Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0005-C02
Наименование на проекта Нова грижа в община Троян
Бенефициент 000291709 ОБЩИНА ТРОЯН
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.08.2019
Дата на стартиране 01.09.2019
Дата на приключване 02.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Ловеч (BG315), Троян

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение подкрепя процеса на деинституционализацията на грижата за децата и гарантира правото на всяко дете и младеж до достъп до качествена грижа и услуга в общността, съобразно неговите индивидуални потребности, чрез предоставянето на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства на територията на Община Троян. Чрез изпълнението на проекта ще се обезпечи предоставянето на социалната услуга, чиято инфраструктура е изградена със средства по ОП "Региони в растеж". Предоставянето на новата социална услуга е в съответствие с приоритетите, целите и мерките, заложени в  Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия "Визия за деинституционализация на децата в Република България".  Социалната услуга ще се предоставя с капацитет 30 места дневна грижа и 60 консултативна за представителите на целевата група деца и младежи в риск, включително с увреждания и техните семейства. Центърът ще осигури целодневни, полудневни и почасови услуги в специализирана среда и мобилно, а именно: информиране и консултиране, дневна грижа, терапия и рехабилитация, обучение за придобиване на умения, подкрепа за придобиване на трудови умения и др. според индивидуалните потребности на потребителите.
Проектът е с продължителност от 49 месеца и предвижда следните дейности: провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП; подбор и наемане на персонал за предоставяне на социалната услуга; оборудване и обзавеждане на помещения в услугата; закупуване на специализирано транспортно средство; предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства.
Ще се изпълняват и дейности за организация и управление, информация и комуникация. Проектът ще се реализира в рамките на асоциирано партньорство с ангажираните в процеса на деинституционализация институции - МТСП, МОН, МЗ, ДАЗД и АСП.
Дейности
  • Дейност: Провеждане на процедури за избор на изпълнители: Дейността ще се реализира по реда на Закона за обществените поръчки, в съответствие с принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция и равнопоставеност, недопускане на дискриминация. Дейността предвижда провеждането на различните видове процедури за възлагане, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП) и съответните нормативни актове по прилагането му. Във връзка със стартирането на проекта и дейността на социалната услуга, Община Троян ще възложи на външни изпълнители: - Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на дневния център; - Дейности за информация и публичност по проекта; - Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, извън закупеното по проект "Изграждане на Дневен център за деца с увреждания и техните семейства в град Троян"; - Доставка на гориво за отопление на дневния център; - Доставка на гориво за транспортното средство на дневния център; - Доставка на готова храна (кетъринг) за нуждите на дневния център; - Доставчик на кабелна телевизия и интернет за дневния център; - Доставчик на телефонни услуги; - Охрана на дневния център (СОТ); - Доставка на софтуер за нуждите на дневния център; - Доставка на материали и консумативи; - Обслужване от служба по трудова медицина; Дейността ще продължи до края на проекта, тъй като при възникване на необходимост в процеса на предоставяне на социалната услуга ще бъдат проведени процедури, съгласно закона., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Оборудване и обзавеждане : Дейността включва закупуване на оборудване и обзавеждане за помещенията, в които ще се предоставя услугата, извън закупеното, съгласно функционалните характеристики и насоки за изграждане на инфраструктурата по процедура BG16RFOP001-5.001 по ОП РР 2014-2020. Предвид разширяването на целевата група и включването на младежите с увреждания и невъзможността в рамките на проекта за изграждане на социалната инфраструктура да бъде осигурено всичко необходимо, ще бъде за закупено допълнително оборудване и обзавеждане на социалната услуга. Ще бъде закупено допълнително специализирано оборудване за терапия и рехабилитация, а именно: велоергонометър с облегалка - 1 бр. до 2590 лв., дюшек за рехабилитация - 4 бр. до 105 лв., стена за катерене - 1 бр. с цена 1420 лв., сух басейн с топки за 1500 лв., вертикализатор - лифтер 1 бр. до 3980 лв., 1 бр. бягаща пътека за възстановителни терапии до 1159 лв., 1 бр. терапевтична люлка с 4 точково захващане до 1350 лв., 1 бр. спешен шкаф със заключващи се вратички и чекмеджета до 370 лв., 1 бр. вдигащ се подкрепящ парапет до 95 лв., балансираща пътека за координиране на стойност до 550 лв., детски гребен тренажор на стойност до 650 лв., детски кростренажор на стойност до 600 лв., светлинен тунел за безкрайност на стойност до 400 лв., шевна машина за формиране на умения на стойност до 450 лв., батут с предпазна мрежа на стойност до 600 лв. Ще бъдат закупени: съдомиялна до 606 лв., 15 бр. к-т прибори за хранене (вилица, лъжица, нож) с цена за комплект до 15 лв., 15 бр. к-т прибори за хранене (основна чиния, паница, чиния за салата) до 15 лв., прахосмукачка до 249 лв., 1 бр. уред за почистване на пара до 267 лв., 2 бр. преносими компютри с цени 1052,94 лв. и 1074 лв., 2 бр. преносими компютри до 1600 лв., 1 бр. компютърна конфигурация до 1015,20 лв., 1 бр. късофокусен проектор за 1079,45 лв., 2 бр. принтиращи устройства до 298,80 лв., 1 бр. скенер с автоматично подаване на хартията с цена до 1356 лв., мултимедиен проектор до 621,60 лв., 1 бр. екран за мултимедиен проектор с цена до 106,80 лв., 1 таблет за 1300 лв. В рамките на дейността ще бъдат закупени климатици - 2 бр. инверторни климатици с отопляема площ от 30 до 45 кв. м. за 1849 лв., 3 бр. инверторни климатици с отопляема площ от 20 до 30 кв.м. за 1149 лв., 4 бр. инверторни климатици с отопляема площ от 0 до 25 кв.м. за 1099 лв. Ще бъде закупено допълнително обзавеждане за кабинетите, включващо: 3 бр. модулна маса за деца до 102 лв, 1 бр. модулна маса шестоъгълна за деца до 105 лв., 3 бр. маса за хранене (подходяща за деца) до 102 лв., 15 бр. столче тапицирано с кожа (за деца) до 43,20 лв., 1 бр. детско диванче до 66 лв., 4 бр. шкаф легло - двоен до 235,20 лв., 4 бр. дюшек за легло тип шкаф до 62,40 лв., 2 бр. модулен килим (пъзел) гума до 474 лв., 3 бр. ниска маса холна (за офис на управител и зали за групова работа) с ед. цена до 117,60 лв., 3 бр. диван двуместен (за фоайе за изчакване, за кабинет логопед/психолог и стая персонал) с ед. цена до 358,80 лв., 2 бр. работно бюро (за стая персонал и зала за индивидуална работа) до 243 лв., 1 бр. офис бюро с шкаф на стойност до 950 лв., 1 бр. контейнер с чекмеджета за бюро до 260 лв., 1 бр. нисък шкаф за поставяне на принтер до 260 лв., 1 бр. офис стол с ед. цена до 160 лв., 2 бр. офис стол на стойност до 114 лв., 15 бр. посетителски стол с ед. цена до 70 лв., 2 бр. фотьойл на ед. стойност до 350 лв., 1 бр. заседателна маса на стойност до 600 лв., 3 бр. метални шкафове (за досиета на персонал, потребители и архив) с ед. цена до 588 лв. и 2 бр. до 600 лв., 1 бр. кухненско обзавеждане с цена до 3576 лв., 1 бр. офис шкаф с ед. цена до 342 лв., 3 бр. офис шкаф с ед. цена до 400 лв., бяла дъска магнитна до 129,99 лв., 2 бр. шкаф за обувки до 300 лв., акумулаторна косачка с батерия и зарядно на стойност до 1000 лв., акумулаторен тример с батерия и зарядно за 500 лв., диспенсър за дезинфекция с автоматично разпръскване до 450 лв., 2 бр. шкаф за съхранение до 450 лв., Договорена стойност: 62 005.18 , Отчетена стойност: 60 073.68
  • Дейност: Закупуване на специализирано транспортно средство: Дейността включва закупуване на специализирано транспортно средство, тъй като общината не разполага с такова за обезпечаване дейността на социалната услуга. Закупуването му е необходимо, тъй като услугите на центъра ще се предоставя на територия на цялата община. Чрез закупуването му ще се осигури мобилност, достъпност и разширен обхват на предоставяните услуги. Транспортното средство ще бъде адаптирано за превоз на хора с увреждания, в т.ч. и за хора в инвалидна количка, чрез което ще се осигури придвижването на трудноподвижните потребители и тези, които живеят на по-отдалечени места от дома им до центъра и обратно. Чрез реализацията на дейността ще се осигури равен достъп на децата и младежите с увреждания до центъра, независим живот и социално включване, в т. ч. мобилност съгласно Конвенцията на ООН за правата на хората с увреждания. , Договорена стойност: 72 097.62 , Отчетена стойност: 72 097.62
  • Дейност: Подбор и наемане на персонал за социалната услуга: Основната цел на дейността е да се осигури персонал, осигуряващ качествена грижа съобразно индивидуалните потребности на потребителите на социалните услуги в центъра. Ще бъде разработена от екипа на проекта и утвърдена от Кмета на Община Троян писмена процедура за подбор на персонала с критерии за оценка на кандидатите и разработени длъжностни характеристики, които включват изисквания за образование, квалификация, опит, личностни качества. Ще бъде извършен подбор на специалисти, имащи различен профил на компетентност - управленски, социален, здравен, образователен и квалификации, отговарящи на нуждите на центъра и гарантиращи интегрирания подход при предоставянето на социалните услуги. Числеността, опитът и квалификацията на персонала ще бъдат съобразени с капацитета, предоставяните услуги и с необходимостта от осигуряване на качествена грижа за децата, съгласно Наредбата за критерии и стандарти за социални услуги за деца. При стартиране на социалната услуга ще се извърши подбор на следните длъжности за специалисти - управител 1 щ. бр., социален работник - 2 щ. бр., педагог - 1 щ. бр., психолог - 1 щ. бр., логопед - 1 щ. бр., физиотерапевт (рехабилитатор/ кинезитерапевт/ерготерапев) - 1 щ. бр., медицинска сестра - 1 щ. бр., трудотерапевт - 1 щ. бр.. Ще бъде извършен подбор на следните общи длъжности: детегледач - 2 щ. бр., възпитател - 1 щ. бр, шофьор/параджия/поддръжка - 1 щ. бр., хигиенист - 1 щ. бр., касиер/домакин - 1 щ. бр. Съобразявайки се с потребностите на децата и младежите въз основа на индивидуалните оценки и с цел по-високо качество на предоставяните услуги, при необходимост ще бъдат наети допълнително специалисти или помощен персонал в рамките на предвидените средства за предоставяне на социалната услуга - 1 щ. бр. логопед, 1 щ. бр. психолог, 1 щ. бр. специален педагог, 1 щ. бр. терапевт /арт/музикотерапевт/, 1 щ. бр. кинезитерапевт /ерготерапевт/ и 1 щ. бр. детегледач. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Предоставяне на социалната услуга: Дейността включва предоставянето на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства, чрез осигуряване на целодневни, полудневни и почасови услуги в специализирана среда и мобилно, а именно информиране и консултиране, дневна грижа, терапия и рехабилитация, обучение за придобиване на умения, подкрепа за придобиване на трудови умения и др. според индивидуалните потребности на потребителите. Соц. услуга ще се предоставя с капацитет 30 места дневна грижа и 60 консултативна за представителите на целевата група деца и младежи в риск, включително с увреждания и техните семейства. Соц. услуга ще се предоставя в материална база, изградена в рамките на проект BG16RFOP001-5.001-0013 "Изграждане на Дневен център за деца с увреждания в град Троян" по процедура BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца". Продължителността на функц. на центъра в рамките на проекта ще бъде 49 м. Със стартирането на дейността ще бъде разработен план за развитието на услугата, необх. методологии, правила, процедури и вътр. документи за функциониране на центъра, както и процедура за включване на потребителите на центъра. В рамките на дейността ще се извършва подбор на потребителите по проекта от целевата група деца и младежи в риск, включително с увреждания и техните семейства за предоставяне на соц. услуги в центъра. Въз основа на инд. потребности на потребителите и техните семейства, екипът на центъра ще предоставя различни програми за работа и дейности за подкрепа. Ще бъде осигурена необходимата по количество и качество здравословна храна на децата и младежите, съобразена съобразена с техните потребности и с утвърдените стандарти за детско хранене, съгласно норм. уредба. Центърът ще предостави и пълната грижа за бит. и хиг. нужди на децата и младежите, вкл. пълноценен и балансиран хранит. режим, задоволяване на техните физик., рехаб., образов. и соц. потребности, психолог. и логопед. подкрепа и др. Транспортът на потребителите до социалната услуга и обр. ще се извършва чрез закупено спец. трансп. с-во. Тъй като услугата е нова за общината, в рамките на дейността се предвижда обмяната на опит в друга соц. услуга от подобен тип, което ще допринесе за успешното изпълнение на дейността, придобиване на практ. опит при работа с потребителите и документацията, водена в соц. услуга. Планираните средства за изпълнение на д-та са посочени в б.р. 2.1. и включват всички разходи, свързани с предоставянето на соц. услуга, съгласно т. 12.3 от УК, р-л I. Разходи за услуги, т. 2./2.1., като са съобразени и обвързани с планирания капацитет на соц. услуга - 30 места дн. грижа и 60 места консулт., вкл. мобилна работа за период от 49 месеца. Планирани са разходи за възнагр. на персонала и осиг. вноски за сметка на р-ля, в т.ч. е предвиден резерв за допълнително наемане на персонал, предвид потребностите на децата и младежите и дългия срок на проекта; за командировки на персонала; за материали и консумативи (поч. и хиг. м-ли, канц. м-ли, медикаменти и консумативи, пост. инвентар и облекло и др.), вкл. гориво; за храна на потребителите; реж. р-ди (ток, вода, гориво, отопление и др.); за застраховки на прид. обор. и трансп. средство; за нематер. активи (пр. продукти, софтуер и др., пряко свързани с дейността на соц. услуга); разходи, произт. от договори за изработка/услуга, договори за поръчка, външни услуги (телефон, интернет, кабелна тв, труд. медицина, дезинфекция, поддр. прогр. продукти и софтуер за дейността, охрана и др.); екскурзии и излети на децата и младежите, в т.ч. разходи за наем на транспорт, входни билети в културни и исторически обекти и институции, зоопаркове, кино, театър и др. подобни, разходи за анимация на децата и младежите по време на организираните в центъра тържества за деня на детето или отбелязване на рождения ден на дневния център. Заложените средства за възнаграждения на персонала са в съответствие с "Методология за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020"., Договорена стойност: 1 016 840.60 , Отчетена стойност: 999 039.14

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: НАНАКО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 37.07
  • Изпълнител: МОВИК СТАР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 484.43
  • Изпълнител: СЛАДУР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 810.89
  • Изпълнител: Беллами Стор ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 150.60
  • Изпълнител: НЕВКОМЕРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.20
  • Изпълнител: ХАУС МАРКЕТ БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 59.90
  • Изпълнител: АИКО МУЛТИ КИНСЕПТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 105.12
  • Изпълнител: ХИГИЕННО - МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 262.40
  • Изпълнител: СТЕФАН ВЪЛЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 418.40
  • Изпълнител: АВБ УЪРКШОП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 499.60 , Отчетена стойност**: 6 677.26
  • Изпълнител: Ивели Трейд ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 35.56
  • Изпълнител: ИНТЕРАКТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 247.00
  • Изпълнител: ДИПЕЖ 90 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 63.00
  • Изпълнител: СИЕЛА НОРМА АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 76.40
  • Изпълнител: "МАСТЪР-ПИК" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 37 800.00 , Отчетена стойност**: 18 391.08
  • Изпълнител: СВИТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12.80
  • Изпълнител: НЕШЕВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 436.00
  • Изпълнител: АС - ДС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 33.30
  • Изпълнител: КАБИТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 74.14
  • Изпълнител: "СТОМАНАТА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 322.80 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПРОМЕТРИКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 064.60
  • Изпълнител: ТЕРМОКОМФОРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 129.96
  • Изпълнител: ДОВЕРИЕ – ГРИЖА ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 101.56
  • Изпълнител: КЛЕВЪР БУК ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 331.65
  • Изпълнител: Милакс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 48.90
  • Изпълнител: РАЙКОВСКИ - 98 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 254.60
  • Изпълнител: ПРАМИЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 37.82
  • Изпълнител: ПЕРСИАНА БИЙЧ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 220.00
  • Изпълнител: МАЙ ГРИЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 016.38
  • Изпълнител: ЕЛИ - Л ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 134.10
  • Изпълнител: СИМА Г ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 50.40
  • Изпълнител: КАТРИН МАКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 200.90
  • Изпълнител: ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ ЕООД ЕНД КО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 729.42
  • Изпълнител: Сдружение "Виделина" Сдружение, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 48.46
  • Изпълнител: ДИЯ ГАЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 79.80
  • Изпълнител: МСМ-ПРИНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 59.81
  • Изпълнител: ХЕЛИКОН.БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 129.56
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 184.00
  • Изпълнител: КИНО АРЛЕКИН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 72.00
  • Изпълнител: ПРАКТИКЕР РИТЕЙЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 404.95
  • Изпълнител: "АДАПТ БГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 845.00 , Отчетена стойност**: 5 881.00
  • Изпълнител: СОТ-СИГНАЛНО ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 70.16
  • Изпълнител: ИЗОБУЛ БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 90.95
  • Изпълнител: БИЗАРО 777 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 810.00
  • Изпълнител: В и К - СТЕНЕТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 035.66
  • Изпълнител: ПОЛИ ПЛАСТ 77 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 34.00
  • Изпълнител: ЮЖЕН ЕН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 606.00
  • Изпълнител: МОТО - ПФОЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 72 097.62 , Отчетена стойност**: 72 200.58
  • Изпълнител: РИГ-3-ПРЕСС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 196.32
  • Изпълнител: МАРКАР ПРОГРЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 939.39
  • Изпълнител: БРИТАНИКА КО. ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 20.00
  • Изпълнител: СТОЕВИ МАКСГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 349.80
  • Изпълнител: ПЛАМЕНА, Договорена стойност по проекта*: 110.00 , Отчетена стойност**: 110.00
  • Изпълнител: ВИА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 32.50
  • Изпълнител: КАПИТАЛ ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 852.79
  • Изпълнител: ВИКТОРИ КОМЕРС 22 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 546.00
  • Изпълнител: БОЛИАДИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 78.80
  • Изпълнител: ХЕЛИКОН АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 293.43
  • Изпълнител: Лед Он БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 111.20
  • Изпълнител: ИТЕА ТРОЯН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 115.00
  • Изпълнител: ВОЕВ-СОФИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 139.00
  • Изпълнител: ЕТ НАПОЛИ - ПОЛЯ РАКОВСКА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 23.90
  • Изпълнител: "КАН-УЧТЕХСПОРТ-БЪЛГАРИЯ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 394.60 , Отчетена стойност**: 15 423.60
  • Изпълнител: МАРТБГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 353.93
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 370.18
  • Изпълнител: ТАХОТРОЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 708.00
  • Изпълнител: ЕТ ЕЛКА КОВАЧЕВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 556.06
  • Изпълнител: МАКСИМА БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 25.10
  • Изпълнител: ГЛАЗ ТРЕЙДИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 40.00
  • Изпълнител: ЕТ ДЕМОС - ПЕТЪР ПЕНКОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 16.50
  • Изпълнител: ЕЛЕГАНС 777 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 520.00
  • Изпълнител: НИЯГАРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 099.20 , Отчетена стойност**: 3 649.02
  • Изпълнител: ЗЕВА ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 59.59
  • Изпълнител: МАПЕТ.БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 370.00
  • Изпълнител: АЛТЕР КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 84.89
  • Изпълнител: ТИНИ ТОЙС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 67.88
  • Изпълнител: Трейд Зона ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 80.70
  • Изпълнител: СЛАВА ИНВЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 165.00
  • Изпълнител: ДЖИ ОФИС - Г.Р ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 243.25
  • Изпълнител: АВТОПУНКТ - МАРИНОВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 130.00
  • Изпълнител: Фото Принт Експрес ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 144.00
  • Изпълнител: Смарт Бейби ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 788.81
  • Изпълнител: БАГАТУР ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 648.00 , Отчетена стойност**: 324.00
  • Изпълнител: Д.Д.Д-1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 696.00 , Отчетена стойност**: 708.00
  • Изпълнител: ДИЛ УОШ СЪРВИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 986.00
  • Изпълнител: СМТ-ЗДРАВЕ 2 ООД, Договорена стойност по проекта*: 249.60 , Отчетена стойност**: 249.60
  • Изпълнител: ТАТЯНА ДИМИТРОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 71.00
  • Изпълнител: ИВМИ-50 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 62.10
  • Изпълнител: БИЖУТА ПЛАНЕТ МАРИПОСА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: ВКФ РЕНЦЕЛ БЪЛГАРИЯ ПРОДАКШЪН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 435.60
  • Изпълнител: Електрохолд Продажби АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 17 849.92
  • Изпълнител: ГЛОБАЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 011.59
  • Изпълнител: ТЕМА ФАЕР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 317.59
  • Изпълнител: СИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 110.00
  • Изпълнител: КАМЕРТОН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 82.45
  • Изпълнител: ВАРТЕКС-ТРОЯН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11.28
  • Изпълнител: ЕКОНТ ЕКСПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 15.10
  • Изпълнител: ЕТ ЕЛИМЕКС-НЕЛА РАДЕВСКА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 82.56
  • Изпълнител: АЛФА ПЛЕЙГРАУНД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 220.00
  • Изпълнител: БУЛПЕДАГОГИКА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 23.00
  • Изпълнител: АГРОКОНСУЛТ - ЛОВЕЧ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 34.90
  • Изпълнител: ОФИС ЗОНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 48.96
  • Изпълнител: СКОРПИОПЛАСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 174.86
  • Изпълнител: УЛТРА РИТЕЙЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 420.09
  • Изпълнител: ТРОЯХИЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 334.23
  • Изпълнител: БЕ-НИ 13 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 80.90
  • Изпълнител: Био Контрол ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 301.50
  • Изпълнител: ЕЛБРУС ХОЛИДЕЙС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
  • Изпълнител: ВАЛАНИ ТРЕЙД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 192.00
  • Изпълнител: АТС БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 727.18
  • Изпълнител: СТОРЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 754.46
  • Изпълнител: Или-Мили ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 68.50
  • Изпълнител: ЕТ МИХАЛЕК - ПАВЕЛ АЛЕКСИЕВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 30.00
  • Изпълнител: "СТЕМО" ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 137.59 , Отчетена стойност**: 5 961.59
  • Изпълнител: ЕЛИМЕКС 2006 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 183.80
  • Изпълнител: ЮСК БУЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 465.00
  • Изпълнител: ТРОЯМИК ООД, Договорена стойност по проекта*: 549.60 , Отчетена стойност**: 1 613.22
  • Изпълнител: ЧИСТА ПЛАНЕТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 26.00
  • Изпълнител: ВЕНЦИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: СПИДИ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 82.84
  • Изпълнител: "ВИП СЕКЮРИТИ" ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 2 036.70 , Отчетена стойност**: 1 700.86
  • Изпълнител: "СОЛАРШОП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 749.00 , Отчетена стойност**: 3 784.56
  • Изпълнител: ЕВРОС ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 67.20
  • Изпълнител: АДОРНО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 74.80
  • Изпълнител: ЧЕРНО МОРЕ ХОТЕЛ МЕНИДЖМЪНТ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 556.00
  • Изпълнител: ПРО АНИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 695.28
  • Изпълнител: ЕТ ДЕСАНТ - ИВАН ВАСИЛЕВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 769.20
  • Изпълнител: МОРЕЯ 2013 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 500.00
  • Изпълнител: СКАМИ 12 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 198.80 , Отчетена стойност**: 15 687.81
  • Изпълнител: Пепко България ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 52.00
  • Изпълнител: ЕТ ЮВИК - ВАЛЕНТИН МАНОЛОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 51.50
  • Изпълнител: НИК АРТ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 163.00
  • Изпълнител: ОЗОН ЕНТЪРТЕЙНМЪНТ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 245.74
  • Изпълнител: ВИП СОД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 541.58 , Отчетена стойност**: 75.00
  • Изпълнител: БОРО ТРЕЙД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 516.00
  • Изпълнител: МОДЕНА 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 200.00
  • Изпълнител: ПРОМЕТ-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 168.00
  • Изпълнител: " СИЕНСИС" АД, Договорена стойност по проекта*: 1 122.00 , Отчетена стойност**: 1 122.00
  • Изпълнител: ТЕХНИКА БГ - ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 159.98
  • Изпълнител: АРТ СТУДИО БМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 58.20
  • Изпълнител: УЧМАГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 46.95
  • Изпълнител: БИ ДЖЕЙ АЙ ХРИСТОВИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 50.00
  • Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 120.00 , Отчетена стойност**: 77.10
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРОНИКОМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 37.92
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ ЗА ПЕДАГОГИЧЕСКА И СОЦИАЛНА ПОМОЩ ЗА ДЕЦА - ФИЦЕ - БЪЛГАРИЯ Сдружение, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 400.00
  • Изпълнител: МЕДМАГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 21.00
  • Изпълнител: ЕТ ШАНС-92 - ПАРАШКЕВА ДОНЕВСКА - МАРИЯ ВЛАДОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 38.72
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСТВО ПОСОКИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 89.95
  • Изпълнител: КАРИС ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 499.60 , Отчетена стойност**: 8 913.39
  • Изпълнител: СКАЙНЕТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 286.40 , Отчетена стойност**: 1 262.80
  • Изпълнител: СЛЪНЧОГЛЕД - АРТ, ХОБИ И КРАФТ МАТЕРИАЛИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 615.36
  • Изпълнител: РИКО СТИЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 12 000.00
  • Изпълнител: АЛБАТРОН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 999.00
  • Изпълнител: "ХЕДОН" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 3 628.80
  • Изпълнител: ТРАНССОФТ ТЕХНОЛОДЖИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 425.94
  • Изпълнител: ЕМАГ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 129.99
  • Изпълнител: "СТОИЛОВ" ООД , Договорена стойност по проекта*: 11 541.00 , Отчетена стойност**: 12 012.00
  • Изпълнител: СИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 554.80
  • Изпълнител: ДЗЗД ЛОГО БГ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 287.00
  • Изпълнител: ЕДЮКЕЙШЪН ДИЗАЙН КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 52.15
  • Изпълнител: "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 3 585.60 , Отчетена стойност**: 7 571.88
  • Изпълнител: МАУСТОЙС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 31.80
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 999.20 , Отчетена стойност**: 1 748.86
  • Изпълнител: "АРТ СТУДИО БМ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 620.00 , Отчетена стойност**: 1 485.00
  • Изпълнител: ТЕРАЕ ФИЛИУС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8.50
  • Изпълнител: ЕТ "ИВАН ТОДОРОВ 98" , Договорена стойност по проекта*: 6 248.64 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 49.89
  • Изпълнител: ЕВРОСТАРТ 2020 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 83.66
  • Изпълнител: БЛАНИКО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 337.80
  • Изпълнител: ЕТ ЕЛИЦА - ЗЛАТКО СТЕФАНОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: ЛогоМагика ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 51.50
  • Изпълнител: ДБ - АРТ 2018 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 39.87
  • Изпълнител: Турбо Сервиз Троян ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 487.31
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД, Договорена стойност по проекта*: 410.00 , Отчетена стойност**: 987.12
  • Изпълнител: ТЕОДОРОС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 709.81
  • Изпълнител: ПРИМЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 767.98
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 147.00
Индикатор 2 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 30.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 147.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 188 446.55 BGN
БФП 1 188 446.55 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 188 404.86 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на автомобилни горива (бензин А-95Н, А-98Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан) за нуждите на Oбщинска администрация - Троян и ОП “Комунални услуги - Троян“ гр. Троян.”, Прогнозна стойност: 560 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на автомобилни горива (бензин А-95Н, А-98Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан) за нуждите на Oбщинска администрация - Троян и ОП “Комунални услуги - Троян“ гр. Троян.”
    Изпълнител: СКАМИ 12 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 899.20
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на автомобилни горива (бензин А-95Н, А-98Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан) за нуждите на Oбщинска администрация - Троян и ОП “Комунални услуги - Троян“ гр. Троян.”, Прогнозна стойност: 1 095 180.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на автомобилни горива (бензин А-95Н, А-98Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан) за нуждите на Oбщинска администрация - Троян и ОП “Комунални услуги - Троян“ гр. Троян.”
    Изпълнител: СКАМИ 12 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 299.60
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Сервизни дейности, техническо обслужване и ремонт на автомобили, собственост на Община Троян по следните обособени позиции: 1. Техническо обслужване, извънгаранционна поддръжка, профилактика, диагностика и ремонт на автомобили 2. Автотенекеджийски и/или бояджийски услуги на автомобили“ , Прогнозна стойност: 56 666.66
  • Обособена позиция 1: ОП1 Техническо обслужване, извънгаранционна поддръжка, профилактика, диагностика и ремонт на автомобили
    Изпълнител: Турбо Сервиз Троян ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
  • Обособена позиция 2: ОП2 Автотенекеджийски и/или бояджийски услуги на автомобили“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Троян, ОП „Комунални услуги“, Детска ясла и Детска млечна кухня, както и други звена към общината, които не са разпоредители с бюджет., Прогнозна стойност: 28 506.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Троян, ОП „Комунални услуги“, Детска ясла и Детска млечна кухня, както и други звена към общината, които не са разпоредители с бюджет.
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 999.20
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Поръчката е запазени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 80 от ППЗОП. По смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от 3OП е „запазена обществена поръчка”, чиито предмет е включен в Списъка на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на xopa с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на xopa с увреждания или на xopa в неравностойно положение, утвърден с Решение на Министерски съвет № 591 от 18.07.2016 г., Прогнозна стойност: 13 494.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на ново, неупотребявано специализирано транспортно средство за хора с увреждания, във връзка с реализиране на дейностите по проект „Нова грижа в община Троян“, договор за БФП BG05M9OP001-2.019-0005 –C01 по процедура BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Прогнозна стойност: 63 333.33
  • Обособена позиция 1: „Доставка на ново, неупотребявано специализирано транспортно средство за хора с увреждания, във връзка с реализиране на дейностите по проект „Нова грижа в община Троян“, договор за БФП BG05M9OP001-2.019-0005 –C01 по процедура BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
    Изпълнител: МОТО - ПФОЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 097.62
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Предмет на поръчката: „Доставка на офис оборудване за предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства по проект „Нова грижа в община Троян“, договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019-0005–C01 по процедура чрез директно предоставяне на конкретен бенефициент BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020.“ по седем обособени позиции: ОП 1 – Преносим компютър (лаптоп); ОП 2 – Компютърна конфигурация с монитор 24“; ОП 3 – Принтиращо устройство; ОП 4 – Скенер с автоматичен подавач на хартията ОП 5 – Мултимедиен проектор ОП 6 – Екран за мултимедиен проектор ОП 7 – Аудиосистема, Прогнозна стойност: 5 808.35
  • Обособена позиция 1: ОП1 - Преносим компютър (лаптоп)
    Изпълнител: "СТЕМО" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 074.00
  • Обособена позиция 2: ОП2 - Компютърна конфигурация с монитор 24“
    Изпълнител: " СИЕНСИС" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 015.20
  • Обособена позиция 3: ОП 3 – Принтиращо устройство
    Изпълнител: "СТЕМО" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 597.60
  • Обособена позиция 4: ОП 4 – Скенер с автоматичен подавач на хартията
    Изпълнител: "СТЕМО" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 712.00
  • Обособена позиция 5: ОП 5 – Мултимедиен проектор
    Изпълнител: "СТЕМО" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 621.60
  • Обособена позиция 6: ОП 6 – Екран за мултимедиен проектор
    Изпълнител: " СИЕНСИС" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 106.80
  • Обособена позиция 7: ОП 7 – Аудиосистема
    Изпълнител: "СТОМАНАТА" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 322.80
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставка на готова храна (кетъринг), във връзка с предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства по проект „Нова грижа в община Троян“, договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019-0005–C01 по процедура чрез директно предоставяне на конкретен бенефициент BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Прогнозна стойност: 31 500.00
  • Обособена позиция 1: Приготвяне и доставка на готова храна (кетъринг), във връзка с предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства по проект „Нова грижа в община Троян“, договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019-0005–C01 по процедура чрез директно предоставяне на конкретен бенефициент BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, КОМПОНЕНТ 1 на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020.
    Изпълнител: "МАСТЪР-ПИК" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 800.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN