Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0031-C01
Наименование на проекта Сигурност в общността
Бенефициент 000875920 ОБЩИНА ТЪРГОВИЩЕ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 21.02.2018
Дата на стартиране 21.02.2018
Дата на приключване 17.12.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Търговище, гр.Търговище

Описание

Кратко описание на проекта
Един от основните приоритети в националната политика през последните години е изграждането на ефективно работеща система за закрила на детето, чрез която да се гарантира успешното изпълнение на реформата за повишаване на благосъстоянието на децата в България. Основна цел и посока на реформата е деинституционализацията на съществуващата система от социални услуги и развитие на система от алтернативни услуги за деца и семейства, базирани в общността. Изпълнението на приоритетите изисква осъществяването на реформа в грижите за деца и качествена промяна в подхода към социалните услуги, предоставяни за тях. Проектното предложение предвижда изграждането на следните услуги съгласно Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги:
1.	Нов дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства;
2.	Ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст;
3.	Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст;
4.	Ремонт на Дневен център за деца с увреждания с включване на услуги за ЦСРИ;
5.	Ремонт/обзавеждане/оборудване на Център за обществена подкрепа
Изпълнението на проекта трайно ще допринесе за постигане на поставените цели в Общинската стратегия за развитие на социалните услуги.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Управлението на проекта осигурява организационните предпоставки за неговото успешно и своевременно изпълнение като съвкупност от отделни обекти и дейности. Управленският процес включва планиране, координация, мониторинг, контрол и отчитане на различни дейности, свързани със следните нива: (1) ниво контролни и одитиращи органи; (2) ниво Бенефициент; (3) ниво екип за управление; (4) ниво външни изпълнители; (5) ниво заинтересовани страни. Управлението на проекта включва отделни функции, планирани във времето и разпределени в рамките на предварително определен екип. Екипът за управление е моделиран в съответствие с установения организационен дизайн за работа по инфраструктурни проекти в община Търговище. Моделът е доразвит чрез примери за управление на идентични проекти в ЕС. В резултат е формирана структура със следните позиции: (1) Ръководител; (2) Координатор; (3) Счетоводител. На отделните позиции съответстват различни отговорности, свързани с обща роля в рамките на екипа, основни и съпътстващи функции. Съвместното изпълнение на посочените отговорности, осигурено чрез непрекъснато взаимодействие между отделните експерти, обособяват обхвата на дейност Управление на проекта. Общите направления в управлението са три: (1) подготвителни дейности, свързани с конкретното изпълнение на проекта, включително участие в провеждането на необходимите обществени поръчки; (2) координация, мониторинг и контрол на дейността на външните изпълнители, включително проследяване на времеви графици и отчитане на извършената работа; (3) дейности, свързани с изпълнението на договора за БФП, включително финансово и техническо отчитане. Всеки експерт от екипа ще има принос към трите направления в зависимост от своята квалификация и чрез комбинация от основни и съпътстващи функции. Конструираният модел за управление предвижда трите експерта да взаимодействат при изпълнението на дефинираните функции. Това означава разпределение на дадена функция между няколко отговорника, които допринасят за общия резултат със своята конкретна експертиза. Спецификата и сложността на функциите изискват съвместно действие между отделни експерти при разделение и недублиране на работата по дадена функция. Управлението на проекта обхваща следните основни функции: (1) изготвяне и проследяване на детайлен график за изпълнение на проекта и неговите обекти; (2) изготвяне, представяне и проследяване на график за провеждане на тръжните процедури, необходими за завършването на проекта; (3) управление на финансовите аспекти на проекта. Финансовите аспекти включват управлението на разнопосочните парични потоци по проекта, включително плащанията от Бенефициента към външните изпълнители и от УО към Бенефициента; (4) управление на нормативните аспекти на проекта. Към нормативните аспекти се присъединява гарантирането на съответствие между реализацията на проекта и задължителните изисквания на процедурата за БФП, съотносимото национално и европейско законодателство; (5) координация и контрол на външните изпълнители; (6) извършване на пълна документална проверка на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (7) извършване на проверка на място на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (8) изготвяне на шестмесечни и годишни технически отчети; (9) изготвяне на междинни и окончателен технически и финансови отчети; (10) изготвяне на искане за авансово плащане; (11) изготвяне на искане за междинни и окончателно плащания. Към тях се присъединяват следните съпътстващи функции: (1) разкриване и докладване на нередности по проекта; (2) създаване и актуализиране на архив на проекта; (3) предоставяне на необходимата информация и документация при извършването на проверки и одит от контролни и одитиращи органи; (4) управление на рисковете; (5) разработване и прилагане на план за взаимодействие със заинтересованите страни; (6) осигуряване на контрол и качество в работата., Договорена стойност: 16 989.93 , Отчетена стойност: 15 446.83
  • Дейност: Дейност 2: Изпълнение на инженеринг-проектиране,авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР за следните обекти: 1.Нов дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства; 2.Ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст; 3.Ремонт на Дневен център за деца с увреждания с включване на услуги за ЦСРИ : Дейността се предвижда да се реализира за три от обектите на интервенция по настоящото проектно предложение. Дейността инженеринг се разделя на три водещи направления: (1) Дейности, свързани с изработването на Технически проект: - Извършване на необходимите проучвателни работи и изготвяне на Технически проект, съгласно изискванията на Възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание. Обектите на проектиране са три на брой, като сред тях има и ново строителство. Всички предвидени интервенции по обектите са съобразени с функционалните характеристики на съответният вид услуга и са съгласувани с МТСП. (2) Дейности свързани с изпълнението на Авторски надзор по време на изпълнение на строително - монтажните работи на строежа: - Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с оригиналния инвестиционен проект; - Провеждане на консултации на строителната площадка по време на СМР; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Оказване на съдействие при избор на материали за строителните работи; - Извършване на допустими от закона промени в инвестиционния проект, чрез отразяване в екзекутивните чертежи, при възникнала по време на строителството необходимост; - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. (3) Дейности, които са свързани с изпълнението на строително - монтажните работи на строежа: - Строителните работи, изпълнявани съгласно изготвения от Изпълнителя и утвърден от Възложителя Технически проект за строежа, в съответствие с Обяснителната записка, Графика за изпълнение на строежа, предписанията и заповедите в Заповедната книга; - Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и Техническия проект строителни продукти (строителни материали, включително бетонови смеси, армировъчна стомана, хидроизолационни и антикорозионни материали, асфалтови смеси, изделия, елементи, детайли, комплекти и други); - Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа; - При необходимост осигуряване на терени за нуждите на строителството в съответствие с разпоредбите – за временно строителство, за складиране на материали и техника и други, във връзка със строителството, установени с Плана за безопасност и здраве, когато същите са извън територията на обекта; - Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство; - Извършване на геодезическо замерване на теренната основа; - Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; - Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация; - Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и приемането му от Възложителя; - Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; - Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през минималните гаранционни срокове за изпълнените СМР и съоръжения на обекта., Договорена стойност: 614 000.00 , Отчетена стойност: 695 484.00
  • Дейност: Дейност 3: Оценка на съответствието , независим строителен надзор и въвеждане в експлоатация на 3 бр. обекта.: По време на строителството независима компания, ще упражнява независим строителен надзор със следния обхват: (1) Изготвя доклад за съответствие на техническите проекти на обектите от проекта; (2) Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; (3) Организира законосъобразно започване на строежите; (4) Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; (5) Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; (6) Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; (7) Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението; (8) Изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи; (9) Актуализира техническите паспорти след приключване на строително-монтажните работи на съществуващите обекти от проекта; (10) Издава технически паспорт след приключване на строително-монтажните работи на новоизградените обекти; (11) Окомплектова цялата документация необходима на Община Търговище за приемането на обектите. След завършването на строежа и приключване на приемните изпитвания се предвижда изпълнителят на строителен надзор с оглед въвеждане на обекта в експлоатация да представи: - окончателен доклад по чл. 168, ал. 6; - договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура; - технически паспорт, документ за собственост /или документи удостоверяващи качеството на възложител на строежа; - строително разрешение /акт за узаконяване/; - протокол за определяне на строителна линия и ниво, с резултатите от проверките на достигнатите контролирани нива; - акт обр. 14 за приемане на конструкцията; - констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа, с приложени към него протоколи за успешно проведени единични изпитвания, - документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите; - удостоверение по чл.54а от ЗКИР от Агенция по Геодезия, картография и кадастър и др., Договорена стойност: 25 000.00 , Отчетена стойност: 9 237.14
  • Дейност: Дейност 4: Изпълнение на доставки на оборудване/обзавеждане по проекта: Дейността цели да се осигури необходимия материален актив за качествено предоставяне на социалната услуга с оглед задоволяване на потребностите на потребителите За изпълнението на тази дейност бенефициентът планира да обяви процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на необходимото оборудване, обзавеждане и инвентар за три обекта на интервенция, за два от обектите (Ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст и Нов дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства) -съгласно изготвените технически и работни проекти, а за обект: "Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст"-съгласно съгласувания списък на предвиденото оборудване/обзавеждане от МТСП. Предвиденото оборудване/обзавеждане е изцяло съобразено с функционалните характеристики на съответният вид социална услуга. Предвид фактът, че към момента за три от обектите не са ясни точните параметри на заданието, тъй като същите ще станат категорични като количество едва след изготвяне на част интериор по приложимият технически проект, за тези обекти не е възможно да се представи подробно остойностена количествено-стойностна сметка на предвиденото оборудване. С оглед наличието на функционални характеристики за всеки от видовете услуги възложителят община Търговище е предвидил индикативно оборудване, както и индикативна стойност на дейността. За новоизграденият дневен център се предвижда оборудване за: -Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика; -Кабинет логопед/психолог; -Зала за индивидуална работа; -Зала за групова работа/дневен престой; -Обслужваща площ/коридори/фоайета/складове; -Санитарно помещение с баня; -Санитарно помещение с баня за персонала; -Стая за персонала с място за преобличане на персонала; -Кухня/разливочно и трапезария (кът за хранене); -Психосензорна зала; -Място за почивка на потребителите; -Дворно място с подходящи съоръжения за деца с увреждания. За преходното жилище се предвижда оборудване за: -Спални помещения; -Санитарни помещения с баня; -Санитарно помещение с баня за персонала; -Стая за персонала; -Кухня и трапезария (кът за хранене)/дневна стая; -Втора дневна стая; -Мокро помещение; -Обслужваща площ. За наблюдаваното жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст се предвижда обзавеждане за: -Две спални помещения; -Санитарни помещения с баня; -Кухня и трапезария (кът за хранене)/дневна стая; -Обслужваща площ. За съществуващият Дневен център за деца с увреждания, за достигане функционалните характеристики за включване на дейности за ЦСРИ е предвидена интервенция само на дворното място, което ще се благоустрои, ще се поставят подходящи съоръжения за деца с увреждания и сензорна градина, не се предвижда доставка на оборудване. В съществуващият Център за обществена подкрепа по друг проект са изградени и оборудвани помещения за "Спешен прием". За ЦОП също не се предвижда доставка на оборудване. , Договорена стойност: 136 237.97 , Отчетена стойност: 141 264.94
  • Дейност: Дейност 5: Публичност и визуализация на проекта: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 1303/2013 в проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на Общността за изпълнението на заложените интервенции и за ефекта, който те ще имат за развитието на град Търговище. Всички дейности ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация (Единния наръчник). Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи: - Целеви групи и преки бенефициенти по проекта; - Широка общественост (на общинско и областно ниво); - Разпространители на информация (национални и регионални медии). Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно; - Равнопоставеност - изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло; - Навременност - всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; - Адаптивност - всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; - Партньорство - всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; - Прозрачност - ще се предоставя информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: - Електронни медии; - Печатни медии; - Онлайн медии (включително социални мрежи); - Областен информационен център; - Директна комуникация (пресконференции, официални церемонии, информационни дни, разработване на брошури и промоционални материали); - Външна реклама (билбордове, постоянни обяснителни табели). , Договорена стойност: 8 300.00 , Отчетена стойност: 7 140.00
  • Дейност: Дейност 6: Изпълнение на строително-монтажни работи за Център за обществена подкрепа и ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст: Дейността предвижда подобряване техническото състояние, както и обособяване на зала за групова работа с деца и родители в Център за обществена подкрепа. След извършване на интервенциите по обекта се предвижда капацитета на Центъра за обществена подкрепа да се повиши до 100 потребители. Дейността предвижда текущ ремонт на съществуващ апартамент в жилищен квартал на гр. Търговище за достигане функционалните характеристики на „Ново Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 г. с капацитет 4 бр.”. , Договорена стойност: 65 000.00 , Отчетена стойност: 71 354.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 67 704.94 , Отчетена стойност**: 67 704.94
  • Изпълнител: ИВАНОВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 312.00
  • Изпълнител: СИТИ БИЛД СТУДИО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 339 144.00 , Отчетена стойност**: 339 144.00
  • Изпълнител: КОРЕКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 150.00
  • Изпълнител: АБВ Земеделие ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 240.00 , Отчетена стойност**: 24 240.00
  • Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 320.00 , Отчетена стойност**: 4 320.00
  • Изпълнител: СТАНКОМ 2010 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 120.00 , Отчетена стойност**: 24 120.00
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 025.14
  • Изпълнител: КИЛТЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 274 200.00 , Отчетена стойност**: 274 200.00
  • Изпълнител: КОНСУЛТ ИНВЕСТ КОНТРОЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 079.80 , Отчетена стойност**: 5 900.00
  • Изпълнител: АРК билдинг ООД, Договорена стойност по проекта*: 71 358.98 , Отчетена стойност**: 71 354.00
  • Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 25 200.00 , Отчетена стойност**: 25 200.00
  • Изпълнител: ЕМУ АД, Договорена стойност по проекта*: 76 044.00 , Отчетена стойност**: 82 140.00
  • Изпълнител: УНИ АРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 960.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 860.00 , Отчетена стойност**: 1 860.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ПЛАН КОНСЕПТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 500.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 292.00 , Достигната стойност: 292.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 871 135.71 BGN
БФП 871 135.71 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 871 135.71 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 27 420.00 0.00 27 420.00 КИЛТЕКС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 33 914.40 0.00 33 914.40 СИТИ БИЛД СТУДИО ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 АРК билдинг ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 АРК билдинг ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Изработване на информационни брошури", Прогнозна стойност: 800.00
  • Обособена позиция 1: Изработване, отпечатване и доставка на 500 бр. информационни брошури
    Изпълнител: УНИ АРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на ново компютърно оборудване и периферни устройства“ На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, ОП 4 „Доставка и монтаж на ново компютърно оборудване и периферни устройства за 3 нови социални услуги в община Търговище“, ще се възложи по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП, чрез директно възлагане и не е част от настоящата процедура., Прогнозна стойност: 20 100.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на ново компютърно оборудване и периферни устройства за 3 нови социални услуги в община Търговищ
    Изпълнител: СТАНКОМ 2010 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 120.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на доклад за инвестиционно съответствие на технически проект и упражняване на строителен надзор по време на строителството на обект: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за обекти по ОП „Региони в растеж 2014-2020”, процедура „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца” по 3 обособени позиции”, Прогнозна стойност: 21 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на независим строителен надзор по проект „Сигурност в общността“, ОПРР 2014-2020, по 3 обособени позиции“, Прогнозна стойност: 21 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на независим строителен надзор за обект: „Изграждане на нова сграда за създаване на ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст с капацитет 8 места ““.
    Изпълнител: КОНСУЛТ ИНВЕСТ КОНТРОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 182.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на независим строителен надзор за обект: „Създаване чрез преустройство и реконструкция на „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства““.
    Изпълнител: КОНСУЛТ ИНВЕСТ КОНТРОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 767.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: „Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на независим строителен надзор за обект: „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ ““
    Изпълнител: КОНСУЛТ ИНВЕСТ КОНТРОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 130.40
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на доставки и монтаж на оборудване/обзавеждане по проект „Сигурност в общността“, по ОПРР 2014-2020” по обособени позиции”” , Прогнозна стойност: 114 692.97
  • Обособена позиция 1: обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на ново мебелно обзавеждане за 3 нови социални услуги в община Търговище“.
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 704.94
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 „Доставка и монтаж на нова черна и бяла техника за 3 нови социални услуги в община Търговище“
    Изпълнител: АБВ Земеделие ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 240.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 „Доставка и монтаж на ново специализирано обзавеждане и оборудване за медицинска рехабилитация, психомоторика и сензорна терапия за деца със специални нужди за 2 нови социални услуги в община Търговище“.
    Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 200.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор на обект „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ“ по ОП „Региони в растеж 2014-2020”, процедура „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца” , Прогнозна стойност: 68 481.00
  • Обособена позиция 1: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор на обект „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ“ по ОП „Региони в растеж 2014-2020”, процедура „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца”
    Изпълнител: ЕМУ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 76 044.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор на обект „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ“ по ОП „Региони в растеж 2014-2020”, процедура „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца” 19.05.2020, Прогнозна стойност: 68 481.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект на Община Търговище „Сигурност в общността”, осъществяван по ОПРР 2014-2020 по 3 обособени позиции“, Прогнозна стойност: 8 300.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 „Изработка и монтаж на билборд и постоянни обяснителни табели, изработване на банер”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 „Изработване на информационни брошури”, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №1 „Изработка и монтаж на билборд и постоянни обяснителни табели, изработване на банер”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №2 „Изработване на информационни брошури”, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция №3 „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект на Община Търговище „Сигурност в общността”, осъществяван по ОПРР 2014-2020 по обособени позиции“, Прогнозна стойност: 8 300.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1: "Изработване и монтаж на билборд и постоянни обяснителни табели
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 860.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2: "Организиране и провеждане на публични събития и официални церемонии".
    Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 320.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Инженеринг за обекти по ОП „Региони в растеж 2014-2020”, процедура „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца” по 3 обособени позиции” - прекратена , Прогнозна стойност: 614 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Изграждане на нова сграда за създаване на ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст с капацитет 8 места“;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Създаване чрез преустройство и реконструкция на „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ“.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Текущ ремонт на два обекта по проект „Сигурност в общността”, осъществяван по ОПРР 2014-2020, по 2 обособени позиции”, Прогнозна стойност: 65 000.00
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Текущ ремонт на апартамент за създаване на „Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 годишна възраст с капацитет 4 човека".
    Изпълнител: АРК билдинг ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 452.74
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Текущ ремонт на “Център за обществена подкрепа” за разширяване на капацитета му.
    Изпълнител: АРК билдинг ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 41 906.24
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №1 „Текущ ремонт на апартамент за създаване на „Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 годишна възраст с капацитет 4 човека““
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №2 „Текущ ремонт на „Център за обществена подкрепа” за разширяване на капацитета му“.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Архитектурно заснемане на съществуващ ЦОП- предварителен разход по проекта , Прогнозна стойност: 958.33
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Геодезическо заснемане за въвеждане в експлоатация на преходно жилище, Прогнозна стойност: 260.00
  • Обособена позиция 1: Геодезическо заснемане за въвеждане в експлоатация на преходно жилище
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на доставки и монтаж на оборудване/обзавеждане по проекта, Прогнозна стойност: 136 237.97
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на инженеринг - проектиране; авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР за три обекта на интервенция по проекта, Прогнозна стойност: 614 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Изграждане на нова сграда за създаване на ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст с капацитет 8 места“
    Изпълнител: КИЛТЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 274 200.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Създаване чрез преустройство и реконструкция на „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“
    Изпълнител: СИТИ БИЛД СТУДИО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 339 144.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на СМР за обект "Ремонт на Център за обществена подкрепа" и "Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст", Прогнозна стойност: 65 000.00
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Текущ ремонт на апартамент за създаване на „Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 годишна възраст с капацитет 4 човека".
    Изпълнител: АРК билдинг ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 452.74
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Текущ ремонт на “Център за обществена подкрепа” за разширяване на капацитета му.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN