Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.062-0001-C03
Наименование на проекта Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения
Бенефициент 000193115 ОБЩИНА ВРАЦА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 22.07.2020
Дата на стартиране 22.07.2020
Дата на приключване 20.12.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Враца, гр.Враца

Описание

Кратко описание на проекта
Oсновната цел на проекта е чрез предоставяне на подкрепящи социални услуги в общността,лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения да създадат или да възстановят умения за самостоятелен живот и пълноценно включване в общността, според конкретните им възможности.Проектните дейности са свързани с подготовка на тръжни процедури и избор на изпълнители, ремонт и оборудване на сградата на ул.“Огоста“ № 3 в гр.Враца, предоставена за Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с интелектуални затруднения (ЦСРИ), разработване на вътрешни правила за дейността на услугите,подбор,наемане,обучение на персонала,супервизия и подкрепа при предоставянето на услугите, осигуряване на достъп до почасови услуги,извършване на рехабилитация,социално и психологическо консултиране,мобилна работа и други профилирани дейности,свързани с трудотерапия и подкрепа за трудово наставничество. 
Целеви групи по проекта са лица с психични разстройства и/или с интелектуални затруднения,настанени в специализирани институции,резидентни социални услуги и услуги от общността,също и техните семейства;служители в организации и институции, ангажирани с процесите на деинституционализация и служители,предоставящи социални и здравни услуги в ЦСРИ. Лицата с психични разстройства и/или с интелектуални затруднения имат потребност от индивидуален подход, от психосоциална рехабилитация,социално и психологическо консултиране и подкрепа за  възвръщане на убедеността им в тяхната способност да бъдат пълноценни граждани.Създаването на ЦСРИ ще допринесе за решаване на идентифицираните  нужди и проблеми на представителите на целевите групи.Проектът се осъществява с партньорството на Държавна психиатрична болница-Карлуково.В резултат на неговото изпълнение се очаква общо 40 лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения да са получили социални услуги в общността и осигурена подкрепа за социално включване съгласно индивидуалните им потребности.
Дейности
  • Дейност: 1.Подготовка на тръжни процедури и избор на изпълнители: Дейността включва изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители, отправяне на покани към потенциални изпълнители, оценка на предложенията, избор на изпълнители и подписване на договори. Нейната основна цел е постигане на оптимално изпълнение целите на проекта. Подготовката и провеждането на необходимите процедури за възлагане на поръчки на външни изпълнители ще бъде чрез провеждането на обществени поръчки по ЗОП. Като краен резултат с определените изпълнители ще бъдат подписани съответните договори за изпълнение. Ще се подготвят документи за провеждане на процедури по ЗОП и ще се проведат съответните процедури за избор на изпълнител на следните дейности: 1) Текущ/основен ремонт на съществуващ сграден фонд, в който ще се предоставят услугите на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения; 2) Упражняване на строителен надзор; 3) Доставка на оборудване и обзавеждане; 4) Доставка на специализирано транспортно средство (специализиран микробус 9+1 с платформа за лица с увреждания); 5) Обучение на персонала, супервизия и подкрепа при предоставянето на услугите в Центъра за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения; 6) Осигуряване на информация и комуникация по проекта., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: 2.1.Създаване на нов център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения (ЦСРИ): Осигуряване на достъп до почасови услуги, извършване на рехабилитация, социално и психологическо консултиране на лицата от целевата група: Целта на дейността е предоставяне на психосоциална рехабилитация и подкрепа за социално включване на хора с психични разстройства. Основни обекти на изследване са: възприятията, познавателната способност, вниманието, емоциите, поведението и междуличностните отношения на хората с психични заболявания. Способите и инструментите ще се извършват чрез емпирични и дедуктивни методи за определяне на причинните и корелационните връзки между различни психо-социални променливи. Методите, които ще се използват са: наблюдение, беседа, дългосрочно изучаване, психологически тестове, интервюта и анкети. Основните методи на социалната работа ще бъдат насочени в изготвянето на индивидуални планове за грижи за всяко лице, които ще включват, цели, методи и способи на действие, срок на изпълнение, и програми и подготовка за реинтеграция в обществото или в новата социална услуга, която ще ползва лицето. В основната работа ще влиза също така и изготвянето на социални оценки на потребностите, за да се прецени дееспособността и възможностите за справяне в ежедневието. Като част от дейността ще бъде и извършването на психиатричен преглед – снемане на пълен психичен статус, диагностично и дефиренциално - диагностично уточняване, както и препоръки за съответна медикаментозна или друг вид терапия., Договорена стойност: 6 011.20 , Отчетена стойност: 52 776.94
  • Дейност: 2.2.Създаване на нов ЦСРИ: Мобилна работа и други профилирани дейности за подкрепа на лицата от целевата група, свързани с трудотерапия, подкрепа за трудово наставничество: В рамките на тази дейност кандидат-потребители от община Враца подават писмено заявление до кмета на общината,за ползване на услугите,предоставяни в ЦСРИ. Ръководителят на ЦСРИ ръководи и организира цялостната дейност на ЦСРИ, осъществяването на административно-стопанската дейност; прилагането и спазването на нормативните актове на държавната и местната власт и Правилника за вътрешния ред;воденето на необходимата документация; организира провеждането на екипни срещи за разглеждане на новите случаи на потребителите, определя дата за първоначална среща с потребителя,роднини,настойници или близки,за запознаване с екипа.Основните задължения на екипа са следните:Социален работник-синтезира събраната информация и направената оценка преди етапа на активна работа и оформя досието на потребителя. Участва при оценка на потребностите и изготвяне на индивидуални планове за лицата за предоставяне на услугата;извършва социална оценка,проучва и събира данни за лицата,семействата и близките им с цел определяне на индивидуалните цели за работа;планира социалната работа с лицата; съгласува индивидуалния план с лицето и неговите близки;осъществява мерки за социална адаптация и интеграция на лицата,като съдейства за решаването на социалните им проблеми;оказва съдействие на лицата пред различни институции:търсене на работа,подаване на документи,търсене на медицинска помощ и др.Психолог-участва при оценка на потребностите и изготвяне на индивидуални планове за лицата;проучва и събира данни за лицата, семействата и близките им с цел определяне на индивидуалните цели за работа; изготвя психологическа оценка с цел определяне на индивидуалните цели за работа с лицата и отчитане на динамиката в тяхното развитие.Oсъществява мерки за социална адаптация и интеграция на лицата,като съдейства за решаването на социалните им проблеми;оказва им съдействие пред различни институции.Дейността на трудотерапевта е насочена към постигане на самостоятелност и улесняване участието на потребителите на ЦСРИ в обществения живот чрез придобиване и развитие на трудови навици и умения, вкл. кулинарни;изготвя оценки за възможностите на всяко лице;организира трудотерапевтична дейност съобразно индивидуалните възможности и личния избор на всяко лице;изготвя и работи по програми за индивидуална и групова работа;сформира групи за лица с общи интереси;информира и обсъжда с роднините на лицата дейностите и състоянието на техните близки.Основната цел е да се подпомогне адаптивността на лицата с психически разтройства и с интелектуални затруднения за развитието на адекватни умения и трудови навици и при възможност за реализация на пазара на труда да се окаже подкрепа и трудово наставничество на потребителите.Рехабилитатор-участва в изработването на индивидуални планове. Диагностицира и при необходимост осъществява индивидуални и групови рехабилитационни и ЛФК програми, целящи укрепване на общото и физическо здраве на потребителите.Рехабилитацията е насочена към профилактика, преодоляване или компенсиране на уврежданията чрез различни средства, а също и намаляване или отстраняване периодите на временна нетрудоспособност. Мед. рехабилитация в ЦСРИ включва дейности по кинезитерапия и физикална терапия, които се извършват съобразно назначенията на лекари-специалисти. Предлаганата услуга е почасова за потребителите.Мед. сестра - oсигурява мед. обслужване на потребителите на услуги в ЦСРИ и създаване на оптимални условия за нормалното им физическо и психическо развитие. Организира здравни беседи, превенция и профилактика на здравето. Води необходимата документация, участва в мултидисциплинарен екип. Закупеното превозно средство осигурява възможност да се предоставя мобилна услуга, извън сградата на центъра. Мобилната работа цели по-широко обхващане на целевите групи и предотвратяване процеса на социално изключване, чрез използване ресурсите на услугата ЦСРИ. Мобилната работа ще се предлага само в случаи, когато присъствието на потребителя в центъра е невъзможно по обективни причини., Договорена стойност: 400 528.07 , Отчетена стойност: 313 766.68
  • Дейност: 2.3.Създаване на нов ЦСРИ: Ремонт и оборудване на съществуващ сграден фонд с цел предоставяне на услугите в новите центрове, съгласно потребностите на целевата група: Проекта предвижда ремонт на част от първи етаж на съществуваща сграда на ЦДГ „Люляк” за целите на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и за лица с интелектуални затруднения с административен адрес ж.к. „Медковец“, ул."Огоста" №3, УПИ I, кв.8, ПИ 12259.1025.586 по плана на гр.Враца. Застроената площ на предвиденото преустройство е 542,67 кв.м.Преустройват се стаи от две отделни крила на сградата, като проекта предвижда топла връзка между тях. ЦСРИ ше се състои от помещения, които териториално и функционално са обединени в самостоятелен обект, предназначен за задоволяване нуждите на потребителите. Обособяват се: офис помещения за персонала - за ръководителя и екипите, кабинет на психолог/логопед, зали за арт и други терапии; за индивидуална работа; за активни занимания; за трудотерапия; за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика,трапезария,кухненски бокс,санитарен възел и санитарен възел с баня–за самите потребители,складови помещения,съблекалня с баня и санитарен възел-за персонала, обслужваща площ - коридори, стълбища, входно преддверие, функционално свързани с достъп за лица със затруднена мобилност, дворно пространство с градински съоръжения, пейки, беседка, 2 рампи за достъп на хора с увреждания.От топлата връзка са предвидени 4 изхода към обособения вътрешен двор.ЦСРИ ще бъде отделен от останалата част на сградата с плътни тухлени стени. Оборудването/обзавеждането на ЦСРИ е съобразено с функц. изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата.Предвидено е в сградата да няма детайли с остри ръбове.Мебелировката осигурява уют и позволява съхранение на вещи на потребителите, както и условия за изпълнение на заложените дейности по проекта. Отоплението ще се извършва чрез климатици и конвектори, разположени кабинетите,залите и в общите помещения.За почистване ще има прахосмукачка.Кухненският бокс с трапезария ще се оборудва с подходящо кухненско обзавеждане и оборудване.Целта е да се осигурят условия за хранене на потребителите и възможност да се обучават и придобиват умения,свързани с приготвяне на храна,сервиране, дейности от ежедневния живот.Предвидено е обзавеждане и оборудване на офис на персонала, където членовете на екипа, когато не работят пряко с потребителите, да изготвят документацията, свързана с предоставяните от тях услуги.Оборудването на Зала за арт и др. терапии е предвидено за работа с група до 12 потребители и ще осигури възможност за провеждане на групова и индивидуална работа по арт и трудотерапия, онагледяване на дейностите, осигуряване на място за съхранение на работните материали и излагане на готовите изделия.Оборудването на Залата за рехабилитация ще осигурява възможност за поддържане и/или възстановяване на двигателната активност на потребителите.В залата ще се обособи място за водене на задължитилната документация с бюро, офис стол, шкаф за документи. В залата за индивидуална работа оборудването ще осигури условия за провеждане на индивидуални занимания с потребителите, а за кабинета на психолог/логопед е предвиден комплект логопедични иструменти.Оборудването на Зала за активни занимания ще създаде условия за провеждане на групови занимания с до 12 потребители, също и за работа с родители и близки.Обзавеждането на Зала за терапия е свързано с провеждане както на групови занимания с до 12 потребители,така и условия за отдих и релакс, срещи с родители и близки. Базата на ЦСРИ разполага с вътрешен двор,в който се предвижда да бъдат монтирани 5 пейки за осигуряване на място за отдих на потребитилите, а 2 пейки и беседка ще бъдат разположени пред входа на услугата. За транспортиране на потребитeлите до ЦСРИ е предвидено закупуване на транспортно средство (специализиран микробус 9+1 с платформа за лица с увреждания).Това ще улесни достъпа до социалната услуга и ще даде възможност за извършване на мобилна работа, в случай на обективна невъзможност от страна на потребител да посети ЦСРИ, и ще допринесе за качествено предоставяне на услугата., Договорена стойност: 521 213.23 , Отчетена стойност: 534 477.54
  • Дейност: 3.Упражняване на строителен надзор: Дейността е задължителна съгласно ЗУТ. Основна цел на дейността е качественото, безопасно и в съответстващо с приложимата нормативна база изпълнение на предвидените по проекта строителни и монтажни работи. Строителният надзор включва: - упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; - координиране строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - контролиране, отчитане и удостоверяване вида, количествата и стойността на извършените СМР на обекта, проверяване съответствието и подписване количествените сметки за извършваните СМР; - осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72/2003); - осигуряване спазването на условията за безопасност на труда съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; - осъществяване контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда, Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях, изискванията, произтичащи от Становището по Екологична оценка на ОПРР 2014-2020 и проекта на Насоки за интегриране на политиката по околната среда и политиката по изменение на климата в ЕСИФ (фаза "Изпълнение на Споразумението за партньорство и програмите в периода 2014-2020г.); - контролиране съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; - осигуряване предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - даване инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническия проект; - инспектиране строителните работи и проверка дали изпълнението отговаря на спецификациите и проектната техническа документация; - следене и контролиране качеството на работата на строителя и верността на резултатите от изпитванията за контрол на качеството; - внасяне екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастъра в необходимия обем; - изготвяне технически паспорт на строежите съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите. - изготвяне на доклади за напредък, както и други доклади, когато е необходимо; - изготвяне и представяне на доклад за въвеждане в експлоатация; - съхранение и контрол на своевременното предоставяне и пълнотата на цялата документация за изпълнението на договора, включително документация от производителя и доставчика на машините, съоръженията, сертификати за проби на машини и съоръжения от сертифициращи организации, гаранции, застраховки, екзекутивна документация, протоколи от срещи, финансова документация и всички други документи издадени от строителите или надзора. Забележка: Изброяването на консултантските услуги е примерно и неизчерпателно. Предмет на дейността са и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходимите такива за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи., Договорена стойност: 3 730.00 , Отчетена стойност: 3 713.22
  • Дейност: 4.Разработване на вътрешни правила за дейността на услугите: Дейността е свързана с изготвяне на документация, необходима за предоставяне на комплекс от социални услуги на 40 лица на възраст над 18 години, които са лица с психични разтройства и/или лица с интелектуални затруднения, за осигуряване на правото им на живот в общността, чрез дейности по социална интеграция, работа с близки и роднини, участие в групови занимания и в индивидуални консултации. Тя включва разработване на правилник за вътрешния ред, изготвяне на процедура за уведомяване при възникнал инцидент, процедура за подаване на жалби и сигнали, правила и процедури предпазващи от насилие, злоупотреби и дискриминация, процедура за достъп до информация, създаване на правила за ограничаване на неприемливо поведение, процедура за подбор на персонала в ЦСРИ и други. Разработването на правилник за вътрешния ред ще регламентира условията за предоставяне и ползване на социалната услуга. Той ще съдържа следните раздели: организация и управление на услугата, условия за предоставяне, работа на екипа и документиране, задължителна документация. Чрез него се определят правата и задълженията на потребителите, техните близки и роднини. Наличието на различни процедури ще даде възможност на екипа и потребителите да се запознаят предварително с тях и да реагират адекватно при възникване на различни ситуации. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: 5.Подбор, наемане, обучение на персонала, супервизия и подкрепа при предоставянето на услугите в центровете за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения: Екипа на ЦСРИ е определен съгласно Методиката за определяне на длъжностите на персонола в специализиранити институциии и социалните услуги в общността и се състои от: ръководител, социален работник - 1 ½ бр., медицинска сестра-1,трудотерапевт-1 ½ бр.,рехабилитатор-2, логопед, психолог - 2 , 2 хигиениста,шофьор. Наемането на персонала ще бъде организирано и реализирано от екипа за управление на проекта. За изпълнение на дейността ще бъде разработена процедура за подбор на персонала, утвърдена от Кмета на Община Враца. Обявяването на подбора ще бъде обявено публично. За провеждането на процедурата за подбор ще бъдат изготвени и разпространени обявления, които ще се поставят на сайта на община Враца и на информационното табло на общината. Подборът ще се проведе на два етапа- по документи и чрез провеждане на интервю. Първият етап:Комисия, сформирана със заповед на кмета на Община Враца ще разгледа всички подадени заявления, ще направи проверка за допустимост на кандидатите и ще състави протокол за дейността си. До участие във втори етап се допускат кандидати,които са представили всички документи съгласно обявлението. Допуснатите до втори етап кандидати се уведомяват за датата и часа на провеждане на интервюто.За целта ще бъде разработен формуляр за всеки един от кандидатите, като резултатите от проведеното интервю ще бъдат отразени в него.Формулярът се подписва от всички членове на комисията.Резултатите от проведения втори етап се отразяват в протокол.Протоколите се утвърждават от Кмета на Община Враца.С избраните лица ще бъдат сключени трудови договори за срок от 16 месеца. Провеждане на обучения и супервизия на персонала на ЦСРИ за лица с психични разтройства и за лица с интелектуални затруднения За всеки член от персонала се осигурява въвеждащо обучение при започване на работа, в рамките на минимум 24 часа; и надграждащо обучение-24 часа.Въвеждащото обучение цели да запознае обучаващите се с философията и целите на услугата, с организацията на работа и функциите на всеки служител, както и с обхвата на услугата и основната документация.Обучението представя спецификите, нуждите и подходите на работа с целевите групи; подкрепя персонала в установяването на подхода си, съобразно изискванията на предоставяната услуга и груповата динамика и процес; осигурява информация за политиката и практиките в областта на социалните услуги, основни нормативни документи, институции и партньорски организации, свързани с предоставянето на услугата. Екипът се обучава и за работа с поверителна информация и оказване на първа долекарска помощ. При започване на работа в ЦСРИ всеки служител трябва да има ясно разбиране за същността и обхвата на неговата дейност, ценностите и философията, на които е основана тя, отговорностите и задълженията, които трябва да спазва, организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Надграждащото обучение ще бъде по теми, които са възникнали като проблемни области в процеса на работа с лицата от целевата група. За всеки член на екипа са създадени условия за достъп до индивидуална и групова супервизия. Дейностите по оказване на подкрепа и съдействие за социално включване на потребителите на социалната услуга и предоставянето на специализирана психично-здравна помощ, включително психологично консултиране,извънболнични услуги, рехабилитация и грижи на нуждаещите се от тях ще се осъществява по начин, зачиташ човешкото достойнство, при гарантирана дискретност и уважение към правото на свободен избор. Съществува висок риск от емоционално прегаряне на работещите в ЦСРИ. Дори и в начална фаза това крие рискове за качеството на предоставяните услуги-риск от поемане на чужди роли, синдром на зависимост,неудовлетвореност от работата. Това налага включването на супервизията като средство за професионална подкрепа с оглед предоставяне на услуги с високо качество. Супервизията ще повиши професионалната компетентност,снемане на напрежението в трудни работни моменти за гарантиране на по-голяма удовлетвореност от работата., Договорена стойност: 3 096.00 , Отчетена стойност: 3 351.02

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: ДЪРЖАВНА ПСИХИАТРИЧНА БОЛНИЦА - КАРЛУКОВО, Договорена стойност по проекта*: 6 011.20 , Отчетена стойност: 5 630.69
Изпълнители
  • Изпълнител: МЛЕЧЕН РАЙ-2 ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 414.61 , Отчетена стойност**: 203.48
  • Изпълнител: ЗОРА-М.М.С. ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 454.06
  • Изпълнител: ЛИДЕР-ПИ СИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 939.00
  • Изпълнител: ФЕНИКС ПЕТРОЛ 91 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 761.60 , Отчетена стойност**: 2 908.40
  • Изпълнител: ЦЕИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "ИНСТИТУТ ПО СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ И ПРАКТИКИ" Сдружение, Договорена стойност по проекта*: 2 966.40 , Отчетена стойност**: 2 966.40
  • Изпълнител: МЕДИКЪЛ-КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 384.62 , Отчетена стойност**: 384.62
  • Изпълнител: ТИТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 64 680.00 , Отчетена стойност**: 64 680.00
  • Изпълнител: „ГАЛА АМ” ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 414.61 , Отчетена стойност**: 96.03
  • Изпълнител: ИНЕКС ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 372.24 , Отчетена стойност**: 1 343.46
  • Изпълнител: ЧЕХ-ПЛАСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 542.00
  • Изпълнител: ВИ ТИ ЕН ПИ Тийм ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 169.80 , Отчетена стойност**: 151.27
  • Изпълнител: БМБ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 32 664.63
  • Изпълнител: СИТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 712.80 , Отчетена стойност**: 688.52
  • Изпълнител: СТЕМО ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 885.68 , Отчетена стойност**: 10 612.12
  • Изпълнител: "ЛАД ИНВЕСТ СТРОЙ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕТ „ЦВЕТАН ГОРАНОВ-ЦВЕТОГОР-РАДКА ГОРАНОВА”, Договорена стойност по проекта*: 9 414.61 , Отчетена стойност**: 117.77
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 720.00 , Отчетена стойност**: 441.82
  • Изпълнител: РАВИН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 688.07
  • Изпълнител: ЕЛИТ КОМЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 839.64
  • Изпълнител: БОВАТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 435.60
  • Изпълнител: МЕРЕСЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 754.81 , Отчетена стойност**: 1 729.74
  • Изпълнител: РОТО ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 371 321.79 , Отчетена стойност**: 371 321.79
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА СВ.ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 198.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МИХАЙЛОВ ТВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 712.80 , Отчетена стойност**: 338.64
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД, Договорена стойност по проекта*: 237.40 , Отчетена стойност**: 237.40
  • Изпълнител: ИВРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 350.70
  • Изпълнител: КАМБА - 2000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 18 829.22 , Отчетена стойност**: 863.19
  • Изпълнител: МЕЧТАЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 634.00
  • Изпълнител: Идара ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 159.99
  • Изпълнител: ПАНДА ЕКСПЕРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 411.52 , Отчетена стойност**: 3 791.15
  • Изпълнител: ДЖАМБО ЕС.Б ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 776.24
  • Изпълнител: КАМИГЕР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 499.53
  • Изпълнител: ДИРЕКЦИЯ ЗА НАЦИОНАЛЕН СТРОИТЕЛЕН КОНТРОЛ , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 800.00
  • Изпълнител: ДЗЗД ЕкоЕфект-21, Договорена стойност по проекта*: 3 713.22 , Отчетена стойност**: 3 713.22
  • Изпълнител: МАРТБГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 942.60
  • Изпълнител: ИМИДЖ СЕНС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 270.00
  • Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 26 289.48 , Отчетена стойност**: 26 289.48
  • Изпълнител: РОНОС ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 395.22 , Отчетена стойност**: 18 413.96
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Лица над 18 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 40.00 , Достигната стойност: 49.00
Индикатор 2 Участници над 18 г., получаващи социални услуги в общността (специфичен индикатор), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 40.00 , Целева стойност: 40.00 , Достигната стойност: 49.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 932 677.63 BGN
БФП 932 677.63 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 932 677.63 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 2 353.66 0.00 2 353.66 КАМБА - 2000 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 941.46 0.00 941.46 КАМБА - 2000 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 2 353.66 0.00 2 353.66 МЛЕЧЕН РАЙ-2 ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на мебелно и градинско обзавеждане за център за социална рехабилитация и интеграция, по две обособени позиции“, Прогнозна стойност: 25 826.75
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 - „Доставка и монтаж на мебелно обзавеждане за Център за социална рехабилитация и интеграция в рамките на проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения”
    Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 289.48
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на компютърна техника по обособени позиции“, обособена позиция 3 „Доставка на компютърна техника, по обособени позиции“, за изпълнение на обособена позиция № 3 - „Доставка и монтаж на компютърна и офис техника за Център за социална рехабилитация и интеграция”, по проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения”, финансиран от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020, Прогнозна стойност: 7 618.25
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 3 „Доставка на компютърна техника, по обособени позиции“, за изпълнение на обособена позиция № 3 - „Доставка и монтаж на компютърна и офис техника за Център за социална рехабилитация и интеграция”, по проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения”, финансиран от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 885.68
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на пресни, преработени и консервирани плодове и зеленчуци”, Прогнозна стойност: 1 456 047.50
  • Обособена позиция 1: „Доставка на пресни, преработени и консервирани плодове и зеленчуци”
    Изпълнител: КАМБА - 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 414.61
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на работно облекло за персонала на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения - проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“ по Процедура BG05М9ОР001-2.062, включена в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”, Прогнозна стойност: 1 462.34
  • Обособена позиция 1: „Доставка на работно облекло за персонала на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения - проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“ по Процедура BG05М9ОР001-2.062, включена в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”
    Изпълнител: МЕРЕСЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 754.81
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на специализирано транспортно средство (специализиран микробус 9+1 с платформа за лица с увреждания)” в изпълнение на проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020, АДБФП №BG05М9ОР001-2.062-0001-С01, Прогнозна стойност: 58 299.82
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 -„Доставка на специализирано транспортно средство (специализиран микробус 9+1 с платформа за лица с увреждания)”
    Изпълнител: ТИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 64 680.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на течни горива за нуждите на автомобилите, собственост на Община Враца, обслужващи общинска администрация, общински предприятия и звена по две обособени позиции”, Прогнозна стойност: 470 692.42
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2 „Доставка на течни горива за нуждите на автомобилите, собственост на Община Враца, обслужващи общински предприятия и звена по две обособени позиции”
    Изпълнител: ФЕНИКС ПЕТРОЛ 91 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 761.60
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на хранителни продукти и напитки за нуждите на ОП „Социални дейности”, детски и социални заведения на територията на община Враца” по седем обособени позиции. , Прогнозна стойност: 5 430 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2 „Доставка на мляко, млечни продукти и яйца”
    Изпълнител: МЛЕЧЕН РАЙ-2 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 414.61
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 5 "Доставка на пакетирани храни, мазнини, подправки и безалкохолни напитки”
    Изпълнител: КАМБА - 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 414.61
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 „Доставка на хляб, хлебни, тестени и сладкарски изделия ”
    Изпълнител: ЕТ „ЦВЕТАН ГОРАНОВ-ЦВЕТОГОР-РАДКА ГОРАНОВА”
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 414.61
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 1 "Доставка на месо, месни продукти, птици, птичи продукти и риба"
    Изпълнител: „ГАЛА АМ” ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 414.61
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Застраховане на МПС, собственост на Община Враца, обслужващи общинските предприятия и други второстепенни разпоредители с бюджет и проекти - застраховка „Пълно автокаско“, „Злополука на местата в МПС“, „Гражданска отговорност“ на автомобилистите и Обща гражданска отговорност и специални условия „Отговорност към трети лица“, Прогнозна стойност: 73 659.12
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 - „Застраховане на МПС, собственост на Община Враца, обслужващи общински предприятия и други второстепенни разпределители на бюджета и проекти - застраховка „Пълно автокаско“, „Злополука на местата в МПС“, „Гражданска отговорност“ на автомобилистите и гражданите отговорност и услуги условия „Отговорност към трети лица“
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 237.40
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали за нуждите на Община Враца, Прогнозна стойност: 135 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на материали за нуждите на Община Враца
    Изпълнител: ИНЕКС ТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 372.24
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване за нуждите на Община Враца, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 27 263.50
  • Обособена позиция 1: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на първостепенния разпоредител с бюджет - общинска администрация - Враца и кметства в Община Враца с назначен кметски наместник“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на второстепенните разпоредители с бюджет в Община Враца“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на проектни дейности в Община Враца“
    Изпълнител: ВИ ТИ ЕН ПИ Тийм ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 169.80
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Община Враца, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 31 820.60
  • Обособена позиция 1: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на първостепенния разпоредител с бюджет - общинска администрация - Враца и кметства в Община Враца с назначен кметски наместник“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на второстепенните разпоредители с бюджет в Община Враца“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на проектни дейности в Община Враца“
    Изпълнител: ПАНДА ЕКСПЕРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 411.52
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Основен ремонт ЦДГ „Люляк“ за целите на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с интелектуални затруднения“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 година, Прогнозна стойност: 310 833.33
  • Обособена позиция 1: Основен ремонт ЦДГ „Люляк“ за целите на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с интелектуални затруднения“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 година
    Изпълнител: РОТО ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 371 321.79
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на денонощна (въоръжена и невъоръжена) физическа охрана, осигуряване на пропускателен режим, видеонаблюдение и осигуряване на сигнално-охранителна дейност на обекти, собственост на Община Враца – по три обособени позиции, Прогнозна стойност: 818 625.60
  • Обособена позиция 1: „Обекти, собственост и стопанисвани от Община Враца“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани от общински предприятия, детски ясли, ДДО и Център за младежки дейности
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани и управлявани от проектни дейности на Община Враца“:
    Изпълнител: СИТИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 712.80
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти за нуждите на проекти на Община Враца, финансирани по Оперативни програми и други международни и национални програми, Прогнозна стойност: 69 990.00
  • Обособена позиция 1: ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ХАРТИЯ И ХАРТИЕНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ВРАЦА, ФИНАНСИРАНИ ПО ОПЕРАТИВНИ ПРОГРАМИ И ДРУГИ МЕЖДУНАРОДНИ И НАЦИОНАЛНИ ПРОГРАМИ
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 395.22
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи на обекти, изпълнявани от Община Враца през 2019 - 2021 г., Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи на обекти, изпълнявани от Община Враца през 2019 - 2021 г.
    Изпълнител: ДЗЗД ЕкоЕфект-21
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 713.22

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN