Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-2234-C01
Наименование на проекта Подобряване на условията на труд в Ролпласт ЕООД
Бенефициент 130355595 РОЛПЛАСТ ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 28.06.2018
Дата на стартиране 28.06.2018
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Област (BG412), Костинброд, гр.Костинброд

Описание

Кратко описание на проекта
Проектно предложение е насочено към подобряване на условията на труд в Ролпласт ЕООД,  осигуряване на средства за колективна и лична защита, социални придобивки, насърчаване на географската мобилност на работната сила,  на служителите в дружеството, както и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятието. В рамките на проектното предложение са предвидени следните дейности:
1.  Разработване на софтуер и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в предприятието.
2. Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място.
3. Осигуряване на средства за колективна  защита на служителите в дружеството.
4. Закупуване на ЛПС и специално работно облекло.
5. Осигуряване на социални придобивки за работниците и служителите -  оборудване на места за спорт.
6. Информиране и публичност.
7. Организация и управление на проекта.
За постигане на максимално добри резултати, водещо при избора на дейностите са идентифицираните проблеми и потребности на целевите групи по поректа, както и целите на настоящата пороцедура.  Основната цел  на проектно предложение е да се подобри работната среда в предприятието, чрез осигуряването на добри и безопасни условия на труд, както и ефективни и гъвкави форми на организация на труд и управлението на човешките ресурси, което ще доведе до  подобряване на  качеството на работните места и ще окаже положително въздействие производителността на труда в Ролпласт ЕООД. В следствие на реализиране на проекта ще бъдат постигнати следните резултати: Ще се подобри организацията на труда и управлението и развитието на човешките ресурси в дружеството; Ще се насърчи географската мобилност на работната сила; Ще се подобрят здравословните и безопасни условия на труд в Ролпласт ЕООД; Ще се осигурят на социални придобивки за служителите на на дружеството; Ще бъдат монтирани средства за колективна защита; Ще бъде закупено оборудване за местата за отдих и спорт; Ще се повиши производителността в Ролпласт ЕООД
Дейности
  • Дейност: Разработване на софтуер и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в предприятието.: Настоящата дейност е насочена към разработване на софтуер и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в предприятието. В рамките на дейността ще бъдат реализирани следните поддейности: 1.Разработване и внедряване на софтуер за управление на на човешки ресурси Предлагания по проекта софтуер „Онлайн софтуер за управление на знанията" ще подпомогне Ролпласт в подобряването на безопасността и условията на труд чрез осигуряването на следното: Ролпласт ще може да подобри условията на труд като прави периодични анализи и оценки на наличните във фирмата знания и компетенции. На тази база ще може да се планира по-точно какви обучения са необходими. Така ще се реализира концепцията за учене през целия жизнен цикъл и ще могат да се управляват кариерните планове на всеки един работник, служител или мениджър във фирмата. Софтуера, поради своята онлайн концепция (365/7/24) ще даде възможност на служителите и работниците да придобиват знания без оглед на местоположение или време. Този иновативен начин на разпространение и придобиване на знания ще подобри условията на труд чрез създаване на гъвкава заетост и ще облекчи съчетаването на професионалния, семейния и личния живот. Този баланс ще доведе до по-голяма удовлетвореност от работата. Чрез тази гъвкавост ще можем да удължим трудовия живот на по-възрастните работници и служители и ще можем да разширим възможностите на хората с увреждания. Онлайн софтуера за управление на знанията ще подпомогне опазването на околната среда, като спести значителни количества хартия, ел. енергия, кали. Същевременно ще повиши производителността, безопасността и условията на труд в Ролпласт. 2. Планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот 3. Планиране на кариерата 4. Модел на компетенции 5. Оптимизация на работните процеси 6. Въвеждане на промени в системите за заплащане 7. Оптимизация на вътрешната комуникация В рамките нa посочените по-горе мерки и дейности ще бъдат включени: 1. Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място и др.) и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот; Ролпласт планира да въведе практики за ротация и гъвкаво работно време. Ротацията ще позволи на квалифицираните служители да разширят своя мироглед, да придобият по-ясна представа за процесите в компанията, да се запознаят с широк кръг задачи и ще увеличат удовлетворението си при смяна на работните места и задачи. Ротацията на длъжностите е инициатива за обучение на персонала и уникална програма за увеличаване на мотивацията и удовлетвореността от работата. Ползите от нейното прилагане за Ролпласт са в увеличаване на базата от знания и повишаване способността за учене в организацията, което ще спомага за развитието и растежа на служителите в организацията и по-плавен процес на работа. Гъвкавите условия на труд ще осигуряват възможности за работа в различни конфигурации, като преминаване от безсрочен на фиксиран договор за работа и всички правила свързани с този вид гъвкава форма на труд; споделяне на работно място, променливо работно време, платени отпуски и други. Въвеждайки тези практики ще се повиши удовлетвореността от работа и мотивацията на служителите. 2. Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години); Ролпласт планира въвеждане на менторска програма. По-голяма част от менторите, които ще бъдат избирани по програмата ще бъдат измежду по-опитните служители на възраст над 54 години, които ще имат възможност да предадат знанията си на по-младите и да удължат своя кариерен път. Дейността включва задължително и практическото внедряване и въвеждане в действие, приемане от ръководството на дружество и включване във вътрешни документи на разработените в дейността промени и/или нововъведения по отношение на управлението и развитието на човешките ресурси. , Договорена стойност: 94 700.00 , Отчетена стойност: 94 700.00
  • Дейност: Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място : Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място (Дейност 2 от т.12.2 Допустими дейности от Условията за кандидатстване ) В рамките на настоящата дейност работодателят ще осигури организиран транспорт за служители на Ролпласт ЕООД, представители на целевата група от и до работно място. Целта на дейността е да се насърчи географската мобилност и да се създадат предпоставки за създаване на устойчива заетост на служителите в Ролпласт ЕООД - посредством осигуряване на ежедневен транспорт от и до работното място. Към настоящият етап дружеството няма възможност осигури собствен финансов ресурс за организиран транспорт на работниците, която живеят в населени места, различни от това, в което е разположено предприятието. Предвид икономическата криза и ръстът на бедност в страната, много хора са изправени пред невъзможността да осигуряват за собствена сметка придвижването си от и до работното място. В редица случаи тези хора са принудени да напуснат работа и да търсят алтернатива за работа. В тази връзка и с оглед спецификата на целевата група, характера на производството (сменен режим на работа), както и местоположението на производствената база на Ролпласт ЕООД сме формирали два основни маршрута, за които е разписана транспортна схема, както следва: МАРШРУТ 1 Начална точка: гр. София, Надежда метростанция Спирка 1 - Обеля - разстояние-1 км. Спирка 2 - производствена база Костинброд - разстояние 9,2 км. Крайна точка - производствена база Костинброд: 10,2 км. Общо разстояние в едната посока - 10,2 км. Брой транспортни средства по маршрута - 1 Общо 10,2 км в едната посока на три смени в 6 ч., 14 ч., и 22 ч. и за служителите в администрацията в 8 ч. и още 10,2 км и в обратна посока за трите смени в същите часове и за администрацията в 17 ч. по същия маршрут от гр. София до гр. Костинброд, като превозното средство ще спира на същите места, както в посоката от гр.София до гр. Костинброд. За един ден общата дължина на маршрута в двете посоки е 81,6 км. Брой пътуващи по маршрута – 10 човека за отделните часове, т.е. общо 40 човека. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на средства за колективна защита на служителите в дружестото: Дейността е насочена към подобряване ЗБУТ във фирмата, като е предвидено изграждането на "Общообменна вентилационна система за подобряване на микроклимата чрез рекуперация или регенерация на енергия", която цели подобряване на микроклимата в офисите и осигуряване на оптимална температура на работното място на служителите от производството. Функции на системата:-осигурява механична вентилация за да се изхвърли мръсния въздух; -подава пресен в офисите към цех за производство на дърво, цех за производство на стъкло и складово помещение, в които има отделяне на прах и други вредни вещества. Офисите не са отделни помещения от производството–нямат прозорци към тях. Целта е тези помещения да се проветряват и да бъде доставено достатъчно количество пресен въздух, който е важен за здравето на служителите. Вентилацията е задължителна съгл. чл.125 до 128 от Наредба № 7 от 23.09.1999 за мин. изискв.по ЗБУТ при използване на раб.оборудване. Така ще се отговори на нормите за задължително проветряване за пресен въздух на човек БДС / EN 15251 в м3 (1,5-3.6) и пресен въздух на 1 кв.м. площ (2.2 – 10.8). Сега няма система за вентилация и липсата на ефективна вентилация и достатъчно количество пресен въздух, води до понижена трудоспособност, алергии и заболявания. Количеството пресен въздух ще подобри общото състояние на служителите, ще увеличи трудоспособността и ще намали риска от заболявания и алергии сред служителите. Втората част на решението на общообмената вентилационна система е подобряване на микроклимата и възстановяване на енергията във помещенията с вентилационни системи и топлината от изхвърляния от тях въздух. В България в срок до 31.12.2020 сгради с обща РЗП над 250 кв. м., трябва да имат изградена система за оползотворяване на отпадната топлина от изхвърления въздух (27/2012/ЕС). Според стандарт БДС EN 13053-6.5.1: Всички инсталации, които имат подаване на пресен и изхвърляне на отработен въздух, трябва да имат енерговъзстановяващи системи. Възстановената енергия от вентилация се третира, като възобновяем енергиен източник и аналог на термопомпени инсталации. Така ще се осигури поддържане на микроклимата в помещенията–ще се осигури нормална температура в помещенията и скорост на движение на въздуха, чрез минимално потребление на енергия. За сега в тези помещения има сериозни проблеми по отношение на осигуряване на нормална температура. Измерени са високи температури през лятото и ниски през зимата. С изграждането на системата ще се подобри микроклимата в помещенията , което ще доведе до осигуряване на ЗДУТ на служителите. Закупуване на ръчноводим електрически нископовдигач - 4 броя. Същите са необходими за да се облекчи тежкия физически труд на работниците в склада и в производствените цехове. Ежедневно работниците извършват ръчни манипулации, като вдигане на тежки изделия, пренасянето им от склада към цеховете, преместването на им на различни височини в цеха. На работниците в складовете им се налага да извършват тежък физически труд, свързан с вдигането и носенето на ръце, както и преместването на тежки материали, изделия и стоки, което води до здравословни проблеми, свързани с натоварването на ръцете и гръбнака. Наличието на здравословни проблеми, води до понижаване на жизнения тонус на работниците и влияе отрицателно върху производителността на хората, респективно на целия производствено процес в дружеството. Чрез ръчноводимите електрически нископовдигачи ще се сведе до минимум ръчния труд и ще се подобрят усл. на труд на хората, работещи в склада и на хората в производствените цехове. , Договорена стойност: 100 360.00 , Отчетена стойност: 100 360.00
  • Дейност: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло : Дейността ще бъде възложена на външни изпълнители, избрани по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 118/2014 г. В рамките на дейността ще бъдат закупени следните ЛПС и работно облекло в съответствие с утвърдения Списък на ЛПС, който е в съответствие с изискванията, посочени в чл. 17, ал. 3, т.1-4 от Наредба № 3 от 19 април 2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място. Чрез закупуването на ЛПС ще подобрят условията на труд на заетите лица, ще се минимизират или предотвратяват професионални рискове, които не могат да бъдат избегнати по друг начин, освен чрез ежедневното използване на ЛПС. Използването на ЛПС минимизира професионалния риск от трудови злополуки и механични увреждания. При извършване на дейности, с риск за здравето и безопасността, който не може да се отстрани по друг начин, работодателят утвърждава на основание Чл.288 и Чл.296 от КТ списък на полагащото се безплатно и специално работно облекло и ЛПС. Преди избора на работното облекло и ЛПС е извършена оценка и подбор за закупуване на същите и това, дали задоволяват изискванията на Чл.4, 5, 6, 7 и 8 от Наредба №3. Експлоатационните и техническите им характеристики са дадени към оценката и са са неразделна част от нея. Подбраните ЛПС и работно облекло осигуряват следното: 1. Минимизират рисковете, за които се прилагат 2. Отговарят за условията за съответното работно място и са съобразени с оценката на риска 3. Съобразени са с ергономичните изисквания със Закона за здравословни и безопасни условия на труд / обн. ДВ бр.124/97г/ 4. Осигурена е съвместимост при носене на две и повече ЛПС ЛПС са в пълно съответствие с изискванията на утвърдените мерки от работодателя за овладяване на риска които са резултат от идентифицираните опасности при работа и оценката на професионалния риск. С оглед на спецификата на производството във фирма Ролпласт ЕООД, работодателят е утвърдил съответния списък, който е приложен към настоящото проектно предложение. В рамките на дейност 4 ще бъдат следните видове ЛПС: Ръкавици с 5 пръста; Обувки; Предпазни очила; Работен комплект яке с полугащеризон; Якета; Каски; Ръкавели противосрезни; Зимни шапки Изброените ЛПС са пряко свързани с подобряване на условията на труд във фирмата, респективно гарантиране на здравето и безопасността при работа на работниците в Ролпласт ЕООД. Всички ЛПС-та са в съответствие с изискванията, посочени в чл. 17, ал. 3, т.1-4 от Наредба № 3 от 19 април 2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място. Предложените за закупуване ЛПС-та с по-добри функционални характеристики и с възможност от комбинирана защита., Договорена стойност: 57 245.40 , Отчетена стойност: 57 136.05
  • Дейност: Осигуряване на социални придобивки за работниците и служителите - оборудване на места за спорт: Дейността е насочена към Осигуряване на социални придобивки за работниците и служителите - оборудване на места за спорт. Чрез оборудването, вкл. и уредите за спорт на работното място се цели да се подобрява кръвоснабдяването до отделните крайници, нарушаващо се при принудително постоянно положение на работната поза, намалява се усещането за стрес, подобрява се концентрацията и се повишава работоспособността на служителите. Решението за предоставяне на допълнителни социални придобивки - места за спорт на работното място са определени от работодателя и са съобразени със спецификата на компанията като локация, условия на труд, нуждите според преобладаващата възраст и други персонални характеристики на служителите и планирания ресурс. Настоящата дейност е съобразена и с Програмата за минимизиране на риска. За целите на Ролпласт ЕООД и предвид характерните особености на производствения процес, след оценка и анализ на здравословното състояние на служителите и предвид рисковете свързани със статична работа или работа, изискваща концентрация, работа с много на брой специфични детайли за работниците в производството, както и за служителите в офиса, които са обездвижени и работят под стрес и има риск от заболявания на опорно-двигателния апарат и нервната система, работодателят е идентифицирал нужда от закупуването на следното оборудване: Тенис маси - 1 брой, Пътека за бягане - 1 броя, Масажен стол – 1 броя, Кафе – машина – 1 брой. Оборудването е подбрано като вид и брой, с оглед на идентифицираните нужди на целевата група по проекта. Всеки работник и служител на дружеството ще има възможност да ползва уредите в удобно за него време. По този начин, чрез осигуряването на настоящата социална придобивка, работодателят ще осигури по-добри условия за отдих и спорт на своите работници и служители, респективно ще подобри тяхната производителност и мотивация за работа., Договорена стойност: 14 827.00 , Отчетена стойност: 14 700.23
  • Дейност: Информиране и публичност: В хода на реализиране на определените мерки в рамките на дейността, изпълнителят следва да извърши следното: 1. Изготвяне на информационна табела- 1 бр. 2. Изготвяне на 200 броя информационни брошури за целите, дейностите и резултатите от проекта; 3. Изработване на стикери за оборудването - 65 броя 4. Изработване на информационни плакати - 50 броя 5. Поставяне на информация на сайта на Ролпласт ЕООД - резюме на целите, дейностите и резултатите от проекта. Всички материали и документи, изготвени в рамките на проекта ще бъдат визуализирани, съгласно изискванията на УО на ОПРЧР във връзка с прилагането на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Провеждането и прилагането на съответните мерки за публичност и информация ще се реализира в рамките на целия срок на проекта. В процеса на реализиране на посочените мерки, избраният изпълнител ще спазва изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, разработен от Управляващия орган на ОПРЧР. Ще бъде осигурена информация за проекта на всички заинтересовани страни. Дейността е задължителен по настоящата процедура., Договорена стойност: 2 700.00 , Отчетена стойност: 2 650.30
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността организация и управление е задължителна дейност, съгласно Условията за кандидатстване по настоящата схема. Дейността е основополагаща за доброто управление и изпълнение на проекта - техническо и финансово, респективно качественото и навременно изпълнение на дейностите при спазване на националното законодателство, вкл. изискванията на УО на ОПРЧР. Дейността е основополагаща за доброто управление на проекта - техническо и финансово, респективно качественото и навременно изпълнение на дейностите при спазване на националното законодателство и изискванията на УО на ОП РЧР. Качеството на изпълнение на настоящата дейност е определящо за успешното реализиране на проекта, постигане на заложените цели, резултати и индикатори. Предвид спецификата и обема на работа в рамките на настоящия проект, организацията и управлението на проекта ще се осъществява от: Ръководител на проекта и избран външен изпълнител. Избраният изпълнител, съвместно с ръководителя на проекта ще изготвят подробен план за реализиране на дейностите, на базата на одобрения план по проекта. Планът ще включва подробно разписване на ангажиментите по отношение на организацията и управлението на проекта. При необходимост ще бъде актуализиран плана за действие и ще бъдат прецизирани отделните етапи за реализиране на дейностите. В рамките на дейността ще бъде разработена Процедура за вътрешен мониторинг и контрол. Процедурата ще отчита в максимална степен задълженията на бенефициента и отговорностите, произтичащи от договора за безвъзмездна финансова помощ, съхраняването на проектното досие и финансовата документация и др. Управлението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на УО и Ръководство за бенефициенти по изпълнение на договори по ОП РЧР по настоящата процедура. Целта на дейността е осигуряване на качествено управление на проекта и успешно реализиране на предвидените дейности. От степента на вътрешна организация и контрол на ангажираните с управлението лица зависи изпълнението на всяка проектна дейност по отношение на качеството и срока й за реализация. , Договорена стойност: 27 000.00 , Отчетена стойност: 27 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ТАНГРА-АВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 49 600.00 , Отчетена стойност**: 49 600.00
  • Изпълнител: СофтКонсултГруп ООД, Договорена стойност по проекта*: 49 700.00 , Отчетена стойност**: 49 700.00
  • Изпълнител: ТМ ДИЗАЙН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 650.30
  • Изпълнител: ВЕНИЕЛИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 470.00
  • Изпълнител: ПАЛАДИУМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 57 245.40 , Отчетена стойност**: 57 136.05
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 24 360.00 , Отчетена стойност**: 24 360.00
  • Изпълнител: Техномаркет България АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 814.92
  • Изпълнител: ЗАГАТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 750.00
  • Изпълнител: АПЕКС - СЕРВИЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 26 400.00
  • Изпълнител: НЕКСТ КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 45 000.00 , Отчетена стойност**: 45 000.00
  • Изпълнител: МАКС ЕФЕКТ СПОРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 665.31
  • Изпълнител: СИМ КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 26 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 335.00 , Достигната стойност: 337.00
Индикатор 4 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 296 832.60 BGN
БФП 237 466.08 BGN
Собствено финансиране 59 366.52 BGN
Общо реално изплатени суми 237 237.26 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване и доставка на ЛПС и специално работно облекло, Прогнозна стойност: 57 245.40
  • Обособена позиция 1: Закупуване и доставка на ЛПС и специално работно облекло
    Изпълнител: ПАЛАДИУМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 57 245.40
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Разработване и внедряване на софтуер за управление на човешки ресурси, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване и внедряване на софтуер за управление на човешки ресурси
    Изпълнител: СофтКонсултГруп ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 700.00
  • Обособена позиция 2: Разработване и внедряване на софтуер за управление на човешки ресурси
    Изпълнител: СофтКонсултГруп ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 700.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Разработване и въвеждане на система за развитие на човешки ресурси, Прогнозна стойност: 55 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване и въвеждане на система за развитие на човешки ресурси
    Изпълнител: НЕКСТ КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN