Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0005-C05
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд в община Долна баня - 2016 - 2019
Бенефициент 122054941 ОБЩИНА ДОЛНА БАНЯ
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 18.07.2016
Дата на стартиране 01.06.2016
Дата на приключване 30.04.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Област, Долна баня

Описание

Кратко описание на проекта
От 2009 г. община Долна баня предоставя безплатен топъл обяд по проект Обществена трапезария, финансиран в момента от фонд Социална закрила. Храната се предоставя на най-бедните жители на Долна баня с цел подпомагането им в най-трудния зимен период - от месец октомври до месец април. Настоящото проектно предложение допълва, надгражда и разширява обхвата на действащата обществена трапезария на територията на нашата община чрез предоставяне на възможност за функциониране в останалия период на годината, за който не е осигурено национално финансиране. Храната се приготвя в кухненската база на Домашен социален патронаж - Долна баня. За осигуряването на топъл обяд на хората със затруднения в придвижването, община Долна баня ще реализира доставки по домовете им. 
Целевите групи по проекта са:1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност.
Очаквани резултати: Подпомогнати с топъл обяд 150 жители на община Долна баня през месеците, в които не се предоставя топъл обяд по проект Обществена трапезария.
Основните дейности по проекта са: 1. Определяне на целевите групи. 2. Закупуване на хранителните продукти. 3. Осигуряване на топъл обяд. 4. Предоставяне на съпътстващи мерки.
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи: Определянето на конкретните представители на целевите групи ще се извърши на база списъци и информация, предоставяни от дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман. Комисия, назначена със заповед на кмета на община Долна баня, ще разгледа и класира подадените заявления и ще изготви списък на бенефициентите по проекта, който ще бъде предоставен на кмета на общината за утвърждаване. Потребителите ще бъдат избирани от следните целеви групи: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане (предвиждат се 10 лица да бъдат включени в проекта); 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“(предвиждат се 130 лица да бъдат включени в проекта); 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност (предвиждат се 10 лица да бъдат включени в проекта). Останалите кандидати за получаване на безплатен топъл обяд ще бъдат включени в регистър на резервите., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти: Закупуването на хранителните продукти ще се извършва от служители, работещи в Домашен социален патронаж, с превозно средство, собственост на община Долна баня., Договорена стойност: 344 163.05 , Отчетена стойност: 73 485.00
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Предоставянето на топъл обяд ще започне след подписване на Договор с Агенция за социално подпомагане и ще продължи до 30.04.2017 г.: месец август - 23 работни дни; месец септември - 20 работни дни; месец октомври – 21 работни дни; месец ноември – 22 работни дни; месец декември – 21 работни дни; месец януари 2017 г. – 22 работни дни, месец февруари 2017 г. – 20 работни дни; месец март 2017 г. – 22 работни дни, месец април 2017 г. – 18 работни дни. Общо: 189 работни дни За периода 01.05.2017 - 31.12.2019 г., както следва: Обществена трапезария 1 - за 150 представители на целевата група, считано от 01.05.2017 г. за периода от 32 месеца в рамките на общо 671 работни дни. Член 2 - Срок за изпълнение на договора 2.2.1 Обществена трапезария 1, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 2435/04.11.2011 г., считано от 01.05.2017 г. за периода от 36 месеца в рамките на общо 749 работни дни. 2.3. Срокът за изпълнение на Договора е до 30.04.2020 г. Топлият обяд ще се приготвя в Кухня-майка, намираща се в ученическия стол на СОУ "Неофит Рилски", адрес: 2040 гр. Долна баня, ул. Бистришка № 2, собственост на община Долна баня. Кухнята разполага със складова база за хранителни продукти, складова база за препарати, помещение за готвене, помещение за измиване на съдовете, разливно помещение. Оборудвана е с печка Финлукс, пекарна – 2 бр., готварска печка Аристон, вентилаторни печки – 2 бр., хладилник Краун – 2 бр., фризер Краун – 3 бр., фризер Елидис, бойлери – 4 бр. Налични човешки ресурси, които могат да бъдат ангажирани в изпълнението на дейността: Приготвянето и раздаването на храната ще се извършва в работните дни на месеца от Домашен социален патронаж – Долна баня, разполагащ с 12 щатни лица: Директор ДСП - 1, главен готвач - 1, помощник готвач - 2, готвач - 1, снабдител - 1, разносвач-храна -1, общ работник - 3, Директор "Млечна кухня" - 1, касиер - домакин "Млечна кухня" - 1., Договорена стойност: 17 208.15 , Отчетена стойност: 286 356.00
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Долна баня пряко ще предлага съпътстващи мерки, изразени в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; ползването на административни общински услуги, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, или други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. При предоставянето на храна на представителите на целевите групи се предвижда да бъдат разпространявани информационни материали относно възможностите за включване в подходящи дейности, финансирани по ОП РЧР 2014-2020 Съпътстващите мерки ще бъдат реализирани от служители на община Долна баня и ДСП. Рекламни брошури ще бъдат разпространявани по домовете на конкретните потребители, в деловодството на община Долна баня и чрез електронната страница на общината., Договорена стойност: 17 208.15 , Отчетена стойност: 17 208.50

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КРИСИ 2007 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 670.00 , Отчетена стойност**: 64 860.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 150.00 , Достигната стойност: 239.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 378 579.35 BGN
БФП 378 579.35 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 378 579.35 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти за нуждите на Кухня-майка, гр. Долна баня., Прогнозна стойност: 120 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хранителни продукти за нуждите на Кухня-майка, гр. Долна баня.
    Изпълнител: КРИСИ 2007 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN