Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0018-C01
Наименование на проекта „Разкриване на комплекс от социални услуги за деца“
Бенефициент 000133634 Община Велико Търново
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 15.07.2020
Дата на стартиране 01.08.2020
Дата на приключване 05.09.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Велико Търново, гр.Велико Търново

Описание

Кратко описание на проекта
По ОП „Региони в растеж“ 2014-2020, Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“ наименование на процедурата BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца, Община Велико Търново реализира Проект „Изграждане на комплекс от социални услуги за деца“ с краен срок за изпълнение на проектните дейности до 12.03.2020 година в рамките на който се изграждат, ремонтират, обзавеждат и оборудват следните социални услуги:
-	Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги – 1 бр.;
-	Преходно жилище за деца от 15-18 год. възраст, с капацитет 8 места – 1 бр.
-	Ремонт/обзавеждане/оборудване на помещения за разширяване на съществуващ Център за обществена подкрепа – 1 бр.;
Горецитираните социални услуги за Община Велико Търново са утвърдени в Карта на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Карта на резидентните услуги, приета на 07.12.2016 год. на заседание на Междуведомствената работна група за управление и координация на процеса на деинституционализация на грижата за деца от представители на всички ангажирани в процеса на деинституционализация институции в съответствие с Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“.
Чрез изпълнението на Проект „Разкриване на комплекс от социални услуги за деца“, включващ разкриване на Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства и Преходно жилище за деца от 15-18 год. възраст, ще бъде постигната основната цел на Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“, а именно: „Гарантиране на правото на децата на семейна среда и на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности“.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонала: Целта на дейност 1 "Подбор и наемане на персонал" е избор на подходящ персонал за качествено предоставяне на социалните услуги в Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства и Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст. В социалните услуги за деца ще се гарантира предоставянето на качествени социални услуги, чрез осъществяване на подбор и наемане на лица с различни професионални области на компетентност. За целта ще бъдат назначени и наети лица за следните длъжности за комплекса от социални услуги, включващ: - Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания: Управител, социален работник, възпитател, пом.възпитател, педагог, логопед, рехабилитатор/кинезетерапевт, касиер/домакин, медицински специалист, работник поддръжка, шьофор, хигиенист. - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст: помощник възпитател. За осъществяване на подбора и наемането на лица по проекта, ще бъде разработена и утвърдена "Процедура за подбор на персонал за комплекс от социални услуги за деца", която ще подпомогне изпълнението на Проекта, реализиран от Община Велико Търново по ОП РЧР и по - конкретно: реда за кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за персонал в услугите. Целта на процедурата е да гарантира предоставяне на качествени социални услуги за целевите групи по проекта и прозрачна конкурсна процедура, изградена на принципа на конкуренция въз основа на професионалните качества на кандидатите. Процеса на кандидатстване, оценка и класиране на всички кандидати ще се извърши без ограничение на правата им или привилегии, основани на раса, етническа принадлежност, пол, произход, сексуална ориентация, религия, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. Подбора на персонала ще се извърши чрез провеждане на Конкурс по Кодекса на труда в два етапа: етап I - подбор по документи и етап II - индивидуално интервю с кандидатите. С одобрените кандидати ще се сключат трудови договори. При започване на работа в социалните услуги в комплекса, всеки служител трябва да има ясно разбиране за същността и обхвата на неговата дейност; ценностите и философията на която е основана тя; отговорностите и задълженията които трябва да спазва; организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Тези важни условия и изисквания, ще са детайлно описани в длъжностна характеристика, която всеки служител получава при сключване на трудовия договор. Ще бъдат сключени 20 бр. трудови договори по Кодекса на труда за срока на изпълнение на Проектните дейности за услугата Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства и 4 бр. трудови договори по Кодекса на труда за срока на изпълнение на Проектните дейности за услугата Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст. Длъжностите "управител", "касиер-домакин" и "социален работник" - 1 бр. в Комплекса за социални услуги за деца, ще обслужват и двете социални услуги - Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства и Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 44 203.02
  • Дейност: Дейности по преместване на децата : Предвижда се извършването на предварителна подготовка за извеждане на децата, преместването и настаняването им в Преходното жилище, с цел израстване в сигурна и стабилна, близка до семейната среда, която ще осигури необходимата индивидуализирана подкрепа. За времето до пълното запълване на капацитета и преместването на всички деца, ще се извършат подготвителни дейности и опознавателни срещи на новоназначения екип на услугата с децата. Подготовката, преместването и настаняването на децата в Преходното жилище, ще става планирано, след извършена оценка, придружена от социален доклад и план за действие, под ръководството и с участието на съответния социален работник /съгласно процедурата за прием/. През периода за изпълнение на дейностите за преместване на децата, ще се осъществят опознавателни срещи между екипа на услугата и децата. Децата бъдещи потребители на социалната услуга ще бъдат запознати с мястото на новия им ДОМ и квартала, в който е ситуирана новата социална услуга. За подпомагане и подготовка на персонала за плавното и безпроблемно протичане на процеса за подготовка и преместване на децата в Преходното жилище е необходимо наемането на 2 броя специалисти /експерт „социални дейности“ и експерт „психолог“. Ангажимент на Специалистите ще бъде разработването на необходимата документация за функциониране на социалната услуга от резидентен тип. Разходи за трудови възнаграждения, които включват: основна заплата, % клас прослужено време и всички дължими осигурителни вноски, начислени за сметка на работодателя върху договореното възнаграждение, съгласно националното законодателство на лицата, пряко ангажирани с функционирането на социалните услуги. Трудовите възнаграждения са съобразени с националното законодателство и Методология за рагламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020., Договорена стойност: 54 204.26 , Отчетена стойност: 49 218.79
  • Дейност: Разкриване на социалната услуга в общността Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства: Целта на дейността е предоставяне на услуги, основани на експертен и индивидуален подход, поставящ на първо място реалните нужди на децата с тежки множествени увреждания. Центърът е с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги и ще предоставя комплекс от социални и интегрирани здравно- социални услуги за деца и семейства, съгласно индивидуалните им потребности. За децата от целевата група ще бъдат осигурени дневни и почасови услуги за цялостно обслужване през деня, свързани със задоволяване на ежедневни здравни, обучителни и рехабилитационни потребности, предоставяне на храна, организация на свободно време и лични контакти. Центърът ще осигурява професионална подкрепа и помощ в следните направления:обучително-възпитателна дейност, психологична интервенция; двигателна рехабилитация; логопедична терапия; здравни грижи; консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижа за тях; мобилни услуги. Специалистите в центъра ще подпомагат потребителите в процеса на изграждане на навици и умения. Продължителността на функциониране на Центъра в рамките на проекта ще бъде 20 месеца, като се предоставят следните услуги: 1/ Дневна грижа за деца с тежки множествени увреждания, свързани с: цялостно обгрижване на децата през деня; придружаване в процеса на обучение, групово или индивидуално; предоставяне на храна; развитие на различни навици и умения за живот, като създаване на хигиенни навици и грижи за тялото, психологична диагностика, консултация и оценка на ресурсите на детето; медицинска и двигателна рехабилитация – индивидуална и групова, ЛФК за подобряване на общото физическо състояние на ползвателите с физически увреждания, пасивна и активна гимнастика, масажни процедури; логопедична терапия, включваща диагностика, превенция, корекция, рехабилитация и консултативна дейност на езиково-говорни нарушения; музикотерапия за разтоварване и стимулиране на сетива и емоции; сензо-моторна терапия и обучение за придобиване на социални умения и дейности по включване, вкл. умения за общуване и работа в група. Центърът ще осигури условия за провеждане на терапевтични занимания с децата, свързани със създаване или възстановяване на навици, трудо, арт и монтесори терапия, социална терапия и интегрирано обучение и други. 2/ Почасови специализирани услуги, включващи работа със специалисти: психолог, логопед, рехабилитатор. 3/ Мобилна социална услуга. За децата със затруднение при придвижване ще бъде осигурен специализиран транспорт за придвижване от и до центъра за получаване на специализирана терапевтична помощ и необходимата грижа. Родителите ще имат възможност по всяко едно време да се информират и консултират със специалист с оглед подобряване на грижите за детето, при необходимост насочване към консултации със специалисти извън ДЦДУ, които могат да са полезни за семейството и детето. На родителите ще бъде оказана подкрепа за подобряване на грижите за детето с увреждания. На екипа ангажиран с предоставяне на услугите в центъра ще бъде оказвана методическа помощ от асоциираните партньори МТСП, МЗ, МОН, ДАЗД и АСП, за осигуряване качествена алтернативна грижа за децата, гарантираща им живот в семейна среда. За обезпечаване дейността на Центъра ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи, дезинфекционни и почистващи препарати, осигуряващи нормалното протичане на работния процес, както и работно облекло и лични предпазни средства, нужни за изпълнение на ежедневните задължения на екипа. За оказване на необходимата медицинска помощ ще бъдат закупени лекарствени средства от първа необходимост. Ще бъдат закупени канцеларски материали - тонери, копирна хартия, папки, класьори и др. - за обезпечаване дейността на екипа, свързана със събиране на информация, изготвяне на документация, досиета на потребителите, индивидуални планове и архив. , Договорена стойност: 646 322.85 , Отчетена стойност: 465 395.76
  • Дейност: Разкриване на социалната услуга от резидентен тип Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст: Преходно жилище е форма на социална услуга за деца в риск от 15- до 18- годишна възраст по смисъла на Закона за закрила на детето, осигуряваща настаняване на не повече от 8 деца като мярка за закрила на детето и подкрепа от специалисти за придобиване на знания и практически умения за водене на относително самостоятелен начин на живот и подготовка за включване в живота на общността. Предоставянето на социалната услуга в новоразкритото Преходно жилище ще бъде изцяло съобразена с утвърдената Методика за условията и реда за предоставяне на социалната услуга. На децата ще бъде осигурен подслон в условия на сигурност и зачитане на достойнството им, в среда, близка до семейната, която задоволява потребностите им от уединение и дава възможност за създаване и поддържане на социални контакти. Всяко дете ще разполага с лично пространство и с пространство за общи дейности с екипа и с останалите деца. Дейности по предоставяне и функциониране на услугата: • Работа по случай - включва оценка на случая, взаимодействие със социалния работник от Отдел "Закрила на детето", водене на документация по случая, изготвяне на план за грижи и преглед на изпълнението му, подготовка за напускане на социалната услуга; • Индивидуална работа с децата - договориране на отношенията, правата и задълженията, менторски разговор, консултиране и посредничество; • Групова работа с децата- дневен режим, всекидневни умения за живот, умения, свързани с живота в общността, седмично планиране на дейностите, изготвяне на групови правила; • Организиране на дейности по интереси - спортни занимания и състезания, туризъм, културни събития, достъп до информация и масови медии, курортни места и лагери, отбелязване на значими лични събития и др., национални и религиозни празници, игри, развитие на таланти; • Помощ в учебната работа и подготовка за професионално ориентиране. При настаняване на децата ще се изготви и окомплектова задължителната документация /съгласно Методика за условията и реда за предоставяне на социалната услуга "Преходно жилище"/. Предоставянето на услугата цели подпомагане на децата в тяхното израстване като независими възрастни, подкрепа за усвояване на умения за самостоятелен живот, успешна социална интеграция и трудова реализация. Персоналът ще поощрява активното общуване на децата с техните връстници и други значими за тях хора - децата могат да посрещат гости в ПЖ, като предварително са уведомили персонала или да посещават свои близки, роднини, приятели, съученици. Посещенията се разрешават от екипа на ПЖ, като при необходимост детето се придружава от член на персонала., Договорена стойност: 87 248.00 , Отчетена стойност: 30 027.30
  • Дейност: Закупуване на специализирано транспортно средство: С цел осигуряване на достъпност до социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, е необходимо закупуване на специализирано транспортно средство с 7+1+1 места (едно място за инвалидна количка) за ползвателите на новата социална услуга, адаптирано за превоз на деца с увреждания в т.ч. и за деца в инвалидни колички. Предвижда се специализираното транспортно средство да бъде оборудвано с електрическа рампа, която ще спомага за по-лесното качване и слизане на децата със затруднено или невъзможно придвижване, да бъдат транспортирани от и до Центъра. Специализираният транспорт ще бъде използван по предварително изготвен график, като децата ще имат възможност да се придвижат от и до новият център, лечебни заведения, образователни институции, културни събития, институции и др., придружени от техните близки или от персонала, предоставящ услугата. Предвиденото за закупуване специализирано транспортно средство ще бъде изцяло за нуждите на децата на новата социална услуга, като по този начин се дава възможност за достъп до социалната услуга и включване в общественият живот. Община Велико Търново няма закупено специализирано транспортно средство по друг проект или програма. Чрез реализиране на проектните дейности и закупуването на специализирано транспортно средство, ще бъде обхваната цялата територия на Община Велико Търново, която включва общински център - град Велико Търново, както и градовете Килифарево и Дебелец и 34 кметства и кметски наместничества. Целта на Дейност 4 „Разкриване на социалната услуга от резидентен тип Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст“ е предоставяне на социалната услуга Преходно жилище за деца от 15 до 18 години с високо качество на 24 часова грижа в денонощието, насочена към задоволяване на ежедневните потребности на децата и изпълнение на индивидуалните програми за социална интеграция. Социалната услугата Преходно жилище ще се разкрие със Заповед на Кмета на община Велико Търново с капацитет 8 места. Съгласно издадените Заповеди от Директора на Дирекция "Социално подпомагане" гр. Велико Търново, всеки един от кандидат - потребителите на социалната услуга ще се изведе от Домове за деца лишени от родителска грижа, резидентна услуга в общността, или от семейна среда при изчерпване на всички възможности за оставане на детето в биологичното семейство или при близки и роднини и ще бъде настанено в Преходно жилище за деца от 15 до 18 години в гр.Велико Търново, ул. „Симеон Велики“ № 3. В социалната услуга от резидентен тип ще се води регистър на потребителите. За всеки потребител на услугата ще има оформено лично досие, което ще съдържа: лични данни и информация, предхождаща приема в Преходно жилище, лична история, препис от акт за раждане, лична карта; направление за ползване на социална услуга и съпътстващите го документи; оценка на потребностите; индивидуален план за предоставяне на социални услуги; документи, отнасящи се до здравословното състояние и нервно-психическо развитие; документи за здравни грижи; документи за социална рехабилитация; документи за занимателна трудотерапия. Досието се изготвя и актуализира от персонала на ПЖ. Настанените деца в Преходно жилище ще посещават подходящо учебно заведение на територията на Община Велико Търново с цел придобиване на знания, умения и навици за водене на самостоятелен живот след завършване на средно образование и навършване на години за пълнолетие. Заложената цена на специализираното транспортно средство в бюджета на проекта е формирана на база пазарно проучване след водещи доставчици на автомобили в България, за което в т.12 са приложени оферти., Договорена стойност: 77 000.00 , Отчетена стойност: 74 683.20
  • Дейност: Разкриване на социалната услуга в общността Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства - ДОПЪЛНЕНИЕ: н/п, Договорена стойност: 15 000.00 , Отчетена стойност: 11 471.62

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "ЗП, Договорена стойност по проекта*: 900.00 , Отчетена стойност**: 468.00
  • Изпълнител: КРЕДО-ЗМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 828.00 , Отчетена стойност**: 3 828.00
  • Изпълнител: А1 България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 4 900.00 , Отчетена стойност**: 2 726.80
  • Изпълнител: ХЪШОВЕТЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 144.00
  • Изпълнител: БРАВА ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 796.00
  • Изпълнител: РАДКОВ КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 980.00 , Отчетена стойност**: 1 371.00
  • Изпълнител: ХИГИЕННО - МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 25 800.00 , Отчетена стойност**: 11 590.92
  • Изпълнител: АЙ АНД БИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: ПЕРФЕКТА - 2010 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 500.00 , Отчетена стойност**: 3 450.01
  • Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 686.62
  • Изпълнител: АВТОЧОЙС ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 158.40
  • Изпълнител: ПРОЕКТОКОНСУЛТ-ТН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 489.92 , Отчетена стойност**: 1 210.56
  • Изпълнител: СИРА ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СВЕЖЕСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 168.29
  • Изпълнител: Ай Ес Джей Груп ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 200.00 , Отчетена стойност**: 61.42
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 800.00 , Отчетена стойност**: 2 234.56
  • Изпълнител: КАТАЛИНА 2017 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 406.84
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 728.96 , Отчетена стойност**: 282.31
  • Изпълнител: ЕКОДЖЕН ООД, Договорена стойност по проекта*: 77 000.00 , Отчетена стойност**: 74 683.20
  • Изпълнител: ДАНИПЛАСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 535.04
  • Изпълнител: Д и Д ЕВРОФЛОРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 316.32
  • Изпълнител: Д.Д.Д.-1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 150.00 , Отчетена стойност**: 648.00
  • Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 119.18
  • Изпълнител: АДАПТ БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 660.00
  • Изпълнител: ЕТ ПРОЛЕТ - ЙОРДАН ЙОРДАНОВ, Договорена стойност по проекта*: 1 329.05 , Отчетена стойност**: 1 329.05
  • Изпълнител: ТЪРНОВОФАРМАСИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 376.92
  • Изпълнител: ДАНИ МЕД СДИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 443.12 , Отчетена стойност**: 711.00
  • Изпълнител: МАРТБГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 308.55
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 12 010.00 , Отчетена стойност**: 3 973.14
  • Изпълнител: КОЛБАСАРСКА КЪЩА БАЛКАН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 348.00
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 300.98
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Договорена стойност по проекта*: 17 800.00 , Отчетена стойност**: 761.37
  • Изпълнител: СИКО - С ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 90.11
  • Изпълнител: ЕТ МИТИ - Димитър Пенов, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 116.00
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 9 000.00 , Отчетена стойност**: 4 595.77
  • Изпълнител: ЕЛМАРК ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 148.26
  • Изпълнител: МАГНУМ-Д ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 219.90
  • Изпълнител: ДЕНИК ЛИФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 224.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ес Енд Ей Кидс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 189.00
  • Изпълнител: "РАДО МИЛЕВ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 249.10
  • Изпълнител: НЕЩА С ДУША ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 991.00
  • Изпълнител: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД, Договорена стойност по проекта*: 25 500.00 , Отчетена стойност**: 1 409.62
  • Изпълнител: МАГДАК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 928.00
  • Изпълнител: НАВИГАТОР ПРИНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 194.88
  • Изпълнител: ХИПОЛЕНД АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 685.15
  • Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 700.00 , Отчетена стойност**: 5 731.75
  • Изпълнител: ЕЛА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 120.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ПОЖАРИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 8.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 31.00
Индикатор 2 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 31.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 675 674.69 BGN
БФП 675 674.69 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 660 988.34 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Липса на добро финансово управление 100.00 14 676.25 0.00 14 676.25 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България" по обособени позиции Обособена позиция № 1: "Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България" Обособена позиция № 2: „Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново в държави членки на ЕС и в страни извън ЕС" , Прогнозна стойност: 792 703.48
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: "Доставка на дизелово гориво, автомобилен бензин и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България"
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 005.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка по заявка и гаранционно поддържане на нова компютърна техника и периферни устройства за нуждите на Община Велико Търново", Прогнозна стойност: 161 666.67
  • Обособена позиция 1: Доставка по заявка и гаранционно поддържане на нова компютърна техника и периферни устройства за нуждите на Община Велико Търново"
    Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 200.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Периодична доставка на посадъчен материал съгласно опис за нуждите на ОП „Зелени системи” и други структури при Община Велико Търново след възлагане, по обособени позиции" Обособена позиция No1 „Доставка на посадъчен материал – разсад на цветя” Обособена позиция No2 „Доставка на посадъчен материал – храсти, дървета, тревен чим и тревни смески”., Прогнозна стойност: 164 921.50
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция No1 „Доставка на посадъчен материал – разсад на цветя”
    Изпълнител: "ЗП
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция No2 „Доставка на посадъчен материал – храсти, дървета, тревен чим и тревни смески”.
    Изпълнител: "ЗП
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Полиграфически услуги и изработка на рекламни материали по обособени позиции, Прогнозна стойност: 316 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2 "Изработка на рекламни материали"
    Изпълнител: КРЕДО-ЗМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 828.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №1 "Полиграфически услуги"
    Изпълнител: СИРА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Дейности, свързани с дезинфекция, дезинсекция, дератизация и дезакаризация и други подобни дейности, извършвани в обекти и площи, собственост на Община Велико Търново”, Прогнозна стойност: 466 506.66
  • Обособена позиция 1: „Дейности, свързани с дезинфекция, дезинсекция, дератизация и дезакаризация и други подобни дейности, извършвани в обекти и площи, собственост на Община Велико Търново”
    Изпълнител: Д.Д.Д.-1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 150.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България", Прогнозна стойност: 1 258 001.33
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България"
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 005.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново”, Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново”
    Изпълнител: ХИГИЕННО - МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 100.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново", Прогнозна стойност: 3 100 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново"
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 800.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”, Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на природен газ за нуждите на Община Велико Търново и второстепенни разпоредители, находящи се в град Велико Търново", Прогнозна стойност: 1 043 500.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на природен газ за нуждите на Община Велико Търново и второстепенни разпоредители, находящи се в град Велико Търново"
    Изпълнител: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 500.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции., Прогнозна стойност: 568 384.16
  • Обособена позиция 1: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие”
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 300.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Изграждане на нови детски площадки и основно обновяване на съществуващи площадки за игра на открито“, Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: „Изграждане на нови детски площадки и основно обновяване на съществуващи площадки за игра на открито“
    Изпълнител: ЕТ ПРОЛЕТ - ЙОРДАН ЙОРДАНОВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 329.05
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях, по обособени позиции”: Позиция No1: Сервизно обслужване на товарни автомобили с тонаж до 3,5 тона, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях, собственост на Община Велико Търново и нейни структури“, Прогнозна стойност: 366 333.33
  • Обособена позиция 1: „Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях, по обособени позиции”
    Изпълнител: АВТОЧОЙС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на посадъчен материал съгласно опис за нуждите на ОП „Зелени системи” и други структури при Община Велико Търново след възлагане, по обособени позиции”, за обособена позиция № 1 „Доставка на посадъчен материал - разсад на цветя”, Прогнозна стойност: 87 000.00
  • Обособена позиция 1: „Периодична доставка на посадъчен материал съгласно опис за нуждите на ОП „Зелени системи” и други структури при Община Велико Търново след възлагане, по обособени позиции”, за обособена позиция № 1 „Доставка на посадъчен материал - разсад на цветя”
    Изпълнител: Д и Д ЕВРОФЛОРА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: „Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции:“, Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2: Услуга по доставка на интернет без огранчения на трафика за нуджите на общински стуктури и други обекти на територията на гр. Велико Търново
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 300.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на различни мебели (бюра, столове, шкафове, стелажи и др.) и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка., Прогнозна стойност: 260 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка и монтаж на различни мебели (бюра, столове, шкафове, стелажи и др.) и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка."
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 800.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобили по обособени позиции: Обособена позиция №9: Специализиран бус за нуждите на ЦСУ по ПРОЕКТ с per. № BG05M90P001-2.019-0018- М001 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ с бенефициент Община Велико Търново, Прогнозна стойност: 64 166.67
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобили по обособени позиции: Обособена позиция №9: Специализиран бус за нуждите на ЦСУ по ПРОЕКТ с per. № BG05M90P001-2.019-0018- М001 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ с бенефициент Община Велико Търново
    Изпълнител: ЕКОДЖЕН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 77 000.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново, Прогнозна стойност: 194 306.49
  • Обособена позиция 1: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново
    Изпълнител: ХИГИЕННО - МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 700.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка на домакински продукти за нуждите на структури на Община Велико Търново, Прогнозна стойност: 84 669.92
  • Обособена позиция 1: Доставка на домакински продукти за нуждите на структури на Община Велико Търново
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 000.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции" - Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново“; - Обособена позиция № 2 „Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”, Прогнозна стойност: 591 400.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции" - Обособена позиция 1 - „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново“
    Изпълнител: Ай Ес Джей Груп ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 200.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции" - Обособена позиция 2 - „Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”.
    Изпълнител: Кооперация ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 000.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции": Обособена позиция № 1 „Периодична доставка на канцеларски материали"; Обособена позиция № 2 „Периодична доставка на консумативи за офис- техника" ; , Прогнозна стойност: 392 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 включва доставката на различни видове канцеларски материали съгласно Приложение № 1А към Техническата спецификация
    Изпълнител: ВЕРИГА ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 500.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 включва доставката на оригинални и съвместими консумативи за офис-техника (касети с тонер, касети с мастило и други) съгласно Приложение № 2А - Оригинални консумативи и Приложение № 2Б - Съвместими консумативи към Техническата спецификация.
    Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 200.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 включва доставката на различни видове канцеларски материали, съгласно Приложение № 1 към Техническата спецификация; Обособена позиция № 2 включва доставката на канцеларски материали, които попадат в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съгласно Приложение № 2 към Техническата спецификация; Обособена позиция № 3 включва доставката на оригинални и съвместими консумативи за офис-техника (касети с тонер, касети с мастило и други), съгласно Приложение № 3.1 и Приложение № 3.2 към Техническата спецификация., Прогнозна стойност: 390 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 включва доставката на канцеларски материали, които попадат в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съгласно Приложение № 2 към Техническата спецификация
    Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури по обособени позиции: Обособена позиция 1: Услуга по застраховане на МПС собственост на Община Велико Търново със застраховки: „Гражданска отговорност" на автомобилистите, „Автоасистанс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на местата в МПС"; Обособена позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука”, „Злополука и заболяване” и „Злополука”;, Прогнозна стойност: 106 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Услуга по застраховане на МПС собственост на Община Велико Търново със застраховки: „Гражданска отговорност" на автомобилистите, „Автоасистанс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на местата в МПС";
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 200.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука”, „Злополука и заболяване” и „Злополука”
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури по обособени позиции: Обособена позиция 1: Услуга по застраховане на МПС собственост на Община Велико Търново със застраховки: „Гражданска отговорност" на автомобилистите, „Автоасистанс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на местата в МПС"; Обособена позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука”, „Злополука и заболяване” и „Злополука”;, Прогнозна стойност: 133 262.75
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Услуга по застраховане на МПС собственост на Община Велико Търново със застраховки: „Гражданска отговорност" на автомобилистите, „Автоасистанс" при пътуване, „Каско" и „Злополука на местата в МПС"
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 200.00
  • Обособена позиция 2: бособена позиция 2: Услуга по застраховане на лица със застраховка „Трудова злополука”, „Злополука и заболяване” и „Злополука”
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Услуга по доставка на Интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 60 057.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по доставка на Интернет без ограничение на трафика за нуждите на общински структури и други обекти на територията на град Велико Търново, ОП - 2
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 300.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN