Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2409-C02
Наименование на проекта Подобряване достъпа до заетост чрез наемането на безработни и неактивни лица в "Перфект-инвест 2007" ЕООД
Бенефициент 147174311 ПЕРФЕКТ-ИНВЕСТ 2007 ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 09.08.2017
Дата на стартиране 09.08.2017
Дата на приключване 09.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Бургас, гр.Бургас

Описание

Кратко описание на проекта
"Перфект инвест 2007" ЕООД е дружество, създадено през 2007 г. в гр. Бургас. Компанията е с основен код на икономическа дейност за 2014 г. по КИД-2008: 68.20 "Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти". В бъдеще фирмата желае да се развива в друго направление, а именно дейности по обслужване на сгради. Предвижда се цялостното обслужване и поддръжка на 2 обекта в гр. Бургас.
С настоящото проектно предложение по процедура "Ново работно място 2015", "Перфект инвест 2007" ЕООД кандидатства за наемане на персонал, необходим за поддръжката и обслужването на сградите. Планирано е хората да попадат в целевата група по процедурата - безработни и неактивни лица, като срокът на трудовото им правоотношение ще бъде 12 месеца. Работодателят поема задължението да запази минимум 50% от новоразкритите работни места за поне 12 месеца след приключването на проекта - по този начин ще се осигурят условия за създаване на устойчиви работни места. Субсидирата заетост по проекта се явява стимул за работодателя за инвестиция в най-ценния ресурс за една компания - човешкия капитал, а от друга страна - ще има своя положителен ефект върху качеството на живот на включените в заетост хора и ще допринесе за намаляване безработицата в гр. Бургас и региона.
По настоящата процедура са определени 5 групи специфични категории целеви групи, които се характеризират с по-трудната си реализация на пазара на труда. "Перфект инвест 2007" ЕООД планира минимум 50% от служителите да попадат в 4 от тях, а именно: безработни младежи до 29 г., безработни лица над 54 г., продължително безработни и неактивни лица и безработни лица с ниска степен на образование.
Горепосочените проектни цели ще бъдат постигнати чрез изпълнението на следните дейности:
1. Организация и управление на проекта
2. Информиране и публичност по проекта
3. Наемане на безработни и неактивни лица
4. Закупуване на оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар, свързани с новите работни места
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Целта на дейността по организация и управление на настоящия проект е своевременно и целесъобразно организиране, управление и отчитане на проектните дейности и достигане на желаните резултати. Основните дейности по проекта са свързани с подготовката, организирането, контрола и правилното изпълнение на заложените в проектното предложение цели. Ефективното осъществяване на планираните процеси се основава на следните основни дейности: 1. Организация и управление на проекта 2. Информиране и публичност по проекта 3. Наемане на безработни и неактивни лица 4. Закупуване на оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар, свързани с новите работни места Горепосочената 1-ва дейност е от ключово значение за постигане желаните резултати от изпълнението на проекта. Дейността по организация и управление на проекта взаимодейства и има пряко влияние върху всички останали проектни дейности. Дейността включва сформиране на екип по организация и управление на проекта, който се състои от: 1. Ръководител 2. Координатор 3. Счетоводител Дейността включва изпълението на следните поддейности: 1. Сформиране на екип по организация и управление на проекта 2. Изготвяне на работен план и времеви график в съответствие със заложените проектни дейности, техния начален срок и продължителност 3. Разпределяне на задълженията между участниците в екипа на проекта и определяне на индивидуалните отговорности 4. Изготвяне и поддържане на пълно досие по проекта с цялата налична информация и документация 5. Изпълнение и управление на проектните дейности и текущо "сверяване" дали дейностите се изпълняват в срок 6. Текущ контрол на дейностите - дали тяхното реализиране води до достигане на заложените проектни цели 7. Междинно и финално отчитане на проекта, Договорена стойност: 35 000.00 , Отчетена стойност: 34 504.87
  • Дейност: Информиране и публичност по проекта: Целта на дейността по информиране и публичност на проекта е: оповестяване обществеността за изпълнявания във "Перфект инвест 2007" ЕООД проект и постигане устойчивост на достигнатите с проекта резултати. Информирането и публичността по проекта включват: 1. Поставяне на информационни табели - по 1 бр. пред всеки от обектите На информационната табела ще бъдат посочени наименованието и основното предназначение на проекта. Табелата ще бъде изготвена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия и ще съдържа: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, общата стойност на проекта, както и размера на съфинансиране, представени в български лева. 2. Поставяне на информационни стикери Стикерите ще бъдат поставени на подходящо място на повърхността на закупеното оборудване, като няма да пречат на нормалната му експлоатация. Стикерите ще предоставят информация за изпълнявания проект и подкрепата за закупеното оборудване за разкриването на новите работни места. 3. Публикуване на прессъобщение Ще бъдат направени 2 броя публикации в национална/и медия/и, в които ще бъде посочено наименованието на проекта, името и кода на процедурата, оперативната програма, източника на финансиране, размера на проекта и на безвъзмездната финансова помощ, целите на проекта и основните дейности, които ще бъдат реализирани. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Избор на медия, в която ще бъде публикувана информация за проекта, след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ 2. Публикуване на 1-вото прессъобщение 3. Проучване на изпълнителите и доставчиците на информационните материали - табела и стикери 4. Избор на фирмата, която предлага най-добра ценова оферта 5. Поръчка на информационните артикули 6. Доставка и поставянето им 7. Публикуване на 2-рото прессъобщение, Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 1 000.00
  • Дейност: Наемане на безработни и неактивни лица: Целта на дейността по наемане на безработни и неактивни лица е осигуряване на заетост на 47 (четиридесет и седем) души във "Перфект инвест 2007" ЕООД. Отношенията между работодателя и лицата ще бъдат уредени според изискванията на българското трудово законодателство - ще бъдат сключени трудови договори, като тяхната продължителност ще бъде 12 месеца, каквато е и максималната продължителност на субсидираната заетост по процедурата. Новите служители ще бъдат назначени на длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. Новите служители ще получават месечно възнаграждение в размер на Минималния осигурителен доход за длъжността, на която са назначени. Съответните длъжности и свободните позиции за всяка от тях са следните: 1. Код длъжност 95100005 Пазач - 16 позиции 2. Код длъжност 61131002 Градинар - 6 позиции 3. Код длъжност 91120004 Чистач - 15 позиции 4. Код длъжност 93120008 Работник, поддръжка - 10 позиции Работодателят поема задължението да запази минимум 50% от новоразкритите работни места за поне 12 месеца след приключването на проекта. Дейността по наемане на безработни и неактивни лица включва последователното изпълнение на следните поддейности: 1. Набор и подбор Дейността по набиране и подбор на персонала е ключов момент в управлението на човешките ресурси. Чрез нея се избира най-удачният начин за привличане на кандидати за работа. Набирането и подборът са две съставни части на един и същ процес и са взаимно свързани помежду си. Набирането и подборът на нови работници и служители обхваща дейностите по привличане на подходящи кандидати за определена длъжност, преценяване на техните качества от гледна точка на изискванията за длъжността и организацията като цяло и вземане на решение на кого да се направи предложение за работа. След формирането на "банка" от потенциално допустими кандидати за заемане на свободните работни позиции, ръководителят на проекта, съвместно с управителя на дружеството ще "отсее" най-подходящите от тях и ще им отправи предложение за започване на работа. На хората ще бъде предоставена информация за изпълнявания във фирмата проект, срокът на трудовото правоотношение. Лицата също така ще бъдат уведомени за необходимите документи за започване на работа и съответния срок, в който трябва да ги представят. За набора и подбора на хората по настоящия проект е планирана продължителност от: 4 месеца. 2. Наемане Наемането на персонал по проект започва след предоставяне от лицата на необходимите документи за започване на работа и сключването на трудовите договори между тях и работодателя "Перфект инвест 2007" ЕООД. Срокът на трудовото им правоотношение е: 12 месеца. 3. Сключване на договор със служба по трудова медицина След сключването на трудовите договори между лицата и работодателя, ще бъде осигурено обслужване по трудова медицина на новоназначените служители за целия срок на трудовото им правоотношение с "Перфект инвест 2007" ЕООД., Договорена стойност: 253 173.96 , Отчетена стойност: 221 274.73
  • Дейност: Закупуване на оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар, свързани с новите работни места: Целта на дейността по закупуване на оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар е създаване на нови работни места във "Перфект инвест 2007" ЕООД. Посредством изпълнението й, новонаетите по проект лица ще разполагат с необходимите активи, с които ще изпълняват безпрепятствено професионалните си задължения. Дейността включва закупуването на следните елементи: I. Инвентар за поддръжка на 2-та обекта 1. Машина за косене на трева 2. Мотокултиватор 3. Бензинов храсторез 4. Голям бензинов тример 5. Малък бензинов тример 6. Аератор 7. Моторна ножица жив плет 8. Листосъбирач 9. Моторна пръскачка 10. Свредел засаждане на растения 11. Почистващи пособия, включващи маркучи, макари, пръскачки 12. Градински инструменти, включващи колички и стълби 13. Работно и предпазно облекло II. Почистващо оборудване и инвентар за 2-та обекта 1. Водоструйка 2. Почистващо-подсушаваща машина 3. Професионална прахосмукачка 4. Инвентар, включващ почистващи и сервизни колички, кофи, ръчни почистващи инструменти, стълби. Етапите за изпълнението на дейността са следните: 1. Подготвяне план за външно възлагане според изискванията на ПМС 118/2014 (понеже стойността на планираното за закупуване оборудване надвишава 30 000 лв. без ДДС) 2. Уточняване техническите характеристики на артикулите и изготвяне на публична покана за избор на изпълнител 3. Публикуване на публичната покана за избор на изпълнител на интернет страницата на Единния информационен портал за структурните фондове на Европейския съюз 4. Събиране на оферти от кандидатите, проявили интерес към поканата 5. Избор на изпълнител за доставка на заявеното оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар 6. Сключване на договор с избраната фирма 7. Доставка на артикулите 8. Съхраняване на оригиналните разходооправдателни документи в досието на проекта за последващото верифициране на направеното плащане, Договорена стойност: 63 000.00 , Отчетена стойност: 63 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Теодора, Договорена стойност по проекта*: 16 110.00 , Отчетена стойност**: 18 013.14
  • Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ - БРД ООД, Договорена стойност по проекта*: 63 000.00 , Отчетена стойност**: 63 000.00
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 10 010.00 , Отчетена стойност**: 11 205.93
  • Изпълнител: Лиляна, Договорена стойност по проекта*: 5 285.80 , Отчетена стойност**: 5 285.80
  • Изпълнител: ИМПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 24.00 , Достигната стойност: 40.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 47.00 , Достигната стойност: 90.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 352 173.96 BGN
БФП 352 173.96 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 306 113.22 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-2409-C02 Подобряване достъпа до заетост чрез наемането на безработни и неактивни лица в "Перфект-инвест 2007" ЕООД , Прогнозна стойност: 68 700.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-2409-C02 Подобряване достъпа до заетост чрез наемането на безработни и неактивни лица в "Перфект-инвест 2007" ЕООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за доставка на оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-2409-C02 Подобряване достъпа до заетост чрез наемането на безработни и неактивни лица в "Перфект-инвест 2007" ЕООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Избор на изпълнител за доставка на оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-2409-C02
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Избор на изпълнител за доставка на оборудване
    Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ - БРД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 59 034.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на Координатор проект, Прогнозна стойност: 10 010.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Координатор проект
    Изпълнител: Надежда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 010.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на Ръководител проект , Прогнозна стойност: 16 110.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Ръководител проект
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на Счетоводител проект във връзка с изпълнение на проект „Подобряване достъпа до заетост чрез наемането на безработни и неактивни лица в "Перфект-инвест 2007" ЕООД“, Прогнозна стойност: 5 285.80
  • Обособена позиция 1: Избор на Счетоводител
    Изпълнител: Лиляна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 285.80
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изработване на материали за публичност и визуализация във връзка с изпълнение на проект „Подобряване достъпа до заетост чрез наемането на безработни и неактивни лица в "Перфект-инвест 2007" ЕООД“, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на материали за публичност и визуализация
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Прекратяване на процедура Номер 3/ дата 26.06.2018г. за Избор на изпълнител за доставка на оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-2409-C02 Подобряване достъпа до заетост чрез наемането на безработни и неактивни лица в "Перфект-инвест 2007" ЕООД, Прогнозна стойност: 68 700.00
  • Обособена позиция 1: Решение за прекратяване на процедура
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN