Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.361-0006-C03
Наименование на проекта Инвестиции в ново оборудване за фирма "Кармон Фарма" ЕООД
Бенефициент 203978009 "Кармон Фарма" ЕООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 11.04.2022
Дата на стартиране 11.04.2022
Дата на приключване 11.04.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Павликени, гр.Павликени

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение е насочено към инвестиции в обзавеждане и оборудване на аптека в гр. Павликени с цел повишаване на конкурентоспособността на предпритието "Кармон фарма" ЕООД., което  ще допринесе за развитието на услугите на територията на МИГ.
Фирмата развива своята дейност в областта на търговията с лекарства и други фармацевтични стоки на територията на
община Павликени като разполага с три търговски обекта.
Проектът предвижда създаване на трайна заетост на 2 нови служители, които ще отговарят за процеса на предоставяне на услугите, свързан с проектното предложение, с което ще се допринесе за създаване на устойчива заетост в региона. За реализирането на текущото проектно предложение се предвижда да бъдат изпълнени следните дейности: 
Дейност 1: Закупуване на технологично оборудване за аптека "Кармон фарма" ЕООД - 7 броя компютри, 1 брой климатик и 10 броя ЛЕД панели, 1 брой хладилник и 1 брой пречиствател
Дейност 2: Закупуване на обзавеждане за аптека "Кармон фарма" ЕООД- 1 брой аптечно обзавеждане и 7 броя офис стол
Изпълнението на дейностите е насочено към постигане на целите на проектното предложение и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, ще осигури способността на предприятието да предложи на клиентите качество, отговарящо на нивото на най-добрите практики в сферата. Реализирането на проекта ще спомогне предприятието да придобие устойчива конкурентоспособност, ще доведе до подобрено качество на работната среда и ще допринесе за създаване на устойчива заетост на територията на селски район в сектора на предоставянето на услуги в неземеделска дейност.
Дейности
  • Дейност: Закупуване на технологично оборудване за аптека "Кармон фарма" ЕООД - 7 броя компютри, 1 брой климaтик,10 броя ЛЕД панели, 1 брой пречиствател и 1 брой хладилник: Дейността включва закупуване и доставка на компютри ( 7 бр.);климатик ( 1 бр.), ЛЕД панели ( 10 бр.), пречиствател ( 1 бр.) и хладилник ( 1 бр.) Продължителната работа пред компютъра води до главоболие, напрежение и увреждане на очите и натоварване на нервната система.Отблясъците, трептенето и лошият контраст, които излъчват мониторите водят до изброените вреди. Неободимо е закупуването на нови компютри с по-високо ниво на защита, които ще намалят трептенето и умората в очите. Обемът на работа и предвиденото му увеличение налагат наличието на мощни компютри, които да поддържат системи свързани с базата данни на всички стоки и услуги, предлагани от фирмата, както и отчитането им. Основното предназначение на климатичната система е да поддържа благоприятен за работа микроклимат в затворени пространства. От комфортна гледна точка настоящите климатици създават течения на работните места в близост до климатика и не достигат необходимата температура на въздуха при по-отдалечените места. Според специфичността на стоките в обекта е необходимо да се поддържа определена температура. Поради невъзможността на наличния колонен климатик, работещ в момента в помещението, да регулира посоката на въздушните течния е необходимо закупуването на 1 брой нов климатик. С оглед естеството на работа и нуждата от достатъчно осветление на работните места е необходима подмяната на осветителните тела с LED такива. Към момента в аптеката е налично луминисцентно осветление, при което е характерно трептене при стартиране. Използването на LED осветление ще намали напрежението на очите и главоболието на работното място, и ще повиши ефективността на работа. Качеството на светлината на LED осветлението е много по-добра от тази на луминесцентното осветление. В тази връзка ръководството на "Кармон Фарма" ЕООД предвижда да извърши подмяна на съществуващото луминесцентни лампи с 10 бр. LED панели за таван. Необходимо е да бъде закупен 1 бр. пречиствател за въздуха, който да спира вредните частици (прах и бактерии), които предизвикват алергии и раздразнения. Според изискванията всяка аптека трябва да разполага с хладилник или хладилни помещения за медикаментите, които трябва да се съхраняват при по-ниски температури. Към момента в аптеката няма хладилник за съхранение на лекарствата, което ограничава асортимента на предлаганите стоки от предприятиетo. Със закупуването на 1 брой Хладилник, който е предвиден в настоящата дейност, ще се увеличи обема и качеството на предлаганите продукти и медикаменти. Посочените в бюджета на настоящия проект активи ще бъдат разположени в аптеката, за която е представен договор за наем към документите, неразделна част от проектното предложение. Придобиването на описаните в настоящото проектно предложение активи ще допринесе до развитие на предприемачеството и устойчивия бизнес, както и до повишаване на конкурентоспособността на предприятието., Договорена стойност: 8 220.20 , Отчетена стойност: 7 465.40
  • Дейност: Закупуване на обзавеждане за аптека "Кармон фарма" ЕООД- 1 брой аптечно обзавеждане и 7 броя офис стол: Дейността включва следните поддейности: Поддейност 1-Закупуване и доставка на аптечно обзавеждане ( 1 бр.)- Необходимо е закупуването на специализирано аптечно обзавеждане, където да бъдат изложени и да се съхраняват наличните медикаменти. Новото оборудване ще е с високо качество, ще предостави възможност за по-бързо и удобно обслужване на пациентите и ще облекчи ежедневната работа на служителите. Към момента обзавеждане, с което разполага аптеката е амортизирано и създава неудобство при работа . Поддейност 2- Закупуване и доставка на офис столове (7 броя) Дългото стоене в неправилна поза, резултат от неподходящи столове, води до редица заболявания на опорно двигателния апарат, увреждания в областта на врата, китките и оросяване на крайниците. Въвеждането на нови офис -столове (7 бр.), които ще заменят използваните към момента работни столове, ще допринесе за здравето на служителите, ще минимизира негативното въздействие от продължителното седене. Придобиването на описаните в настоящото проектно предложение активи ще осигури благоприятна работна среда, ще доведе до задържане на съществуващия персонал и ще доведе до повишаване на конкурентоспособността на предприятието., Договорена стойност: 47 348.33 , Отчетена стойност: 59 086.33

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕТ АТ-Атанас Христов, Договорена стойност по проекта*: 374.25 , Отчетена стойност**: 313.64
  • Изпълнител: Неспе Електроникс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 250.00 , Отчетена стойност**: 3 250.00
  • Изпълнител: Ентер ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 337.58 , Отчетена стойност**: 2 755.58
  • Изпълнител: Бест Компютърс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 255.00 , Отчетена стойност**: 2 560.81
  • Изпълнител: Веселина -Веска Игнатова ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 441.70 , Отчетена стойност**: 441.70
  • Изпълнител: Стилман ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 44 910.00 , Отчетена стойност**: 57 230.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Проектите имат устойчиви резултати до 2023 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Създадени нови работни места, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 66 551.73 BGN
БФП 40 673.81 BGN
Собствено финансиране 25 877.92 BGN
Общо реално изплатени суми 40 673.75 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на технологично оборудване и обзавеждане за аптека "Кармон фарма" ЕООД с Обособена позиция 1: Аптечно обзавеждане- 1 брой Обособена позиция 2:Офис стол- 7 броя Обособена позиция 3: Компютри- 7 броя Обособена позиция 4:Климaтик- 1 брой Обособена позиция 5: ЛЕД панели- 10 броя Обособена позиция 6: Пречиствател- 1 брой Обособена позиция 7: Хладилник- 1 брой, Прогнозна стойност: 55 568.53
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Аптечно обзавеждане- 1 брой
    Изпълнител: Стилман ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 910.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2:Офис стол- 7 броя
    Изпълнител: Ентер ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 438.33
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Компютри- 7 броя
    Изпълнител: Бест Компютърс ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 255.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4:Климaтик- 1 брой
    Изпълнител: Неспе Електроникс ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 250.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5: ЛЕД панели- 10 броя
    Изпълнител: Веселина -Веска Игнатова ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 441.70
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция 6: Пречиствател- 1 брой
    Изпълнител: Ентер ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 899.25
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция 7: Хладилник- 1 брой
    Изпълнител: ЕТ АТ-Атанас Христов
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 374.25
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на технологично оборудване и обзавеждане за аптека "Кармон фарма" ЕООД с Обособена позиция 1: Аптечно обзавеждане- 1 брой Обособена позиция 2:Офис стол- 7 броя Обособена позиция 3: Компютри- 7 броя Обособена позиция 4:Климaтик- 1 брой Обособена позиция 5: ЛЕД панели- 10 броя Обособена позиция 6: Пречиствател- 1 брой Обособена позиция 7: Хладилник- 1 брой, Прогнозна стойност: 55 568.53
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Аптечно обзавеждане- 1 брой
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2:Офис стол- 7 броя
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Компютри- 7 броя
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4:Климaтик- 1 брой
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5: ЛЕД панели- 10 броя
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция 6: Пречиствател- 1 брой
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция 7: Хладилник- 1 брой
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Решение за прекратяване на публична покана №1 от дата 19.05.2022 г. по Договор № BG06RDNP001-19.361-0006-C01, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Решение за прекратяване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN