Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.090-0019-C01
Наименование на проекта "Центрове за дългосрочна грижа - новите социални услуги в Община Велико Търново"
Бенефициент 000133634 Община Велико Търново
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 04.07.2022
Дата на стартиране 01.08.2022
Дата на приключване 01.12.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Велико Търново

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение има за цел да създаде възможност за независим и достоен живот на лицата с умствена изостаналост и възрастни хора в невъзможност за самообслужване, посредством предоставяне на качествени, достъпни и ефективни интегрирани социално-здравни услуги за дългосрочна грижа, съобразени с реалните потребности на целевите групи. Идентифицираните целеви групи обхващат пълнолетни лица с умствена изостаналост и техните семейства;  възрастни хора в невъзможност за самообслужване и техните семейства; служители на доставчици на социални и здравни услуги. Проектът ще осигури подкрепа на целевите групи чрез разкриване на 4 бр. социални услуги от резидентен тип - Център за грижа за лица с
умствена изостаналост и 1 бр. Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване. Четирите центъра ще бъдат разкрити в новопостроени едноетажни сгради, а единият в ремонтирана двуетажна сграда по Проект по ОПРР, с капацитет от по 15 места всеки. Изпълнението на проекта ще продължи 14 месеца. Предоставянето на резидентните услуги ще се осъществява за период от 10 месеца и ще отговаря на нуждите на 60 потребители с умствена изостаналост и 15 потребители в невъзможност за самообслужване. Очакваните резултати са създаване на нова форма на социална услуга - ЦГЛУИ,  която ще има за цел взаимодействието на лицата с умствена изостаналост и средата в общността; формирани умения за живот на база индивидуалните възможности на хората, които ползват услугите; променени обществени нагласи към хората, които срещат затруднения, поради наличието на умствена изостаналост. В резултат изпълнението на проекта, ще бъде изграден капацитет за предоставяне на резидентна грижа за лица с умствена изостаналост. Също така очаквани резултати са и създаването на ЦГВХНС, чрез който ще бъдат предоставени интегрирани социално-здравни услуги за възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване в специализирана среда.
Дейности
  • Дейност: Закупуване на обзавеждане, оборудване за "Центрове за грижа за лица с умствена изостаналост" и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване": За изградената социална инфраструктура по ОП РР 2014-2020 и стартиране на социалните услуги е необходимо закупуване на обзавеждане и оборудване за Центровете както следва: В рамките на изпълнение на дейността ще бъде закупено, доставено и монтирано оборудване и обзавеждане, съгласно приложената към проектното предложение остойностена техническа спецификация – Приложение III. Оборудването и обзавеждането е съобразено изцяло със спецификите и изискванията за предоставяне на социални услуги от резидентен тип, предвидени за разкриване в резултат от изпълнението на проектните дейности. Чрез предвиденото обзавеждане и оборудване ще бъдат постигнати конкретните цели разписани в проектното предложение за предоставяне на качествени и достъпни социални услуги за целевите групи по проекта. Закупуването на необходимото обзавеждане и оборудване ще допринесе за дообзавеждане и дооборудване на помещенията в които ще бъдат предоставени услуги на лицата в Центровете за грижа. За нуждите на Центровете, ще бъде закупено, доставено и монтирано: - за помещенията на персонала: работни бюра работни столове стелажи посетителски столове метални шкафове за документи спешни шкафове медицинска кушетка Метални гардероби за персонала преносим компютър Манипулационна количка - за помещенията на потребителите: Олекотени завивки /двойни зимни/ Възглавници Долни чаршафи цветни Пликове цветни Калъфки Хавлии големи Хавлии средни Хавлии малки Странични прегради за болнично легло - комплект Мобилен лифт за повдигане на пациенти Рингови инвалидни колички Проходилки Комбинирани столове за тоалет и баня Болнични паравани патерици Стойки за инфузия - обзавеждане, оборудване и поддръжка на сградите, кухня майка и дворните пространства: стелажи с 4 рафта за кухня от неръждаема стомана професионална картофобелачка професионална зеленчукорезачка професионален пасатор прахосмукачки ютия дъски за гладене хигиенни колички за почистване платформена количка работни маси за работник поддръжка винтоверти акумулаторен панери за хляб комплекти кухненски ножове ренде мултифункционално рендета обикновени лъжички чинии вилици лъжици решетъчна лъжица Чаши яйцеразбивачка дъска за рязане пластмаса - комплект+стойка щипки метални ръкохватки /термоустойчиви/ иноксови черпаци Табли за сервиране - пластмаса външни изтривалки гумирана изтривалки гумирани за баня разпределители за прибори баки за пренос на храна Тави за пренос на храна капаци за тави за пренос на храна легени Тави за готвене за конвектомат по гастроном Количка за гастрономи 15 нива Комплекти за почистване на под Кофи комплект Сушилници за чинии и чаши Кошове Тигани Тенджери Сушилници за дрехи хоризонтален градински чадър градински столове Щори вътрешни (различни размери) сокоизтисквачка , Договорена стойност: 65 109.14 , Отчетена стойност: 54 430.05
  • Дейност: Подготвителни дейности за подбор и наемане на персонал за "Центрове за грижа за лица с умствена изостаналост" и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" и разработване на вътрешни правила за дейността на услугите : В "Центрове за грижа за лица с умствена изостаналост" и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" ще се гарантира предоставянето на качествени социални услуги, чрез осъществяване на подбор и наемане на лица с различна професионална област на компетентност. За целта ще бъдат назначени и наети следните лица: За ЦГЛУИ - Управител, соц. работник, касиер/домакин, мед. специалист, трудотерапевт, раб. поддръжка, шьофор, санитар, готвач, пом. готвач, градинар; ЗА ЦГВХНС - соц. работник с ръководни функции, соц. работник, мед. специалисти, санитари, раб. поддръжка; За осъществяване на подбора и наемането на лица по проекта, ще бъде разработена и утвърдена "Процедура за подбор на персонал на ЦГЛУИ и ЦГВХНС" в Община Велико Търново". Целта на процедурата е да гарантира предоставяне на качествени социални услуги за целевите групи по проекта и прозрачна конкурсна процедура, изградена на принципа на конкуренция въз основа на професионалните качества на кандидатите. Процеса на кандидатстване оценка и класиране на всички кандидати, ще се извърши без ограничение на правата им или привилегии, основани на раса, етническа принадлежност, пол, произход, сексуална ориентация, религия, политическа принадлежност, лично и обществено положите или имуществено състояние. Подбора на персонала ще се извърши в два етапа: етап I - подбор по документи и етап II - индивидуално интервю с кандидатите. Успешно преминалите подбора лица ще бъдат класирани в списък и с одобрените кандидати по длъжности, ще бъдат сключени трудови договори, съгласно разпоредбите на трудовото законодателство в РБ. С одобрените кандидати ще се сключат трудови договори. При започване на работа в Центровете за грижа всеки служител трябва да има ясно разбиране за същността и обхвата на неговата дейност; ценностите и философията на която е основана тя; отговорностите и задълженията които трябва да спазва; организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Тези изисквания, ще са детайлно описани в ДХ, която всеки служител получава при сключване на трудовия договор. Ще бъдат сключени 51 бр. ТД по КТ за срока на изпълнение на Проекта. Поради реална възможност за отпадане на някое от назначените лица (постъпване на работа при друг работодател или настъпване на друго обстоятелство) и необходимостта от назначаване на друго лице за предоставяне на услуги, дейността по назначаване е заложена за целия период от изпълнение на проекта. За гарантиране мултидисциплинарният подход и качеството на предоставянето на услугите, ще бъдат разработени Вътрешни правила за функциониране на "Центрове за грижа за лица с умствена изостаналост" и Вътрешни правила за функциониране на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"., които ще регламентират функционирането на новосъздадените социални услуги. Вътрешните правила за работа в Центровете ще имат за цел детайлно описване на условията при които следва да функционират новосъздадените социални услуги Центрове за грижа. За осигуряване на качествено предоставяне на резидентните услуги за хора с умствена изостаналост и за възрастни хора в невъзможност за самообслужване , Община Велико Търново ще възложи управлението на Центровете за грижа на Дирекция "Социални дейности и здравеопазване". Екипът за управление на проекта, съвместно с Дирекция СДЗ, ще проведат работна среща с представители на ДСП В.Т. за да бъдат уточнени стъпките, предприети за настаняване на лица от целевите групи в центровете, както и ангажиментите на всяка от страните в процеса на подбор и настаняване. Ще бъде уточнено и извършването на настаняването на лицата в центровете с оглед предоставяне на възможност за адаптация както на персонала, така и на самите потребители. Подготовката на потребителите на новите услуги за настаняването им, ще бъде съобразена с изготвената индивидуална оценка на потребностите и план за грижа., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разкриване и предоставяне на социалната услуга "Център за грижа за лица с умствена изостаналост": С разкриването на четири "Център за грижа за лица с умствена изостаналост" Община Велико Търново ще предоставя нови социални услуги за грижа на лицата оценени от мултиинституционален екип от специалисти по Етап 1 – на процедура BG05M9OP001-2.038 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания” с конкретен бенефициент Агенция за социално подпомагане. След преместване на потребителите в новите форми на услуги, същите ще получат възможност за независим живот чрез предоставяне на качествени, достъпни и ефективни междусекторни услуги за дългосрочна грижа, съобразени с реалните потребности и индивидуалните нужди на потребителите. Проектните дейности ще се реализират в изпълнение на заложените мерки в Плана за действие за периода 2018-2021 г. за изпълнение на Националната стратегия за дългосрочна грижа, приет с РМС № 28/19.01.2018 г. Потребителите с умствена изостаналост ще ползват съпътстващи услуги дневна форма от създадените на територията на Община Велико Търново, Центрове за социална рехабилитация и интеграция, както и ще имат възможност да ползват и услугите на Проект "Разкриване на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения" с. Церова кория, Процедура BG05M9OP001-2.062 - Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения по оперативна програма РЧР. В центровете за грижа ще се осигури възможност за настаняване в среда, близка до семейната – оказване на съдействие за постигане в максимална степен на самостоятелност, в комбинация с други социални, здравни, образователни и други подкрепящи услуги в съответствие с потребностите на настанените лица. В новите центровете за грижа ще бъдат настанени както лица от закриващите се специализирани институции и други специализирани институции, така и лица от общността. Капацитетът на всеки един Център за грижа, съгласно функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата по ОП РР, е 15 лица. Общо за четирите центъра за грижа се предвижда предоставяне на социални услуги за 60 лица. Обученията и супервизията на персонала целят изграждане на знания и умения относно спецификата при предоставяне на социалната услуга за лицата от целевите групи по проекта, както и подпомагане на персонала за мотивация и подобряване качеството на работа. Обучението цели да представи спецификите, нуждите и подходите на работата с лицата от целевата група по Проекта. Обучението цели да подкрепи персонала в установяването на подхода си съобразно изискванията на предоставяната услуга и груповата динамика в процеса на работа. Супервизията цели повишаване на професионалната компетентност, снемане на напрежение в трудни работни ситуации, създаване на пространство за изява и преработка на чувствата. Екипната Супервизия и при необходимост индивидуалната са насочени към членовете на екипа. Супервизията цели да предостави възможност на всеки специалист от екипа да анализира своята работа, усещания и чувства, да изясни ролите и очакванията си във връзката с ползвателите на социалната услуга., Договорена стойност: 796 878.73 , Отчетена стойност: 434 657.03
  • Дейност: Разкриване и предоставяне на социалната услуга "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване": С разкриването на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване", Община Велико Търново ще предостави нов вид иновативна социална услуга за грижа на възрастни хора над 65 годишна възраст с ограничения или в невъзможност за самообслужване, както и на техните семейства. След настаняване на потребителите в новите форми на услуги, същите ще получат възможност за ползване на качествени, достъпни и ефективни комбинирани социално-здравни услуги за дългосрочна грижа, съобразени с реалните потребности и индивидуалните нужди на потребителите. Проектните дейности ще се реализират в изпълнение на заложените мерки в Плана за действие за периода 2018-2021 г. за изпълнение на Националната стратегия за дългосрочна грижа, приет с РМС № 28/19.01.2018 г. В центъра за грижа ще се осигури възможност за настаняване в специализирана среда за оказване на съдействие за постигане на качествена грижа, в комбинация с други социални, здравни и други подкрепящи услуги в съответствие с потребностите на възрастните хора на 65 годишна възраст в Община Велико Търново. В новия центрър за грижа ще бъдат настанени както лица от специализирани институции, така и лица от общността. Капацитетът на Центъра за грижа, съгласно функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата по ОП РР, е 15 лица. Обученията и супервизията на персонала целят изграждане на знания и умения относно спецификата при предоставяне на социалната услуга за лицата от целевите групи по проекта, както и подпомагане на персонала за мотивация и подобряване качеството на работа. Обучението цели да представи спецификите, нуждите и подходите на работата с лицата от целевата група по Проекта. Обучението цели да подкрепи персонала в установяването на подхода си съобразно изискванията на предоставяната услуга и груповата динамика в процеса на работа. Супервизията цели повишаване на професионалната компетентност, снемане на напрежение в трудни работни ситуации, създаване на пространство за изява и преработка на чувствата. Екипната Супервизия и при необходимост индивидуалната са насочени към членовете на екипа. Супервизията цели да предостави възможност на всеки специалист от екипа да анализира своята работа, усещания и чувства, да изясни ролите и очакванията си във връзката с ползвателите на социалната услуга., Договорена стойност: 199 219.68 , Отчетена стойност: 120 421.60

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "Комсис" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 336.00
  • Изпълнител: Български пощи ЕАД - гр. София РУ Плевен СЦР, ОПС Велико Търново, Договорена стойност по проекта*: 371.13 , Отчетена стойност**: 371.13
  • Изпълнител: "Калипсо" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 300.73
  • Изпълнител: "Енерго Про - Продажби" АД, Договорена стойност по проекта*: 48 203.34 , Отчетена стойност**: 48 203.34
  • Изпълнител: "Килтекс" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 26 400.81 , Отчетена стойност**: 26 400.81
  • Изпълнител: ЕТ "Мира - Анелия Зографова", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 177.30
  • Изпълнител: Петрол АД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 887.52
  • Изпълнител: "Корект - Де" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 994.30 , Отчетена стойност**: 9 994.30
  • Изпълнител: "Перфекта - 2000" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 383.52 , Отчетена стойност**: 4 383.52
  • Изпълнител: "Орел - Калоян Христов" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 437.37 , Отчетена стойност**: 3 437.37
  • Изпълнител: "НСУ ГРУП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 27 120.00
  • Изпълнител: "Радков Консулт Инженеринг" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 703.00 , Отчетена стойност**: 703.00
  • Изпълнител: Дани мед СДИ ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 402.22 , Отчетена стойност**: 402.22
  • Изпълнител: "Ай анд Би" ООД , Договорена стойност по проекта*: 249.48 , Отчетена стойност**: 249.48
  • Изпълнител: Верига Домино ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 309.74 , Отчетена стойност**: 1 309.74
  • Изпълнител: "Ем ер Джи Бенефитс" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 180.00 , Отчетена стойност**: 8 180.00
  • Изпълнител: "Кроки 2011" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 48.70
  • Изпълнител: "Техномаркет България" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 956.67
  • Изпълнител: "Дезинфекционна станция ВТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 800.00
  • Изпълнител: Кооперация Панда, Договорена стойност по проекта*: 1 778.83 , Отчетена стойност**: 1 778.83
  • Изпълнител: "Канал Оптима ВТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 400.00 , Отчетена стойност**: 8 400.00
  • Изпълнител: "Хигиенно-медицинска индустрия" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 914.42 , Отчетена стойност**: 4 914.12
  • Изпълнител: "Медика трейдинг" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 13 770.00
  • Изпълнител: "Стилбо" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 238.50
  • Изпълнител: "Деник лифт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 336.00 , Отчетена стойност**: 336.00
  • Изпълнител: "Радо Милев" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 382.00
  • Изпълнител: "Гранд 2003" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 17.00
  • Изпълнител: Авточойс ООД, Договорена стойност по проекта*: 64.80 , Отчетена стойност**: 64.80
  • Изпълнител: "Овъргаз мрежи" АД, Договорена стойност по проекта*: 7 076.55 , Отчетена стойност**: 7 076.55
  • Изпълнител: "Лактима" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 705.98 , Отчетена стойност**: 8 281.99
  • Изпълнител: "Транс Ко 04" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 628.98 , Отчетена стойност**: 6 628.98
  • Изпълнител: "Бис" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 963.20
  • Изпълнител: "ВиК Йовковци" ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 500.00 , Отчетена стойност**: 2 204.22
  • Изпълнител: ЕТ "Мира-Н", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 15 641.14
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Лица над 18 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 75.00 , Достигната стойност: 66.00
Индикатор 2 Участници над 18 г., получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция и от психиатрични болници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 75.00 , Достигната стойност: 66.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 620 019.84 BGN
БФП 620 019.84 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 620 010.56 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Неизпълнение на индикатори 5.00 0.00 0.00 0.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка и монтаж на различни мебели и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка"., Прогнозна стойност: 370 628.72
  • Обособена позиция 1: "Доставка и монтаж на различни мебели и интериорни елементи в зависимост от конкретните потребности на Община Велико Търново, като доставките ще се извършват след предварителна заявка".
    Изпълнител: "Транс Ко 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 628.98
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново“, Прогнозна стойност: 3 100 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново“
    Изпълнител: "Енерго Про - Продажби" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 48 203.34
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново“, Прогнозна стойност: 133 500.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново“
    Изпълнител: Верига Домино ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 215.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции", Прогнозна стойност: 591 400.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”
    Изпълнител: Кооперация Панда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 778.83
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”, Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”
    Изпълнител: Верига Домино ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 52.74
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”, Прогнозна стойност: 73 960.82
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”
    Изпълнител: Верига Домино ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадни води за нуждите на Община Велико Търново“, Прогнозна стойност: 947 724.16
  • Обособена позиция 1: Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадни води за нуждите на Община Велико Търново“
    Изпълнител: "ВиК Йовковци" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 500.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на природен газ за нуждите на Община Велико Търново и второстепенни разпоредители, находящи се в град Велико Търново“, Прогнозна стойност: 1 043 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на природен газ за нуждите на Община Велико Търново и второстепенни разпоредители, находящи се в град Велико Търново“
    Изпълнител: "Овъргаз мрежи" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 076.55
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на хранителни продукти за обектите към „Център за социални услуги“ при Община Велико Търново, по обособени позиции: Обособена позиция № 2: Млечни произведения“., Прогнозна стойност: 498 499.15
  • Обособена позиция 1: № 2: Млечни произведения“
    Изпълнител: "Лактима" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 705.98
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Източване на септична яма и извозване със специализиран камион за нуждите на Центровете за грижа за лица с умствена изостаналост, село Церова кория, Община Велико Търново“, Прогнозна стойност: 72 000.00
  • Обособена позиция 1: „Източване на септична яма и извозване със специализиран камион за нуждите на Центровете за грижа за лица с умствена изостаналост, село Церова кория, Община Велико Търново“
    Изпълнител: "Канал Оптима ВТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 400.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях, по обособени позиции”:, Прогнозна стойност: 366 333.33
  • Обособена позиция 1: Сервизно обслужване на служебни автомобили с тонаж до 3,5 т., включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях
    Изпълнител: Авточойс ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 64.80
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България, Прогнозна стойност: 1 258 001.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България
    Изпълнител: Петрол АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново, Прогнозна стойност: 647 244.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново
    Изпълнител: "Хигиенно-медицинска индустрия" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 914.42
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти за обекти към "Център за социални услуги" към Община Велико Търново“, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 5 773 115.00
  • Обособена позиция 1: Хляб и хлебни изделия за обекти към "Център за социални услуги"
    Изпълнител: "Корект - Де" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 559.34
  • Обособена позиция 2: № 2: Риба за обекти към "Център за социални услуги"
    Изпълнител: "Корект - Де" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 434.96
  • Обособена позиция 3: № 3: Месо и месни продукти за обекти към "Център за социални услуги"
    Изпълнител: "Килтекс" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 677.08
  • Обособена позиция 4: № 4: Млечни произведения за обекти към Център за социални услуги;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: № 5: Зеленчуци и плодове за обекти към Център за социални услуги;
    Изпълнител: "Орел - Калоян Христов" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 437.37
  • Обособена позиция 6: № 6: Други хранителни и бакалски стоки, варива и яйца за обекти към "Център за социални услуги"
    Изпълнител: "Килтекс" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 111.19
  • Обособена позиция 7: № 7: Замразени продукти и сладолед за обекти към "Център за социални услуги";
    Изпълнител: "Килтекс" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 862.20
  • Обособена позиция 8: № 8: Консерви за обекти към "Център за социални услуги"
    Изпълнител: "Килтекс" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 750.34

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN