Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2006-C01
Наименование на проекта „Създаване на работни места за продължително безработни и неактивни лица в сферата на чистотата“
Бенефициент 201864315 СОФИЯ КЛИЙН ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 27.04.2017
Дата на стартиране 27.04.2017
Дата на приключване 27.06.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Идеята за създаване на нови работни места, основна дейност в настоящия проект, възниква поради нарастващия обем на работа на „София Клийн Ейджънси“ЕООД. Настоящият работен график на служителите в компанията е запълнен и чрез новите работни места, които ще бъдат създадени  по настоящия проект ще се увеличат възможностите на компанията за развитие и привличане на още нови клиенти. 
Предвижда се да бъдат разкрити 26 нови работни места за безработни и неактивни лица. Повече от половината от тези лица ще бъдат част от специфичната категория продължително безработни и неактивни.
Длъжностите, на които ще бъдат назначени новонаетите лица от целевата група, ще подпомогнат компанията във всяка сфера на нейната работа. Нуждата от тези работни места възниква от увеличения обем работа на „София Клийн Ейджънси“ ЕООД.
За изпълнението на ежедневните  работни задължения на новонаетите служители се предвижда да бъде осигурено необходимото оборудване на работните места, както и обучение за професионална квалификация и ключова компетентност.
Предвидените дейности в проектното предложение ще окажат положителен ефект върху конкурентоспособността на предприятието в дългосрочен план. Заетите лица ще натрупат опит и знания, което ще им даде възможност да се реализират кариерно.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: Целта на тази дейност е да се създаде управленска структура, която да отговаря за организацията на всички дейности, които се включват в изпълнението на проекта. Правилно създадената организация ще доведе до успешното и безпроблемно изпълнение на настоящия проект на „София Клийн Ейджънси“ ЕООД по процедура „Ново работно място 2015“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Когато тя е добре структурирана, тогава всички единици, които се включват в нея ще изпълняват своите отговорности и управлението на проекта ще се извършва акуратно. Чрез управлението се прилагат знания, умения, инструменти и техники върху дейностите на проекта, за да могат те да бъдат успешно изпълнени и да се постигнат заложените от тях резултати. Управлението има за цел да следи за изпълнението на дейностите и спазване на заложените в проекта срокове, да контролира паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществява контрол за постигане на резултатите. „Организация и управление“ е дейност, която ще се изпълнява по време на целия проект. Тя е ключова за успеха на самия проект и е съпътстваща за изпълнението на останалите дейности в него. Тази дейност спомага за подготовката, изпълнението и завършването на останалите дейности по проекта. В последващ етап тази дейност ще спомогне набавянето на необходимите документи, за да се осъществи отчетността на проекта. Отчетността ще се извършва по време на целия проект и ще се следи за спазване изискванията за нея. Чрез пълноценното изпълнение на тази дейност ще се улесни подготвянето на необходимите документи за исканията за междинни отчети и заключително плащане на верифицираните разходи по проекта от бенефициента. Изпълнението на тази дейност се предвижда да се възложи на външна организация по реда на чл. 9, ал. 3 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г., която ще участва и в изпълнението на дейност „Включване в заетост“. По този начин тя ще подготви и осъществи процедурата по подбор на персонал, който ще заеме създадените от „София Клийн Ейджънси“ ЕООД нови работни места. Също така се предвижда да се назначи и ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация по реда на ПМС 118 от 20.05.2014 г. Ръководител на проекта ще бъде Димитрина Василева Василева, която разполага с необходимия опит в управлението и изпълнението на проекти. Външната организация, която ще отговаря за изпълнението на проекта ще участва и в избора на изпълнител на дейност „Предоставяне на обучение“, чрез която ще бъде осигурено обучение за професионална квалификация и ключова компетентност на новонаетите служители от целевата група. Чрез изпълнението на тази дейност ще бъде извършена подготовка за закупуването на необходимото оборудване за изпълнение на ежедневните работни дейности на новонаетите по проекта представители на целевата група от специфичната категория продължително безработни и неактивни лица. Последната дейност, чието изпълнение спомага работата по „Организация и управление“ е дейността по „Визуализация и публичност“. Избраната външна организация ще предложи, а ръководителят на проекта ще избере дизайнът за изработка на рекламните материали, които ще служат за популяризиране на проекта. , Договорена стойност: 29 900.00 , Отчетена стойност: 29 900.00
  • Дейност: Идентифициране и подбор на безработни и неактивни лица, които да бъдат включени в заетост.: В настоящата дейност се предвижда да бъде проведена процедура за подбор на безработни и неактивни лица отговарящи на спецификата на целевата група по проекта и на търсените образователни степени и ценз. При провеждането на подбора ще бъдат спазени хоризонталните принципи: равенство между половете и превенция на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания, или други. Като една бързо развиваща се компания в сферата на чистотата, „София Клийн Ейджънси“ ЕООД разполага с добре подготвени работници и специалисти, доказали професионалните си качества. За да се осигури запазване на нивото на персонала мениджърският екип провежда последователна политика за привличане на нови работници и специалисти в дейността на дружеството. Ето защо настоящата дейност, както и цялостния проект се вписват в политиката на „София Клийн Ейджънси“ ЕООД и реално ще създадат по-добри възможности за адаптация на безработни и неактивни лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация и след приключването на проекта. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Предоставяне на обучения по професионална квалификация: За новоназначените служители се предвижда да се проведат обучения по професионална квалификация за следните професии: За длъжност - Организатор стопанска дейност – обучение за част от професия по трета квалификационна степен офис-мениджър с код 346010, специалност бизнес– администрация с код 3460101 с продължителност не по-малка от 600 учебни часа; За длъжност - Офис асистент – обучение по професия офис – секретар с код 346020, специалност административно обслужване с код 3460201, обучението е от втора степен на професионална квалификация, с продължителност не по-малка от 660 учебни часа; За длъжност - Търговски представител - обучение за част от професия по трета квалификационна степен търговски представител с код 341040, специалност търговия на едро и дребно с код 3410401 с продължителност не по-малка от 600 учебни часа; За длъжност - Мениджър екип - обучение за част от професия по трета квалификационна степен офис - мениджър с код 346010, специалност бизнес – администрация с код 3460101 с продължителност не по-малка от 600 учебни часа; За длъжност - Шофьор лекотоварен автомобил – обучение по професия водач на МПС за обществен превоз с код 840090, специалност вътрешни и международни превози на товари с код 8400902, обучението е от първа степен на професионална квалификация, с продължителност не по-малка от 300 учебни часа; За длъжност – Счетоводител - обучение за част от професия по трета квалификационна степен оперативен счетоводител с код 344030, специалност оперативно счетоводство с код 3440301, с продължителност 600 учебни часа. За длъжностите началник склад и домашен чистач не се предвиждат обучения по професионална квалификация по настоящото проектно предложение. За конкретните длъжности ще се търсят лица с необходимите квалификации за заемане на същите. Броят на учебните часове за предвидените обучения за придобиване на професионална квалификация и за част от професия по професионална квалификация по практическо обучение са не по-малко от броя на учебните часове по теоритично обучение. Учебните часове ще се осъществяват в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), с държавните общообразователни изисквания за съответните обучения по професионална квалификация, както и в съответствие с Рамкова програма Е за непрекъснато професионално обучение за актуализиране или разширяване на придобита професионална квалификация, както и за придобиване на първа, втора и трета степен на професионална квалификация. Предвидените обучения са включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката. Успешното завършване на професионалното обучение ще бъде удостоверено със съответният документ в съответствие с чл. 38, ал. 2, т. 2 и ал. 3 от ЗПОО за завършено професионално обучение с придобиване на степен на професионална квалификация - свидетелство за професионална квалификация и за завършено професионално обучение за придобиване на квалификация по част от професията - удостоверение за професионално обучение. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на “София Клийн Ейджънси“ ЕООД , необходим за изпълнението на ежедневните им служебни задължения, както и ще допринесе за развитието на дружеството в сферата на чистотата. Придобитите умения са необходими от една страна за по-бързото запознаване и овладяване на работния процес на новоназначените лица и от друга за достигане равнището на дългогодишния опит на останалите им колеги. Това ще осигури по-добри възможности за адаптация на новонаетите лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация. Предвидените обучения по професионална квалификация са съобразени напълно със спецификата на новоразкритите работни места и са необходими за пълноценното изпълнение на отговорностите, произтичащи от работните позиции, на които са назначени лицата от целевата група. , Договорена стойност: 9 750.00 , Отчетена стойност: 7 950.00
  • Дейност: Провеждане на обучения по ключови компетентности на вече наетите лица : За част от новоназначените служители се предвижда да се проведат обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – английски език, както следва: • Организатор стопанска дейност; 1бр. • Офис асистент; 1бр. • Търговски представител; 3бр. • Мениджър екип; 1бр. • Домашен чистач; 15бр. Обученията по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – английски език са необходими за извършване на преките задължения на лицата от целевата група и при изпълнение на ежедневните задачи. За посочените позиции използването на чужд език е задължителен предвид това, че дружеството има чуждестранни клиенти, което предполага, че при работа с документацията на предлаганите стоки и комуникацията с чуждестранните клиенти ще е необходимо лицата от целевата група да владеят поне средно ниво на английски език. Необходимостта от обучения по чужд език – английски за лицата, които ще бъдат назначени на длъжност домашен чистач е обоснована от гледна точака на това, че дружеството има много чуждестранни клиенти, както частни лица, така и чуждестранни фирми, развиващи дейност на територията на Република България. Компанията предлага на своите клиенти услуги под формата на „домашна помощница“ чрез абонаментно почистване, целодневна домакинска помощ, също така и почистване на офиси и административни сгради, основно почистване на апартаменти и къщи, основно почистване на офиси и административни сгради, както и следремонтни почиствания. За позицията счетоводител и началник склад се предвижда обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Длъжността счетоводител изисква работа със счетоводни документи, работа със синтетични и аналитични счетоводни сметки, платежни документи, разчетно-платежни ведомости и др. За длъжността началник склад се изискват познания по Excel за въвеждане и обработване на складовата наличност. В тази връзка обучението по дигитална компетентност е необходимо за изпълнение на ежедневните задължения и отговорности за конкретните позиции. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на “София Клийн Ейджънси“ ЕООД , както и ще спомогне за тяхната увереност по време на кореспонденцията на документи, фактури и др. и комуникацията с клиентите на кандидата. , Договорена стойност: 15 200.00 , Отчетена стойност: 15 200.00
  • Дейност: Включване в заетост - наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Следвайки своите стратегически цели, както за разширяване обхвата на бизнеса, така и за непрестанното повишаване на качеството на предлаганите услуги, „София Клийн Ейджънси“ ЕООД идентифицира нуждата от разкриване на нови работни места в компанията. Поради тази необходимост „София Клийн Ейджънси“ ЕООД ще наеме на трудов договор 26 продължително безработни и неактивни лица. Обемът на работа в предприятието е значително увеличен, което определя потребността от разширяване на екипа във фирмата. По този начин, увеличеният обем работа ще бъде правилно разпределен, а задълженията и приоритетите ще бъдат изпълнени. Нуждата от разкриване на работни места за 26 продължително безработни и неактивни лица по процедура „Ново работно място 2015“ е продиктувана от няколко фактора. Основният фактор е увеличения обем от работа, който се разкрива пред фирмата. Дейностите, които се предлагат от „София Клийн Ейджънси“ ЕООД домашна помощница, абонаментно почистване, целодневна домакинска помощ, почистване на офиси и административни сгради, основно почистване на апартаменти, къщи, офиси и административни сгради, както и следремонтни почиствания са изключително популярни сред клиентите на фирмата. Удовлетвореността им от качеството на работата на служителите на „София Клийн Ейджънси“ ЕООД ги убеждава да ги препоръчват и на други клиенти, поради което графика е максимално запълнен. „София Клийн Ейджънси“ ЕООД се стреми винаги и постоянно да се развива. Това важи в най-голяма степен за наборът от услуги, които се предоставят на клиентите. За да може компанията да си позволи да въведе нови услуги за своите клиенти в своето портфолио е необходимо да бъдат открити нови работни места. Това ще даде възможност новонаетите служители да имплементират в дейността на предприятието новите услуги. Това е необходимо и защото настоящите служители на компанията са изцяло ангажирани с обслужването на съществуващите клиенти и е невъзможно със сегашния кадрови потенциал това да се осъществи. Освен създаването на работни позиции за извършване основната дейност на компанията, е необходимо да бъдат открити административни и търговски позиции. Благодарение на тях ще се създаде по-добра организация при обслужването на увеличения брой клиенти. По тази причина се прибавят нови служители на длъжности, които са нови за организацията. С това се цели да се подобри контакта с настоящите и потенциални клиенти, за да се гарантира професионално изпълнение на дейностите, включително и логистиката в работата. , Договорена стойност: 167 909.68 , Отчетена стойност: 165 560.17
  • Дейност: Доставка на оборудване: Тази дейност включва закупуване на оборудване, което да допринесе за спокойното и ефективно извършване на професионалните задължения на представителите на целевата група, на които се осигурява заетост, чрез настоящото проектно предложение. Необходимо е закупуване на 3 бр. лекотоварни автомобила, чрез които ще изпълняват работните си задължения 3-ма новоназначени служители на длъжност „Шофьор лекотоварен автомобил“. В дейността на „София Клийн Ейджънси“ ЕООД се включва почистването на по-големи помешения и сгради, както и следремонтни почиствания. За това е необходимо използването на повече по-тежки и обемни машини за третиране на конкретни замърсявания. Тези машини, както и почистващия екип, който извършва почистванията са превозвани с автомобили до адрес на клиента. За ефективната и пълноценна работа на новонаетите служители назначени на длъжност „Организатор стопанска дейност“, „Офис асистент“ и „Мениджър екип“ е необходимо да бъдат закупени 3 бр. персонални компютъра, включително монитор, клавитатура и мишка. Поради по-динамичния характер на работата на новонаетите служители на длъжност „Търговски представител“ ще бъдат закупени 2 бр. преносими компютри (лаптоп). Те ще бъдат използвани от 2-ма от служителите на тази длъжност, а за 1 от новонаетите служители на тази длъжност ще бъде осигурен преносим компютър със собствени средства на кандидата. Работата на тези служители изисква често използване на компютър за обработка на файлове и документи, както и бърз достъп до интернет. Необходимо е закупуването на 2 бр. мултифункционални устройства - принтери за изпълнението на работата на новонаетите лица на следните длъжности: „Организатор стопанска дейност“, „Офис асистент“, „Търговски представител“, Мениджър екип“, „Началник склад“ и „Счетоводител“. На тези длъжности ще бъдат назначени общо 8 безработни и неактивни лица. Всичките те ще съвместяват служебните си задължения, използвайки тези 2 бр. принтери, като се предвижда 1 принтер да бъде използван от 4 лица. Работата на лицата от изброените длъжности изисква често принтиране, за създаване на необходимите документи за дейността им. Необходимо е закупуване на оборудване за 5 бр. работни места, в което се включват: бюро, контейнер и стол. 5-те работни места ще бъдат използвани за работа от новоназначените служители на длъжност: „Организатор стопанска дейност“, „Офис асистент“, „Мениджър екип“, „Началник склад“ и „Счетоводител“. Служителите на длъжност „Шофьор лекотоварен автомобил“ и „Домашен чистач“ извършват своята работа извън офисите на фирмата, също както съществена част от работния ден на „Търговския представител“ преминава извън офиса. Служителите на тези длъжности ще се възползват от вече изградената инфраструктура в офиса на „София Клийн Ейджънси“ ЕООД. За изпълнение на професионалните си задължения, новоназначените служители на длъжност „Домашен чистач“, които са 15 бр. се налага да използват голямо разнообразие от почистваща техника, която е специфично пригодена за премахване на конкретни замърсявания. За тяхната работа е необходимо закупуването на следните почистващи машини: • Парочистачна машина – 1бр.; • Екстракторна машина – 1бр.; • Спрей-екстракторна машина – 1бр.; • Еднодискова машина – 1бр.; • Еднодискова машина на батерии – 1бр.; • Подопочистващ автомат – 1бр.; • Прахосмукачка – 5бр.; В зависимост от задачата и вида почистване, които трябва да се извършат на даден обект се използва съответната почистваща машина от служителите на длъжност „Домашен чистач“. За да се създадат нормални и ефективни условия за работа на новоназначения служител на длъжност „Счетоводител“ е необходимо закупуването на специализиран счетоводен софтуер – 1бр. За да се подобрят условията за работа на служителите назначени на длъжност „Организатор стопанска дейност“ е предидено закупуването на специализиран софтуер за управление на клиентска база – 1бр. , Договорена стойност: 91 050.00 , Отчетена стойност: 101 956.00
  • Дейност: Информиране и публичност: Чрез дейността по информиране и публичност на проекта се цели да се достигне до най-широк кръг хора, които могат да се идентифицират като заинтересована страна, както и до широката общественост за възможностите пред работодателите, които са предоставени чрез процедура „Ново работно място 2015“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. За получената от Европейския съюз безвъзмездна финансова подкрепа, чрез структурните му фондове, както и въздействието на проекта върху бенефициента и целевата група. Дейността ще бъде извършена съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. По този начин ще бъдат спазени единните стандарти при визуализацията на подкрепата на Европейските фондове, който се основава на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 Декември 2013 година. При всички мерки, които се предприемат от „София Клийн Ейджънси“ ЕООД за информация, комуникация и публичност, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на Европейския съюз на проекта, чрез поставянето на емблемата на Европейския съюз, упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на проекта и общото лого за програмния период 2014-2020 година. При изпълнението на всички дейности в настоящия проект, които се съфинансират от фондовете на европейския съюз, бенефициента ще приложи необходимите комуникационна мерки, за да бъдат участниците в проекта и в конкретната дейности информирани за това финансиране. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта и с всяка дейност по проекта, който се използва за доказателствен материал, ще бъде посочено, че се извършва със съдействието на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020“, която се финансира от Европейския социален фонд. След избирането на доставчик по тази дейност следвайки реда на ПМС №118/20.05.2014 г. ще бъде подписан договор с него. Този доставчик ще изработи и достави предвидените рекламни материали за изпълнение визуализацията и публичността по проекта. , Договорена стойност: 2 675.00 , Отчетена стойност: 2 675.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ВИВАТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 675.00 , Отчетена стойност**: 2 675.00
  • Изпълнител: НЕ ЦЕ СЕ ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 750.00 , Отчетена стойност**: 1 750.00
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ КАРИЕРА ООД, Договорена стойност по проекта*: 15 200.00 , Отчетена стойност**: 15 200.00
  • Изпълнител: ЕНДЕВЕР КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 29 900.00 , Отчетена стойност**: 29 900.00
  • Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 57 421.66 , Отчетена стойност**: 57 421.66
  • Изпълнител: БОРО ТРЕЙД ООД, Договорена стойност по проекта*: 19 900.00 , Отчетена стойност**: 19 900.00
  • Изпълнител: ГЕЙМ МАСТЪР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 400.00 , Отчетена стойност**: 11 400.00
  • Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 950.00 , Отчетена стойност**: 7 950.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 14.00 , Достигната стойност: 14.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 7.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 26.00 , Достигната стойност: 32.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 316 484.68 BGN
БФП 316 484.68 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 308 321.31 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 871.08 0.00 2 871.08 ЕСПАС АУТО ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност „Доставка на оборудване - почистващи машини” по проект „Създаване на работни места за продължително безработни и неактивни лица в сферата на чистотата“, Прогнозна стойност: 19 900.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на парочистачна машина
    Изпълнител: БОРО ТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 900.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на екстракторна машина
    Изпълнител: БОРО ТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 900.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на спрей-екстракторна машина
    Изпълнител: БОРО ТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 900.00
  • Обособена позиция 4: Доставка на еднодискова машина
    Изпълнител: БОРО ТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 900.00
  • Обособена позиция 5: Доставка на еднодискова машина на батерии
    Изпълнител: БОРО ТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 900.00
  • Обособена позиция 6: Доставка на подопочистващ апарат
    Изпълнител: БОРО ТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 900.00
  • Обособена позиция 7: Доставка на прахосмукачки
    Изпълнител: БОРО ТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 900.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност „Доставка на оборудване” по проект „Създаване на работни места за продължително безработни и неактивни лица в сферата на чистотата“ , Прогнозна стойност: 13 150.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на персонални и преносими компютри
    Изпълнител: ГЕЙМ МАСТЪР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 400.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на мултифункционални устройства
    Изпълнител: ГЕЙМ МАСТЪР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 400.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на оборудване за работни места
    Изпълнител: НЕ ЦЕ СЕ ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 750.00
  • Обособена позиция 4: Доставка на счетоводен софтуер
    Изпълнител: ГЕЙМ МАСТЪР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 400.00
  • Обособена позиция 5: Доставка на софтуер за управление на клиентска база
    Изпълнител: ГЕЙМ МАСТЪР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 400.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност „Доставка на оборудване” по проект „Създаване на работни места за продължително безработни и неактивни лица в сферата на чистотата“, Прогнозна стойност: 58 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на лекотоварни автомобили
    Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 57 421.66
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност „Информиране и публичност” по проект „Създаване на работни места за продължително безработни и неактивни лица в сферата на чистотата“, Прогнозна стойност: 2 765.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на постоянна обяснителна табела
    Изпълнител: ВИВАТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 675.00
  • Обособена позиция 2: Изработване на информационни стикери
    Изпълнител: ВИВАТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 675.00
  • Обособена позиция 3: Изработване на информационни брошури
    Изпълнител: ВИВАТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 675.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление” по проект „Създаване на работни места за продължително безработни и неактивни лица в сферата на чистотата“, Прогнозна стойност: 29 900.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление” по проект „Създаване на работни места за продължително безработни и неактивни лица в сферата на чистотата“
    Изпълнител: ЕНДЕВЕР КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 900.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност „Предоставяне на обучения по професионална квалификация” по проект „Създаване на работни места за продължително безработни и неактивни лица в сферата на чистотата“ , Прогнозна стойност: 9 750.00
  • Обособена позиция 1: Обучение за придобиване на първа професионална квалификация – код на специалността: 8400902
    Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 950.00
  • Обособена позиция 2: Обучение за придобиване на втора професионална квалификация - код на специалността: 3460201
    Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 950.00
  • Обособена позиция 3: Обучение за част от професия по трета квалификационна степен – код на специалността: 3460101
    Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 950.00
  • Обособена позиция 4: Обучение за част от професия по трета квалификационна степен – код на специалността: 3410401
    Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 950.00
  • Обособена позиция 5: Обучение за част от професия по трета квалификационна степен – код на специалността: 3440301
    Изпълнител: ХАРМОНИЯ 1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 950.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност „Провеждане на обучения по ключови компетентности” по проект „Създаване на работни места за продължително безработни и неактивни лица в сферата на чистотата“ , Прогнозна стойност: 15 200.00
  • Обособена позиция 1: Обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – английски език
    Изпълнител: АГЕНЦИЯ КАРИЕРА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 200.00
  • Обособена позиция 2: Обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”
    Изпълнител: АГЕНЦИЯ КАРИЕРА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 200.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN