Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0093-C07
Наименование на проекта "Осигуряване на топъл обяд в община Садово"
Бенефициент 000471582 ОБЩИНА САДОВО
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 24.08.2016
Дата на стартиране 29.08.2016
Дата на приключване 30.04.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Садово

Описание

Кратко описание на проекта
Основна цел на община Садово с разработването на проекта е да се осигури "топъл обяд" на хората от общината с нисък социален статус, самотно живеещи възрастни хора,които ежeдневно са изправени пред трудности при осигуряване на собственото си препитание, с което се дава възможност на най - уязвимите групи от обществото да получат топъл обяд. Общината разполага с добра материална база и оборудване за съхранение и приготвяне на храните, ще се осигурят и човешки ресурси, с което ще се гарантира изпълнението на дейностите. В момента базата на общината е отдадена под наем на фирма "ЛА СТЕЛА - ФЕМИЛИ" ЕООД , която приготвя храна на кетъринг. Чрез допълнително споразумение към договора за наем, ще се осигури време, през което стола няма да се ползва от наемателя, а ще се ползва от общината за осъществяване на на финансираните от проекта дейности.
Дейности
  • Дейност: "Определяне на целевите групи": Целта на тази дейност е да се определят най - нуждаещите се лица и семейства, чийто ниски доходи и нужда от подпомагане са установени възоснова на обективни критерии. Целевата група, която ще бъде включена е: самотно живеещи лица и семейства, който не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследсвени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност. От тази целева група ще бъдат включени 50 лица., считано от 01.10.2016 - 80 лица Считано от 01.01.2017 г - 205 лица от същата целева група., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: "Закупуване на хранителни продукти": Закупуването на хранителни продукти ще се извършва от общината от търговско дружество спечелило открита процедура по ЗОП за доставка на хранителни продукти за детските и социални заведения на триторията на община Садово, с което вече има сключен договор. Датата на стартиране на дейността е 29.08.2016 г., а датата на приключване на дейността на трапезарията ще е 30.04.2020г. Топлия обяд ще се предоставя в работните дни от месеца /23 работни дни за 50 представители/август и септември/ и 295 работни дни за 80 представители и общия брой дни, в които ще се предоставя топъл обяд е 318 работни дни до 30.04.2017 .месец август 2016 г. -3 работни дни; месец септември 2016 г. -20 работни дни; месец октомври 2016 г.- 21 работни дни; месец ноември 2016 г.- 22 работни дни; месец декември 2016 г.- 21 работни дни; месец януари 2017 г.- 22 работни дни; месец февруари 2017 г. 20 -работни дни; месец март 2017 г. 22 -работни дни; месец април 2017 г. -18 работни дни; Считано от 01.05.2017 г - 80 лица от май 2017 г до 12.2017 г месец май – 20 работни дни; месец юни – 22 работни дни; месец юли – 21 работни дни; месец .август – 23 работни дни; меец септември – 19 работни дни; месец октомври – 22 работни дни; месец ноември – 22 работни дни ; м. декември 2017 г-18 работни дни; Считано от 01.01.2018 г - 205 лица /2018 г- 249 работни дни;2019 г - 249 работни дни; 2020 г- 84 работни дни В дейностите по проекта ще бъдат включени 205 лица. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00795-2019-000, и № на договор с избран изпълнител - №1/17.09.2019 г. описана и приложена е в МТД с период на отчета 01.08.2019 г. - 30.11.21019 г., Договорена стойност: 343 730.74 , Отчетена стойност: 238 812.19
  • Дейност: "Осигуряване на топъл обяд": Дейноста ще се реализира в една обществена трапезария намираща се в гр. Садово ул. "Иван Вазов" № 2 в стола на община Садово. Общината разполага със собсвена материална база и оборудване за съхранение и приготвяне на храните, която в момента е отдадена под наем на фирма за кетъринг "ЛА СТЕЛА ФЕМИЛИ" ООД. Фирмата приготвя храна за кетъринг и разполага с персонал: двама готвачи и един човек помощен персонал.Чрез допълнително споразумение към вече сключения договор за наем, ще се осигури време през което стола няма да се ползва от наемателя, а ще се ползва от общината за осъществяване на финансираните от проекта дейности. Има и подходяща столова база с капацитет 80 места, където може да се осъществява процеса на хранене.Оборудването на стола отговаря на нормативните изисквания в областа на храните, отностно съхранението и приготвянето на храната. Кухнеския блок има достатъчно помещения за съхранение на хранителните продукти, хладилните съоражения са достатъчни за разделно съхранение.Ще бъде нает готвач, които да приготвя храната. Също тъка, общината разполага с достатъчно човешки ресурси, който да бъдат включени в дейностите по проекта.Фирмата за кетъринг "ЛА СТЕЛА ФЕМИЛИ" ООД разполага с транспорт отговарящ на необходимите изисквания, общината срещу заплащане ще използва този транспорт с цел да се гарантира обхвата на целевите групи., Договорена стойност: 17 186.54 , Отчетена стойност: 124 093.86
  • Дейност: "Предоставяне на съпътстващи мерки": Съпътстващите мерки ще се предоставят от Център за обществена подкрепа, който функционира на тереторията на общината и осъществява дейности за подкрепа, поддържане, подобряване на нови способности и самостоятелност на лицата с различен вид и степен на увреждане, както и подкрепа на лица от различни рискови групи, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социално изключване. Натрупани са професионални знания и умения за работа по случай, за пълноценно приобщаване към обществото на деца и семейства в неравностойно положение на територията на община Садово. Подкрепят се отделни хора, групи и общности, чрез осъществяване на дейности и предоставяне на услуги. Персоналът е обучен и поддържа високо ниво на компетентност за посрещане потребностите на ползвателите на услугата. На потребителите се осигурява съдействие за получавани на медицинска помощ, осигурен е достъпа до информация, възможности за създаване на нови социални контакти и възможности за участие в културни мероприятия. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за ползването на различни административни услуги на територията на общината, консултиране и подпомагане достъпа до здравни и образователни услуги. , Договорена стойност: 17 186.53 , Отчетена стойност: 12 991.78

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: РАЙОННА ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 17 749.02
  • Изпълнител: НАДЕЖДА - 2000 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 509.00 , Отчетена стойност**: 9 022.85
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 205.00 , Достигната стойност: 337.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 378 103.81 BGN
БФП 378 103.81 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 378 103.29 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни и други стоки за детските градини и ЦНСТ на територията на община Садово., Прогнозна стойност: 235 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN