в УПИ 36.340. местност "Алчака", землище на с. Костиево, обл. Пловдив”, който включва четири подобекта, а именно: - Подобект 1. „Изграждане на производствена сграда със ЗП 608 кв.м”; - Подобект 2. „Изграждане на административна сграда със ЗП от 124 кв.м, РЗП 262 кв.м:, - Подобект 3. „Изграждане на покрита стоянка със ЗП 144 кв.м.”; - Подобект 4. „Изграждане на външни трасета и вертикална планировка” ;
    Изпълнител: ДЗЗД "Консорциум строителство в България"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 584 908.08
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Консултантска услуга за внедряване на системи за управление ISO 9001, ISO 14001 и BS OHSAS, Прогнозна стойност: 10 500.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на консултантска услуга за внедряване на системи за управление ISO 9001, ISO 14001 и BS OHSAS
    Изпълнител: Т и С - консулт груп ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 200.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Придобиване на сертификат ISO 9001, ISO 14001 и BS OHSAS, Прогнозна стойност: 8 762.12

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN