Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0079-C04
Наименование на проекта Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД
Бенефициент 131002566 КРИСТИАН-НЕЙКО-90 ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 02.08.2016
Дата на стартиране 02.08.2016
Дата на приключване 02.01.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към създаването на нови качествени и устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица във фирма със солидни пазарни позиции и дългогодишна история. Това ще бъде постигнато чрез реализация на комплекс от дейности в рамките на проекта. Подборът на хората, на които ще бъде осигурена заетост по проекта ще се реализира в сътрудничество с представителите на териториалните структури на Агенция по заетостта (ДБТ), като ще се бъде осигурено и взаимодействие със средни професионални и висши училища в столицата, както и с младежки организации, за идентифициране и привличане на подходящи кандидати за работа, които към момента са неактивни на пазара на труда. На подбраните лица ще бъде осигурена заетост за най-малко 12 месеца при условията на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, а на най-малко 50 % от тях ще бъде гарантирана трайна заетост във фирмата. Целта на Кандидата е поне 50% от новонаетите лица да бъдат от следните специфични целеви групи - младежи до 29-годишна възраст и продължително безработни и неактивни лица. Намеренията на "Кристиан-Нейко-90" ЕООД са да задържи на работа всички новонаети лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. За осигуряване на качеството на новите работни места ще бъде закупено съвременно оборудване съотносимо към длъжностите, на които ще бъдат назначени лицата. В допълнение за новонаетите лица ще бъде осигурено подходящо професионално обучение и обучение по ключови компетентности. Кандидатът очаква постигане на дългосрочен ефект върху целевата група и цялостно в дейността на фирмата след реализиране на дейностите по проекта. Във фирмата ще получат възможност мотивирани за работа хора, които да се утвърдят като професионалисти в сферата. Получавайки не само възможност за заетост, но и повишили квалификацията си и натрупали трудов опит, те ще продължат да работят като опитен персонал, на който фирмата да разчита.
Дейности
  • Дейност: Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира три членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - координатор по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 672 часа, координатора за 600 часа, а счетоводителят за 540 часа, които ще бъдат разпределени за 17 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Координаторът ще бъде по-тясно ангажиран с подготовката и реализацията на дейностите за професионално обучение и обучение по ключови компетентности, както и с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. В рамките на дейността ще бъдат закупени и необходимите канцеларски материали и офис консумативи, свързани с воденето на документацията и подготовката на процедури за избор на изпълнител, технически и финансови отчети и др., Договорена стойност: 16 546.29 , Отчетена стойност: 19 998.63
  • Дейност: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени: - 2 бр. информационни табели; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата на мястото на изпълнение на дейностите; - 300 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 50 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, Договорена стойност: 3 500.00 , Отчетена стойност: 3 500.00
  • Дейност: Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 16 лица: - 2 лица на длъжност „ Инженер, проектант" - 6 на длъжност „Монтажник, стъкла в сгради" - 2 на длъжност "Технически ръководител”; - 4 на длъжност „Работник, товаро-разтоварна дейност - 2 лица на длъжност „ Технически сътрудник Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като за позициите, за които е възможно, ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст и продължително безработни и неактивни лица, като се предвижда поне 50 % от новонаетите (най-малко 8 лица) да бъдат безработни и/или неактивни лица от тези приоритетни групи. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка със средни професионални и висши училища в гр. София, както и с младежки организации, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включении в проекта. Тричленна комисия, включваща представители на Кандидата ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 16 лица, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на бенфициента. На интервюто ще се оценява както настоящето образование, наличието на базисни знания, както и мотивацията за професионално развитие на кандидатите, както и желание за работа в производството и монтажа на дограма и стъклопакети., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на заетост на 16 лица от целевата група: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 16 лица без работа в областта на строителството за 15 месеца. Ще бъдат наети 16 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - 2 лица на длъжност „ Инженер, проектант" - 6 на длъжност „Монтажник, стъкла в сгради" - 2 на длъжност "Технически ръководител”; - 4 на длъжност „Работник, товаро-разтоварна дейност" - 2 лица на длъжност „ Технически сътрудник" В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 8 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички шестнадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. С всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата., Договорена стойност: 102 968.32 , Отчетена стойност: 109 921.28
  • Дейност: Осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни количества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване ще бъде осигурено за нуждите на оборудване на новоразкритите работни места: - за 6- те лица на длъжност „Монтажник, стъкла в сгради “ ще бъдат закупени 3 бр. линеен лазерен нивелир със статив, 6 бр. винтоверт с вграден акумулатор, 6 бр. настолен циркуляр, 6 бр. професионален перфоратор, 6 бр. флекс и 6 бр. куфари с инструменти; 4 бр. лапи за стъкло; 1 бр. помпа за смола; - за 2-те лица на длъжност „Инженер, проектант “ и за 2- те лица на длъжност „Технически сътрудник “ ще бъдат закупени 4 бр. компютърни конфигурации (работни станции) с двуядрен процесор с тактова честота до 3,3 GHz, 16 MB оперативна памет, 1 ТВ твърд диск, вградено оптично устройство, инсталирана операционна система, периферни устройства (клавиатура, мишка, монитор - с диагонал на дисплея най-малко 21,5"). 1 бр. монохромно печатащо устройство - плотер, с размер на печата до A1; 1 бр. мрежово мултифункциоиално устройство (скенер, принтер, копир) с размер на печата до АЗ; - за 2-те лица на длъжност "Технически ръководител" ще бъдат закупени 2 бр. преносими компютри (лаптопи) в размер на екрана най-малко 15,6", двуядрен процесор с тактова честота до 3,3 GHz, 1 ТВ твърд диск, вградено оптично устройство, инсталирана операционна система; За обезпечаване на дейността на монтажните групи ще бъде закупен и един лек автомобил с 4 или 5 врати, задвижване 4x4 или 4x2, работен обем на двигателя до 2500 куб.см., мощност до 170 KW. Автомобилът ще бъде използван ежедневно в работата, тъй като монтажите се извършват на място при клиентите в цялата страна. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено., Договорена стойност: 55 595.43 , Отчетена стойност: 79 878.98
  • Дейност: Обучение за новонаетите лица: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат професионалните си компетенции и придобият професионална квалификация, и ключови компетентности релевантни към изискванията на заеманите от тях длъжности.За целта ще се осигури обучение за повишаване на квалификацията на новоназначените лица. Шестте лица на длъжност „Монтажник, стъкла в сгради“ ще бъдат включени в обучение за придобиване на професионална квалификация за втора квалификационна степен по професия 582040 "Строител -монтажник" по специалност 5820404 "Дограма и стъклопоставяне".Общата продължителност на обучението ще бъде не по-малка от 660 часа. Обучението ще има теоритични и практически часове, като минимума теоритични часове ще бъде 300 уч. часа, а минимума практически 360 часа. Обученията ще се провеждат в продължение на 5 месеца по по 4 уч. часа всеки делничен ден; 6 уч. часа във всяка събота и по 7 учебни часа в неделя. След приключването на обучението лицата ще имат възможност да положат държавни изпити, като успешно издържалите ги ще получат свидетелства за професионална квалификация. За новонаетите 6 лица на длъжност "Инженер, проектант" и "Технически ръководител" и „Технически сътрудник' ще бъде осигурено обучение за работа с приложен софтуеър за проектиране (AutoCAD, Solidworks и др.) в рамките на Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност". Продължителността на обучението ще бъде не no-мачка от 45 часа, като ще се провежда в продължение на шест седмици по 2 часа в два дни след работно време и 4 часа всяка събота. След приключването на обучението лицата ще получат сертификат за преминато обучение за работа със съответните продукти., Договорена стойност: 8 700.00 , Отчетена стойност: 8 700.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕВРОШАМПИОНИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 500.00 , Отчетена стойност**: 4 375.00
  • Изпълнител: ТИМЕКС-БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 781.30 , Отчетена стойност**: 35 562.60
  • Изпълнител: Квалификация ком ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 700.00 , Отчетена стойност**: 8 700.00
  • Изпълнител: Петър, Договорена стойност по проекта*: 6 048.00 , Отчетена стойност**: 8 600.28
  • Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 20 241.00 , Отчетена стойност**: 20 241.67
  • Изпълнител: Станислав, Договорена стойност по проекта*: 4 320.00 , Отчетена стойност**: 6 441.20
  • Изпълнител: КРОС-З ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 059.00 , Отчетена стойност**: 24 074.71
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.00 , Достигната стойност: 19.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 12.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 187 310.04 BGN
БФП 187 310.04 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 180 296.31 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лек автомобил по проект “Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД”, Прогнозна стойност: 20 898.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на лек автомобил по проект “Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД”
    Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 241.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване по проект по проект “Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД”, Прогнозна стойност: 17 059.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване по проект по проект “Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД”
    Изпълнител: КРОС-З ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 059.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис оборудване по проект “Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД” , Прогнозна стойност: 17 812.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис оборудване по проект “Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД”
    Изпълнител: ТИМЕКС-БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 781.30
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на Координатор проект № BG05M9OP001-1.003-0079 Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД, Прогнозна стойност: 4 320.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Координатор проект № BG05M9OP001-1.003-0079
    Изпълнител: Станислав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 320.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на обучител по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" по проект “Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД” , Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на обучител по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" по проект “Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД”
    Изпълнител: Квалификация ком ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на Ръководител проект № BG05M9OP001-1.003-0079 Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД, Прогнозна стойност: 6 048.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Ръководител проект № BG05M9OP001-1.003-0079
    Изпълнител: Петър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 048.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на Счетоводител проект № BG05M9OP001-1.003-0079 Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Счетоводител проект № BG05M9OP001-1.003-0079
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Изработване на материали за публичност и визуализация по проект BG05M9OP001-1.003-0079, Прогнозна стойност: 3 500.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на материали за публичност и визуализация по проект BG05M9OP001-1.003-0079
    Изпълнител: ЕВРОШАМПИОНИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 500.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Предмет на процедурата: Избор на обучител по проект “Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД” , Прогнозна стойност: 7 200.00
  • Обособена позиция 1: Предмет на процедурата: Избор на обучител по проект “Качествени и устойчиви работни места в "Кристиан-Нейко-90" ЕООД”
    Изпълнител: Квалификация ком ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN