Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0306-C02
Наименование на проекта "Развитие на управленския капацитет на "Дейтасист" ООД"
Бенефициент 111506555 ДЕЙТАСИСТ ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 18.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Монтана, гр.Монтана

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение се фокусира върху подобряване на управленския капацитет на предприятие, специализирано основно в предоставянето на продукти и услуги в сферата на ИКТ, предлагането на модерни високотехнологични решения за колокация на техника и дистанционно наблюдение на системи, както и произвеждащо разнообразни неметални продукти и материали (сувенири,печати, рекламни материали) като допълнителна дейност. В рамките на проекта се предвиждат дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на ERP и чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата. Посредством проектните дейности ще се постигнат: 
1. Подобряване на процесите на управление и организация на дейността в 6 направления 
2. Внедряване на организационни иновации във фирмата
3. Въвеждане и прилагане на ИКТ базиранa система за управление и организация на ресурсите, дейността по предлагане на продукти и услуги и основните бизнес процеси
4. Изпълнение на мерки за подобряване на управлението на отпадъците от дейността
С изпълнение на проекта ще се реализират следните ефекти: 
1. Подобряване на процесите по планиране и вземане на решения; организацията на ресурси, продукти и услуги; реализацията и интернационализацията на услугите и продуктите и финансовото управление на дружеството;
2. Увеличаване на приходите от продажби и експортния потенциал;
3. Повишаване на производителността на труда;
4. Намалено негативно влияние върху околната среда. 
Проектните ефекти ще осигурят подобрена конкурентоспособност на дружеството с увеличено внимание към околната среда, което обуславя постигане на устойчиво развитие на дружеството.
Дейности
  • Дейност: Дейност за насърчаване използването на инофрмационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на ERP система: В изпълнение на дейността се предвиждат разработване и внедряване на ERP система за нуждите на кандидата, която в пълна степен да отговаря на спецификите на дейността и да бъде пригодена за бъдещото развитие на фирмата. Системата ще има следните характеристики и основни параметри: 1) Модул "Работа и управление на проекти": чрез него ще се измерва и проследява рентабилността от проекти и дейности. Автоматично ще се прави сравнение на разходите, съответстващи на всеки приход, за да се оцени рентабилността на дейностите и възвръщаемостта на инвестициите в тях. Модулът ще обезпечи всички аспекти от управлението на множество проекти едновременно, свързаните с тях управление на човешки ресурси, финансови средства, време и други ресурси. 2) Модул "Административни документи": ще служи за улесняване на фирмената администрация и оптимизиране на документооборота, спестявайки разходи и време. Това ще се осигури чрез лесен достъп до всеки документ на всеки отделен служител. Чрез модула ще бъдат спестени разходи за хартия, архивни помещения и други свързани ресурси. Ще спомогне за елиминиране на грешки, загуба на документи и др., което допълнително спестява време и оптимизира работата на екипа. Модулът управлява всички процеси, свързани с администрацията, входящи и изходящи документи с партньори, клиенти и държавни институции, обмен на документация между служители. 3) Модул "Управление на складово стопанство": организира логистична дейност на фирмата, проследява състоянието на склада. Посредством модула ще се следят наличните артикули, ще се предоставят справки за всички операции, изчисляване на себестойността на индивидуална бройка/партида, блокиране за продажба, следене на минимални количества за склад, съставяне на заявки за поръчка на материали, поддръжка на ревизии и др. Складовите операции ще бъдат свързани със съответните операции за поръчки от доставчици, продажби на клиенти, рекламации, ремонтни дейности и др. Към модула ще се разработи функционалност за управление на отпадъците от дейността: при производството остават отпадъци с различна големина, които посредством системата ще бъдат сортирани, организирани и категоризирани според вида им в групи, като системата ще следи за натрупване на необходими количества за организирането на тези отпадъци за по-нататъшно използване като суровина. 4) Модул "Поръчки и Продажби": осигурява бързо и лесно създаване на нови продажби, мониторинг на изпълнението им, фактуриране и заплащане според съответния договор. Модулът ще позволява сегментиране на продажбите по видове клиенти и следене на изпълнението им. 5) Модул "Поддръжка и сервиз": създава функционалности за управление на дейностите по (след)гаранционна поддръжка на артикулите, чрез които се проследяват гаранционни срокове, регистрират се дефекти, поправки и всякаква дейност по поддръжката, извършва се автоматично напомняне за подновяване на договори за поддръжка. Ще се извършва регистриране на проблем, ремонтни дейности, предоставяне на временни артикули, отчети за дефектирали и ремонтирани артикули, влагане на материали и труд, калкулация на себестойност и др. 6) Модул "Контрагенти": ще подобри обслужването на клиентите чрез организиране на всички свързани с тях данни . Ще се създаде профил на клиента, от който ще се правят справки и ще се извършват операции. Модулът ще съдържа информация от всички модули като статуси на поръчки, фактури, плащания, задължения. Модулът ще позволява категоризиране на фирмите за по-лесна проследимост, установяване на целеви клиенти, продукти и пазари. Наред с това, ще се позволява проследяване на отношенията с даден клиент във времето и определяне на политика към него (отстъпки, бонус и др.). 7) Модул "Финанси" ще създаде подробна картина на паричните потоци и наличности с цел оптимизиране на разходите, анализ и повишаване на приходите, управление на вземанията и задълженията. Модулът управлява всички финансови документи, тяхното движение, банковите сметки, данъци и др. , Договорена стойност: 290 000.00 , Отчетена стойност: 290 000.00
  • Дейност: Дейност за насърчаване използването на инофрмационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: В изпълнение на дейността ще бъдат закупени, монтирани и пуснати в експлоатация следните активи, необходими за функционирането на ERP системата: 1) Сървър (CPU ) 2 бр. и Сървър (Storage) 1 бр.: сървърите играят роля на процесорни системи и са общата система, осигуряваща изчислителната мощ, необходима за инсталиране и функциониране на ERP системата. Трите сървъра работят в клъстер като единна компютърна система. Сървърите (CPU ) осигуряват непрекъснатост на работния процес на системата, дори в случай на отказ на единия от тях. Сървър (Storage) служи за съхранение на данните. Операционната система поддържа виртуализация, т.е инсталиране на виртуални машини с различни технически параметри. На тези виртуални машини се инсталират необходимият брой сървъри обезпечаващи ERP системата. Сървър (Storage) осигурява и възможност за подмяна на диск и захранване без необходимост от спиране на системата, което осигурява непрекъснатост на системата и елиминира възможност от загуба на данни. 2) Суич (1 бр.): представлява мрежов комутатор, който осигурява свързаността на системата от сървъри с локалната мрежа и осигурява мрежова сигурност посредством различни мрежови протоколи. Посочените активи са задължителното и необходимо оборудване за функциониране на предвидената ERP система., Договорена стойност: 83 350.00 , Отчетена стойност: 83 350.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АДРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 261 345.00 , Отчетена стойност**: 373 350.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 57 267.25 , Достигната стойност: 57 268.13
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 373 350.00 BGN
БФП 261 345.00 BGN
Собствено финансиране 112 005.00 BGN
Общо реално изплатени суми 261 345.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Разработване и внедряване на ERP система , Прогнозна стойност: 290 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване и внедряване на ERP система
    Изпълнител: АДРА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 203 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на ДМА: Сървър вид 1 (CPU) - 2 бр. Сървър вид 2 (Storage) - 1 бр. Суич - 1 бр., Прогнозна стойност: 83 350.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на ДМА: Сървър вид 1 (CPU) - 2 бр. Сървър вид 2 (Storage) - 1 бр. Суич - 1 бр.
    Изпълнител: АДРА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58 345.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN