Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.004-0006-C07
Наименование на проекта “Интегриран модел за управление на градската мобилност - І етап”
Бенефициент 000056814 ОБЩИНА БУРГАС
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 04.02.2019
Дата на стартиране 04.02.2019
Дата на приключване 01.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Бургас, гр.Бургас

Описание

Кратко описание на проекта
Проект "Интегриран модел за управление на градската мобилност - I етап" има за цел създаване на подходяща среда за устойчива мултимодална градска мобилност в подкрепа на изпълнението на нисковъглеродни стратегии за развитие на градската среда. Чрез мерки и инвестиции в транспортната инфраструктура, проектът допринася за постигането на следните специфични цели:
- подобряване на условията за придвижване, чрез гъвкаво регулиране на трафика и алтернативи за пътуване в градската среда;
- подобряване на качеството и достъпа до услугите, свързани с обществения транспорт;
- повишаване безопасността на уличната мрежа и условията на придвижване.
Проектът обхваща два основни компонента: 
- Надграждане на системата от Бързи автобусни линии, чрез реконструкция и рехабилитация на основни транспортни трасета и създаване на „бърз автобусен коридор“ по бул. „Демокрация“, нова организация на движението и оптимизация на паркирането;
- Въвеждане на интегрирана система за управление на трафика в града, включително автоматизирано управление на кръстовища, трафик детекция и видеонаблюдение на ключови места от градската територия.
Изпълнението на проекта ще допринесе за: насърчаване на мултимодалността на градско ниво, подобряване скоростта и качеството на обслужване на обществения транспорт за устойчива промяна на модела на пътуване; подобряване безопасността на градската среда; подобряване на пропускателната способност на кръстовищата и осигуряване на предимство на градския транспорт; подобряване на достъпността на транспортната инфраструктура, включително и за хора със затруднена мобилност.
Проектът надгражда и допринася за ефекта от редица други инициативи на Община Бургас, като проект „Интегриран градски транспорт на Бургас“, финансиран по ОПРР 2007 - 2013г., системата за контрол на паркирането, зони с успокоен трафик, системата за велосипеди под наем, мрежата от изградени велосипедни алеи на територията на града, политиките по разширяване и обновяване на пешеходните зони.
Дейности
  • Дейност: Управление на проектните дейности: Дейността има за цел осигуряване на необходимия човешки ресурс, система за вътрешно проектна координация и документооборот за изпълнение на проектните дейности в съответствие с принципите на доброто проектно управление. За постигане на поставените по проекта цели ще бъде сформирано интегрирано звено за управление на проекта, съставено от служители на Община Бургас и външни за общината експерти. Звеното за изпълнение на проекта /ЗИП/ ще отговаря за цялостното управление и изпълнение на проекта, координацията на проектните дейности, вътрешен мониторинг и оценка на проектните цели и индикатори, като изпълнява следните ФУНКЦИИ: - администрира технически и финансово основните дейности по проекта; - поддържа контакт и осъществява координация между всички заинтересовани страни по изпълнението на проекта; - координира дейността на всички външни изпълнители; - поддържа комуникация с Междинното звено и Управляващия орган на ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020; - съгласува дейността си и осигурява непрекъснат поток на информация от и към ресорните звена в общинска администрация – Бургас; - осъществява общ вътрешен мониторинг на напредъка по проекта, като контролира извършваните от външните изпълнители дейности на място, дава препоръки и сигнализира Община Бургас за нередности; - събира, анализира и обобщава информацията за постигания по проекта напредък; - внедрява и поддържа система за съхранение и управление на проектната документация, съобразно изискванията на УО на ОПРР - верифицира представените за плащане фактури за извършените проектни дейности; - подготвя отчети, аналитични информации и шестмесечни и годишни планове за разходване на финансовите средства по проекта; - анализира и предлага на Община Бургас варианти за изграждане на капацитет за управление на създадената по проекта инфраструктура СЪСТАВЪТ на звеното за изпълнение на проекта включва: 1. Ръководител проект- Ръководи и отговаря за цялостното изпълнение на проекта, контролира изпълнението на общите цели на проекта и заложените индикатори, представлява екипа на проекта и самия проект пред трети лица и институции. 2. Финансов експерт - Отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените по проекта разходи. 3. Координатор проектни дейности - Отговаря за техническото изпълнение на проекта по отношение на управление на докуметооборота, отчетността и координацията между отделните участници в процеса на изпълнение. Подпомага организационното и административното изпълнение на проекта. 4. Експерт "Обществени поръчки и юридически въпроси" - Отговаря за подготовката и провеждането на процедури за избор на външни изпълнители на проектните дейности и за всички юридически въпроси, възникнали в хода на изпълнение на проекта. 5. Експерт "Инвеститорски контрол - пътна инфраструктура" - Осъществява оперативен контрол и представлява Възложителя в процеса на СМР по изграждане на Бързата автобусна линия. 6. Експерт "Инвеститорски контрол - комуникационна инфраструктура и монтаж на интелигентни пътни системи" - представлява Възложителя, координир и осъществява контрол в процеса на изпълнение на дейностите по изграждане на комуникационна инфраструктура и монтаж на интелигентни пътни системи. 7. Експерт "Интеграция на ИТ системи" - Осъществява контрол и координира дейностите по проектиране и интеграция на интелигентни транспортни системи. , Договорена стойност: 153 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители на проектните дейности: Дейността има за цел да осигури провеждането на законосъобразен, целесъобразен, ефективен и прозрачен избор на изпълнители на дейностите по проекта, според правилата за разходване на средства от Общността, действащото българско законодателство, Системата за финансово управление и контрол на Община Бургас и Вътрешните правила за провеждане на обществени поръчки. Дейността включва подготовката на документации за обществени поръчки и провеждане на необходимите процедури за възлагане изпълнението на дейностите по проекта на външни изпълнители, както следва: 1. "Услуга по предоставяне на експертиза по координация и мониторинг на изпълнението на дейности по проект "Интегриран модел за управление на градската мобилност - етап 1" - осигуряване на външни експерти за целите на изпълнението на проекта по реда на чл.14 ал.1 т.5 от ЗОП. 2. Обществена поръчка с предмет "Изпълнение на Инженеринг (проектиране, извършване на СМР, авторски надзор) за надграждане на системата от Бързи автобусни линии на територията на гр. Бургас, чрез реконструкция и рехабилитация на ул. „Булаир“, въвеждане на „бърз автобусен коридор“ по бул. „Демокрация“, реконструкция и рехабилитация на бул. „Стефан Стамболов“ (участък от кръгово кръстовище с бул. „Никола Петков“ до кръстовище с бул. „Струга“ и от кръстовище с бул. „Проф. Я. Якимов“ до кръстовище с бул. „Тракия“), нова организация на движението и оптимизация на паркирането“ - открита процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 3. Обществена поръчка с предмет "Изпълнение на инженеринг (проектиране, доставка, монтаж и технически надзор) на интегрирана система за управление на трафика" - открита процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 4. Обществена поръчка с предмет "Услуги по независим строителен надзор и оценка на съответствието за целите на проект "Интегриран модел за управление на градската мобилност - етап 1" - открита процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 5. Обществена поръчка с предмет "Услуги по осигуряване на публичност и визуализация по проект "Интегриран модел за управление на градската мобилност - етап 1"- открита процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 6. Обществена поръчка с предмет "Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите по проект "Интегриран модел за управление на градската мобилност - етап 1" - открита процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Във връзка с наложената промяна в обхвата на дейностите, свързани с основния договор за въвеждане на ИСУТ, след приключване на гореописаните дейности към месец 23, към месец 42, дейността ще продължи с още 5 месеца, до месец 46, в който период ще бъде извършена: - подготовката на документация за обществена поръчка и провеждане напроцедура за възлагане изпълнението на допълнителни по обхват и неразривно свързани с основния договор необходими дейности по интеграция на софтуерно ниво, а именно: Обществена поръчка с предмет: Извършване на допълнителна интеграция и преконфигуриране на инфраструктурата в ЦВУТ, обезпечаващи работоспособността на другите, интегрирани действащи в ЦВУТ градски системи - Договаряне без предварително обявление по реда на чл. 79 ал.1 т.3, буква б от ЗОП Подготовката и провеждането на обществени поръчки е ангажимент на Звеното за изпълнение на проекта и в частност на експерт "Обществени поръчки и юридически въпроси"., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Надграждане на система от Бързи автобусни линии: Дейността има за цел изграждане на нова Бърза автобусна линия по основни трасета от градската транспортна мрежа, включително създаване на „бърз автобусен коридор“, нова организация на движението и оптимизация на паркирането. Дейността включва няколко основни поддейности: 1. Изготвяне на Технически инвестиционен проект (ТИП) за надграждане на системата от БАЛ, съгласно задание за проектиране, изготвеното Предпроектно проучване, ЗУТ и Наредба № 4 от 2001г. (посл. изм. 2015г.) за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. С ТИП следва да се изяснят конкретните проектни решения в степен, осигуряваща възможност за цялостно изпълнение на предвидените видове СМР, както и съответствието им с изискванията към строежите по чл. 169 от ЗУТ. 2. Изпълнение на СМР за надграждане на БАЛ в съответствие с изготвеното Предпроектно проучване, Технически инвестиционен проект, Закона за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове. Проектът предвижда интервенции по участъци и обем на СМР както следва: - Участък по бул. Ст. Стамболов“ от кръговото кръстовище при бул. „Проф. Яким Якимов“ до кръстовището с ул. „Тракия“ с дължина 620 м. - рехабилитация, която включва: преасфалтиране, подмяна на бордюри, рехабилитация на тротоари и осветление, мерки за достъпност на средата, реконструкция на спиркови платформи, организация на движение и оптимизация на светофарни уредби. - Участък по бул. “Ст. Стамболов“ от кръговото кръстовище с бул. „Николо Петков“ до кръстовището с бул. „Струга“ с дължина 550 м. - предвидената рехабилитация включва: преасфалтиране, нова хоризонтална маркировка, оптимизиране на действието на светофарните уредби. - Участък по бул. “Демокрация" от бул. „Стефан Стамболов“ до бул. „24-ти Черноморски пехотен полк“ с дължина 1800 м. - реконструкцията включва реконструкция на пътното платно, изграждане в отделни участъци на физически сегрегирани ленти, промяна на организацията на местата за паркиране и обособяване на нови такива, реконструкция на спиркови платформи, изграждане на нови пешеходни светофари, мерки за осигуряване на достъпност и безопасност на средата. - Участък по бул. “Демокрация“ от бул. „24 Черноморски пехотен полк“ до ул. „Цар Симеон I“ с дължина 620 м. - рехабилитация включваща: преасфалтиране, монтаж на нова светофарна уредба на пешеходната пътека при ул.“Алеко Богориди“, подобряване на осветеността на зоната, подмяна на бордюри и настилки и др. - Участък по ул. „Булаир“ от ул. „Цар Симеон I“ до площад „Царица Йоана“ с дължина 400 м. - рехабилитация, която включва: подмяна на бордюри, преасфалтиране, маркировка и организация на движение, реконструкция на спиркови платформи, мерки по осигуряване на достъпност на средата. 3. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството - Авторският надзор е ангажимент на избрания изпълнител посредством отделни правоспособни лица, автори на ТИП, съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ. С осъществяването на авторски надзор се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Общата дължина на предвидените за реконструкция/ рехабилитация участъци е 3990м. С изпълнението на дейностите по надграждане на системата от БАЛ ще се осигури обновяване и модернизация на едно от основните транспортно - комуникационни трасета от градската мрежа с дължина 6360м., със значителен интензитет на обслужване от автобусни и тролейбусни линии. В комбинация с мерките за подобряване на достъпността и безопасността на средата, това ще доведе до подобряване на качеството на транспортната услуга, намаляване на времето за придвижване с обществен транспорт и утвърждаването му като атрактивна алтернатива на личните автомобили., Договорена стойност: 6 009 515.90 , Отчетена стойност: 7 271 862.03
  • Дейност: Въвеждане на интегрирана система за управление на трафика в гр. Бургас: Дейността по въвеждане на интегрирана система за управление на трафика включва следните поддейности: - подготовка на системен дизайн и проектиране на системата; - доставка и монтаж на необходимото оборудване и софтуер; - интеграция и въвеждане в експлоатация на ситемата. Дейностите се изпълняват в координация с дейностите по надграждане на системата от БАЛ в града и предвиждат интервенция на 22 светофарно регулирани кръстовища, 4 пешеходни светофара, 15 стратегически локации за събиране на трафик информация. За всяка от локациите/ кръстовищата е необходимо различно ниво на оборудване с цел присъединяването им в система за управление на трафика. Интегрираната система за управление на трафика включва няколко компонента: - Централен софтуер за управление: Предвижда се системата за управление на трафика да бъде разположена във вече работещия Център за видеонаблюдение и управление на трафика (ЦВУТ) в гр. Бургас. В рамките на проекта ще се дооборудват/надградят съществуващите хардуерни и комуникационни системи, за да се гарантира работата на нововъведената система за управление на трафика и нейната отвореност за последваща интеграция. - Видеонаблюдение: Кръстовищата, които са разположени на съществуващите маршрути на БАЛ, са вече оборудвани с видеонаблюдение. За да се допълни системата за видеонаблюдение се предлага инсталирането на камери на 6 нови кръстовища. - APNR – камери за автоматично разпознаване на регистрационни номера: На 7 стратегически локации в града, е предвидено да бъдат монтирани ANPR камери. Постъпващата от тях информация към ЦВУТ ще предоставя ценна трафик информация, която ще улесни прилагането на аналитичните функции на системата за управление на трафика. - Светофарни контролери: В съответствие с централизираната система за управление на трафика, която ще бъде разработена се предвижда дооборудване или подмяна на светофарни контролери на 26 светофарно регулирани кръстовища. - Детекция на трафика: За всяко кръстовище - обект на интервенция се предвижда оборудване със система за регистриране на трафика. С цел събиране на допълнителна трафик информация ще бъдат оборудвани и 15 стратегически за града локации, различни от светофарните кръстовища, разположени на входно-изходните артерии на града, както и на големите вътрешно градски булеварди. На всяка точка ще бъде събирана трафик информация и в двете посоки на движение. - Информационни табла с вариращо съдържание (Variаble Message Signs): На 3 ключови входно-изходни точки в града ще бъдат поставени информационни табла с вариращо съдържание и възможност за дистанционно изменение на съобщенията от оператор работещ в Центъра за управление на трафика. - Приоритет на градския транспорт: Кръстовищата, които са разположени на съществуващите маршрути на БАЛ, вече разполагат с необходимото оборудване за осигуряване на приоритет на превозните средства на градския транспорт. За да се допълни обхвата на системата за приоритет е предвидено оборудването на още 5 кръстовища по трасето на новата Бърза автобусна линия. - Комуникационна свързаност за пренос на данни: За работата на системата за управление на трафика се предвижда да бъде изградена комуникация, която да осигурява надеждна среда за пренос на данни. Комуникационната свързаност е необходима за работата на следните елементи на системата за управление на трафика: връзка между камери за видеонаблюдение, светофарни контролери и VMS и ЦВУТ, връзка от системи за детекция към светофарни контролери и между превозни средства и светофарни контролери. Въвеждането на Интегрирана система за управление на трафика е компонент с основна добавена стойност за постигане на целите на проекта по отношение на насърчаване на мултимодалността на градско ниво, подобряване скоростта и качеството на обслужване на обществения транспорт, подобряване на пропускателната способност на кръстовищата и осигуряване на предимство на градския транспорт. , Договорена стойност: 2 007 104.00 , Отчетена стойност: 2 416 773.60
  • Дейност: Упражняване на независим строителен надзор по време на строителството и въвеждане на обектите в експлоатация: За законосъобразното стартиране, изпълнение и завършване на строително - монтажните дейности, свързани с надграждането на системата от БАЛ и въвеждане на ИСУТ, в съответствие със Закона за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове е предвидено осигуряването на строителен надзор, който да гарантира навременно и качествено изпълнение на строително ремонтните дейности. Ангажимент на изпълнителя на консултантската услуга е и оценка на съответствието на ТИП със съществените изисквания към строежите съгласно чл. 142 от ЗУТ. За целите на оценката ще бъдат извършени всички необходими съгласувателни процедури и изготвен комплексен доклад в съответствие с чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ и издадено разрешение за строеж. Консултантът изпълняващ строителен надзор на обекта изпълнява функции съгласно чл. 168 от ЗУТ и гарантира, че строителните работи ще бъдат изпълнени в съответствие с инвестиционния проект и с изискванията на българското законодателство в областта на строителството при спазване на стандартите, описани в техническите изисквания за проектиране и строителство. Строителният надзор ще следи за правилното и пълно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството. По време на изпълнението на строителството Консултантът, осъществяващ строителен надзор ще следи за следното: - спазване на графика на изпълнение на техническия инвестиционен проект и изпълнението на различните видове работи, съобразно изискванията на ПИПСМР; - спазване на правилата за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд; - влагане на материали и други продукти с доказано съответствие и качество; - недопускане увреждането на трети лица и имоти в следствие изпълняваните строително-монтажни работи; - извършване на оценка на изпълнения строеж по отношение достъпна среда за лица в неравностойно положение; - съставяне на необходимата строителна документация; - контрол на достоверността на данните, вписани в изготвяните протоколи и актове по време на строителния процес. Ангажимент на Консултанта ще бъде съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежите в експлоатация и изготвяне на технически паспорт на строежа съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г., а при необходимост ще оказва съдействие във връзка с въвеждане на обекта в експлоатация. Предвид категорията на обекта, съгласно ЗУТ и Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и за законосъобразното приключване на строителството, в съответствие със ЗУТ и Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, обектите ще бъде приети и въведени в експлоатация от държавна приемателна комисия, назначена от компетентния орган ДНСК. Назначената държавна приемателна комисията следва да приключи работата си с издаването и подписване на протокол обр. 16, с който се установява, че изпълнението на строежа и неговата функционална пригодност е съобразно издаденото разрешение за строеж, одобрените проекти или заверената екзекутивна документация и действащата нормативна уредба по изпълнението и приемането на строителството и в съответствие с изискванията на чл. 169, ал. 1 - 3 ЗУТ. На основание издадения протокол обр. 16, в сроковете предвидени в наредбата, ще бъде издадено Разрешение за ползване, с което се установява функционалната пригодност на строежа за ползване съобразно издадените строителни книжа. Продължителността на дейностите по изпълнение на строителен надзор ще съответства на графика за реализация на строително-монтажни работи на обекта до неговото завършване, въвеждане в експлоатация и ще приключи с предаване на цялата документация на Възложителя., Договорена стойност: 104 801.79 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Информация и публичност по проекта: Дейностите по информация и публичност имат за цел да популяризират целите и резултатите от реализацията на проекта, финансовия принос на Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, както и да промотират нов модел на устойчива градска мобилност, основан на реална поведенческа промяна и използване на алтернативни на личните автомобили средства за придвижване. В рамките на дейността са предвидени няколко групи мерки за осигуряване на публичност и повишаване на информираността на заинтересованите страни за целите и ефектите от проекта: - организиране на публични събития: 2 пресконференции за стартиране и отчитане на резултатите по проекта, както и 2 официални церемонии за стартиране и приключване на строително - монтажните работи по надграждане на системата от Бързи автобусни линии. - осигуряване на публичност и визуализация по време и след приключване на СМР: в съответствие с изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020“ са предвидени изработване и монтаж на билбордове по време на строителството и постоянни информационни табели, които ще бъдат поставени на ключови места по трасето на новоизградената БАЛ. - част от комуникационната стратегия на проекта е подготовката и разпространението на информационни материали, популяризиращи целите и ефектите от проекта и финансовия принос на ЕС: рекламни торбички, значки, стикери, тениски, флаш памет с дигитална брошура, транспортна карта и видео клип. Изготвените информационни материали и продукти ще съдържат всички необходими реквизити в съответствие с правилата за информация и комуникация. - през целия период на изпълнение на проекта, регулярно ще бъде подготвяна информация за напредъка на проектните дейности, която ще бъде разпространявана чрез местни, регионални и национални медии, Интернет страницата на Община Бургас и социалните мрежи. Всички медийни съобщения, информационни материали и събития ясно ще демонстрират финансовия принос на Европейски съюз, чрез Европейски фонд за регионално развитие за реализация на инвестицията. , Договорена стойност: 38 262.47 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Финансов одит по проекта: Целта на настоящата дейност е осигуряване на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС с извършването на одитна проверка на изпълнявания проект. При изпълнение на дейността ще се съблюдават, всички законови разпоредби, правила и указания и стриктно ще бъдат спазвани изискванията на "Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС“, издадени от сертифициращия орган - дирекция „Национален фонд” към Министерство на финансите. В обхвата на проверката ще се проверят за съответствие процедурите за външно възлагане на дейности по проекта, подписаните договори и анексите към тях, ако има такива относно законосъобразността и спазването на приложимите нормативни актове. Одиторът ще извърши оценка за съответствие относно законосъобразността, вземайки предвид приложимото законодателство, предмета и характера на дейностите, включени в проекта, както и всички документи по ОП "Региони в растеж" 2014-2020, като указания, наръчници, насоки, ръководства, вътрешни правила и др. Ангажимент на одитора ще бъде да провери всички първични счетоводни и други съпътстващи релевантни документи (фактури, приемо- предавателни протоколи, договори и други) с еквивалентна доказателствена стойност и същият ще гарантира, че те са налични, логически обвързани и подкрепящи отчетените като допустими разходи по проекта. В резултат на проверката одитора, ще предостави потвърждение, че Бенефициентът поддържа адекватна одитна следа и всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. , Договорена стойност: 15 000.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "СМАРТ СИТИ СИСТЕМС" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 2 406 610.80 , Отчетена стойност**: 2 416 773.60
  • Изпълнител: "ИНОВАЦИОННИ СИСТЕМИ - БУРГАС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ИНФРА ЕКСПЕРТ" АД, Договорена стойност по проекта*: 5 349 756.31 , Отчетена стойност**: 7 271 862.03
  • Изпълнител: "ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЯВОР, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ЕН АР КОНСУЛТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "АВАНГАРД-РЕСУРС", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: "ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "ТЕЛЕЛИНК СИТИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Обща дължина на нови или подобрени линии на обществения транспорт, Мерна единица: километри, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.99 , Достигната стойност: 3.99
Индикатор 2 Градски транспорт: Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 476.00 , Достигната стойност: 476.00
Индикатор 3 Пътувания с обществен градски транспорт по нови или подобрени линии на обществения транспорт, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3 883.00 , Достигната стойност: 3 883.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 9 129 230.91 BGN
БФП 7 371 669.30 BGN
Собствено финансиране 1 757 561.61 BGN
Общо реално изплатени суми 7 371 669.30 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 267 487.82 92 505.76 359 993.58 "ИНФРА ЕКСПЕРТ" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 116 622.54 0.00 116 622.54 "СМАРТ СИТИ СИСТЕМС" ДЗЗД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Изпълнение на инженеринг (проектиране и изграждане, доставка, монтаж и инсталация) на интегрирана система за управление на трафика в гр. Бургас" , Прогнозна стойност: 2 007 104.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на инженеринг (проектиране и изграждане, доставка, монтаж и инсталация) на интегрирана система за управление на трафика в гр. Бургас
    Изпълнител: "СМАРТ СИТИ СИСТЕМС" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 332 450.80
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Изпълнение на Инженеринг (проектиране, извършване на СМР, авторски надзор) за надграждане на системата от Бързи автобусни линии на територията на гр. Бургас, чрез реконструкция и рехабилитация на ул. „Булаир“, въвеждане на „бърз автобусен коридор“ по бул. „Демокрация“, реконструкция и рехабилитация на бул. „Стефан Стамболов“ (участък от кръгово кръстовище с бул. „Никола Петков“ до кръстовище с бул. „Струга“ и от кръстовище с бул. „Проф. Я. Якимов“ до кръстовище с бул. „Тракия“), нова организация на движението и оптимизация на паркирането“ , Прогнозна стойност: 6 001 181.00
  • Обособена позиция 1: „Изпълнение на Инженеринг (проектиране, извършване на СМР, авторски надзор) за надграждане на системата от Бързи автобусни линии на територията на гр. Бургас, чрез реконструкция и рехабилитация на ул. „Булаир“, въвеждане на „бърз автобусен коридор“ по бул. „Демокрация“, реконструкция и рехабилитация на бул. „Стефан Стамболов“ (участък от кръгово кръстовище с бул. „Никола Петков“ до кръстовище с бул. „Струга“ и от кръстовище с бул. „Проф. Я. Якимов“ до кръстовище с бул. „Тракия“), нова организация на движението и оптимизация на паркирането“
    Изпълнител: "ИНФРА ЕКСПЕРТ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 349 756.31
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Предоставяне на външна техническа експертиза за координация и мониторинг на изпълнението на дейности по проект "Интегриран модел за управление на градската мобилност - етап 1", Прогнозна стойност: 88 200.00
  • Обособена позиция 1: "Предоставяне на външна техническа експертиза за координация и мониторинг на изпълнението на дейности по проект "Интегриран модел за управление на градската мобилност - етап 1"
    Изпълнител: "ИНОВАЦИОННИ СИСТЕМИ - БУРГАС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на ангажимент за договорени процедури (одит) за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите по следните проекти: ОП 1. Енергийна ефективност, включваща проект "Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сграда на Община Бургас на ул. "Александровска" № 26, ДБФП № BG16RFOP001-1.004-0004-C01 Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020"; ОП 2, включваща проект "Интегриран модел за управление на градската мобилност - етап 1", Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020; ОП 3, включваща проект: "Обновяване на градска жизнена среда в ЦГЧ, ж.к. Възраждане и ж. к. Меден рудник - етап II" ОП 4, включваща проекти "Изграждане на покрита лодкостоянка в акваторията северно от кв. 54, по плана на кв. Крайморие, Община Бургас" и Изграждане на покрита лодкостоянка в акваторията западно от м. Рибарско пристанище (бивша м. Ченгене скеле), Община Бургас, Програма за морско дело и рибарство 2014-2020, Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на ангажимент за договорени процедури (одит) за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите по обособена позиция: 2, включваща проект „Интегриран модел за управление на градската мобилност – етап 1“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020
    Изпълнител: "ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на допълнителна интеграция и преконфигуриране на инфраструктура в ЦВУТ Бургас за обезпечаване работоспособността на ИСУТ, Прогнозна стойност: 62 750.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на допълнителна интеграция и преконфигуриране на инфраструктура в ЦВУТ Бургас за обезпечаване работоспособността на ИСУТ “
    Изпълнител: "СМАРТ СИТИ СИСТЕМС" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 74 160.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Извършване на консултантска услуга–упражняване на строителен надзор по смисъла на ЗУТ по обособени позиции, както следва: ОП 1: Извършване на консултантска услуга–упражняване на строителен надзор за строежи в рамките на проект: „Интегриран модел за управление на градската мобилност – I етап“, ДБФП BG16RFOP001-1.004-006-С01 ОП 2: Изв.на конс.усл.-упр.на СН за строеж "Реконстр., р-т и обнов.,внедр.на м-ки за ен.еф-ст в Дома на нефтохимика,пл."Тройката"1,УПИ I,кв.125 по плана на ЦГЧ,Б-с,ПИ с и-р 07079.612.181", в рамките на проект: "Реконстр., р-т и обнов.,внедр.на м-ки за ен.еф-ст в Култ.дом на Лукойл Нефтохим",ОПРР, проц:BG16RFOP001-1.004-ИИПГВР 2014-2020-Б-с ОП 3: Изв.на конс.усл.-упр.на СН за строеж"Реконстр.и преустр.на същ.сгр.в култ-образов ц-р за съвр.изкуство и библиотека в ПИ 07079.609.16,УПИ 1,кв.113 по плана на ЦГЧ, Б-с,в рамките на проект:"Реконстр.и преустр.на същ.сграда в култ.-образ.ц-р за съвр.изкуство и библиотека",ОПРР, проц:BG16RFOP001-1.004-ИИПГВР 2014-2020-Б-с, Прогнозна стойност: 89 801.79
  • Обособена позиция 1: Извършване на консултантска услуга – упражняване на строителен надзор за строежи в рамките на проект: „Интегриран модел за управление на градската мобилност – I етап“, ДБФП BG16RFOP001-1.004-006-С01
    Изпълнител: "ЕН АР КОНСУЛТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изработване на аудиовизуален информационен продукт, популяризиращ целите и ефектите по проект „Интегриран модел за управление на градската мобилност – етап 1“ и финансовия принос на ЕС за реализацията му., Прогнозна стойност: 7 860.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на аудиовизуален информационен продукт (видео-клип), популяризиращ целите и ефектите по проект „Интегриран модел за управление на градската мобилност – етап 1“ и финансовия принос на ЕС за реализацията му
    Изпълнител: ЯВОР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Изработване на информационни и промоционални материали по проект № BG16RFOP001-1.004-0006-С04 „Интегриран модел за управление на градската мобилност – I етап“, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., съфинансирана от ЕС чрез Европейския фонд за регионално развитие., Прогнозна стойност: 11 118.80
  • Обособена позиция 1: Изработване на информационни и промоционални материали по проект № BG16RFOP001-1.004-0006-С04 „Интегриран модел за управление на градската мобилност – I етап“, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., съфинансирана от ЕС чрез Европейския фонд за регионално развитие.
    Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Изработка на материали за публичност и визуализация, и рекламни артикули (дизайн, предпечат, печат и доставка) за целите на проекти, изпълнявани от Община Бургас, финансирани от национални Оперативни програми и от програми за транснационално сътрудничество на ЕС, Прогнозна стойност: 27 212.40
  • Обособена позиция 1: Изработка на материали за публичност и визуализация и рекламни артикули (дизайн, предпечат, печат и доставка) по проект “Интегриран модел за управление на градската мобилност - І етап”, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG16RFOP001-1.004-0006-С01
    Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги по организиране и провеждане на събития по проекти на Община Бургас, които се финансират със средства на Община Бургас и от външни финансови инструменти, Прогнозна стойност: 3 187.60
  • Обособена позиция 1: „Организация и провеждане на събития по проект: „Интегриран модел за управление на градската мобилност - етап 1”, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-1.004-0006-С01, по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, ОП „Региони в растеж“ 2014-2020”
    Изпълнител: ДЗЗД "АВАНГАРД-РЕСУРС"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN