Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0063-C07
Наименование на проекта "Равен шанс за всички"
Бенефициент 000215889 ОБЩИНА СЕВЛИЕВО
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 28.07.2016
Дата на стартиране 01.08.2016
Дата на приключване 29.12.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Габрово, Севлиево

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение има за цел превенция на социалното изключване,  намаляване на бедността сред децата чрез инвестиции в ранното детско развитие и чрез подкрепа за дейността на създадените по Проекта за социално включване интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители.
Чрез проектното предложение се  дава възможност за предоставяне на услуги, които имат за цел да подкрепят нуждаещите се семействата в отглеждането на децата им. Предвидено е услугите да бъдат предоставяни чрез мобилна работа и чрез услуги предоставяни в подходящо оборудвано за целта място, а именно Общностен център, гр. Севлиево, създаден в изпълнение на "Проекта за социално включване", финансиран от Световната банка. 
Дейността на услугите се фокусира върху индивидуална и групова работа с децата и техните семейства, за да се подобри качеството на връзката дете – родители. Услугите са разнообразни и специфични и ще бъдат предоставяни комплексно в зависимост от потребностите на децата в различните възрасти. В резултат на предоставените услуги родителите ще има възможност да подобрят представите за себе си и отношението си към децата, да получат повече информация и умения да подпомагат развитието им. С оглед осигуряване на интегрираното предоставяне на услугите на Общностния център, при идентифицирана от специалистите потребност даден потребител на една от услугите ще може да ползва специалисти от всички останали услуги, в случай, че към въпросната услугата не е назначен такъв специалист.
Предоставените услуги ще целят да предотвратят институционализацията на деца и повишаване способността на семействата да се справят в житейски ситуации и не на последно място, подпомагане на социалното включване, защита на човешките права.
Дейности
  • Дейност: „Организация и управление на проекта”: Целта на дейността е качествено изпълнение и управление на проекта- навременно осъществяване на проектните дейности, ефективна работна организация при реализацията и успешното му приключване. Със заповед на Кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще изпълнява задълженията си по проекта почасово, както следва: ръководител – 80 ч./м, счетоводител – 80 ч./м., координатор – 80ч./ м. и специалист ЧР и ТРЗ -70 ч./м. при спазване на Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП"РЧР" Ръководителят на проекта – Отговаря за цялостната организация, координация и управление и навременното изпълнение на дейностите,съобразно времевия график. Следи за правилното разходване на средствата по Проекта, в рамките на предвидения бюджет.Утвърждава изготвените отчети към Договарящия орган, управлява риска и взема решения за мерки и действия, които да минимизират риска от забавяне или неизпълнение на дейностите. Отговаря за популяризиране на резултатите от всеки етап на изпълнението на Проекта.Участва при организирането на обществени поръчки.Следи за изготвянето на авансов, междинни и заключителен технически доклади. Счетоводителя на проекта: Отговаря за правилното финансово отчитане на Проекта, съгласно действащото законодателство, принципите и регулациите на Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси».Контролира правилното разходване на средствата по Проекта, в рамките на предвидения бюджет. Създава организация на счетоводния процес, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документите, съставяне на месечните отчети и оборотни ведомости. Контрол върху исканията за средства необходими за реализацията на Проекта.Инициира платежните нареждания за одобрените от ДО искания за средства.Организира и отговаря за обобщените описи на платежните документи и финансовите отчети за междинни и финално плащания. В случай на констатирани нарушения и нередности по финансово-счетоводната дейност, сигнализира Ръководителя на Проекта и съдейства за отстраняването им. Координатор по проекта: Събира и отговаря за съхранението на цялата документация по Проекта и води архива на проекта (без финансовата документация).Участва при изготвянето на авансов, междинни и заключителен технически доклади Води кореспонденция и поддържа връзка с УО. Специалист „ЧР и ТРЗ“ Изготвя договорите между Кмета на Община Севлиево и наетите по проекта лица; Води и съхранява лични досиета на екипът за организация и управление на проекта и наетите в Центъра лица, разработва длъжностни характеристики на персонала в Центъра, изчислява възнагражденията, съгласно представени месечни отчети,изготвя ежемесечно разплащателна ведомост и рекапитулации за начислени възнаграждения на наетите в Центъра лица и на членовете на екипа, Уведомления по чл. 62 от КТ, справки, издадени от НАП за регистрация на ТД, справки и декларации към НОИ и други институции, „Отчетна форма 76" на персонала на Центъра; Подпомага дейностите по изготвяне на авансов, междинни и окончателни искания за плащане; В хода на изпълнение на дейността са включени следните задачи: • Организиране на дейностите на Общностния център; • Подготовка на авансово, междинните и финалното отчитане на проекта; • Детайлизиране на работния график и бюджета на проекта; • Разработване на процедура за провеждане на конкурс за подбор на персонал в Общностния център; • Подбор на персонала в Центъра, съгласно изготвена процедура с ясни и конкретни критерии за оценка и подбор; • Определяне на процедурите по ЗОП, изготвяне на времеви график за провеждането на избор на доставчици, съгласно разработени и проведени процедури по ЗОП; • Осигуряване на прозрачност и публичност при изпълнение на проекта и постигнатите резултати; • Провеждане на регулярни работни срещи на екипа за наблюдение на изпълнението и отчитане на напредъка по дейности в проекта; • Подготовка на междинни и финални технически и финансови отчети по проекта, съобразно изискванията на Управляващия орган. , Договорена стойност: 185 875.89 , Отчетена стойност: 183 421.49
  • Дейност: "Управление и организация на дейността в Общностен център за функциониране на интегрираните услуги": Организацията на дейността в Общностния център ще се извършва от назначен персонал, който ще включва: ръководител на Общностния център, технически сътрудник-домакин, шофьор и хигиенист. За мобилната работа при предоставяне на услугите ще се използва МПС, обслужващо ЦНСТДМУ в гр.Севлиево, като стриктно ще бъде спазено изискването за недопускане на двойно финансиране на едни и същи разходи. Ръководителят на центъра ще организира и координира дейността на всички специалисти в Общностен център при предоставянето на различните услуги по проекта. Основните му задължения ще са разписани в длъжностна характеристика, но най-основните са свързани с организация на дейността на Общностния център;Разработване и стриктно следене за спазване на Правилник за вътрешния ред на Общностния център; Координация на подготовката на програми, планове, информационни и образователни материали, методики и др.; Разработване на графиците за предоставяне на отделните услуги по проекта и ангажираността на отделните специалисти; Създаване и поддържане на база данни относно всички услуги по проекта и всички потребители по отделните дейности; Организиране и провеждане на мобилната работа в рамките на проекта; Оказване на методическа подкрепа на екипите при предоставяне на услугите; Координация между екипите по отделните услуги на проекта; Организиране на ежемесечни самостоятелни срещи с отделните екипи на услугите по проекта; Организиране на периодични срещи с всички специалисти, включени в дейностите по проекта, за подобряване на прилаганите методи; Организиране на дейности за популяризиране на услугите по проекта; Осъществяване на взаимодействие с държавни и общински институции, при предоставяне на интегрираните услуги от специалистите; Поддържане на ефективни работни контакти с всички заинтересовани страни за успешна реализация на проектното предложение; Подготовка на обобщени отчети, включващи всички дейности по проекта и представяне на ръководителя на проекта; Отчитане на дейностите и резултатите по проекта пред ръководителя на проекта. Техническият сътрудник-домакин е материално отговорното лице на Центъра и е част от помощния персонал, който ще подпомага екипите в услугите за ефективно изпълнение на дейностите, разписани в проекта.Подробно задълженията му ще са дефинирани в длъжностна характеристика, но най-основните са свързани с Организиране снабдяването, съхраняването и отпускането на стоки и материали, инвентар, обзавеждане, работни облекла и канцеларски принадлежности; Поддържане на склада, в който се съхраняват санитарно-хигиенни материали, канцеларски материали, консумативи, инвентар, предназначени за използване в пряката работа от специалистите в различните услуги; Проучване на нуждите от материали и консумативи, организиране закупуването им и водене на съответната документация; Изпълняване на конкретни задачи, възложени от ръководителя на Общностния център. Шофьорът като част от персонала на Общностния център ще участва във всички дейности от мобилната работа на екипите. Има следните задължения, свързани с изправността и техническото състояние на МПС, което ще управлява; Водене на документацията, свързана със зареждане на МПС с гориво и контрол на разхода, съгласно регламентирани норми на определеното превозно средство; Спазване на всички изисквания за осигуряване на безопасни условия на труд и правилника за движение по пътищата; Ежедневно водене на документацията при осъществяване на мобилна работа, свързана с отчитане на изминати км и дестинации. За обезпечаване на дейността му са предвидени разходи, свързани със закупуване на гориво и почистващи препарати, както и други необходими материали за изправното движение на МПС. Хигиениста, назначен към персонала на Общностния център ще има като основен ангажимент да поддържа в добро санитарно-хигиенно състояние всички кабинети, коридори и санитарни възли в сградата и прилежащите терени към нея.За обезпечаване на работата му са предвидени санитарно-хигиенни материали и почистващи препарати., Договорена стойност: 417 041.17 , Отчетена стойност: 448 644.14
  • Дейност: „Организация и предоставяне на услугата "Ранна интервенция на уврежданиятa”: Ранната интервенция е мултидисциплинарна, интегрирана, услуга, свързана с развитието на бебета и малки деца, които имат увреждане или за които има притеснения относно тяхното развитие. Тя предоставя подкрепа на семействата на деца със специфични потребности, като им осигурява достъп до социални, здравни и образователни услуги и други налични в средата ресурси с цел подобряване развитието на децата и живота на семействата като цяло. Услугите се основават на приоритетите на семейството и на нуждите на детето, като се опират на семейно-ориентирания подход – фокус на работата е не само с детето, но и цялото му семейство като най-важен ресурс за развитието му. Родителите в партньорство със специалистите определят приоритетите в развитието на детето и работят заедно за постигането на поставените цели по отношение на подобряване на състоянието му и създаване на подкрепяща го среда. Освен към ранна намеса при установен проблем услугата е насочена и към превенцията на риска от увреждане и/или изоставане в развитието на децата, както и минимизиране на негативните последици от увреждането. Идентифицирането на децата с проблеми в развитието възможно най-рано дава шанс за подобряване на резултатите им в дългосрочен план. Ранната интервенция отговаря на необходимостта от предотвратяване на изоставянето на деца, родени с увреждания. От изключително значение е, че услугите целят да намалят стреса, изживяван от родителите, когато им се съобщава за увреждането или проблема в развитието на детето им, с което се намалява рискът от вземане на прибързани решения относно бъдещето му. Услугите оказват и емоционална, и практическа подкрепа на родителите и разширеното семейство за изграждане на специфични умения за полагане на грижи за децата с увреждания. Ранната интервенция подкрепя и подобрява отношенията между родителите и тяхното дете.Ранната интервенция носи ползи и за обществото – с нейна помощ се предотвратява институционализацията на деца, подпомага се социалното включване на децата и семействата им, подобряват се шансовете на всяко дете за нормален начин на живот в перспектива. Целева група на услугите са деца от 0 до 7г., които имат увреждане /са в риск от развитие на увреждане или имат друга специална нужда, която влияе на развитието им, както и техните родители, по конкретно: Деца с увреждания, деца с хронични заболявания /епилепсия, диабет и др./, деца с изоставане в цялостното си развитие или със сериозно изоставане в някоя от областите му /напр. в езиково-говорната, в познавателната/, деца в риск от увреждане/забавяне в развитието си /напр. родени с ниско телесно тегло, недоносени, деца, за които се е наложила комплексна първ. реанимация и/или престояване в кувьоз за опр. период и др./, родители на деца с увреждания и/или с изоставане в развитието, в риск от увреждане/изоставане в развитието; Услугите са насочени към развиване и усвояване от децата на базови и други умения, които обикновено се развиват през първите три години от живота – двигателни, познавателни, комуникативни, социално-емоционални, автономия. Определят се и се планират на базата на оценка на индивидуалните им потребности. Услугите ще се предоставят в сградата на Общностен център, чрез мобилна работа – в Севлиево и в прилежащите села и в Родилно/Микропедиатрично/ДО на МБАЛ-Севлиево. В сградата на Общностния център са обособени: кабинети за индивидуално консултиране, зала за групова работа, зала за рехабилитация. Екипът за предоставяне на услугата се състои от: кинезитерапевт/рехабилитатор, психолог, логопед, социален работник, педиатър, медиатор. Необходимите материали и консумативи, за предоставяне на услугата ще са осигурени със средства по проекта., Договорена стойност: 546 988.75 , Отчетена стойност: 553 384.98
  • Дейност: „Организация и предоставяне на услугата "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания": Услугата цели да подкрепи деца със специфични потребности в тяхната подготовка и интеграция в първи клас на масовото училище. Целева група на услугата са деца с увреждане и/или изоставане в развитието си /цялостно или в някоя от областите му/, както и деца с хронични заболявания /епилепсия, диабет и др./, на които през текущата или през следващата година предстои да бъдат записани в първи клас, както и деца, които вече са в първи клас за проследяване и подкрепа на адаптирането им в училищната среда. Подкрепа ще се оказва и на деца с увреждания/изоставане в развитието, които са записани и посещават предучилищна група за задължителна подготовка в масова детска градина. Част от целевата група са и родителите/семействата на децата, с които се работи. Дейностите по предоставяне на услугата се осъществяват от специален педагог, който при установяване на необходимост може да насочи дете, с което работи, за подкрепа и от специалисти от екипа по ранна интервенция – логопед, психолог, кинезитерапевт/ рехабилитатор, социален работник, педиатър. Услугите, които децата и семействата получават, се определят и планират на базата на оценка на индивидуалните потребности на всяко конкретно дете. Услугата ще се предоставя в сградата на Общностен Център и чрез мобилна работа – в Севлиево и в прилежащите села, а също и на територията на училища, детски градини, други социални услуги в общността. В сградата има обособени кабинети за педагогическо, психологично, социално и логопедично консултиране, зала за групова работа, зала за рехабилитация. По проекта ще бъдат закупени дидактически и помощни материали, необходими за пряката работа с целевата група. За възнаграждения по тази дейност са заложени 42 880,02 лв. За реализирането на дейността ще бъдат закупени дидактически и помощни материали на обща стойност 24 639,59 лв. с ДДС - (20 547,66 лв. без ДДС и 4 091,93 лв. ДДС)., Договорена стойност: 71 278.28 , Отчетена стойност: 54 902.71
  • Дейност: „Организация и предоставяне на услугите "Предоставяне на психол. подкрепа и консулт. на бъдещи и настоящи родители за форм. и разв. на род. умения", "Сем. консулт. и подкрепа" и "Индив. и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина": С прилагане на мултидисциплинарен подход при предоставяне на посочените услуги ще се разширят възможностите за социално включване на децата и техните родители, принадлежащи към уязвими групи, ще бъдат подкрепени за развиване на социални и други умения и ресурси, които да им дадат по-голям шанс за социална интеграция и реализация. Чрез дейностите в рамките на услугите ще се улесни достъпа на семействата до различни услуги и институции, както и да се намали рискът от насилие и неглижиране на деца. Услугите ще предоставят възможност навреме да се установи и регистрира рискова от гледна точка на изоставяне на детето бременност и да се работи в посока превенция на изоставянето на деца. Тези услуги поставят в центъра семейството като неделимо цяло, а оказваната подкрепа ще повиши родителския капацитет на семействата, което рефлектира в подобряване на физическото и здравословното състояние на децата, намаляване на рисковете в средата, в която живеят, по-добра грижа и адекватни възпитателни подходи, стимулиране на цялостното им развитие, посещаване на детска градина, развитие на социални и други умения, битови и хигиенни навици, повишаване на самостоятелността им, повишаване на училищната им готовност. Всичко това води до по-добри перспективи за бъдещето им. Директната работа с децата ще подкрепя разгръщането на техните силни страни и на цялостното им развитие. Услугите са насочени към родители на деца от 0 до 7-годишна възраст и бъдещи родители от уязвими етнически групи, безработни или получаващи семейни помощи, самотни или многодетни, здравно неосигурени, живеещи в лоши жилищни условия, неглижиращи децата си, нискообразовани. Дейностите в услугата са насочени и към деца от 0 до 7г. , чийто родители попадат в обхвата на целевата група. Услугите ще се предоставят в сградата на Общностен център, както и чрез мобилна работа – в Севлиево и в прилежащите села – в домовете на ползвателите и в помещения, осигурени от съответното кметство, читалище, детска градина или училище. В сградата на Общностен Център има обособени кабинети за индивидуално консултиране – психологично, социално, педагогическо и логопедично, зала за групова работа, зала за рехабилитация и психомоторно стимулиране. Екипът, който ще предоставя услугите се състои от: психолог, социален работник, логопед, социален педагог /педагог/, медиатор, педиатър, гинеколог, акушерка, медицинска сестра, юрист. Пи предоставяне на интегрираните услуги ще се търси съдействието на представители на заинтересовани институции: Община Севлиево; кметовете/кметски наместници на села; ДСП/ОЗД, ДБТ и др. За възнаграждения по тази дейност са заложени 317 676,24 лв. За реализирането на дейността ще бъдат закупени материали и консумативи на обща стойност 47 316,44 лв. с ДДС - (39 563,70 лв. без ДДС и 7 752,74 лв. ДДС)., Договорена стойност: 379 669.88 , Отчетена стойност: 348 696.04
  • Дейност: „Организация и предоставяне на услугата "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията”: Услугата ще се предоставя от екип, в който влизат следните специалисти – педиатър, медицинска сестра, стоматолог и медиатор. Чрез предоставяне на услугата ще бъдат обхванати деца на възраст от 0 до 7 години, които са от уязвими групи, чийто родители са безработни или получават социални помощи, деца, чийто личен лекар не е педиатър или деца, неглижирани от своите родители и непосещаващи детско заведение. В обхвата на дейностите попадат и деца с увреждания, както и деца с поднормено тегло или с установени здравословни проблеми. Работата в услугата ще е насочена и към родителите от рисковите групи с реализиране на дейности, целящи превенция на заболяванията при децата. Екипът на услугата при идентифициране на нужда от други услуги, предоставяни в Общностен център , ще насочва потребителите за консултиране и подкрепа от другите специалисти. Дейностите ще се предоставят в Общностен център и чрез мобилна работа, както и по време на домашни посещения. Дейностите, които следва да реализира всеки от специалистите в екипа на услугата ще са подробно разписание в заданието при сключване на договор със специалиста. За услугата е предвидено закупуване на материали и консумативи със средства от проекта., Договорена стойност: 165 407.86 , Отчетена стойност: 139 190.78
  • Дейност: „Организация и предоставяне на услугата "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище”: Услугата „Допълнителна подготовка за равен старт в училище” цели чрез създаване на летни групи/училища да се подобри готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Летните училища ще предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като:  Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища.  Игри в съответствие с предпочитанията на децата;  Кратки екскурзии в или в околностите на града или селото;  Включване на родителите в екскурзиите като придружители;  Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища;  Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас;  Включване на родителите в подготвителната работа;  Закупуване на книги и материали за първи клас. (Покриване на всички разходи за сметка на проекта е свързано с липса на интерес от страна на родителите);  Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. В групите за допълнителна подготовка за равен старт в училище ще бъдат включени деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. 1. Деца на 5-6 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони 2. Деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език Родителите на децата, които ще посещават групите за лятна работа и на които предстои да постъпят в първи клас, ще бъдат информирани за лятното училище в рамките на годината по време на родителски срещи или чрез домашни посещения на екипа по услугата. Родителите също ще бъдат включени в дейностите по време на лятното училище, с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. Предвид продължителността на проекта услугата е предвидено да се изпълни в три поредни години за период от 2 месеца (юли и август) в рамките на летните ваканции. Две групи по 15 деца ще имат занимания 5 пъти в седмицата по 4 часа. Общо за срока на проекта ще бъдат обхванати минимум 90 деца в 6 групи. Предвид продължителността на проекта услугата ще се изпълни в шест поредни години за период от три месеца в рамките на летните месеци – след приключване на учебната година и преди нейното стартиране. Условията (помещения за провеждане на дейностите, консумативи, учебни пособия, техника, храна и др.) за изпълнение на дейностите ще бъдат осигурени със средства по проекта. За провеждане на летните училища на децата участници в дейността ( минимум 90 деца) ще бъдат осигурени храни и напитки, както и обучителни материали и ученически пособия на стойност 44 305,00. с ДДС - (36 920,83 лв. без ДДС, 7 384,17 лв. ДДС). За възнаграждения на персонала, ангажиран с дейността са заложени 20 487,83 лв. Прогнозната стойност за изпълнение на дейността е 64 792,83 лв. , Договорена стойност: 76 472.83 , Отчетена стойност: 79 001.77
  • Дейност: „Осигуряване на информация и публичност“: Целта на дейността е гарантиране на публичност, прозрачност и отчетност за хода на изпълнение на дейностите по проекта, както и отчитане постигнатите резултати и промотиране на дейностите и приноса на ЕС, ЕСФ и Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” чрез използване на подходящи комуникационни средства. Дейностите по информиране и публичност ще отговарят на условията и изискванията, описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. При стартиране на проекта ще се организира пресконференция за запознаване на местната общност с целите и дейностите по проекта. Ще бъдат изработени 35 плаката, формат А3, при спазени изисквания за информираност и публичност. За осигуряване на информираност за дейностите по проекта се предвижда изработване и разпространение на 500 бр. информационни брошури и 1 бр. ролбанери. Ще се организират и проведат 20 събития „Дни на отворените врати” за представяне на услугите пред заинтересованите страни и местната общност.. При провеждането на събитията ще бъдат поканени да присъстват представители на МТСП, АСП, ДСП/ОЗД – Севлиево, Комплекс за социални услуги – Севлиево, ЦНСТ-Севлиево, НПО, медии; Ще присъстват и представители на други заинтересованите страни и на местната общност. На събитията ще бъдат поканени и социални работници, здравни специалисти, педагози от детските заведения на територията на общината. За популяризиране на услугите на Центъра в гр. Севлиево ще бъдат осъществени и информационни дни сред широката общественост, като ще се провеждат дейности с деца и родители, които не са част от целевите групи – различни работилнички, игри, творчески занимания и др. В рамките на тези кампании ще бъдат раздавани информационни материали за услугите на ОЦ, рекламни материали и др. Предвиждат се 22бр. публикации в местната преса. Информация за проекта ще се публикува на интернет страницата на Община Севлиево www.sevlievo.bg, която периодично ще се обновява и ще осигури публичност и прозрачност относно изпълнението на дейностите по проекта. При приключване на проекта ще се проведе заключителна пресконференция, на която ще бъдат представени резултатите от проекта, както и ще се направи отчет за свършената работа. Ролбанера с информация за проекта ще се използва по време на публичните събития, а в последствие ще се разположи във фоайето на Общностния център. Във връзка с изпълнението на дейността и изработването на информационни материали, ще бъдат спазени всички изисквания за информация и публичност за програмен период 2014-2020. , Договорена стойност: 18 415.98 , Отчетена стойност: 18 078.32

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Н. ЛАЗАРОВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
  • Изпълнител: ЕТ ЛЮБЕН БОСИЛКОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: РОСИЦА, Договорена стойност по проекта*: 1 427.40 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МАРКОВ СВЯТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: ВИПИМЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 432.00
  • Изпълнител: СТАНИМИРА, Договорена стойност по проекта*: 1 510.18 , Отчетена стойност**: 1 454.25
  • Изпълнител: РОСИЦА, Договорена стойност по проекта*: 8 704.36 , Отчетена стойност**: 699.47
  • Изпълнител: ДЕЯН, Договорена стойност по проекта*: 783.06 , Отчетена стойност**: 783.06
  • Изпълнител: СЕЛВИ 2004 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: ПММС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 011.00
  • Изпълнител: ПЕТЯ, Договорена стойност по проекта*: 9 290.18 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БОРИСЛАВ, Договорена стойност по проекта*: 20 799.92 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕТ ГЕРГАНА-М-МАРИЯНА НИКОЛОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 201.60
  • Изпълнител: Кооперация ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "СОЛИДАРНОСТ-1918", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 63.00
  • Изпълнител: ИНТЕР ПАУЪР ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 452.47
  • Изпълнител: ФОНДАЦИЯ КАРИН ДОМ, Договорена стойност по проекта*: 1 300.00 , Отчетена стойност**: 1 590.00
  • Изпълнител: ДЕСЕВИ И СИЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 679.64
  • Изпълнител: МЕГИ - МИГЛЕНА НИКОЛОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 6 746.64 , Отчетена стойност**: 23 742.14
  • Изпълнител: ГРЕСТОКОМЕРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 977.76
  • Изпълнител: ЛУКОЙЛ БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 591.82 , Отчетена стойност**: 2 827.29
  • Изпълнител: АМСТАН ХОТЕЛИ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 584.60
  • Изпълнител: МЕЖДУНАРОДНА СОЦИАЛНА СЛУЖБА - БЪЛГАРИЯ Фондация, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
  • Изпълнител: ХЕНДИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 924.72
  • Изпълнител: АКВАРЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 130.00
  • Изпълнител: ВЕРТИКАЛ 90 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 004.00
  • Изпълнител: КОЗИРОГ-Д ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 125.60
  • Изпълнител: ВЕНИ 008 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 88.00
  • Изпълнител: ВЕЛИКА, Договорена стойност по проекта*: 445.78 , Отчетена стойност**: 445.78
  • Изпълнител: Май Грийн ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 43.31
  • Изпълнител: СТИЛ-2002 ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 140.00 , Отчетена стойност**: 5 914.92
  • Изпълнител: СИЛВИЯ, Договорена стойност по проекта*: 13 056.54 , Отчетена стойност**: 20 543.45
  • Изпълнител: МАРИЯ, Договорена стойност по проекта*: 34 817.44 , Отчетена стойност**: 84 339.10
  • Изпълнител: ДЕТЕЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 1 200.25 , Отчетена стойност**: 1 200.25
  • Изпълнител: ЗЛАТИНА, Договорена стойност по проекта*: 559.33 , Отчетена стойност**: 559.33
  • Изпълнител: КРИСТИНА, Договорена стойност по проекта*: 45 187.10 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЕЛОС-74 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: АЛФА М ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 119.88
  • Изпълнител: СБУ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 113.81
  • Изпълнител: СЕВДАЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 2 981.14 , Отчетена стойност**: 3 235.63
  • Изпълнител: ИНТЕЛИГЕНТНИ ТРАФИК СИСТЕМИ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 184.00
  • Изпълнител: СИЯНА БОС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 928.56
  • Изпълнител: ПЛАМЕН, Договорена стойност по проекта*: 789.91 , Отчетена стойност**: 789.91
  • Изпълнител: РОСИЦА, Договорена стойност по проекта*: 24 372.21 , Отчетена стойност**: 65 436.00
  • Изпълнител: ЦВЕТОМИР, Договорена стойност по проекта*: 41 599.84 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВЕСЕЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 31 405.36 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СИМАР-М ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 785.06
  • Изпълнител: НАДЕЖДА, Договорена стойност по проекта*: 349.01 , Отчетена стойност**: 349.01
  • Изпълнител: ЙОАНА, Договорена стойност по проекта*: 447.46 , Отчетена стойност**: 447.46
  • Изпълнител: РЕМЕДИА 2020 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 105.00
  • Изпълнител: РОСИЦА, Договорена стойност по проекта*: 615.26 , Отчетена стойност**: 615.26
  • Изпълнител: МИКС БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 298.80
  • Изпълнител: МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР ХИПОКРЕНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: ВИОЛЕТА, Договорена стойност по проекта*: 1 650.00 , Отчетена стойност**: 1 620.00
  • Изпълнител: ЗЛАТЕВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10 571.51
  • Изпълнител: КАРИНА-РУСЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 58.50
  • Изпълнител: Топ Корект 21 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 591.39
  • Изпълнител: ОТ МАРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 410.00
  • Изпълнител: НОВЕЛ ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 96.00
  • Изпълнител: ЗОНА ДОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 028.20
  • Изпълнител: ПРАВДА, Договорена стойност по проекта*: 581.70 , Отчетена стойност**: 581.70
  • Изпълнител: ВЕЛИЧКА, Договорена стойност по проекта*: 763.48 , Отчетена стойност**: 763.48
  • Изпълнител: МиБМ ЕКСПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 30.60
  • Изпълнител: ЮЛГЮН, Договорена стойност по проекта*: 14 238.90 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПАТИЛАНЦИ БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 229.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 1 152.00 , Отчетена стойност**: 2 313.35
  • Изпълнител: ПОЛИПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10 800.72
  • Изпълнител: МВМ ФУУДС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 115.00
  • Изпълнител: АНЕЛИЯ, Договорена стойност по проекта*: 3 915.45 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТЕЛНЕТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 248.00 , Отчетена стойност**: 2 270.55
  • Изпълнител: МАРИЯ, Договорена стойност по проекта*: 1 953.17 , Отчетена стойност**: 1 953.17
  • Изпълнител: РАДИНКА, Договорена стойност по проекта*: 1 029.16 , Отчетена стойност**: 1 029.16
  • Изпълнител: ЦЕНТЪР ЗА ТВОРЧЕСКО ОБУЧЕНИЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 633.00
  • Изпълнител: ЕТ МИРА-Н Н. ВАСИЛЕВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 289.88
  • Изпълнител: ТЕМАКС ЮГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 18.60
  • Изпълнител: ПРЕСЛАВА, Договорена стойност по проекта*: 559.33 , Отчетена стойност**: 1 202.56
  • Изпълнител: ЕТ ИЛЮЗИЯ - ДИМО ПАНЧЕВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 450.00
  • Изпълнител: ДОНЧЕВ АВТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 420.00
  • Изпълнител: ГЕОРГИ, Договорена стойност по проекта*: 14 079.66 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕТ АНИКО - СТОЯНКА ТОДОРОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 208.00
  • Изпълнител: МИРЕЛА 99 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 15.00
  • Изпълнител: БИЯНКИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 99.00
  • Изпълнител: КАТЯ, Договорена стойност по проекта*: 396.00 , Отчетена стойност**: 396.00
  • Изпълнител: ИНТЕРАКТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: ЗАД ОЗК-ЗАСТРАХОВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 350.58
  • Изпълнител: КРИСТИНА, Договорена стойност по проекта*: 18 360.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПАВЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 559.33 , Отчетена стойност**: 559.33
  • Изпълнител: ПРО-МЕДИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 45.00
  • Изпълнител: ДВЕ ПЛЮС ДВЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 340.87
  • Изпълнител: КНИЖАРНИЦА М-ПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11 756.87
  • Изпълнител: ТОТКА, Договорена стойност по проекта*: 8 729.95 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕВЕЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 11 657.63 , Отчетена стойност**: 37 266.23
  • Изпълнител: МЕТАЛ СЕКЮРИТИ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 113.60 , Отчетена стойност**: 3 433.20
  • Изпълнител: БЕНТ ОЙЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 4 320.00 , Отчетена стойност**: 4 448.18
  • Изпълнител: ДИКСИ-Н ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 37.20
  • Изпълнител: АДРИАНА, Договорена стойност по проекта*: 16 786.98 , Отчетена стойност**: 49 928.45
  • Изпълнител: СОЛТДЕЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 600.00
  • Изпълнител: ЦВЕТОМИРА, Договорена стойност по проекта*: 5 595.66 , Отчетена стойност**: 866.77
  • Изпълнител: ПЕТЯ, Договорена стойност по проекта*: 7 047.50 , Отчетена стойност**: 2 349.15
  • Изпълнител: ВЕНЕТА, Договорена стойност по проекта*: 490.36 , Отчетена стойност**: 490.36
  • Изпълнител: ГАНКА, Договорена стойност по проекта*: 447.46 , Отчетена стойност**: 447.46
  • Изпълнител: РОСИЦА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 536.00
  • Изпълнител: ЙОСИФОВИ 2014 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 979.45
  • Изпълнител: КОБО-2011 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 811.95
  • Изпълнител: ПРОМЕТРИКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 540.00
  • Изпълнител: ГЛОБЪЛ ЕНТЪРПРАЙЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 972.00 , Отчетена стойност**: 14 607.00
  • Изпълнител: ТЕОДОРА, Договорена стойност по проекта*: 48 390.72 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АФТА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 400.00
  • Изпълнител: МАРТИН, Договорена стойност по проекта*: 38 686.98 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТОДОРОВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 14 889.96 , Отчетена стойност**: 22 416.17
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 32 592.00 , Отчетена стойност**: 37 854.30
  • Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 424.64
  • Изпълнител: ДЕНИЦА, Договорена стойност по проекта*: 1 610.88 , Отчетена стойност**: 1 610.88
  • Изпълнител: ДЕНТА ПЛЮС СОФИЯ - ИДППМП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 250.00
  • Изпълнител: КУЛИНАР ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 14 968.06
  • Изпълнител: КАИТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 300.00 , Отчетена стойност**: 2 730.00
  • Изпълнител: ВЕНЕТА, Договорена стойност по проекта*: 490.36 , Отчетена стойност**: 490.36
  • Изпълнител: ВАНЯ-В-2012 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 625.00
  • Изпълнител: ЖЕНЯЛ, Договорена стойност по проекта*: 4 613.80 , Отчетена стойност**: 12 482.68
  • Изпълнител: СЕЛИМЕ, Договорена стойност по проекта*: 30 663.52 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БУЛГАРДЕН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 312.00
  • Изпълнител: ФАРМА 2009 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 79.00
  • Изпълнител: ПАВЛИНКА, Договорена стойност по проекта*: 727.12 , Отчетена стойност**: 727.12
  • Изпълнител: В И К ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 076.00 , Отчетена стойност**: 1 236.87
  • Изпълнител: ЕТ РОНИ-ВЕРОНИКА ВЕНКОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 285.00
  • Изпълнител: ДИМИТЪР, Договорена стойност по проекта*: 4 698.30 , Отчетена стойност**: 14 564.73
  • Изпълнител: ХИПОКРАТ 03 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 145.20
  • Изпълнител: РОСИЦА, Договорена стойност по проекта*: 14 044.09 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЖОРДАНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 24.00
  • Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 797.99
  • Изпълнител: СОНЯ, Договорена стойност по проекта*: 30 382.59 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МАРИЯ, Договорена стойност по проекта*: 12 434.80 , Отчетена стойност**: 26 982.24
  • Изпълнител: ОБЩИНА СЕВЛИЕВО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 215.69
  • Изпълнител: ИВОНА, Договорена стойност по проекта*: 931.27 , Отчетена стойност**: 931.27
  • Изпълнител: ЗОРА-М.М.С. ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 531.87
  • Изпълнител: ЯНА, Договорена стойност по проекта*: 783.06 , Отчетена стойност**: 9 936.92
  • Изпълнител: ФАВОРИТ СД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 331.40
  • Изпълнител: КАЦАРСКИ СЪРВИЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 195.00
  • Изпълнител: ЦВЕТОМИРА, Договорена стойност по проекта*: 420.00 , Отчетена стойност**: 420.00
  • Изпълнител: ПСИХОАНАЛИТИЧЕН ИНСТИТУТ ТОЛК ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 060.00
  • Изпълнител: ПЕТРОВ 2016 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 586.40
  • Изпълнител: ПАМУКЧИЕВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 48.00
  • Изпълнител: ХАТИДЖЕ, Договорена стойност по проекта*: 780.00 , Отчетена стойност**: 937.50
  • Изпълнител: ВАЛЯ, Договорена стойност по проекта*: 14 549.92 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЦВЕТЕЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 16 048.45 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВЕСЕЛЕ, Договорена стойност по проекта*: 500.00 , Отчетена стойност**: 500.00
  • Изпълнител: ДЕГРЕЦ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 59.40
  • Изпълнител: ФК УЗУНОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 430.20
  • Изпълнител: М-ПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 047.44 , Отчетена стойност**: 15 637.58
  • Изпълнител: ВАЛЯ, Договорена стойност по проекта*: 26 454.40 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: УЧМАГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 726.56
  • Изпълнител: АНЕТА, Договорена стойност по проекта*: 20 105.34 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИМИТРИНА, Договорена стойност по проекта*: 492.21 , Отчетена стойност**: 447.46
  • Изпълнител: ЕТ БЕЛЛА - ВАНЯ МИТЕВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 95.00
  • Изпълнител: ЕКСИЛЕНД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 515.00
  • Изпълнител: РАБОТИЛНИЧКА БИСКВИТКИТЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 216.00
  • Изпълнител: ДЕТСКА ГРАДИНА "РАДОСТ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 004.77
  • Изпълнител: ЕЛ СИ УАЙКИКИ РИТЕЙЛ БИ ДЖИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 144.96
  • Изпълнител: ДОНИКА, Договорена стойност по проекта*: 13 018.80 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕКУИПЕКС - СЕ7 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 24 608.00
  • Изпълнител: ХЕЛИОС ТАХО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 216.00
  • Изпълнител: ПЕТКО, Договорена стойност по проекта*: 10 224.80 , Отчетена стойност**: 25 409.12
  • Изпълнител: КАТЯ, Договорена стойност по проекта*: 26 076.48 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Тревина ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: СЕВЛИЕВОГАЗ-2000 АД, Договорена стойност по проекта*: 24 240.00 , Отчетена стойност**: 26 723.10
  • Изпълнител: ПАВЛИНКА, Договорена стойност по проекта*: 21 163.52 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПЕТРАНКА, Договорена стойност по проекта*: 783.06 , Отчетена стойност**: 783.06
  • Изпълнител: ИВЕЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 515.67 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СТЕЧИ - АУТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 990.00
  • Изпълнител: ЮЛИЯН, Договорена стойност по проекта*: 447.46 , Отчетена стойност**: 447.46
  • Изпълнител: АЛФА ПЛЕЙГРАУНД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 680.40
  • Изпълнител: ГЕРГАНА, Договорена стойност по проекта*: 984.41 , Отчетена стойност**: 984.41
  • Изпълнител: ИНОВАТОРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 47.00
  • Изпълнител: КАТИ МЕРМЕКЛИЕВА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 633.54
  • Изпълнител: РОСИЦА, Договорена стойност по проекта*: 13 639.12 , Отчетена стойност**: 10 156.91
  • Изпълнител: КОСЕВИ ТЕКСТИЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: ДИКОМ ЕЛЕКТРОНИКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 15 073.40
  • Изпълнител: МИМА, Договорена стойност по проекта*: 2 100.00 , Отчетена стойност**: 2 094.10
  • Изпълнител: ЕТ КЕТИ - КРАСИМИРА ГЕОРГИЕВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 400.00
  • Изпълнител: ЕТ СИМ - МИНКА ИВАНОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 42.00
  • Изпълнител: БЯЛА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 696.00 , Отчетена стойност**: 326.34
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 300.00 , Достигната стойност: 999.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 822 557.79 BGN
БФП 1 822 557.79 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 822 557.79 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски и обучителни материали за нуждите на проект BG05M9OP001-2.004-0063 "Равен шанс за всички", Прогнозна стойност: 30 217.18
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 "Доставка на канцлерски материали"
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 004.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 "Доставка на обучителни материали"
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 588.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN