Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 498 дървета
English

Програма: Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност

Район за планиране: Всички

Описание

Чрез реализацията на настоящия проект ще бъде удовлетворена потребността от придобиване на специфични знания за конкретни работни места в "АТОС АЙ ТИ СОЛУШЪНС ЕНД СЪРВИСИС" ЕООД.
Общата цел на проекта е да се повиши производителността и качеството на труда и да се създават условия за устойчива заетост, чрез повишаване квалификацията и способностите на ключови служители в компанията, чрез включване на съответните специалисти в специфични за работното място обучения.
Целевите групи по проекта включват:
- 2 бр. неактивно и/или безработно лице до 29 г. вкл.;
- 210  бр. заети лица, работещи в приоритетен икономически сектор , основаващ се на знанията

Включените в проекта дейности са свързани с включване на неактивни/безработни лица и заети лица в  предприятието  в специфични за конкретните работни места обучения, както и включване на успешно завършилите обученията неактивни/безработни лица (с придобит сертификат) в несубсидирана заетост. Описаните дейности ще окажат пряко влияние върху нарастване на личната ангажираност на лицата, които ще получат възможност да усвоят нови знания и по този начин да станат по-конкурентоспособни и атрактивни на пазара на труда. В допълнение, проектът включва дейности, насочени към млади хора до 29 г., които ще получат възможност да повишат своите умения и познания в точно определена област и да бъдат включени в устойчива заетост  в перспективна компания в сферата на аутсорсинга на бизнес процеси и изнесените финансови и счетоводни услуги.
С реализацията на настоящия проект, кандидатът  ще даде своя принос за повишаване качеството на работната сила, което ще намери проявление в следните направления - повишени умения на ключов персонал и достигане на по-висока производителност на труда, с пряк ефект върху финансовите показатели и печалба на дружеството.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Включване в специализирани чуждоезикови обучения за съответните позиции на неактивни и/или безработни лица: В рамките на тази дейност ще бъдат подбрани двама неактивни и/или безработни младежи до 29 г. вкл., които ще преминат специфично чуждоезиково обучение с основен акцент върху финансова и счетоводна терминология по английски език. Предвиденото обучение е с пряка приложимост и необходимо за изпълнението на работните позиции, които впоследствие ще заемат двете лица от целевата група. Те ще бъдат назначени към Финансовия център Shared Service Centre на АТОС АЙ ТИ СОЛУШЪНС ЕНД СЪРВИСИС и ще се присъединят към екипа, предоставящ изнесени финансови, счетоводни и одиторски услуги към клиенти на АТОС АЙ ТИ СОЛУШЪНС ЕНД СЪРВИСИС от целия свят. Финансовият център обслужва клиенти от цял свят като комуникира с тях както писмено, така и говоримо. Основният работен език в центъра е английски. Качеството на общуване трябва да е на изключително високо ниво поради спецификата на доставяната услуга, а именно финансово-счетоводни консултации, разплащания и парични транзакции и др. Предвидените обучения за двете неактивни/безработни лица напълно съответстват на установените потребности в АТОС АЙ ТИ СОЛУШЪНС ЕНД СЪРВИСИС и на нуждите на компанията от търсене и намиране на млади хора, които да бъдат обучени и да станат част от нашия екип. Тъй като клиентите на финансовия център на АТОС АЙ ТИ СОЛУШЪНС ЕНД СЪРВИСИС са международни компании от целия свят, за поддържането на високо качество на предлаганите финансови и счетоводни услуги е задължително консултантите да могат да използват свободно чужд език и да боравят със специфична финансово-счетоводна терминология на английски език. Стандартните чуждоезикови курсове не са решение, тъй като за нас е важно да се наблегне на специфичната терминология. Същевременно, практиката ни е доказала, че ако не са работили на международния пазар повечето новонаети лица изпитват затруднения при комуникацията с чуждестранни клиенти и това затруднява тяхната работа и представяне на работното място. Затова е наложително предприятието да инвестира в допълнителна специализирана чуждоезикова квалификация на своите служители. В допълнение, подобни специфични за позицията обучения ще повишат мотивацията на лицата, тяхната ангажираност и интерес и ще окажат пряк последващ положителен ефект върху работата им. При подборът на 2 бр. неактивни/безработни лица до 29 г. вкл. , ще се осигурят равни условия за включване на всички, без значение от пол и етнос. Подборът ще стартира непосредствено след подписване на договор за безвъзмездна финансова помощ. Подборът ще се осъществи както с помощта на Дирекции бюро по труда в София, така и чрез обяви в Интернет - в сайтове за търсене на работа. Прогнозната сума на предвидените чуждоезикови обучения на двете лица от целевата група е 600 лева на човек. Лицата ще преминат предвидените обучения присъствено в група с останалите заети лица от предприятието като групите ще бъдат разпределени на 10 до 15 човека с цел по-добро усвояване на учебния материал. Обученията ще завършат с документ - сертификат от доставчика, удостоверяващ успешното завършване на преминалия курс на обучение за неактивни и/или безработни лица. Етапите на изпълнение на дейността са следните: Етап 1: Подбор на 2 бр. неактивни и/или безработни лица до 29 г. вкл. /месец 1-3 включително/ Етап 2: Избор на изпълнител за извършване на обученията /месец 1-3 включително/ Етап 3: Обучение на 2-те неактивни и/или безработни лица до 29 г. вкл. /месец 4-9 включително/ 1 200.00 1 140.00
Дейност 2: Включване на заети лица в специфични за конкретното работно място обучения /част 1/: В рамките на тази дейност ще бъдат обучени голяма част от служителите на кандидата по различни специфични за конкретните работни места обучения. Всички служители, които ще бъдат обучени попадат в обхвата на допустимата целевата група: Заети лица в приоритетни сектори на икономиката, тъй като предприятието работи в икономически сектор, основаващ се на знанията- Сектор M: Професионални дейности и научни изследвания. Общият размер на целевата група заети лица на кандидата е 210 човека. Това са служителите, които работят в центъра за аутсорсинг на бизнес процеси на АТОС АЙ ТИ СОЛУШЪНС ЕНД СЪРВИСИС, който предоставя на клиенти от целия свят специализирани финансови и счетоводни услуги. Всички планирани обучения за заетите лица са пряко свързани с основната дейност на кандидата- финансови и счетоводни услуги, както и със заеманата длъжност в предприятието- включените в обученията лица са назначени на длъжност: счетоводители, финансови анализатори и бизнес анализатори. В рамките на проекта те ще преминат следните специализирани чуждоезикови и специфични обучения: 1. Специализирани бизнес езикови обучения с акцент върху финансова и счетоводна терминология - ще бъдат обучени общо 90 заети лица на позиции счетоводител, финансов анализатор и бизнес анализатор. Основна част от нашите клиенти са от Германия, Австрия, Великобритания и САЩ , така че английски и немски са основните работни езици в компанията. Поради тази причина, планираните чуждоезикови бизнес обучения ще бъдат основно по немски и английски език. Тъй като ежедневната работа е свързана с постоянна писмена и устна комуникация с чуждестранни контрагенти, за поддържането на високо качество на предлаганите финансови и счетоводни услуги е задължително консултантите да могат да използват свободно чужди езици на високо професионално ниво и да боравят със специфична финансово-счетоводна терминология . Стандартните чуждоезикови курсове не са решение, тъй като за нас е важно да се наблегне на специфичната терминология. Затова е наложително предприятието да инвестира в допълнителна специализирана чуждоезикова квалификация на своите служители. Специализираните чуждоезикови обучения ще се провеждат в присъствена форма като с цел по-доброто усвояване на материала лицата ще бъдат разделени на малки групи до 15 човека в зависимост от нивото на владеене на съответния език, което ще бъде установено с тест за определяне на входящото ниво на всеки участник. Продължителността на едно обучение ще бъде около 4 месеца като предвиждаме общата продължителност за всички учебни групи ( приблизително 6 групи) да бъде до 16 месеца. В края на курса на всеки участник ще бъде издадено удостоверение, доказващо успешното завършване на пълния курс обучение. 2. Специфични бизнес обучения в областта на международните финанси и счетоводство - ще бъдат обучени общо 80 заети лица на финансови и счетоводни позиции по международните програми ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) и CIMA (Chartered Institute of Management Accountants). Това са ключови сертификационни програми по финанси и счетоводство, предоставящи на нашите служители необходимите специфични умения и знания, необходими за предоставяне на финансово-счетоводни услуги в глобално мащаб (Европа, Северна и Южна Америка, Русия и т.н.) Това са двете най-престижни и лесно разпознавани програми във финансовия свят и гарантират високи познания, финансово-счетоводни умения и корпоративна етика. Обучението върху ACCA е насочено към получаването на знания и умения свързани предимно с финансовото счетоводство, одитирането и спазването на данъчните норми възникващи във връзка с дейността на предприятието. АCCA включва редица програми, предназначени да отговорят на нуждите на счетоводителите, финансистите и други специалисти, натоварени с финансова отговорност, във всички етапи от тяхното професионално развитие. /Продължава в част2/ 256 400.00 251 300.00
Дейност 2: Включване на заети лица в специфични за конкретното работно място обучения /част 2/: /Продължение от част 1/ Планираме през ACCА обучение да преминат 50 лица от целевата група, в различни нива на обучение според входящото ниво на участника. Обученията ще се провеждат дистанционно в онлайн класни стаи. Обучението по CIMA е насочено към развитието на бизнес мислене с помощта на по-широки знания и компетенции в сферата на счетоводството, контролинг, финанси и мениджмънт и придобиването на необходимите знания и умения за вземане на адекватни бизнес решения със стратегическо значение на предприятието на база наличната финансова информация. Програмата на CIMA набляга върху теми като Бизнес операциите; Управлението на промени в бизнеса; Управление на проекти и връзки с останалите дейности, както и задълбочени познания по Управленско счетоводство. В обучението ще бъдат включени 30 лица от целевата група на длъжност бизнес и финансови анализатори. Обученията ще се провеждат в дистанционна форма- онлайн класни стаи като участниците ще могат да преминат различни нива на обучение според входящото си ниво. Планираната продължителност на специфичните финансово-счетоводни обучения върху ACCA и CIMA за всички включени лица от целевата група ще бъде 12-15 месеца. 3.Специфични бизнес обучения по професионално управление на проекти (Project Management Professional-PMP) и подобряване на качеството и оптимизация на процесите ( Six Sigma). Голяма част от служителите в АТОС АЙ ТИ СОЛУШЪНС ЕНД СЪРВИСИС работят по големи и сложни проекти . Поради тази причина обучението на част от служителите в области като професионално управление на проекти (PMP) и подобряване на качеството и оптимизация на процеси (Six Sigma) ще е от голяма полза за предоставяне на услуга с добавена стойност в тези направления. В специфичното обучение по PMP ще бъдат включени общо 25 заети лица от страна на кандидата, а в обучението по Six Sigma- 15 заети лица. Предвидените участници в двете обучения работят като ръководители на големи проекти и QA специалисти, така че обучения по “PMP” и “Six Sigma” ще имат пряк положителен ефект върху повишаване на тяхната ефективност и качеството на работните места. Формата на обучението ще бъде присъствена като с цел по-доброто усвояване на материала участниците ще бъдат разделени на малки групи до 15 човека Планираната продължителност на обученията за всички групи ще бъде около 4 месеца. Изпълнението на описаните специфични обучения ще допринесе за решаване на идентифицираните нужди на представителите на целевите групи, тъй като всяко едно от обученията е планирано на база проучване потребностите и нагласите на служителите и е пряко свързано с качественото изпълнение на длъжностните задължения на лицата от целевата група и ще спомогне за подобряване на тяхната конкурентоспособост и адаптивност на пазара на труда. Ползите за организацията и заетите лица от изпълнението на дейността включват: -Повишаване на ефективността на служителите; -Повишаване на възвръщаемостта на инвестициите в човешките ресурси; -Задържане на ключови таланти и повишаване на удовлетвореността на служителите; - Подобряване на процесите в организацията. Етапите на изпълнение на дейността са следните: Етап 1: Избор на изпълнител за извършване на обученията/месец 1-3 включително/ Етап 2: Извършване на специфични обучения на 210 заети лица/месец 4-20 включително/ 256 400.00 0.00
Дейност 3: Включване на успешно завършилите обученията неактивни/безработни лица с придобит сертификат в несубсидирана заетост: Целта на дейността е да се осигури несубсидирана заетост на обучените две неактивни/ безработни лица и те да станат част от на екипа на дружеството. Планираме след успешното приключване на специфичните чуджоезикови обучения, лицата да бъдат назначени на стаж за мимимум 6 месеца в центъра за аутсорсинг на бизнес процесите, предоставящ финансови и счетоводни услуги на международния пазар. Задължително условие за включването в заетост е успешното приключване на пълния курс на специфичното чуждоезикото обучение по счетоводен английски език и представяне на документ, удостоверяващ завършеното обучение. След приключването на 6 месечния срок на стажа, в зависимост от представянето на работното място и показани резултати от лицата, ще има възможност за сключване на безсрочен трудов договор. Двете лица от целевата група ще имат шанса да започнат кариера в перспективна сфера на длъжност бизнес анализатор и счетоводител и да работят в престижна международна фирма с много възможности за кариерно развитие и поощрение на човешките ресурси. Работодателят предлага отлични условия на труд на всички служители, включително атрактивни бонусни схеми и социални пакети. Етапите на изпълнение на дейността са следните: Етап 1: Подписване на трудов договор с успешно завършилите обучение неактивни/безработни лице до 29 г. вкл. /месец 10/ Етап 2: Включване в несубсидирана заетост на успешно завършилите обучения неактивни/безработни лице до 29 г. вкл. /месец 10-15 включително/ 1 390.20 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.